000002507 001__ 2507
000002507 005__ 20220425131825.0
000002507 041__ $$ačesky
000002507 100__ $$0AUTHOR|(SYS)vlckovakaterina$$aVlčková, Kateřina
000002507 245__ $$aZávěrečná kazuistika
000002507 260__ $$c2022
000002507 300__ $$a21 s.
000002507 520__ $$aPetra pracovala v pedagogicko-psychologické poradně (dále PPP) kde jsme před více než 4 lety prezentovaly služby naší poradny na setkání ředitelů PPP. Mezitím se z Petry stala maminka a dostala se do nové životní role. Obrátila se tedy na Akademii rodičovství, aby se s okolnostmi své role vypořádala.
000002507 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut16$$aUT16
000002507 65017 $$akazuistiky
000002507 8564_ $$s371296$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2507/files/Vlckova_studovna.pdf
000002507 980__ $$aTHESIS

000001251 001__ 1251
000001251 005__ 20150331081126.0
000001251 041__ $$ačesky
000001251 100__ $$0AUTHOR|(SYS)vitekivo$$aVítek, Ivo
000001251 245__ $$aZávěrečná práce
000001251 260__ $$aTřebíč$$c2012
000001251 300__ $$a18 s.
000001251 520__ $$aKlient dále mluví o tom, že když pije, má díky tomu dva, tři dny jenom pro sebe. Na začátku alkoholové epizody je mu dobře, nespěchá nikam, odhazuje přehnanou sebekontrolu. Obvykle se snaží chovat tak, jak si myslí, že by se chovat měl. Sklenice alkoholu mu otevírá „dveře ven“, je to omluvenka z povinností, z hraní divadélka pro ostatní. Až bude na desítce, bude se moci chovat autenticky, nebude se dívat pořád na to, co by tak od něho okolí mohlo očekávat.
000001251 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09
000001251 65017 $$akazuistiky
000001251 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000001251 653__ $$0SUBJECT|(SYS)alkohol$$aalkohol
000001251 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001251 653__ $$aoblastní charita
000001251 653__ $$apřepis rozhovoru
000001251 653__ $$0SUBJECT|(SYS)skalovani$$aškálování
000001251 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1251/files/vitek ivo.pdf
000001251 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1251/files/vitek ivo.gif?subformat=icon$$xicon
000001251 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1251/files/vitek ivo.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001251 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1251/files/vitek ivo.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001251 980__ $$aTHESIS
000001251 999C5 $$9CURATOR$$hGJURIČOVÁ, Š., KUBIČKA, J.$$i978-80-247-2390-7$$mRodinná terapie. Praha Grada, 2009$$o1$$rKN31
000001251 999C5 $$9CURATOR$$hKOPŘIVA, K.$$i80-7178-429-X$$mLidský vztah jako součást profese. Praha Portál, 1997$$o2$$rKN108
000001251 999C5 $$9CURATOR$$hLUDEWIG, K.$$mSystemická terapie. Praha, Institut pro systemickou zkušenost, 2007 Systemická terapie a poradenství. Brno Cesta$$o3$$rKN2
000001251 999C5 $$9CURATOR$$hÚLEHLA, I.$$mUmění pomáhat. Písek Renesance, 1996$$o2$$rKN32
000001251 999C5 $$9CURATOR$$hVYMĚTAL, J.$$i80-247-0253-3$$mÚvod do psychoterapie. Praha Grada, 2003$$o5$$rKN85
000001251 999C5 $$9CURATOR$$hSCHLIPPE A., SCHWEITZER, J.$$mSystemická terapie a poradenství. Brno Cesta$$o4$$rKN1
000001251 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-0$$t2014-05-03 17:47:55$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000002430 001__ 2430
000002430 005__ 20201004140716.0
000002430 041__ $$ačesky
000002430 100__ $$0AUTHOR|(SYS)vernerlukas$$aVerner, Lukáš
000002430 245__ $$aZměna je nejen možná, ale i nevyhnutelná
000002430 260__ $$c2020
000002430 300__ $$a19 s.
000002430 520__ $$aPaní K. si terapii v rámci projektu Jak na konflikty ve vztazích organizace Respondeo z.s. vyhledala na internetu. Nějakou formu terapie jí doporučila i advokátka, se kterou řeší kroky v oblasti návratu nevlastní dcery do jejich domácnosti (nyní je u manželových rodičů).
000002430 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut15$$aUT15
000002430 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002430 65017 $$akazuistiky
000002430 8564_ $$s1019592$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2430/files/verner.pdf
000002430 980__ $$aTHESIS

000002429 001__ 2429
000002429 005__ 20201004140041.0
000002429 041__ $$ačesky
000002429 100__ $$0AUTHOR|(SYS)vavrovatereza$$aVávrová, Tereza
000002429 245__ $$aAdéla a strach z mámy
000002429 260__ $$c2020
000002429 300__ $$a26 s.
000002429 520__ $$aDo pedagogicko psychologické poradny a vzdělávacího a diagnostického střediska objednává máma svou 16letou dceru s tím, že má potíže zapadnout do nového třídního kolektivu v 1. ročníku střední školy. Při objednávání termínu se s maminkou domlouvám, že potřebuji, aby na první setkání přišla na začátek také.
000002429 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut15$$aUT15
000002429 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002429 65017 $$akazuistiky
000002429 8564_ $$s1061515$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2429/files/vavrova.pdf
000002429 980__ $$aTHESIS

000001494 001__ 1494
000001494 005__ 20150222204550.0
000001494 041__ $$ačesky
000001494 100__ $$0AUTHOR|(SYS)vasakovaalice$$aVašáková, Alice
000001494 245__ $$aZávěrečná práce
000001494 260__ $$aKratochvilka$$c2014
000001494 300__ $$a9 s.
000001494 520__ $$aDojednáváme si náplň poslední konzultace‐paní Iveta si přeje zrekapitulovat, co vše si v terapii objevila‐stále má pocit, že na ničem vlastně vědomě nepracuje, nemusí o tom přemýšlet, věci „se mění“. Proto by ráda pojmenovala své objevy v terapii, aby pro ni byly dostupnější, kdyby je potřebovala v budoucnu využít.
000001494 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut10$$aUT10
000001494 65017 $$akazuistiky
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001494 653__ $$aporadenství pro děti
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)psychosomatika$$apsychosomatika
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stres $$astres
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)silnapetka$$asilná pětka
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001494 8564_ $$s148439$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1494/files/vasakova alice.pdf
000001494 980__ $$aTHESIS

000001250 001__ 1250
000001250 005__ 20150310194225.0
000001250 041__ $$ačesky
000001250 100__ $$0AUTHOR|(SYS)vaclavkovarenata$$aVáclavková, Renata
000001250 245__ $$aKomentovaná kasuistika
000001250 260__ $$aValašské Meziříčí$$c2005
000001250 300__ $$a13 s.
000001250 520__ $$aŘekla jsem klientce o tom, jak „funguji“ v zařízení a nabídla spolupráci v rámci terapeutických setkávání. Souhlasila. Většina klientů azylového domu v nové situaci souhlasí se vším, co je jim nabízeno. Zde je velmi důležité vyjasnění nabídky. S ohledem na množství klientů jsme se domluvily, že se pro terapii budeme setkávat jedenkrát za dva týdny. Paní Lidka provedla ve svém životě dalo by se říci radikální změnu. Opustila domov, partnera, chce být utajeným klientem.
000001250 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001250 65017 $$akazuistiky
000001250 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001250 653__ $$aazylový dům pro matky s dětmi
000001250 653__ $$0SUBJECT|(SYS)nasili$$adomácí násilí
000001250 653__ $$avymezení nabídky
000001250 653__ $$arituály
000001250 653__ $$0SUBJECT|(SYS)tristavymysli$$atupé prázdno
000001250 653__ $$0SUBJECT|(SYS)tristavymysli$$aosvícené jasno
000001250 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000001250 653__ $$0SUBJECT|(SYS)strach$$astrach
000001250 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1250/files/vaclavkova renata.pdf
000001250 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1250/files/vaclavkova renata.gif?subformat=icon$$xicon
000001250 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1250/files/vaclavkova renata.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001250 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1250/files/vaclavkova renata.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001250 980__ $$aTHESIS
000001250 999C5 $$9CURATOR$$hVodáčková, D.$$mKrizová intervence, Portál,s.r.o., Praha, 2002$$o1$$rKN90
000001250 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe,A, Schweitzer, J.$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, Brno, 2001$$o2$$rKN1
000001250 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla,I.$$mUmění pomáhat, Slon, Praha,1996$$o3$$rKN32
000001250 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-03 17:24:48$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001373 001__ 1373
000001373 005__ 20150222204549.0
000001373 041__ $$ačesky
000001373 100__ $$0AUTHOR|(SYS)urbanvilem$$aUrban, Vilém
000001373 245__ $$aZávěrečná práce
000001373 520__ $$aMám na mysli „Memento zakázky“ resp. zakázkového modelu práce jako jednoho ze tří způsobů podle De Shazera. V kontextu obhajob a na výcviku nesčetněkrát zaznělo, že je potřeba ukázat, jak byla definována zakázka, jak jsme ji naplňovali a jak byla završena. Tohle „memento“ mě provázelo většinu času a obhajoby mých kolegů toho byly příkladem. Častokrát zaznívalo, že pracovat systemicky neznamená pracovat „přes kopírák“ – tj. stejně, podle zajetých šablon a struktur.
000001373 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04b$$aUT04b
000001373 65017 $$akazuistiky
000001373 653__ $$asoukromá praxe
000001373 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001373 653__ $$aarteterapie
000001373 653__ $$0SUBJECT|(SYS)doprovazeni$$adoprovázení
000001373 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001373 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1373/files/urban vilem.pdf
000001373 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1373/files/urban vilem.gif?subformat=icon$$xicon
000001373 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1373/files/urban vilem.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001373 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1373/files/urban vilem.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001373 980__ $$aTHESIS

000001249 001__ 1249
000001249 005__ 20150222204548.0
000001249 041__ $$ačesky
000001249 100__ $$0AUTHOR|(SYS)uhlirovaveronika$$aUhlířová, Veronika
000001249 245__ $$aZávěrečná práce
000001249 260__ $$c2012
000001249 300__ $$a23 s.
000001249 520__ $$aJejí klíčová pracovnice a psycholožka mě požádala o poskytnutí psychoterapie pro Soňu se zadáním: „Potřebujeme, abys jí naučila, že nemá svým dětem poskytovat takový servis a hlavně myslet víc na sebe. Potřebujeme, aby se odstřihla od požadavků svých dětí. Nám se nedaří ji k tomu donutit.“ Co byste dělali na mém místě vy? Přišlo mi absurdní, že mé kolegyně vytvářely stejný příběh požadavků na Soňu jako její děti. A Soňa se snažila poslušně plnit, jenže jí to nešlo. Bohudík.
000001249 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut08$$aUT08
000001249 65017 $$akazuistiky
000001249 653__ $$anáhradní rodiny
000001249 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001249 653__ $$aobčanské sdružení
000001249 653__ $$asvépomocná skupina
000001249 653__ $$apoddajnost
000001249 653__ $$aformulování zakázky
000001249 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001249 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001249 653__ $$0SUBJECT|(SYS)dekonstrukce$$adekonstrukce
000001249 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001249 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1249/files/uhlirova veronika.pdf
000001249 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1249/files/uhlirova veronika.gif?subformat=icon$$xicon
000001249 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1249/files/uhlirova veronika.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001249 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1249/files/uhlirova veronika.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001249 980__ $$aTHESIS
000001249 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe, A., Schweitzer, J.$$mSystemická terapie a poradenství. Brno Cesta 2001$$o1$$rKN1
000001249 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$mUmění pomáhat. Praha Slon, 2007$$o2$$rKN32
000001249 999C5 $$9CURATOR$$hFreedman, J., Combs, G.$$mNarativní psychoterapie. Praha Portál, 2009$$o3$$rKN33
000001249 999C5 $$9CURATOR$$hStrnad, V., Hesoun, J.$$mCestou příběhu. Výcvikové materiály. ISZ-MC, 2008$$o4$$rKN76
000001249 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K.$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. Institut pro systemickou zkušenost. Praha 2007$$o5$$rKN2
000001249 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-03 17:02:57$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001372 001__ 1372
000001372 005__ 20150222204549.0
000001372 041__ $$ačesky
000001372 100__ $$0AUTHOR|(SYS)uhlikovasarka$$aUhlíková, Šárka
000001372 245__ $$aZávěrečná práce
000001372 300__ $$a9 s.
000001372 520__ $$aNa konzultaci přivedla Marii kamarádka, „předala“ mi ji na chodbě. Marie byla dost nervózní, připadla mi jako malá, stydlivá, trochu podrážděná holka. Hned zpočátku jsem se musela srovnávat se svou potřebou „pomoci Marii za každou cenu“. Cítila jsem závazek nejen ke klientce ale i k paní, která Marii s důvěrou přivedla k odborníkovi. Začala jsem s klientkou dojednávat.
000001372 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut02$$aUT02
000001372 65017 $$akazuistiky
000001372 653__ $$asociálně psychologické centrum
000001372 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001372 653__ $$astrukturování
000001372 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001372 653__ $$atupé prázdno
000001372 653__ $$aosvícené jasno
000001372 653__ $$0PROJECT|(SYS)mnohomluvnyklient$$amnohomluvný klient
000001372 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001372 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1372/files/uhlikova sarka.pdf
000001372 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1372/files/uhlikova sarka.gif?subformat=icon$$xicon
000001372 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1372/files/uhlikova sarka.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001372 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1372/files/uhlikova sarka.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001372 980__ $$aTHESIS

000001248 001__ 1248
000001248 005__ 20150222204549.0
000001248 041__ $$aslovensky
000001248 100__ $$0AUTHOR|(SYS)uhertomas$$aUher, Tomáš
000001248 245__ $$aKomentovaná kasuistika „dilema rozchodu“
000001248 260__ $$c2011
000001248 300__ $$a11 s.
000001248 520__ $$aKlientka vraví, že by si potrebovala „vytiahnuť z hlavy a vymenovať všechny prečo, prečo se rozchádza, prečo to neide ďalej, prečo ten vzťah neide udržať, aby sa v ňom cítila dobře". Preto sa pýtam: A keby ste si našla „tie prečo“ prečo to nejde, tak by to pomohlo? Odpovedá, že trošku by to pomohlo. Pýtam, čo by jej v tom ešte pomohlo. Udává, že sadnúť si s priteľom a porozprávať sa s ním, mať jasno, ako to vidí on. Na záver klientka vravi, že z terapie mala strach, ale že to bolo nakoniec celkom prijemné.
000001248 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut07a$$aUT07a
000001248 65017 $$akazuistiky
000001248 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001248 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001248 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1248/files/uher tomas.pdf
000001248 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1248/files/uher tomas.gif?subformat=icon$$xicon
000001248 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1248/files/uher tomas.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001248 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1248/files/uher tomas.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001248 980__ $$aTHESIS
000001248 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe A,Schweitzer J.$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, 2006$$o1$$rKN1
000001248 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla I.$$mUmění pomáhat, Slon, 2005$$o2$$rKN32
000001248 999C5 $$9CURATOR$$hFreedman J., Combs G.$$mNarativní psychoterapie, Portál, 2009$$o3$$rKN33
000001248 999C5 $$9CURATOR$$hLipchik, Eve$$mBeyond Technique in Solution-Focused Therapy$$o4
000001248 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-1$$t2014-05-03 16:48:35$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4