000001116 001__ 1116
000001116 005__ 20150222204547.0
000001116 041__ $$ačesky
000001116 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hazukovamartina$$aHazuková, Martina
000001116 245__ $$aZávěrečná písemná práce k obhajobě
000001116 260__ $$aŘevnice$$c2007
000001116 300__ $$a8 s.
000001116 520__ $$aTyto konzultace byly plné zvratů a změn. To bylo pro moji práci důležité z hlediska vnímání mých předpokladů. Po každé konzultaci jsem měla určitou hypotézu, přemýšlela, kam se společně s klientkou dostaneme. Snažila jsem se nechat „dveře spolupráce a okna mých předpokladů“, co nejvíce otevřená. Nechápat situaci jako neměnnou, ale vnímat možnosti změn a změny samotné jako přirozené a možné.
000001116 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04b$$aUT04b
000001116 65017 $$akazuistiky
000001116 653__ $$alhaní
000001116 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001116 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001116 653__ $$asoukromá praxe
000001116 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1116/files/hazukova martina.pdf
000001116 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1116/files/hazukova martina.gif?subformat=icon$$xicon
000001116 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1116/files/hazukova martina.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001116 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1116/files/hazukova martina.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001116 980__ $$aTHESIS
000001116 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K.$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. Praha: Pallata, 1992$$o1$$rKN2
000001116 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe A., Schweitzer, J.$$o2$$rKN1
000001116 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$mUmění pomáhat. Praha: Slon, 2005$$o3$$rKN32

000001117 001__ 1117
000001117 005__ 20150222204547.0
000001117 041__ $$ačesky
000001117 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hiresjan$$aHíreš, Jan
000001117 245__ $$aZávěrečná písemná práce
000001117 260__ $$aOpava$$c2007
000001117 300__ $$a8 s.
000001117 520__ $$aZačali „rozvíjet“ hádku.  V této fázi jsem zastavil konzultaci – začal jsem kontrolovat situaci. Reflektoval jsem, jak vidím, že jejich rozhovor probíhá a žádal jsem, aby se vzájemně nerušili ve sdělování, aby nechali druhého domluvit, aby mohli nebo měli možnost uvažovat o tom, co si vzájemně sdělují.
000001117 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04b$$aUT04b
000001117 65017 $$akazuistiky
000001117 653__ $$anemoc dítěte
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001117 653__ $$asoukromá praxe
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)pripojeni$$apřipojení
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)reflektujicitym$$areflektující tým
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)parovaterapie$$apárová terapie
000001117 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1117/files/hires jan.pdf
000001117 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1117/files/hires jan.gif?subformat=icon$$xicon
000001117 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1117/files/hires jan.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001117 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1117/files/hires jan.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001117 980__ $$aTHESIS
000001117 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-1$$t2014-04-28 11:39:52$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hCecchin,G., Lane,G.,Ray,W.A.$$mKybernetika předsudků  psychoterapeutické praxi, KONS$$o1$$rKN54
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe,A., Schweitzer,J.$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, Brno 2001$$o2$$rKN1
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hJonesová,E.-Asen,Eia$$mSystemická párová terapie a deprese, Konfrontace, Hradec Králové 2004$$o3$$rKN36
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hJonesová,E.$$mTerapie rodinných systémů, Vývoj v milánských systemických terapiích, Konfrontace, Hradec Králové 1996$$o4$$rKN55
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig,Kurt$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe, Institut pro systemickou zkušenost, Pallata, Praha 1994$$o5$$rKN2
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe,A., Schweitzer,J.$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, Brno 2001$$o6$$rKN1
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla Ivan$$mUmění pomáhat, Slon, Praha 1999$$o7$$rKN32
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hdeShazer,Steve$$mPoststrukturalismus v terapii, studijní materiály KONS$$o8

000002160 001__ 2160
000002160 005__ 20160207074155.0
000002160 041__ $$ačesky
000002160 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hladkavlasta$$aHladká, Vlasta
000002160 245__ $$aMůžete koně přivést k řece, ale pít ho nedonutíte
000002160 260__ $$c2016
000002160 300__ $$a24 s.
000002160 520__ $$aČtrnáctiletou Petru přivedla do naší pedagogicko-psychologické poradny její matka na doporučení učitelky zeměpisu, abychom posoudili její obtíže se psaním. Z konzultace vyplynulo, že Petra má také výchovné problémy, a to ve škole i v domácím prostředí. Výukové problémy zmíněná učitelka připisuje její nesoustředěnosti, negativismu a nezájmu o školu.
000002160 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut12$$aUT12
000002160 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002160 653__ $$avýchovné problémy
000002160 653__ $$apedagogická poradna
000002160 65017 $$akazuistiky
000002160 8564_ $$s400093$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2160/files/hladka-vlasta.pdf
000002160 980__ $$aTHESIS

000002413 001__ 2413
000002413 005__ 20200930094146.0
000002413 041__ $$ačesky
000002413 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hlavacovaiveta$$aHlaváčová, Iveta
000002413 245__ $$aDanovo cesta k sobě
000002413 260__ $$c2020
000002413 300__ $$a23
000002413 520__ $$aDan se ke mě objednal na doporučení svého kolegy/mého klienta, kterého ke mně do konzultovny přivedly neshody s manželkou, a se kterým jsem v té době ukončovala spolupráci. Vzhledem k tomu, že jejich téma bylo v něčem podobné, přicházel Dan s nadějí, že i jemu může naše spolupráce pomoci. Zkušenost jeho kolegy v něm probudila důvěru v něco „takového“ jako je terapie i odhodlání to zkusit.
000002413 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut15$$aUT15
000002413 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002413 65017 $$akazuistiky
000002413 8564_ $$s687469$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2413/files/hlavacova.pdf
000002413 980__ $$aTHESIS

000001119 001__ 1119
000001119 005__ 20150222204547.0
000001119 041__ $$ačesky
000001119 100__ $$0AUTHOR|(SYS)holmanovaadela$$aHolmanová, Adéla
000001119 245__ $$aBlízká setkání neznámých světů
000001119 260__ $$c2011
000001119 300__ $$a16 s.
000001119 520__ $$aS Natálií se občas dostávám do zvláštní situace. Jako bych měla pocit, že nějak omylem hraje roli, která patří někomu jinému (přece ne té Natálii, pro kterou je vzdělání důležité). V takových chvílích jako bych ji chtěla pomoci, udělat něco za ni, zakřičet, postrčit ji. Je to boj vnitřní, mám pocit, že do průběhu setkání nezasahuje, možná výběrem domácího úkolu.
000001119 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut08$$aUT08
000001119 65017 $$akazuistiky
000001119 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001119 653__ $$adětská terapie
000001119 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001119 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000001119 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001119 653__ $$aškola
000001119 653__ $$apřepis rozhovoru
000001119 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1119/files/holmanova adela.pdf
000001119 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1119/files/holmanova adela.gif?subformat=icon$$xicon
000001119 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1119/files/holmanova adela.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001119 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1119/files/holmanova adela.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001119 980__ $$aTHESIS

000001120 001__ 1120
000001120 005__ 20150222204547.0
000001120 041__ $$ačesky
000001120 100__ $$0AUTHOR|(SYS)honegrovajaroslava$$aHonegrová, Jaroslava
000001120 245__ $$aZávěrečná práce k obhajobě
000001120 260__ $$aHradec Králové$$c2008
000001120 300__ $$a10 s.
000001120 520__ $$aPo prvních konzultacích jsem zejména po podrobném studiu záznamů zjistila, co vše jsem propásla, kde jsem zejména stížnosti mohla zastavit, jak jinak by to šlo. Také připomínky a postřehy supervizora byly podnětem k zamyšlení. Hlavními nedostatky byla má práce ve stresu, nevyužití pražského výtahu, chybějící sebedefinice jako psychoterapeuta (krátký přechod z učitele), nepřipravenost, pravděpodobně i nervozita z prvního samostatného použití kamery.
000001120 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04b$$aUT04b
000001120 65017 $$akazuistiky
000001120 653__ $$apřepis rozhovoru
000001120 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001120 653__ $$aškola
000001120 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stezovatel$$astěžovatel
000001120 653__ $$0SUBJECT|(SYS)supervizeterapie$$asupervize
000001120 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1120/files/honegrova jaroslava.pdf
000001120 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1120/files/honegrova jaroslava.gif?subformat=icon$$xicon
000001120 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1120/files/honegrova jaroslava.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001120 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1120/files/honegrova jaroslava.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001120 980__ $$aTHESIS
000001120 999C5 $$9CURATOR$$hProchaska, J.O., Norcrosse J.C.$$mPsychoterapeutické systémy, Grada Publishing 1999 Systemická terapie a poradenství, Cesta Brno, 2001$$o1$$rKN53
000001120 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe, A., Schweitzer J.$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta Brno, 2001$$o2$$rKN1
000001120 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K$$mSystemická terapie. Základy klinické terapie a praxe.ISZ Praha, Pallata Praha 1992$$o3$$rKN2
000001120 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$mUmění pomáhat, Sociologické nakladatelství, Praha 2005$$o4$$rKN32
000001120 999C5 $$9CURATOR$$hInsoo Kim Berg$$mFamily Preservation, 1991$$o5$$rKN12
000001120 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-1$$t2014-04-28 12:44:16$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000002414 001__ 2414
000002414 005__ 20200930094421.0
000002414 041__ $$ačesky
000002414 100__ $$0AUTHOR|(SYS)honsovapavlina$$aHonsová Pavlína
000002414 245__ $$aDobrý člověk Petr
000002414 260__ $$c2020
000002414 300__ $$a28 s.
000002414 520__ $$aPetr je mladý muž, který ke mně docházel zhruba rok do psychologické poradny při vysoké škole, na které pracuji (jako vyučující, psycholog v poradně a vědecký pracovník). Původně přišel s problémy s pozorností a dokončováním úkolů. Obecně se jedná o úspěšného mladého muže, který sice trochu zápasí se školou, ale jinak se mu vede dobře.
000002414 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut15$$aUT15
000002414 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002414 65017 $$akazuistiky
000002414 8564_ $$s1036522$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2414/files/honsova.pdf
000002414 980__ $$aTHESIS

000001121 001__ 1121
000001121 005__ 20150315120206.0
000001121 041__ $$ačesky
000001121 100__ $$0AUTHOR|(SYS)honsurenata$$aHonsů, Renata
000001121 245__ $$aZávěrečná práce
000001121 260__ $$aPraha$$c2011
000001121 300__ $$a20 s.
000001121 520__ $$aPostřehla jsem, když klientka vypovídala své příhody, mohla pracovat s mými otázkami a naopak k mému dotazování vyhledala následnou další příhodu. Pravděpodobně více jako vyjádření než únik. Došlo i k posunu od první konzultace, kdy se klientka neverbálně popudlivě udivovala mému dotazování a v poslední konzultaci se snaživě zamýšlela a pracovala s dotazem.
000001121 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut08$$aUT08
000001121 65017 $$akazuistiky
000001121 653__ $$apřepis rozhovoru
000001121 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001121 653__ $$aztráta blízkého člověka
000001121 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001121 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001121 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001121 653__ $$0SUBJECT|(SYS)pripojeni$$apřipojení
000001121 653__ $$aparadox
000001121 653__ $$0SUBJECT|(SYS)mluveni$$amluvení a naslouchání
000001121 653__ $$0SUBJECT|(SYS)smrtaumirani$$asmrt a umírání
000001121 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1121/files/honsu renata.pdf
000001121 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1121/files/honsu renata.gif?subformat=icon$$xicon
000001121 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1121/files/honsu renata.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001121 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1121/files/honsu renata.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001121 980__ $$aTHESIS
000001121 999C5 $$9CURATOR$$hFreedman J., Combs G.$$mNarativní psychoterapie, nakladatelství Portál, 2009$$o1$$rKN33
000001121 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig K.$$mSystemická terapie, vydal Institut pro systemickou zkušenost Praha, 2007$$o2$$rKN2
000001121 999C5 $$9CURATOR$$hSchlipe A., Schweitzer J.$$mSystemická terapie a poradenství, nakladatelství Cesta, 1998$$o3$$rKN1

000002192 001__ 2192
000002192 005__ 20160217094624.0
000002192 041__ $$ačesky
000002192 100__ $$0AUTHOR|(SYS)horackovajana$$aHoráčková, Jana
000002192 245__ $$aCesta k mámě
000002192 260__ $$c2016
000002192 300__ $$a61 s.
000002192 520__ $$aK obhajobě jsem si vybrala případ individuální práce s desetiletým chlapcem - Pájou, který z počátku odmítal společné sezení s rodiči a chtěl se mnou o situaci v rodině mluvit sám. Myslím, že případ tohoto chlapce potvrzuje názor, že dítě je od určitého věku kompetentní posoudit, jaký typ sezení pro něho bude vhodnější. Situaci v rodině zná lépe, než terapeut, je jeho každodenní realitou
000002192 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut12$$aUT12
000002192 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002192 653__ $$aděti
000002192 653__ $$apráce s dětmi
000002192 653__ $$apsychoterapie dětí
000002192 65017 $$akazuistiky
000002192 8564_ $$s1007127$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2192/files/horackova-jana.pdf
000002192 980__ $$aTHESIS

000002283 001__ 2283
000002283 005__ 20170303203744.0
000002283 041__ $$ačesky
000002283 100__ $$0AUTHOR|(SYS)horakovamarketa$$aHoráková, Markéta
000002283 245__ $$aRosteme ve víře ... v nás i klienty
000002283 260__ $$c2017
000002283 300__ $$a16 s.
000002283 520__ $$aNázev je vyjádřením naděje začínajícího terapeuta ve zlepšování svých terapeutických dovedností a vyjádření naděje v klienta, že dokáže s pomocí terapeuta, ho nakonec ve svém životě vůbec nepotřebovat.
000002283 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut13$$aUT13
000002283 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002283 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyznani$$avyznání
000002283 65017 $$akazuistiky
000002283 8564_ $$s102734$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2283/files/horakova.pdf
000002283 980__ $$aTHESIS