000002024 001__ 2024
000002024 005__ 20170123161502.0
000002024 041__ $$ačesky
000002024 100__ $$0AUTHOR|(SYS)chmelarovahana$$aChmelařová, Hana
000002024 245__ $$aPřípad paní B.
000002024 260__ $$c2010
000002024 300__ $$a12 s.
000002024 520__ $$aKdyž se snažím uvažovat nad tím, jakým způsobem z odborného pohledu vlastně obvykle dělám svou práci, není snadné odpovědět jednoznačně. Nemám pocit, že by můj styl práce byl nějak vyhraněný, považuji ho spíše za syntetický. Nemohu nepřiznat, že ačkoli absolvuji výcvik v systemické psychoterapii, mou prací se částečně prolínají některé „tradiční“ momenty poradenské psychologie, tj. také objektivistické, často expertní přístupy.
000002024 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut06$$aUT06
000002024 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002024 65017 $$akazuistiky
000002024 8564_ $$s173304$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2024/files/chmelarova hana.pdf
000002024 980__ $$aTHESIS

000000831 001__ 831
000000831 005__ 20150311122759.0
000000831 041__ $$ačesky
000000831 100__ $$0AUTHOR|(SYS)cervinkovaalice$$aČervinková, Alice
000000831 245__ $$aKasuistika
000000831 300__ $$a7 s.
000000831 500__ $$aPoznámky garanta
000000831 520__ $$aPoložení zázračné otázky Kateřině bylo intuitivní rozhodnutí a uvědomovala jsem si možné riziko práce jen s jedním klientem v kontextu párové terapie. Ale ukázalo se, že bylo užitečné a s otázkou jsme nakonec pracovali společně a interaktivně i s Tomášem. Odrazilo se to v atmosféře setkání, v tom, že takto otevřené téma může přinést řadu podnětů a nových pohledů, které jsme mohli zapracovat do společné zakázky. Zároveň při příštím setkání oba reflektovali důležitost takto vytvořeného prostoru pro Kateřinu.
000000831 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut02$$aUT02
000000831 65017 $$akazuistiky
000000831 653__ $$adrogy
000000831 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000000831 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000831 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000000831 653__ $$asubstituční léčba
000000831 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000000831 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000000831 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zázrak
000000831 653__ $$0SUBJECT|(SYS)parovaterapie$$apárová terapie
000000831 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/831/files/cervinkova alice.pdf
000000831 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/831/files/cervinkova alice.gif?subformat=icon$$xicon
000000831 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/831/files/cervinkova alice.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000831 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/831/files/cervinkova alice.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000831 980__ $$aTHESIS

000001484 001__ 1484
000001484 005__ 20150222204549.0
000001484 041__ $$ačesky
000001484 100__ $$0AUTHOR|(SYS)cernalenka$$aČerná, Lenka
000001484 245__ $$aPísemná práce
000001484 260__ $$aÚstí nad Labem$$c2005
000001484 300__ $$a10 s.
000001484 520__ $$aZ dnešního pohledu bych ráda znala též objednávku a očekávání vychovatele, se kterým L. trávil více osobního času. Dle mého pozorování tvoří nejnižší výchovný personál v zařízení pro chlapce dobré zázemí, každý z nich má někoho, ke komu se obrací s důvěrou pro radu a pomoc. Jelikož L. spolu s vedoucím doporučil právě vychovatel, ráda bych dnes věděla, proč doporučuje pro práci právě L.
000001484 65017 $$akazuistiky
000001484 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001484 653__ $$avýchovné zařízení
000001484 653__ $$0SUBJECT|(SYS)reflektujicitym$$areflektující tým
000001484 653__ $$0SUBJECT|(SYS)ramovani$$arámování
000001484 653__ $$0SUBJECT|(SYS)doprovazeni$$adoprovázení
000001484 653__ $$0SUBJECT|(SYS)samostatnost $$asamostatnost
000001484 8564_ $$s111420$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1484/files/cerna lenka.pdf
000001484 980__ $$aTHESIS

000000830 001__ 830
000000830 005__ 20150222204549.0
000000830 041__ $$ačesky
000000830 100__ $$0AUTHOR|(SYS)cernakaterina$$aČerná, Kateřina
000000830 245__ $$aZávěrečná práce pro psychoterapeutický výcvik „Umění terapie“
000000830 260__ $$aKarlovy Vary$$c2012
000000830 300__ $$a7 s.
000000830 520__ $$aMám-li vybrat klíčový okamžik terapie, pak to bylo položení „zázračné otázky“. Paní H. se k ní ještě několikrát vracela, dokonce si vytvořila vlastní podobu této techniky, kterou nazvala „vizualizace“ a to jí velmi pomáhalo zvládat další a další kroky.
000000830 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09
000000830 65017 $$akazuistiky
000000830 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000830 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zázrak
000000830 653__ $$apsychiatrická ambulance
000000830 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000000830 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000000830 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000000830 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/830/files/cerna_katerina.pdf
000000830 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/830/files/cerna_katerina.gif?subformat=icon$$xicon
000000830 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/830/files/cerna_katerina.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000830 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/830/files/cerna_katerina.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000830 980__ $$aTHESIS
000000830 999C5 $$9CURATOR$$mÚlehla I., Umění pomáhat, Slon, 2005$$o1.$$rKN32
000000830 999C5 $$9CURATOR$$mS. de Shazer, Y. Dolan a kol.., Zázračná otázka, Portál, 2011$$o2.$$rKN21
000000830 999C5 $$9CURATOR$$mSchlippe A,Schweitzer J., Systemická terapie a poradenství, Cesta, 2006$$o3.$$rKN1
000000830 999C5 $$9CURATOR$$mFriedman J., Combs G., Narativní psychoterapie, Portál, 2009$$o4.$$rKN33
000000830 999C5 $$9CURATOR$$mLudewig K., Systemická terapie- základy klinické teorie a praxe, , Institut pro systemickou zkušenost Praha, r.2007$$o5.$$rKN2
000000830 999C5 $$9CURATOR$$mLudewig K., Základy systemické terapie, Grada, 2011$$o6.$$rKN34

000001990 001__ 1990
000001990 005__ 20150516094658.0
000001990 041__ $$ačesky
000001990 100__ $$0AUTHOR|(SYS)calounovairena$$aČalounová, Irena
000001990 245__ $$aZávěrečná práce
000001990 260__ $$c2015
000001990 300__ $$a16 s.
000001990 520__ $$aŠtěpána znám skoro dva roky, poznali jsme se na VOŠ, kde jsme oba studovali. On na denním a já na dálkovém studiu. Byl mi sympatický již od prvního pohledu, neboť se jedná o velmi zajímavého a osobitého človíčka, který se s velkým zájmem a nadšením zajímá o své okolí a má rád lidi.
000001990 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut11$$aUT11
000001990 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001990 65017 $$akazuistiky
000001990 8564_ $$s124066$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1990/files/calounova.pdf
000001990 980__ $$aTHESIS

000000828 001__ 828
000000828 005__ 20150906181034.0
000000828 041__ $$ačesky
000000828 100__ $$0AUTHOR|(SYS)cajthamlovakaterina$$aCajthamlová, Kateřina
000000828 245__ $$aKazuistika – jednorázové sezení s klientkou
000000828 260__ $$a2008
000000828 300__ $$a27 s.
000000828 520__ $$aKlientka  si původně od terapie slibovala můj expertní rozbor toho, co dělá špatně. Toto přání se nám ale podařilo během sezení změnit v daleko pozitivnější náhled klientky na sebe sama a na události posledních 3 let, i na původní pochyby ve vztahu k jejímu chování v době po rozvodu, které (ty pochyby) byly zdrojem jejího stresu.
000000828 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut05a$$aUT05a
000000828 65017 $$akazuistiky
000000828 653__ $$apřepis rozhovoru
000000828 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000828 653__ $$ainterní ambulance
000000828 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000000828 653__ $$0SUBJECT|(SYS)psychosomatika$$apsychosomatika
000000828 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000000828 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/828/files/cajthamlova katerina.pdf
000000828 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/828/files/cajthamlova katerina.gif?subformat=icon$$xicon
000000828 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/828/files/cajthamlova katerina.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000828 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/828/files/cajthamlova katerina.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000828 980__ $$aTHESIS
000000828 999C5 $$9CURATOR$$mUmění terapie, Studijní materiál ISZ 1999$$o1
000000828 999C5 $$9CURATOR$$mSchlipe, A., Schweitzer, J. Systematická terapie a poradenství. Brno: nakl.Cesta$$o2$$rKN1
000000828 999C5 $$9CURATOR$$ḿÚlehla I: Umění pomáhat. 1996$$o3$$rKN32

000002354 001__ 2354
000002354 005__ 20190316122059.0
000002354 041__ $$ačesky
000002354 100__ $$0AUTHOR|(SYS)burianovajana$$aBurianová, Jana
000002354 245__ $$aPták žal, život v iluzích a síla sebelásky
000002354 260__ $$c2019
000002354 300__ $$a12 s.
000002354 520__ $$aSlečna Smutná transformovala moje self1 v dovednosti být trpělivá, v dovednosti dát klientovi i sobě dostatek času ke zjištění, co mu dává smysl. Dopřát si komfort hledání porozumění někdy i jen pouhých slov a jejich významů. Přesto i po skončení terapie, kterou slečna Smutná hodnotila jako velmi přínosnou, si nejsem jistá, zda jsme si porozuměli. To není špatný výsledek.
000002354 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut14$$aUT14
000002354 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002354 65017 $$akazuistiky
000002354 8564_ $$s180457$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2354/files/jana.pdf
000002354 980__ $$aTHESIS

000000826 001__ 826
000000826 005__ 20150222204549.0
000000826 041__ $$ačesky
000000826 100__ $$0AUTHOR|(SYS)bulvovahana$$aBulvová, Hana
000000826 245__ $$aZávěrečná písemná práce
000000826 260__ $$aKralupy nad Vltavou$$c2007
000000826 300__ $$a9 s.
000000826 520__ $$aPřestože nechám opět klientku na chvíli volně hovořit, podstatně dříve než v předchozích konzultacích, po mé důkladné sebereflexi, se snažím klientku směřovat od stížnosti k zakázce. A pouštím se do práce s předpoklady. Dále se v konzultaci orientuji spolu s klientkou zprvu na proces rozhodování a snažím se najít výjimky, kdy rozhodnutí klientka zvládla sama a co ho ovlivňuje.
000000826 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut03$$aUT03
000000826 65017 $$akazuistiky
000000826 653__ $$apřepis rozhovoru
000000826 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000000826 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000000826 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000826 653__ $$acentrum pro rodinu
000000826 653__ $$arozhodování
000000826 653__ $$0PROJECT|(SYS)mnohomluvnyklient$$amnohomluvný klient
000000826 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stezovatel$$astěžovatel
000000826 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000000826 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/826/files/bulvova hana.pdf
000000826 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/826/files/bulvova hana.gif?subformat=icon$$xicon
000000826 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/826/files/bulvova hana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000826 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/826/files/bulvova hana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000826 980__ $$aTHESIS
000000826 999C5 $$9CURATOR$$mSchlippe,A., Schweitzer,J.: Systemická terapie a poradenství. Cesta, Brno 2001$$o1.$$rKN1
000000826 999C5 $$9CURATOR$$mPecháčková, S.: Zpráva o systemické terapii. ISZ, Praha 1993$$o2$$rKN38
000000826 999C5 $$9CURATOR$$mÚlehla,I.: Umění pomáhat. SLON, Praha 2005$$o3$$rKN32
000000826 999C5 $$9CURATOR$$mLudewig,K.: Systemická terapie. ISZ, Praha 1994$$o4$$rKN2

000000825 001__ 825
000000825 005__ 20150222204549.0
000000825 041__ $$ačesky
000000825 100__ $$0AUTHOR|(SYS)buchlerveronika$$aBüchler, Veronika
000000825 245__ $$aZávěrečná práce
000000825 300__ $$a12 s.
000000825 520__ $$aNa případu Václava jsem se také naučila, že i když klient má velmi jasné cíle, je dobré setrvat déle u diskuze, zda takto postavené cíle opravdu přinesou to, co chtěl. Václav je dobrou zkušeností v tom smyslu, že i když dovedu do rozhovoru vnést své pochybnosti o formulaci cílů, nemusí to stačit k tomu, aby klient dosáhl změny svého vnímání. Příště budu muset být u takto zaníceného klienta zřejmě vytrvalejší a nepřistoupit na cíle, o nichž nejsem přesvědčená.
000000825 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09
000000825 65017 $$akazuistiky
000000825 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000825 653__ $$0SUBJECT|(SYS)samostatnost $$asamostatnost
000000825 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/825/files/buchler veronika.pdf
000000825 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/825/files/buchler veronika.gif?subformat=icon$$xicon
000000825 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/825/files/buchler veronika.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000825 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/825/files/buchler veronika.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000825 980__ $$aTHESIS
000000825 999C5 $$9CURATOR$$mÚlehla I: Umění pomáhat, Slon, Praha 2007$$o1$$rKN32
000000825 999C5 $$9CURATOR$$mSchlipe, A., Schweitzer, J.: Systematická terapie a poradenství, Cesta, Brno 2006$$o2.$$rKN1
000000825 999C5 $$9CURATOR$$mNarrative Therapy: The Social Construction of Preferred Realities, W. W. Norton & Company NY 1996$$o3$$rKN33

000002377 001__ 2377
000002377 005__ 20191027201441.0
000002377 041__ $$ačesky
000002377 100__ $$0AUTHOR|(SYS)brzkovskajana$$aBrzkovská, Jana
000002377 245__ $$aKazuistika: závěrečná práce
000002377 300__ $$a13s
000002377 520__ $$a

Jednoho večera mi přišla sms: „Již dlouho se rozhoduji vám napsat, asi jsem si nepřipouštěla, že potřebuju pomoc. Nevím, jestli mám odjet do Německa jako au-pair – jaký na to máte názor? Podpis.“

000002377 611__ $$0PROJECT(SYS)ut04b$$aUT04b 000002377 65017 $$akazuistiky 000002377 8564_ $$s112972$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2377/files/brzkovska jana.pdf 000002377 925__ $$a2007 000002377 980__ $$aTHESIS