000000824 001__ 824
000000824 005__ 20150308200559.0
000000824 041__ $$ačesky
000000824 100__ $$0AUTHOR|(SYS)brzkovskajana$$aBrzkovská, Jana
000000824 245__ $$aKazuistika
000000824 260__ $$aBrno$$c2007
000000824 300__ $$a13 s.
000000824 520__ $$aPřiznávám, že kdybych měla na výběr, pro zpracování kazuistiky bych si práci s ní rozhodně nevybrala. Po několika měsících přemýšlení, zvažování, pochybností, (sebe)litování, (sebe)konejšení – vše podpořeno supervizí - jsem se přece jen rozhodla práci napsat. Dokonce jsem dospěla do bodu, kdy mi připadá, že to snad ani jinak nemohlo být, že jsem ke svému posunu potřebovala právě tuhle zkušenost.
000000824 65017 $$akazuistiky
000000824 653__ $$0SUBJECT|(SYS)supervizeterapie$$asupervize
000000824 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000000824 653__ $$apřepis videokazety
000000824 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000824 653__ $$0SUBJECT|(SYS)mluveni$$amluvení a naslouchání
000000824 653__ $$0PROJECT|(SYS)mnohomluvnyklient$$amnohomluvný klient
000000824 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000000824 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/824/files/brzkovska jana.pdf
000000824 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/824/files/brzkovska jana.gif?subformat=icon$$xicon
000000824 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/824/files/brzkovska jana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000824 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/824/files/brzkovska jana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000824 980__ $$aTHESIS
000000824 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-03-24 17:45:04$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000000824 999C5 $$9CURATOR$$hJONES,E.$$mTerapie rodinných systémů. Konfrontace, Hradec Králové, 1996$$o1
000000824 999C5 $$9CURATOR$$hLUDEWIG,K.$$mSystemická terapie. Pallata, Praha, 1994$$o2$$rKN2
000000824 999C5 $$9CURATOR$$hSCHLIPPE, A.$$mSystemická terapie a poradenství. Cesta, Brno, 2001$$o3$$rKN1
000000824 999C5 $$9CURATOR$$hWATZLAWIK,P.$$mWATZLAWIK,P., BAVELAS,J.B., JACKSON,D.: Pragmatika lidské komunikace. Konfrontace, Hradec Králové, 1999.$$o4$$rKN39
000000824 999C5 $$9CURATOR$$hJones, E.$$mJONES,E.,ASEN,E.: Systemická párová terapie a deprese. Konfrontace, Hradec Králové, 2004.$$o5$$rKN36
000000824 999C5 $$9CURATOR$$mÚLEHLA,I.: Bezpečí a jistota. Zkrácená přednáška z konference rodinné terapie v Košicích, 1996.$$o6
000000824 999C5 $$9CURATOR$$mSIMON, B.F., STIERLIN,H.: Slovník rodinné terapie. Konfrontace, Hradec Králové, 1995$$o7

000000823 001__ 823
000000823 005__ 20150222210845.0
000000823 041__ $$ačesky
000000823 100__ $$0AUTHOR|(SYS)bryksantonin$$aBryks, Antonín
000000823 245__ $$aPsychoterapeutická konzultace s paní Hankou
000000823 260__ $$c2008
000000823 300__ $$a15 s.
000000823 520__ $$aDomnívám se, že terapie byla vedena postupem sedmi kroků v „narativním“ způsobu a směřovala k vytyčenému cíli. Bylo použito průběžné oceňování, přesvědčování logikou a návody, které si klientka většinou sama v sobě hledala.
000000823 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut05a$$aUT05a
000000823 610__ $$0INSTITUCE|(SYS)renesance$$aRenesance
000000823 65017 $$akazuistiky
000000823 653__ $$apřepis rozhovoru
000000823 653__ $$azkoušky
000000823 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000823 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stres $$astres
000000823 653__ $$0SUBJECT|(SYS)psychosomatika$$apsychosomatika
000000823 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000000823 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000000823 653__ $$0SUBJECT|(SYS)ocenovani$$aoceňování
000000823 653__ $$apsychiatrická ambulance
000000823 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/823/files/bryks antonin.pdf
000000823 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/823/files/bryks antonin.gif?subformat=icon$$xicon
000000823 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/823/files/bryks antonin.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000823 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/823/files/bryks antonin.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000823 980__ $$aTHESIS
000000823 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-03-24 17:19:25$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000000823 999C5 $$9CURATOR$$mHawkins, P., Shohet, R.: Supervize v pomáhajících profesích, nakl. Portál 2004, 208 s.$$o2
000000823 999C5 $$9CURATOR$$mSchlippe, A., Schweitzer, J. Systematická terapie a poradenství. Brno: nakl.Cesta$$o4$$rKN1
000000823 999C5 $$9CURATOR$$mUmění terapie, Studijní materiál ISZ$$o1
000000823 999C5 $$9CURATOR$$mGjuričová Š., Kubička, J. Rodinná terapie. Systemické a narativní přístupy. Praha: nakl. Grada 2003$$o3$$rKN31

000000822 001__ 822
000000822 005__ 20150222210423.0
000000822 041__ $$ačesky
000000822 100__ $$0AUTHOR|(SYS)brozovaeva$$aBrožová, Eva
000000822 245__ $$aTerapeutické přibližování k panu Drakovi
000000822 260__ $$aPraha$$c2005
000000822 300__ $$a12 s.
000000822 520__ $$aPři zahájení terapie jsem si tedy na otázku: V čem je systemická terapie s lidmi s mentálním postižením jiná, odpověděla, že v ničem. Je specifická člověkem , který tam sedí a povídá si se mnou. Každý člověk je specifický svým jazykem, který nějak používá, svým příběhem, který mi sděluje, svým tempem. Musím to být já, která se přizpůsobí jeho jazyku, jeho tempu a pokusím se v tomto jeho systému ukázat ještě jiné možnosti, dát mu na výběr, pokud si bude chtít vybírat. Změna, moment proměny, to je to, o čem přemýšlím.
000000822 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000000822 65017 $$akazuistiky
000000822 653__ $$arozhovory
000000822 653__ $$amentální postižení
000000822 653__ $$apřepis rozhovoru
000000822 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000822 653__ $$0SUBJECT|(SYS)mluveni$$anaslouchání a mluvení
000000822 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000000822 653__ $$achráněné bydlení
000000822 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stezovatel$$astěžovatel
000000822 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000000822 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/822/files/brozova eva.pdf
000000822 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/822/files/brozova eva.gif?subformat=icon$$xicon
000000822 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/822/files/brozova eva.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000822 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/822/files/brozova eva.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000822 980__ $$aTHESIS
000000822 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-1$$t2014-03-24 16:57:19$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000000822 999C5 $$9CURATOR$$mBělohradský, Václav: Krajiny a pravdy, O relativismu Karla Čapka. In: Společnost nevolnosti. Eseje z pozdější doby$$o1$$rKN43$$uhttp://archiv.vulgo.net
000000822 999C5 $$9CURATOR$$mBělohradský, Václav: Pastevci proti odborníkům.Objektivita? Objektivita! Objektivita!,$$o2$$uhttp://archiv.vulgo.net
000000822 999C5 $$9CURATOR$$mBateson, Gregory: Mysl a příroda (nezbytná jednota)$$o3$$rKN9$$uwww.vhled.cz
000000822 999C5 $$9CURATOR$$mÚlehla, Ivan : Cesta k ekologii mysli, KONS$$o4$$rKN44

000002018 001__ 2018
000002018 005__ 20150602135129.0
000002018 041__ $$ačesky
000002018 100__ $$0AUTHOR|(SYS)brotankovatereza$$aBrotánková, Tereza
000002018 245__ $$aMoje druhé čtení
000002018 260__ $$c2011
000002018 300__ $$a28 s.
000002018 520__ $$aPůvodní předpoklad, ţe se naučím techniky, které budu prostě aplikovat, jsem nahradila jiným, doposud platným předpokladem mého (terapeutova) jednání: pro mou práci je důleţitý způsob myšlení a uvaţování o sobě a o světě a stálá reflexe tohoto způsobu. Po náročném duševním tréninku jsem začala reflektovat ve druhém řádu, tedy přemýšlím o tom, jak přemýšlím nad tím, co dělám.
000002018 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut08$$aUT008
000002018 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002018 65017 $$akazuistiky
000002018 8564_ $$s404874$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2018/files/brotankova tereza.pdf
000002018 980__ $$aTHESIS

000000821 001__ 821
000000821 005__ 20150308200404.0
000000821 041__ $$ačesky
000000821 100__ $$0AUTHOR|(SYS)brisudovaivana$$aBrisudová, Ivana
000000821 245__ $$aZávěrečná práce
000000821 260__ $$aBoršice
000000821 300__ $$a13 s.
000000821 520__ $$aTady se přiznám, vzala jsem na sebe víc, než jsem musela. Uvědomuji si zpětně, že jsem mluvila příliš za klientku. Možná jsem ji měla nechat začít mluvit o tom, proč chce, aby mamka ty kazety viděla, k čemu to bude užitečné  pro naši společnou práci. Hodně by se nám vyjasnil smysl, navíc když přibyl jeden člen navíc, věděly bychom, kam směřujeme. Teď to tam je taky, ale musela jsem moc pracovat.
000000821 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut03$$aUT03
000000821 65017 $$akazuistiky
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predsudky$$apředsudky
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stezovatel$$astěžovatel
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kutani$$akutání
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)rodinaterapie$$0SUBJECT|(SYS)probacniamediacnisluzba$$arodinná terapie
000000821 653__ $$aprobační služba
000000821 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/821/files/brisudova ivana.pdf
000000821 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/821/files/brisudova ivana.gif?subformat=icon$$xicon
000000821 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/821/files/brisudova ivana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000821 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/821/files/brisudova ivana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000821 980__ $$aTHESIS
000000821 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-03-24 15:59:10$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000000821 999C5 $$9CURATOR$$mKons č. 14: J.S. Efran: Přínosy Maturantova strukturního determinismu (výběr z textů)$$rKN45

000002501 001__ 2501
000002501 005__ 20220425125427.0
000002501 041__ $$ačesky
000002501 100__ $$0AUTHOR|(SYS)brichovamarie$$aBrichová, Marie
000002501 245__ $$aAnabela
000002501 260__ $$c2022
000002501 300__ $$a18 s.
000002501 520__ $$aCílem tohoto textu je popsat můj styl práce a ukázat konstruktivistické myšlení. Při práci s klientem vytvářím kongruentní prostředí. Konstruovat pak musím takovým způsobem, aby výsledný celek dával - minimálně mně - nějaký smysl, což mi dodává klid.
000002501 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut16$$aUT16
000002501 65017 $$akazuistiky
000002501 8564_ $$s1694032$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2501/files/Brichova.pdf
000002501 980__ $$aTHESIS

000000820 001__ 820
000000820 005__ 20150311122714.0
000000820 041__ $$ačesky
000000820 100__ $$0AUTHOR|(SYS)brejchatomas$$aBrejcha, Tomáš
000000820 245__ $$aPřípadová práce k závěrečným obhajobám
000000820 300__ $$a15 s.
000000820 500__ $$aPoznámky garanta
000000820 520__ $$aKdyž jsem se zpětně díval na videu na svoji práci, napadaly mě věci, které bych dělal nyní jinak, protože s odstupem jsem přicházel na nevyužité možnosti, které zázračná otázka skýtá a nedostatečně jsem ji vytěžil. Uvědomoval jsem si zpětně, že jsem klientku málo vtahoval do přítomného okamžiku, kdy se zázrak děje. Také mi pak došlo, že jsem se soustředil na rozdíly, které vnímají lidé kolem Šárky, ale málo jsem propracoval práci s rozdíly.
000000820 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04a$$aUT04a
000000820 65017 $$akazuistiky
000000820 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000000820 653__ $$adrogy
000000820 653__ $$aterénní sociální práce
000000820 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000820 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000000820 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000000820 653__ $$amotivační rozhovory
000000820 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/820/files/brejcha tomas.pdf
000000820 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/820/files/brejcha tomas.gif?subformat=icon$$xicon
000000820 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/820/files/brejcha tomas.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000820 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/820/files/brejcha tomas.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000820 980__ $$aTHESIS

000000818 001__ 818
000000818 005__ 20150222210234.0
000000818 041__ $$ačesky
000000818 100__ $$0AUTHOR|(SYS)brachovahana$$aBrachová, Hana
000000818 245__ $$aZávěrečná práce$$bkazuistiky
000000818 300__ $$a17 s.
000000818 520__ $$aV průběhu jsem vnímala, že je Jana nastavená na změnu. Nepomáhá vnímat matku jako oběť, to přináší lítost, vinu a zbavuje Janu sil. Janino okolí vnímá její matku jako nemocnou, od které se má Jana oddělit, přesto k tomu ještě nedošlo. Zbývá vztek, je silný, může přinést změnu. Vztek je neoprávněný na slabšího, nemocného, když bude matka vnímána jako silná, rovnocenná, naštvání se bude moci uvolnit. Příště se pokusím vnímat Janinu matku jako silnou, tam, kde to půjde.
000000818 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04b$$aUT04b
000000818 65017 $$akazuistiky
000000818 653__ $$apřepis rozhovoru
000000818 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebepoznani$$asebepoznání
000000818 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000818 653__ $$apraxe k výcviku
000000818 653__ $$0SUBJECT|(SYS)mluveni$$amluvení a naslouchání
000000818 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/818/files/brachova hana.pdf
000000818 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/818/files/brachova hana.gif?subformat=icon$$xicon
000000818 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/818/files/brachova hana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000818 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/818/files/brachova hana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000818 980__ $$aTHESIS

000001989 001__ 1989
000001989 005__ 20150516091610.0
000001989 041__ $$ačesky
000001989 100__ $$0AUTHOR|(SYS)bordovacovagabriela$$aBordováčová, Gabriela
000001989 245__ $$aZávěrečná práce
000001989 260__ $$c2015
000001989 300__ $$a15 s.
000001989 520__ $$aPetr byl jasně motivovaný, chtěl na sobě pracovat, bylo mu jasné, že je kompetentní věci měnit k lepšímu. Z hlediska členění klientů na stěžovatele, návštěvníky a klienty patřil do poslední skupiny, se kterou se dá nejrychleji pustit do tématu.
000001989 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut11$$aUT11
000001989 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001989 65017 $$akazuistiky
000001989 8564_ $$s148607$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1989/files/Bordovacova.pdf
000001989 980__ $$aTHESIS

000000819 001__ 819
000000819 005__ 20150222204549.0
000000819 041__ $$ačesky
000000819 100__ $$0AUTHOR|(SYS)borakovabarbora$$aBoráková, Barbora
000000819 245__ $$aKazuistika paní P.
000000819 260__ $$aMníšek pod Brdy
000000819 260__ $$c2008
000000819 300__ $$a15 s.
000000819 520__ $$aZnovu se jí ptám, proč dnes sedí se mnou u jednoho stolu? Klientka mi odpovídá, že je to smutek, šeď, plochost, že ji nic nebaví, a netěší jí život. Říká, že se neraduje jako dřív, kdy jí těšily maličkosti. Ptám se jí, zda je to, to co by chtěla – znovu se radovat ze života? Souhlasí.
000000819 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut05a$$aUT05a
000000819 65017 $$akazuistiky
000000819 653__ $$apřepis rozhovoru
000000819 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000000819 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000819 653__ $$0SUBJECT|(SYS)psychosomatika$$apsychosomatika
000000819 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000000819 653__ $$0PROJECT|(SYS)mnohomluvnyklient$$amnohomluvný klient
000000819 653__ $$asoukromá praxe
000000819 653__ $$aperfekcionalismus
000000819 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/819/files/borakova barbora.pdf
000000819 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/819/files/borakova barbora.gif?subformat=icon$$xicon
000000819 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/819/files/borakova barbora.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000819 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/819/files/borakova barbora.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000819 980__ $$aTHESIS