000001484 001__ 1484
000001484 005__ 20150222204549.0
000001484 041__ $$ačesky
000001484 100__ $$0AUTHOR|(SYS)cernalenka$$aČerná, Lenka
000001484 245__ $$aPísemná práce
000001484 260__ $$aÚstí nad Labem$$c2005
000001484 300__ $$a10 s.
000001484 520__ $$aZ dnešního pohledu bych ráda znala též objednávku a očekávání vychovatele, se kterým L. trávil více osobního času. Dle mého pozorování tvoří nejnižší výchovný personál v zařízení pro chlapce dobré zázemí, každý z nich má někoho, ke komu se obrací s důvěrou pro radu a pomoc. Jelikož L. spolu s vedoucím doporučil právě vychovatel, ráda bych dnes věděla, proč doporučuje pro práci právě L.
000001484 65017 $$akazuistiky
000001484 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001484 653__ $$avýchovné zařízení
000001484 653__ $$0SUBJECT|(SYS)reflektujicitym$$areflektující tým
000001484 653__ $$0SUBJECT|(SYS)ramovani$$arámování
000001484 653__ $$0SUBJECT|(SYS)doprovazeni$$adoprovázení
000001484 653__ $$0SUBJECT|(SYS)samostatnost $$asamostatnost
000001484 8564_ $$s111420$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1484/files/cerna lenka.pdf
000001484 980__ $$aTHESIS

000000831 001__ 831
000000831 005__ 20150311122759.0
000000831 041__ $$ačesky
000000831 100__ $$0AUTHOR|(SYS)cervinkovaalice$$aČervinková, Alice
000000831 245__ $$aKasuistika
000000831 300__ $$a7 s.
000000831 500__ $$aPoznámky garanta
000000831 520__ $$aPoložení zázračné otázky Kateřině bylo intuitivní rozhodnutí a uvědomovala jsem si možné riziko práce jen s jedním klientem v kontextu párové terapie. Ale ukázalo se, že bylo užitečné a s otázkou jsme nakonec pracovali společně a interaktivně i s Tomášem. Odrazilo se to v atmosféře setkání, v tom, že takto otevřené téma může přinést řadu podnětů a nových pohledů, které jsme mohli zapracovat do společné zakázky. Zároveň při příštím setkání oba reflektovali důležitost takto vytvořeného prostoru pro Kateřinu.
000000831 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut02$$aUT02
000000831 65017 $$akazuistiky
000000831 653__ $$adrogy
000000831 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000000831 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000831 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000000831 653__ $$asubstituční léčba
000000831 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000000831 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000000831 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zázrak
000000831 653__ $$0SUBJECT|(SYS)parovaterapie$$apárová terapie
000000831 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/831/files/cervinkova alice.pdf
000000831 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/831/files/cervinkova alice.gif?subformat=icon$$xicon
000000831 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/831/files/cervinkova alice.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000831 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/831/files/cervinkova alice.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000831 980__ $$aTHESIS

000002024 001__ 2024
000002024 005__ 20170123161502.0
000002024 041__ $$ačesky
000002024 100__ $$0AUTHOR|(SYS)chmelarovahana$$aChmelařová, Hana
000002024 245__ $$aPřípad paní B.
000002024 260__ $$c2010
000002024 300__ $$a12 s.
000002024 520__ $$aKdyž se snažím uvažovat nad tím, jakým způsobem z odborného pohledu vlastně obvykle dělám svou práci, není snadné odpovědět jednoznačně. Nemám pocit, že by můj styl práce byl nějak vyhraněný, považuji ho spíše za syntetický. Nemohu nepřiznat, že ačkoli absolvuji výcvik v systemické psychoterapii, mou prací se částečně prolínají některé „tradiční“ momenty poradenské psychologie, tj. také objektivistické, často expertní přístupy.
000002024 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut06$$aUT06
000002024 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002024 65017 $$akazuistiky
000002024 8564_ $$s173304$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2024/files/chmelarova hana.pdf
000002024 980__ $$aTHESIS

000000832 001__ 832
000000832 005__ 20150222204549.0
000000832 041__ $$ačesky
000000832 100__ $$0AUTHOR|(SYS)cinkalibor$$aČinka, Libor
000000832 245__ $$aPřehled o případu zaznamenaném na videonahrávkách
000000832 260__ $$c2005
000000832 300__ $$a7 s.
000000832 520__ $$aBěhem prvního setkání jsem se rozhodnul použít metodiku zázračné otázky, která se mi v naprosté většině případů při rozvedení do podrobností ukázala jako metodou, kterou mohu pomáhat, jako jedním z nejdůležitějších nástrojů. V tomto případě mi dává mnoho práce vracet klientku ke konstruování alternativní budoucnosti.
000000832 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut02$$aUT02
000000832 65017 $$akazuistiky
000000832 653__ $$alhaní
000000832 653__ $$aprostituce
000000832 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000832 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000000832 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/832/files/cinka libor.pdf
000000832 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/832/files/cinka libor.gif?subformat=icon$$xicon
000000832 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/832/files/cinka libor.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000832 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/832/files/cinka libor.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000832 980__ $$aTHESIS
000000832 999C5 $$9CURATOR$$mUmění pomáhat – Ivan Úlehla. Praha 2005 SLON - Sociologické nakladatelství$$rKN32

000000833 001__ 833
000000833 005__ 20150331081126.0
000000833 041__ $$ačesky
000000833 100__ $$0AUTHOR|(SYS)danielovapavlina$$aDanielová, Pavlína
000000833 245__ $$aSystemický přístup k psychoterapii
000000833 260__ $$c2007
000000833 300__ $$a9 s.
000000833 520__ $$aV průběhu konsultace jsem stále více nabývala dojmu, že se motáme v kruhu, což mi dávalo pocit nebezpečí, nebyla jsem si jistá, co klientka vlastně očekává, co to tady vlastně spolu děláme. V tu chvíli mě napadlo položit zázračnou otázku, i když rovněž mi blesklo hlavou, zda je dostatek času, byli jsme časově zhruba v polovině konsultace. Přesto jsem měla potřebu otázku položit.
000000833 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04a$$aUT04a
000000833 65017 $$akazuistiky
000000833 653__ $$akonzumace alkoholu
000000833 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000833 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000000833 653__ $$0SUBJECT|(SYS)alkohol$$aalkohol
000000833 653__ $$apřepis rozhovoru
000000833 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000000833 653__ $$0SUBJECT|(SYS)prazskyvytah$$apražský výtah
000000833 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/833/files/danielova pavlina.pdf
000000833 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/833/files/danielova pavlina.gif?subformat=icon$$xicon
000000833 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/833/files/danielova pavlina.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000833 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/833/files/danielova pavlina.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000833 980__ $$aTHESIS
000000833 999C5 $$9CURATOR$$mKurt Ludewig /1994/:Systemická terapie. Základy klinické teorie a praxe$$o1.$$rKN2
000000833 999C5 $$9CURATOR$$mArist von Schlippe, Jochen Schwetzer /2001/:Systemická terapie a poradenství$$o2.$$rKN1
000000833 999C5 $$9CURATOR$$mVratislav Strnad /2006/:Stud-z pohledu systemického$$o3.
000000833 999C5 $$9CURATOR$$mIvan Úlehla/ISZ 2003/:Fólie, studijní materiály pro účastníky výcviku Umění pomát$$o4.

000000835 001__ 835
000000835 005__ 20150222204549.0
000000835 041__ $$ačesky
000000835 100__ $$0AUTHOR|(SYS)diallokarolina$$aDiallo, Karolina
000000835 245__ $$aRozvod s depresí a sebevražednými tendencemi
000000835 260__ $$aPraha$$c2012
000000835 300__ $$a20 s.
000000835 520__ $$aPřípad klientky, která ve mně po prvním setkání zanechala pocit zmatenosti a naprostého zoufalství. Vybočovala ze všeho, s čím jsem se do té doby setkala, vzbudila ve mně strach, že její případ dalece přesahuje mé možnosti, se strachem se snoubila úzkost, že sebemenší špatný krok v terapii může být fatální a přes všechna „ne“, které mé terapeutické nitro ten den křičelo, mi kontext a průběh prvního setkání nedovolil vycouvat.
000000835 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09
000000835 65017 $$akazuistiky
000000835 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000000835 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000000835 653__ $$asebevražda
000000835 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000835 653__ $$apřepis rozhovoru
000000835 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000000835 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zázrak
000000835 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predsudky$$apředsudky
000000835 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/835/files/diallo karolina.pdf
000000835 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/835/files/diallo karolina.gif?subformat=icon$$xicon
000000835 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/835/files/diallo karolina.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000835 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/835/files/diallo karolina.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000835 980__ $$aTHESIS
000000835 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-0$$t2014-03-27 10:15:23$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000000835 999C5 $$9CURATOR$$hDERRIDA, J.$$i80-7115-046-0$$mTexty k dekonstrukci. Bratislava Archa, 1993$$o1$$rKN23
000000835 999C5 $$9CURATOR$$hGJURIČOVÁ, Š., KUBIČKA, J.$$i978-80-247-2390-7$$mRodinná terapie: systemické a narativní přístupy. 2. Vyd. Praha: Grada, 2009$$o2$$rKN31
000000835 999C5 $$9CURATOR$$hLUDEWIG, K.$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. Praha Palata, 1994$$o3$$rKN2
000000835 999C5 $$9CURATOR$$hSCHLIPPE, A., SCHWEITZER, J.$$i80-7295-082-7$$mSystemická terapie a poradenství. Brno Cesta, 2006$$o4$$rKN1
000000835 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, Ivan$$i80-86429-36-9$$m(1996 b) Umění pomáhat. Písek Renesance, 1996$$o5$$rKN32

000002502 001__ 2502
000002502 005__ 20220425132210.0
000002502 041__ $$ačesky
000002502 100__ $$0AUTHOR|(SYS)diviskovapetra$$aDivíšková, Petra
000002502 245__ $$aCítit se normálně. tedy líp
000002502 260__ $$c2022
000002502 300__ $$a26 s.
000002502 520__ $$aVe výchovném ústavu pracuji s dívkami terapeuticky v týmu, proto přicházeli v úvahu pouze klienti z klinického pracoviště nebo ze soukromé praxe. Důvod, proč jsem si vybrala tuto klientku je ten, že se jedná o dokončenou terapii, víceméně zdokumentovanou, s viditelně změněnou situací v klientčině osobním životě, s trvalejší změnou trvající déle než dva měsíce.
000002502 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut16$$aUT16
000002502 65017 $$akazuistiky
000002502 8564_ $$s241622$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2502/files/diviskova.pdf
000002502 980__ $$aTHESIS

000002282 001__ 2282
000002282 005__ 20171004124050.0
000002282 041__ $$ačesky
000002282 100__ $$0AUTHOR|(SYS)divokajana$$aDivoká, Jana
000002282 245__ $$aTak já otřu slzy a jdu
000002282 260__ $$c2017
000002282 300__ $$a21 s.
000002282 520__ $$aPro svou závěrečnou kazuistiku jsem si vybrala případ dvaačtyřicetileté tělesně handicapované klientky Jitky. Jitka má dětskou mozkovou obrnu a je dlouhodobou klientkou rehabilitačního centra.
000002282 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut13$$aUT13
000002282 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002282 653__ $$0SUBJECT|(SYS)hendikep$$ahendikep
000002282 65017 $$akazuistiky
000002282 8564_ $$s802672$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2282/files/divoka.pdf
000002282 980__ $$aTHESIS

000000836 001__ 836
000000836 005__ 20150222204549.0
000000836 041__ $$ačesky
000000836 100__ $$0AUTHOR|(SYS)dostalovagabriela$$aDostálová, Gabriela
000000836 245__ $$aVýcvik Umění terapie$$bzávěrečná práce
000000836 260__ $$aPraha$$c2012
000000836 300__ $$a18 s.
000000836 520__ $$aV závěru prvního sezení shrnuji, co všechno zaznělo, parafrázuji všechna pozitiva ve vztahu se sestrou, s cílem je vyzdvihnout a ukázat, že vztah není jenom negativní. Na to Jarmila reagovala slovy :“Zní mi to, ale neumím k tomu...nic říct, nechám si to...“
000000836 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09
000000836 65017 $$akazuistiky
000000836 653__ $$apřepis rozhovoru
000000836 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000836 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000000836 653__ $$asoukromá praxe
000000836 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000000836 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000000836 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000000836 653__ $$0SUBJECT|(SYS)doptavani$$adoptávání
000000836 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/836/files/dostalova gabriela.pdf
000000836 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/836/files/dostalova gabriela.gif?subformat=icon$$xicon
000000836 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/836/files/dostalova gabriela.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000836 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/836/files/dostalova gabriela.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000836 980__ $$aTHESIS

000001489 001__ 1489
000001489 005__ 20150222204549.0
000001489 041__ $$ačesky
000001489 100__ $$0AUTHOR|(SYS)dufkovavera$$aDufková, Věra
000001489 245__ $$aMartina
000001489 300__ $$a12 s.
000001489 520__ $$aMartina přišla s přáním, aby se to příští rok neopakovalo, aby byla spokojená. Během spolupráce dospěla k názoru, že nejde o to, zda se nemoc objeví či ne. Potřebuje, ale vědět, co s tím a jak to zvládnout. Cíl spolupráce jsme stanovily v poslouchání sama sebe, s vnímáním toho, kdy je smutná. Jen si to připustit a nebát se toho.
000001489 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut10$$aUT10
000001489 65017 $$akazuistiky
000001489 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001489 653__ $$0SUBJECT|(SYS)psychosomatika$$apsychosomatika
000001489 653__ $$akrizová poradna
000001489 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000001489 653__ $$0SUBJECT|(SYS)doptavani$$adoptávání
000001489 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001489 653__ $$0SUBJECT|(SYS)pripojeni$$apřipojení
000001489 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001489 8564_ $$s168648$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1489/files/dufkova vera.pdf
000001489 980__ $$aTHESIS
000001489 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-0$$t2014-07-19 06:36:41$$vInvenio/1.9999 refextract/1.5.40
000001489 999C5 $$9CURATOR$$hANDERSON, H.$$i978-80-903858-6-3$$mKonverzace, jazyk, a jejich možnosti. Brno: NC Publishing, a. s., 2009, 235 s$$rKN52
000001489 999C5 $$0874$$9CURATOR$$hBERG, I. K.$$i978-80-262-0500-5$$mPosílení rodiny. Praha: Portál, 2013, 168 s$$rKN26
000001489 999C5 $$9CURATOR$$hSCHLIPPE, A., SCHWEITZER, J.$$i80-7295-082-7$$mSystemická terapie a poradenství. Brno: Cesta, 2006, 252 s$$rKN1
000001489 999C5 $$0882$$9CURATOR$$hÚLEHLA, I.$$i978-80-86429-36-6$$mUmění pomáhat. Praha, SLON, 2007, 128 s$$rKN32