Toggle navigation
Search
Deposit
čeština
English
Login
Information
References
(3)
Comments
(0)
Reviews
(0)
Usage statistics
Files
Rušit či nerušit?
People who viewed this page also viewed:
300
Posílení rodiny: základy krátké terapie zaměřené na řešení
- KN26
276
Studentský koutek
-
Berg, Insoo Kim
- KN57
276
Kybernetika a kybernetika druhého řádu
266
Učení jako konstruktivní aktivita
264
-
Maturana, Humberto
- Oikos:
263
Nechme rozdíly pracovat
- KN113
263
- webové stránky:
263
The Economy of Discourses: a third order cybernetics?
-
Kenny, Vincent
et al
- Ecology of Mind:
262
Spolu – konstruující spolupráce s cílovými osobami
- Oxford Journals: - KN82
260
UT13
People who downloaded files from this page also viewed:
1
-
Berg, Insoo Kim
1
1
Závěrečná písemná práce
1
Konstruktivismus jako paradigma pro výuku a učení
1
Být objektivními znamená vědět, že takovými nejsme. Intersubjektivita jako metodologie terapeutického vyšetřování v nové systemice
1
Úkol profesionála ve druhém sezení
-
Korman, Harry
- The task of the interviewer in the second session:
1
Závěrečná práce
1
Závěrečná práce
1
Systemické fígle
1
Maps of narrative practice
-
White, Michael
- Souborný katalog: - KN89