000001250 001__ 1250
000001250 005__ 20150310194225.0
000001250 041__ $$ačesky
000001250 100__ $$0AUTHOR|(SYS)vaclavkovarenata$$aVáclavková, Renata
000001250 245__ $$aKomentovaná kasuistika
000001250 260__ $$aValašské Meziříčí$$c2005
000001250 300__ $$a13 s.
000001250 520__ $$aŘekla jsem klientce o tom, jak „funguji“ v zařízení a nabídla spolupráci v rámci terapeutických setkávání. Souhlasila. Většina klientů azylového domu v nové situaci souhlasí se vším, co je jim nabízeno. Zde je velmi důležité vyjasnění nabídky. S ohledem na množství klientů jsme se domluvily, že se pro terapii budeme setkávat jedenkrát za dva týdny. Paní Lidka provedla ve svém životě dalo by se říci radikální změnu. Opustila domov, partnera, chce být utajeným klientem.
000001250 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001250 65017 $$akazuistiky
000001250 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001250 653__ $$aazylový dům pro matky s dětmi
000001250 653__ $$0SUBJECT|(SYS)nasili$$adomácí násilí
000001250 653__ $$avymezení nabídky
000001250 653__ $$arituály
000001250 653__ $$0SUBJECT|(SYS)tristavymysli$$atupé prázdno
000001250 653__ $$0SUBJECT|(SYS)tristavymysli$$aosvícené jasno
000001250 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000001250 653__ $$0SUBJECT|(SYS)strach$$astrach
000001250 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1250/files/vaclavkova renata.pdf
000001250 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1250/files/vaclavkova renata.gif?subformat=icon$$xicon
000001250 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1250/files/vaclavkova renata.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001250 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1250/files/vaclavkova renata.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001250 980__ $$aTHESIS
000001250 999C5 $$9CURATOR$$hVodáčková, D.$$mKrizová intervence, Portál,s.r.o., Praha, 2002$$o1$$rKN90
000001250 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe,A, Schweitzer, J.$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, Brno, 2001$$o2$$rKN1
000001250 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla,I.$$mUmění pomáhat, Slon, Praha,1996$$o3$$rKN32
000001250 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-03 17:24:48$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001248 001__ 1248
000001248 005__ 20150222204549.0
000001248 041__ $$aslovensky
000001248 100__ $$0AUTHOR|(SYS)uhertomas$$aUher, Tomáš
000001248 245__ $$aKomentovaná kasuistika „dilema rozchodu“
000001248 260__ $$c2011
000001248 300__ $$a11 s.
000001248 520__ $$aKlientka vraví, že by si potrebovala „vytiahnuť z hlavy a vymenovať všechny prečo, prečo se rozchádza, prečo to neide ďalej, prečo ten vzťah neide udržať, aby sa v ňom cítila dobře". Preto sa pýtam: A keby ste si našla „tie prečo“ prečo to nejde, tak by to pomohlo? Odpovedá, že trošku by to pomohlo. Pýtam, čo by jej v tom ešte pomohlo. Udává, že sadnúť si s priteľom a porozprávať sa s ním, mať jasno, ako to vidí on. Na záver klientka vravi, že z terapie mala strach, ale že to bolo nakoniec celkom prijemné.
000001248 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut07a$$aUT07a
000001248 65017 $$akazuistiky
000001248 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001248 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001248 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1248/files/uher tomas.pdf
000001248 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1248/files/uher tomas.gif?subformat=icon$$xicon
000001248 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1248/files/uher tomas.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001248 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1248/files/uher tomas.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001248 980__ $$aTHESIS
000001248 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe A,Schweitzer J.$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, 2006$$o1$$rKN1
000001248 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla I.$$mUmění pomáhat, Slon, 2005$$o2$$rKN32
000001248 999C5 $$9CURATOR$$hFreedman J., Combs G.$$mNarativní psychoterapie, Portál, 2009$$o3$$rKN33
000001248 999C5 $$9CURATOR$$hLipchik, Eve$$mBeyond Technique in Solution-Focused Therapy$$o4
000001248 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-1$$t2014-05-03 16:48:35$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000000829 001__ 829
000000829 005__ 20150222204549.0
000000829 041__ $$ačesky
000000829 100__ $$0AUTHOR|(SYS)pernickovadagmar$$aPerníčková, Dagmar
000000829 245__ $$aKomentovaná kazuistika
000000829 260__ $$aPraha$$c2004
000000829 300__ $$a11 s.
000000829 520__ $$aBěhem naslouchání tomu, jaká vysvětlení svých potíží sama klientka nabízí - tato vysvětlení se mi možná i pro svou vnitřní logiku a srozumitelnost jevila jako dobře propracovaný „problémem nasycený příběh“ - jsem začala uplatňovat postoj „dekonstruktivního naslouchání“, který jak doufám v průběhu další práce přispěl k úspěšné dekonstrukci problémového příběhu.
000000829 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000000829 65017 $$akazuistiky
000000829 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000829 653__ $$apsychoterapeutické centrum
000000829 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000000829 653__ $$0SUBJECT|(SYS)dekonstrukce$$adekonstrukce
000000829 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/829/files/cerna dagmar.pdf
000000829 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/829/files/cerna dagmar.gif?subformat=icon$$xicon
000000829 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/829/files/cerna dagmar.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000829 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/829/files/cerna dagmar.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000829 980__ $$aTHESIS
000000829 999C5 $$9CURATOR$$mAdersen,T. (1993). See and Hear, and be Seen and Heard. In Friedman,S. (Ed.), The New Language of Change: Constructive Collaboration in Psychotherapy. New York: Guilford Press$$o1$$rKN35
000000829 999C5 $$9CURATOR$$mFreedman,J., Combs,G. (1996). Narrative Therapy. The Social Construction of preffered Realities. New York: Norton.$$o2$$rKN33
000000829 999C5 $$9CURATOR$$mJonesová,E., Asen,E. (2004). Systemická párová terapie a deprese. Hradec Králové: Konfrontace$$o3$$rKN36
000000829 999C5 $$9CURATOR$$mWhite,M.; Epston,D. (1990). Narrative means to therapeutic ends. New York: WW Norton & Co$$o4$$rKN37

000001229 001__ 1229
000001229 005__ 20150311122258.0
000001229 041__ $$ačesky
000001229 100__ $$0AUTHOR|(SYS)stankovazemanovayvona$$aStaňková-Zemanová, Yvona
000001229 245__ $$aKomentovaná kazuistika
000001229 260__ $$c2006
000001229 300__ $$a12 s.
000001229 520__ $$aMým osobním předpokladem pro práci v programu je pochybnost, zda klient, který projde terapeutickým procesem, začínajícím určením diagnózy závislosti (popis problémového systému), pokračujícím odhalováním příčin problémového chování a končí popisy vzorců chování, které v budoucnu klient nemá opakovat (rozšiřování problémového systému). Zda to umožňuje klientovi návrat mezi lidi, kteří problém se závislostí nemají, a tedy ho ani neřeší.
000001229 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut02$$aUT02
000001229 65017 $$akazuistiky
000001229 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000001229 653__ $$adrogy
000001229 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001229 653__ $$asubstituční léčba
000001229 653__ $$0PROJECT|(SYS)psychoterapie$$apsychoterapie
000001229 653__ $$apsychoterapeutické zařízení
000001229 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001229 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000001229 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000001229 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1229/files/stankova-zemanova yvona.pdf
000001229 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1229/files/stankova-zemanova yvona.gif?subformat=icon$$xicon
000001229 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1229/files/stankova-zemanova yvona.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001229 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1229/files/stankova-zemanova yvona.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001229 980__ $$aTHESIS
000001229 999C5 $$9CURATOR$$hIvan Úlehla$$mUmění pomáhat, Renesance, Písek$$o1$$rKN32
000001229 999C5 $$9CURATOR$$hKurt Ludewig$$mSystemická terapie, Pallata, Praha 1994$$o2$$rKN2
000001229 999C5 $$9CURATOR$$hJill Freedman, Gene Combs$$o3$$rKN33
000001229 999C5 $$9CURATOR$$hArist von Schlippe, Jochen Schweitzer$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, Brno 2001$$o4

000001258 001__ 1258
000001258 005__ 20150222204548.0
000001258 041__ $$ačesky
000001258 100__ $$0AUTHOR|(SYS)wichsovajana$$aWichsova, Jana
000001258 245__ $$aKomentovaná kazuistika k obhajobě
000001258 300__ $$a8 s.
000001258 520__ $$aMoje závěrečná intervence na cestu byla trochu alibistická a zkoumala, jestli nejsem až příliš podporující a chápající a nechytám K do pasti závislosti. Oddechla jsem si, že má další zdroje, ale zůstala ve mě otázka, proč to tak má. Jeho objednávky zněly jinak a moje zvědavost patří možná do jiného příběhu. Co jsem tady dělala systemicky - zase jsem se ptala, dekonstruovala významy, zkoumala rozdíly a K jsem oceňovala za to, že je sám tvůrcem svého příběhu.
000001258 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001258 65017 $$akazuistiky
000001258 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001258 653__ $$akrizové centrum
000001258 653__ $$apřepis rozhovoru
000001258 653__ $$0SUBJECT|(SYS)skalovani$$aškálování
000001258 653__ $$asoukromá praxe
000001258 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1258/files/wichsova jana 2.pdf
000001258 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1258/files/wichsova jana 2.gif?subformat=icon$$xicon
000001258 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1258/files/wichsova jana 2.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001258 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1258/files/wichsova jana 2.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001258 980__ $$aTHESIS
000001258 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, Kurt$$mSystemická terapie, základy klinické teorie a praxe. ISZ Pallata, 1994$$o1$$rKN2
000001258 999C5 $$9CURATOR$$hPecháčková, Soňa$$mZpráva o systemické terapii. ISZ, Praha 1993.$$o2$$rKN38
000001258 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, Ivan$$mUmění pomáhat. Renesance, Písek 1996$$o3$$rKN32
000001258 999C5 $$9CURATOR$$hShlippe, Arist, Schweitzer, Jochen$$mSystemická terapie a poradenství. Cesta, Brno 2001.$$o4$$rKN1

000002023 001__ 2023
000002023 005__ 20150603103912.0
000002023 041__ $$ačesky
000002023 100__ $$0AUTHOR|(SYS)farkasovakristyna$$aFarkašová, Kristýna
000002023 245__ $$aKomentovaná kasuistika „já to udělám“
000002023 260__ $$c2011
000002023 300__ $$a13 s.
000002023 520__ $$aPovažuji za umění být součástí dění v rozhovoru s klientem, zaujmout se příběhem, nechat se vtáhnout do děje a zároveň dokázat vyčkat, v čem by klient chtěl, aby ke změně došlo a vnímat, když své úvahy o povaze změny mění. Systemický přístup k terapii má mnoho způsobů, kterými je praktikován. Domnívám se, že nezasvěcený člověk by nevěřil, že jde o terapeuty vycházející z jednoho výcviku, kdyby viděl, jak rozličně může konzultace s klientem vypadat. Právě tuto různorodost vítám.
000002023 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut07a$$aUT07a
000002023 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002023 65017 $$akazuistiky
000002023 8564_ $$s141075$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2023/files/farkasova kristyna.pdf
000002023 980__ $$aTHESIS

000002482 001__ 2482
000002482 005__ 20220201091554.0
000002482 041__ $$ačesky
000002482 100__ $$0AUTHOR|(SYS)tussetschlagerovajana$$aTussetschlägerová, Jana
000002482 245__ $$aKomentovaná kazuistika
000002482 260__ $$c2021
000002482 300__ $$a22 s.
000002482 520__ $$aVlastní psychoterapeutickou praxi provozuji přibližně čtvrtým rokem. Pracuji s klienty s různými typy potíží a starostí, bez ohledu na stanovenou diagnózu. Věnuji se jak dětem, tak dospělým, jednotlivcům, párům i rodinám. V budoucnu bych se ráda více specializovala na terapeutickou práci s dětmi a mladistvými. Terapii nabízím ve formě setkání face to face v konzultovně, ale též on-line či venku v přírodě.
000002482 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut16$$aUT16
000002482 65017 $$akazuistiky
000002482 8564_ $$s693560$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2482/files/tussetschlagerova.pdf
000002482 980__ $$aTHESIS

000001270 001__ 1270
000001270 005__ 20150311122449.0
000001270 041__ $$ačesky
000001270 100__ $$0AUTHOR|(SYS)zvolskapetra$$aZvolská, Petra
000001270 245__ $$aKomentovaná kazuistika
000001270 260__ $$aŠkvorec$$c2005
000001270 300__ $$a12 s.
000001270 520__ $$aPostupem času jsem začala postrádat kontinuitu naší společné práce. Chtěla jsem se tomu věnovat, aby mi to dávalo nějaký smysl. Kontinuitu jsem objevila ve stále se opakujícím kontextu, vlastně aranžmá jednotlivých sezení se sobě velmi podobalo. Nervozita, nespokojenost a spěch pak přecházely do uvolnění a uklidnění klientky a vlastně i celé atmosféry. Kontinuitu také mohu spatřovat v návaznosti témat, která klientka přinesla tak, jak se v jejím životě vždy v mezidobí mezi sezeními udála.
000001270 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001270 65017 $$akazuistiky
000001270 653__ $$apřepis rozhovoru
000001270 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000001270 653__ $$aopiáty
000001270 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001270 653__ $$aoddělení pro léčbu závislostí
000001270 653__ $$asubstituční léčba
000001270 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001270 653__ $$0SUBJECT|(SYS)doprovazeni$$adoprovázení
000001270 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001270 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stezovatel$$astěžovatel
000001270 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1270/files/zvolska petra.pdf
000001270 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1270/files/zvolska petra.gif?subformat=icon$$xicon
000001270 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1270/files/zvolska petra.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001270 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1270/files/zvolska petra.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001270 980__ $$aTHESIS
000001270 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe, A., Schweitzer, J$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, Brno, 2001$$o1$$rKN1
000001270 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$mUmění pomáhat, Renesance, Písek, 1996$$o2$$rKN32
000001270 999C5 $$9CURATOR$$hPecháčková, S.$$mZpráva o systemické terapii, ISZ, Praha, 1993$$o3$$rKN38
000001270 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-04 11:09:24$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000002278 001__ 2278
000002278 005__ 20170226095440.0
000002278 041__ $$ačesky
000002278 100__ $$0AUTHOR|(SYS)zubovadana$$aZubová, Dana
000002278 245__ $$aKomentovaná kazuistika k závěrečným obhajobám
000002278 260__ $$c2017
000002278 300__ $$a22 s.
000002278 520__ $$aV práci s klientkou vyuţívam predovšetkým koncept „ Silnej päťky“, ktorá zahŕňa základné postupy systemicej a konstruktivistickej terapie. Pomáha mi pri vytváraní a udrţaní vhodnej pracovnej atmosféry, nastoluje môj vnútorný pokoj, vytvára môj pocit bezpečia a ľahšieho pripojenie sa ku klientovi. Pri práci s klientom sa snaţím dívať na svet jeho očami, prijať jeho priania za témy. V ocenení sa snaţím zdôrazniť všetky, aj malé pokroky, ktoré sa klientovi podarili a ktoré urobil vlastným úsilím. Zameriavam sa na hľadanie klientových vlastných zdrojov a posilovanie schopností, ktoré sa „len kdesi schovali“. Verím v samotného klienta. Vnímam jeho trápenie, aj keď som si vedomá, ţe mu nemôţem porozumieť tak dobre, ako si rozumie klient sám. Celá moja terapeutická práca je charakteristická nedirektívnym, partnerským prístupom smerom ku klientke.
000002278 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut13$$aUT13
000002278 653__ $$0SUBJECT|(SYS)silnapetka$$asilná pětka
000002278 653__ $$0SUBJECT|(SYS)strukturaterapie$$astruktura terapie
000002278 65017 $$akazuistiky
000002278 8564_ $$s1112354$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2278/files/Klientka pani V..pdf
000002278 980__ $$aTHESIS

000001165 001__ 1165
000001165 005__ 20150222204547.0
000001165 041__ $$ačesky
000001165 100__ $$0AUTHOR|(SYS)marusakovalenka$$aMarušáková, Lenka
000001165 245__ $$aKlient Petr$$bkrátká terapie orientovaná na řešení
000001165 260__ $$c2005
000001165 300__ $$a7 s.
000001165 520__ $$aPři hodnocení prostoru terapie si uvědomuji, že jsem často byla ovlivněna svojí vlastní osobní zkušeností a také prožíváním problémové situace klientem. Některé jeho zážitky byly tak silné, že sezení byla pro něj uvolněním z napětí a prostorem pro získání nadhledu. V těchto okamžicích jsem se velmi snažila, abych nesklouzla k radám.
000001165 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001165 65017 $$akazuistiky
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001165 653__ $$asoukromá praxe
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001165 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001165 653__ $$avýchova dětí
000001165 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1165/files/marusakova lenka.pdf
000001165 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1165/files/marusakova lenka.gif?subformat=icon$$xicon
000001165 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1165/files/marusakova lenka.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001165 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1165/files/marusakova lenka.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001165 980__ $$aTHESIS
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hIvan Úlehla$$mUmění pomáhat, Renesance 1996$$o1$$rKN32
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hKurt Ludewig$$mSystemická terapie – Základy klinické teorie a praxe, Pallata 1994$$o2$$rKN2
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hArist von Schlippe, Jochen Schweitzer$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta 2001$$o3$$rKN1
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hStanislav Kratochvíl$$mZáklady psychoterapie, Portál 1997$$o4$$rKN56
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hWolfgang Schmidbauer$$mPsychická úskalí pomáhajících profesí, Portál 2000$$o5$$rKN70