000002015 001__ 2015
000002015 005__ 20150602133022.0
000002015 041__ $$ačesky
000002015 100__ $$0AUTHOR|(SYS)balabanovapetra$$aBalabánová, Petra
000002015 245__ $$aPísemná práce k obhajobě výcviku
000002015 260__ $$c2010
000002015 300__ $$a12 s.
000002015 520__ $$aIiniciátorem mé spolupráce s pacienty jsou často třetí osoby – lékaři. I v tomto případě tomu tak bylo. Do nemocničního systému, kam mi chodí žádanky, mi přišla žádanka tohoto znění: Prosím o laskavou konzultaci pacienta s dlouhodobou nespavostí v terénu vrozené výraznější neurastenie, špatné tolerance stresu... EEG a neurotop norma.
000002015 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut06$$aUT06
000002015 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002015 65017 $$akazuistiky
000002015 8564_ $$s125614$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2015/files/balabanova petra.pdf
000002015 980__ $$aTHESIS

000002191 001__ 2191
000002191 005__ 20160217094209.0
000002191 041__ $$aslovensky
000002191 100__ $$0AUTHOR|(SYS)arvaikatarina$$aÁrvai, Katarína
000002191 245__ $$aPodnecovanie, alebo ako pracujem terapeuticky s deťmi
000002191 260__ $$c2016
000002191 300__ $$a24 s.
000002191 520__ $$aPrípad Kiky nepovažujem za klasický učebnicový príklad, avšak dobre ilustruje to, ako reálne moja práca vyzerá. Ako nad ňou premýšľam a akými zmenami som prešla počas výcviku. Mojou klientelou sú deti, najmä deti v období školského veku. Práca s nimi sa v podstatnej miere (oproti dospelým) líši v tom, že často nie je „iba“ o rozhovore, otázkach a technikách. Ide naozaj skôr o to, ako nad ňou premýšľame a uvažujeme.
000002191 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut12$$aUT12
000002191 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002191 653__ $$aděti
000002191 653__ $$apodněcování
000002191 653__ $$adětský domov
000002191 65017 $$akazuistiky
000002191 8564_ $$s923047$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2191/files/arvai-katarina.pdf
000002191 980__ $$aTHESIS

000002152 001__ 2152
000002152 005__ 20160206113934.0
000002152 041__ $$ačesky
000002152 100__ $$0AUTHOR|(SYS)adamektomas$$aAdámek, Tomáš
000002152 245__ $$aPříklad systemické práce s traumatem
000002152 260__ $$c2016
000002152 300__ $$a23 s.
000002152 520__ $$aV budoucnu bych se chtěl hlouběji specializovat na terapeutickou práci s traumatem. Domnívám se, že by hasičský psycholog měl být na tuto oblast specializovaný, protože ho v této oblasti může kdykoli oslovit traumatizovaný hasič nebo jeho rodinný příslušník. Proto si navzdory svému časově náročnému povolání u hasičů držím mini-úvazek v krizovém centru. A také, když mám příležitost nad rámec svých standardních povinností pracovat s traumatizovanými lidmi mimo hasičskou obec, tak se ji snažím využít.
000002152 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut12$$aUT12
000002152 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002152 653__ $$atrauma
000002152 65017 $$akazuistiky
000002152 8564_ $$s865773$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2152/files/adamek-tomas.pdf
000002152 980__ $$aTHESIS