000001483 001__ 1483
000001483 005__ 20150331081126.0
000001483 041__ $$ačesky
000001483 100__ $$0AUTHOR|(SYS)blazkovamarcela$$aBlažková, Marcela
000001483 245__ $$aZávěrečná práce
000001483 260__ $$c2011
000001483 300__ $$a17 s.
000001483 520__ $$aVnímám, že se mi podařilo zajistit bezpečí pro K vzhledem k tématům, která jsme probíraly. Ve větší části konzultace se pohybuji v pomoci - terapii a na konci jsem přešla vlivem svého strachu o K do kontroly - přesvědčování. Při práci jsem měla stále na mysli naši zakázku týkající se vyváženosti vztahu a vedla jsem K k uvědomění si, jak to vnímá a také, jak se v které situaci chová.
000001483 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut08$$aUT08
000001483 65017 $$akazuistiky
000001483 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001483 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001483 653__ $$aoblastní charita
000001483 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001483 653__ $$0SUBJECT|(SYS)nasili$$adomácí násilí
000001483 653__ $$0SUBJECT|(SYS)alkohol$$aalkohol
000001483 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000001483 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000001483 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001483 653__ $$0SUBJECT|(SYS)pripojeni$$apřipojení
000001483 8564_ $$s115949$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1483/files/blazkova marcela.pdf
000001483 980__ $$aTHESIS

000000523 001__ 523
000000523 005__ 20150222204547.0
000000523 041__ $$ačesky
000000523 100__ $$0AUTHOR|(SYS)bobpetr$$aBob, Petr
000000523 245__ $$aTrauma a narativní utváření světa
000000523 260__ $$aPraha$$c2001
000000523 300__ $$a8 s.
000000523 520__ $$aPředložená narativní technika externalizace vychází z kontextu širšího pozadí souvislostí mezi konstruktivistickým rámcem a takzvanými jevy disociace, kdy dochází k překlenutí, syntéze a integraci neslučitelných životních příběhů, které vedou v jejich konfliktu ke ztrátě životních perspektiv a síly k životu s následnou produkcí takzvaných psychopatologických projevů.
000000523 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000000523 65017 $$akazuistiky
000000523 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000000523 653__ $$atrauma
000000523 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000000523 653__ $$0SUBJECT|(SYS)terapeut$$aterapeut
000000523 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000000523 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000523 8564_ $$s70102$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/523/files/bob petr.pdf
000000523 8564_ $$s10880$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/523/files/bob petr.gif?subformat=icon$$xicon
000000523 8564_ $$s40833$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/523/files/bob petr.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000523 8564_ $$s99674$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/523/files/bob petr.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000523 980__ $$aTHESIS
000000523 999C6 $$a0-0-0-2-0-0-1$$t2014-03-19 07:18:55$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000000523 999C5 $$9CURATOR$$hCrick, Francis$$m(1997).Věda hledá duši (Překvapivá domněnka). Mladá fronta, Praha$$o1$$rKN18
000000523 999C5 $$9CURATOR$$mCrossley, Michele (2000). Narrative psychology, trauma and the study of Self/Identity. Theory Psychology, 10, 527-546.$$o2$$rKN42
000000523 999C5 $$9CURATOR$$mGould, J.R.,  Prentice, N.M., Ainslie, R.C. (1996). The splitting index Construction of a scale measuring the defense mechanism of splitting. Journal of Personality Assessment, 66, 414-430.$$o3$$rKN87$$uhttp://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8869581
000000523 999C5 $$9CURATOR$$mMaturana, H. R, Varela, F.J. (1988). The tree of knowledge The biological roots of human understanding. Shamala, Boston, MA$$o4$$rKN46
000000523 999C5 $$9CURATOR$$mParry, A., Doan, R.E. (1994).Story revisions. Narrative therapy in the postmodern world. The Guilford Press, New York, London.$$o5.$$rKN47
000000523 999C5 $$9CURATOR$$hPenrose, R.$$m(1994). The Mind and ShadowsShadows of the Mind: A search for the missing science of consciousness.$$o6$$rKN48
000000523 999C5 $$9CURATOR$$mvan der Hart, O, Friedman, B.(1989). A reader's guide to Pierre Janet on dissociation: A neglected intellectual heritage. Dissociation, 2, 3-16.$$o7$$rKN88
000000523 999C5 $$9CURATOR$$mVan Heijenoort, J. (1971). From Frege to Godel: A Source Book in Mathematical Logic, 1879-1931, Harvard University Press.$$o8$$rKN49

000002469 001__ 2469
000002469 005__ 20220104104228.0
000002469 041__ $$ačesky
000002469 100__ $$0AUTHOR|(SYS)bojdovakaterina$$aBojdová, Kateřina
000002469 245__ $$aJana
000002469 260__ $$c2021
000002469 300__ $$a20 s.
000002469 520__ $$aPoslední dobou se mi v hlavě opakuje otázka: “Co nejhoršího se může stát, když klient navštěvuje moje psychoterapie”. Odpovídám si na ni: Mými slovy mohu podpořit klientův problémový příběh, klienta nevyslyším a mými slovy zraním. Přemýšlím o tom, jak řeči o problému vytváří problém.
000002469 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut16$$aUT16
000002469 65017 $$akazuistiky
000002469 8564_ $$s210432$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2469/files/bojdova.pdf
000002469 980__ $$aTHESIS

000000819 001__ 819
000000819 005__ 20150222204549.0
000000819 041__ $$ačesky
000000819 100__ $$0AUTHOR|(SYS)borakovabarbora$$aBoráková, Barbora
000000819 245__ $$aKazuistika paní P.
000000819 260__ $$aMníšek pod Brdy
000000819 260__ $$c2008
000000819 300__ $$a15 s.
000000819 520__ $$aZnovu se jí ptám, proč dnes sedí se mnou u jednoho stolu? Klientka mi odpovídá, že je to smutek, šeď, plochost, že ji nic nebaví, a netěší jí život. Říká, že se neraduje jako dřív, kdy jí těšily maličkosti. Ptám se jí, zda je to, to co by chtěla – znovu se radovat ze života? Souhlasí.
000000819 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut05a$$aUT05a
000000819 65017 $$akazuistiky
000000819 653__ $$apřepis rozhovoru
000000819 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000000819 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000819 653__ $$0SUBJECT|(SYS)psychosomatika$$apsychosomatika
000000819 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000000819 653__ $$0PROJECT|(SYS)mnohomluvnyklient$$amnohomluvný klient
000000819 653__ $$asoukromá praxe
000000819 653__ $$aperfekcionalismus
000000819 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/819/files/borakova barbora.pdf
000000819 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/819/files/borakova barbora.gif?subformat=icon$$xicon
000000819 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/819/files/borakova barbora.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000819 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/819/files/borakova barbora.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000819 980__ $$aTHESIS

000001989 001__ 1989
000001989 005__ 20150516091610.0
000001989 041__ $$ačesky
000001989 100__ $$0AUTHOR|(SYS)bordovacovagabriela$$aBordováčová, Gabriela
000001989 245__ $$aZávěrečná práce
000001989 260__ $$c2015
000001989 300__ $$a15 s.
000001989 520__ $$aPetr byl jasně motivovaný, chtěl na sobě pracovat, bylo mu jasné, že je kompetentní věci měnit k lepšímu. Z hlediska členění klientů na stěžovatele, návštěvníky a klienty patřil do poslední skupiny, se kterou se dá nejrychleji pustit do tématu.
000001989 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut11$$aUT11
000001989 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001989 65017 $$akazuistiky
000001989 8564_ $$s148607$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1989/files/Bordovacova.pdf
000001989 980__ $$aTHESIS

000000818 001__ 818
000000818 005__ 20150222210234.0
000000818 041__ $$ačesky
000000818 100__ $$0AUTHOR|(SYS)brachovahana$$aBrachová, Hana
000000818 245__ $$aZávěrečná práce$$bkazuistiky
000000818 300__ $$a17 s.
000000818 520__ $$aV průběhu jsem vnímala, že je Jana nastavená na změnu. Nepomáhá vnímat matku jako oběť, to přináší lítost, vinu a zbavuje Janu sil. Janino okolí vnímá její matku jako nemocnou, od které se má Jana oddělit, přesto k tomu ještě nedošlo. Zbývá vztek, je silný, může přinést změnu. Vztek je neoprávněný na slabšího, nemocného, když bude matka vnímána jako silná, rovnocenná, naštvání se bude moci uvolnit. Příště se pokusím vnímat Janinu matku jako silnou, tam, kde to půjde.
000000818 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04b$$aUT04b
000000818 65017 $$akazuistiky
000000818 653__ $$apřepis rozhovoru
000000818 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebepoznani$$asebepoznání
000000818 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000818 653__ $$apraxe k výcviku
000000818 653__ $$0SUBJECT|(SYS)mluveni$$amluvení a naslouchání
000000818 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/818/files/brachova hana.pdf
000000818 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/818/files/brachova hana.gif?subformat=icon$$xicon
000000818 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/818/files/brachova hana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000818 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/818/files/brachova hana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000818 980__ $$aTHESIS

000000820 001__ 820
000000820 005__ 20150311122714.0
000000820 041__ $$ačesky
000000820 100__ $$0AUTHOR|(SYS)brejchatomas$$aBrejcha, Tomáš
000000820 245__ $$aPřípadová práce k závěrečným obhajobám
000000820 300__ $$a15 s.
000000820 500__ $$aPoznámky garanta
000000820 520__ $$aKdyž jsem se zpětně díval na videu na svoji práci, napadaly mě věci, které bych dělal nyní jinak, protože s odstupem jsem přicházel na nevyužité možnosti, které zázračná otázka skýtá a nedostatečně jsem ji vytěžil. Uvědomoval jsem si zpětně, že jsem klientku málo vtahoval do přítomného okamžiku, kdy se zázrak děje. Také mi pak došlo, že jsem se soustředil na rozdíly, které vnímají lidé kolem Šárky, ale málo jsem propracoval práci s rozdíly.
000000820 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04a$$aUT04a
000000820 65017 $$akazuistiky
000000820 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000000820 653__ $$adrogy
000000820 653__ $$aterénní sociální práce
000000820 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000820 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000000820 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000000820 653__ $$amotivační rozhovory
000000820 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/820/files/brejcha tomas.pdf
000000820 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/820/files/brejcha tomas.gif?subformat=icon$$xicon
000000820 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/820/files/brejcha tomas.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000820 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/820/files/brejcha tomas.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000820 980__ $$aTHESIS

000002501 001__ 2501
000002501 005__ 20220425125427.0
000002501 041__ $$ačesky
000002501 100__ $$0AUTHOR|(SYS)brichovamarie$$aBrichová, Marie
000002501 245__ $$aAnabela
000002501 260__ $$c2022
000002501 300__ $$a18 s.
000002501 520__ $$aCílem tohoto textu je popsat můj styl práce a ukázat konstruktivistické myšlení. Při práci s klientem vytvářím kongruentní prostředí. Konstruovat pak musím takovým způsobem, aby výsledný celek dával - minimálně mně - nějaký smysl, což mi dodává klid.
000002501 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut16$$aUT16
000002501 65017 $$akazuistiky
000002501 8564_ $$s1694032$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2501/files/Brichova.pdf
000002501 980__ $$aTHESIS

000000821 001__ 821
000000821 005__ 20150308200404.0
000000821 041__ $$ačesky
000000821 100__ $$0AUTHOR|(SYS)brisudovaivana$$aBrisudová, Ivana
000000821 245__ $$aZávěrečná práce
000000821 260__ $$aBoršice
000000821 300__ $$a13 s.
000000821 520__ $$aTady se přiznám, vzala jsem na sebe víc, než jsem musela. Uvědomuji si zpětně, že jsem mluvila příliš za klientku. Možná jsem ji měla nechat začít mluvit o tom, proč chce, aby mamka ty kazety viděla, k čemu to bude užitečné  pro naši společnou práci. Hodně by se nám vyjasnil smysl, navíc když přibyl jeden člen navíc, věděly bychom, kam směřujeme. Teď to tam je taky, ale musela jsem moc pracovat.
000000821 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut03$$aUT03
000000821 65017 $$akazuistiky
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predsudky$$apředsudky
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stezovatel$$astěžovatel
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kutani$$akutání
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)rodinaterapie$$0SUBJECT|(SYS)probacniamediacnisluzba$$arodinná terapie
000000821 653__ $$aprobační služba
000000821 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/821/files/brisudova ivana.pdf
000000821 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/821/files/brisudova ivana.gif?subformat=icon$$xicon
000000821 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/821/files/brisudova ivana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000821 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/821/files/brisudova ivana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000821 980__ $$aTHESIS
000000821 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-03-24 15:59:10$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000000821 999C5 $$9CURATOR$$mKons č. 14: J.S. Efran: Přínosy Maturantova strukturního determinismu (výběr z textů)$$rKN45

000002018 001__ 2018
000002018 005__ 20150602135129.0
000002018 041__ $$ačesky
000002018 100__ $$0AUTHOR|(SYS)brotankovatereza$$aBrotánková, Tereza
000002018 245__ $$aMoje druhé čtení
000002018 260__ $$c2011
000002018 300__ $$a28 s.
000002018 520__ $$aPůvodní předpoklad, ţe se naučím techniky, které budu prostě aplikovat, jsem nahradila jiným, doposud platným předpokladem mého (terapeutova) jednání: pro mou práci je důleţitý způsob myšlení a uvaţování o sobě a o světě a stálá reflexe tohoto způsobu. Po náročném duševním tréninku jsem začala reflektovat ve druhém řádu, tedy přemýšlím o tom, jak přemýšlím nad tím, co dělám.
000002018 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut08$$aUT008
000002018 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002018 65017 $$akazuistiky
000002018 8564_ $$s404874$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2018/files/brotankova tereza.pdf
000002018 980__ $$aTHESIS