000002152 001__ 2152
000002152 005__ 20160206113934.0
000002152 041__ $$ačesky
000002152 100__ $$0AUTHOR|(SYS)adamektomas$$aAdámek, Tomáš
000002152 245__ $$aPříklad systemické práce s traumatem
000002152 260__ $$c2016
000002152 300__ $$a23 s.
000002152 520__ $$aV budoucnu bych se chtěl hlouběji specializovat na terapeutickou práci s traumatem. Domnívám se, že by hasičský psycholog měl být na tuto oblast specializovaný, protože ho v této oblasti může kdykoli oslovit traumatizovaný hasič nebo jeho rodinný příslušník. Proto si navzdory svému časově náročnému povolání u hasičů držím mini-úvazek v krizovém centru. A také, když mám příležitost nad rámec svých standardních povinností pracovat s traumatizovanými lidmi mimo hasičskou obec, tak se ji snažím využít.
000002152 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut12$$aUT12
000002152 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002152 653__ $$atrauma
000002152 65017 $$akazuistiky
000002152 8564_ $$s865773$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2152/files/adamek-tomas.pdf
000002152 980__ $$aTHESIS

000002191 001__ 2191
000002191 005__ 20160217094209.0
000002191 041__ $$aslovensky
000002191 100__ $$0AUTHOR|(SYS)arvaikatarina$$aÁrvai, Katarína
000002191 245__ $$aPodnecovanie, alebo ako pracujem terapeuticky s deťmi
000002191 260__ $$c2016
000002191 300__ $$a24 s.
000002191 520__ $$aPrípad Kiky nepovažujem za klasický učebnicový príklad, avšak dobre ilustruje to, ako reálne moja práca vyzerá. Ako nad ňou premýšľam a akými zmenami som prešla počas výcviku. Mojou klientelou sú deti, najmä deti v období školského veku. Práca s nimi sa v podstatnej miere (oproti dospelým) líši v tom, že často nie je „iba“ o rozhovore, otázkach a technikách. Ide naozaj skôr o to, ako nad ňou premýšľame a uvažujeme.
000002191 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut12$$aUT12
000002191 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002191 653__ $$aděti
000002191 653__ $$apodněcování
000002191 653__ $$adětský domov
000002191 65017 $$akazuistiky
000002191 8564_ $$s923047$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2191/files/arvai-katarina.pdf
000002191 980__ $$aTHESIS

000002015 001__ 2015
000002015 005__ 20150602133022.0
000002015 041__ $$ačesky
000002015 100__ $$0AUTHOR|(SYS)balabanovapetra$$aBalabánová, Petra
000002015 245__ $$aPísemná práce k obhajobě výcviku
000002015 260__ $$c2010
000002015 300__ $$a12 s.
000002015 520__ $$aIiniciátorem mé spolupráce s pacienty jsou často třetí osoby – lékaři. I v tomto případě tomu tak bylo. Do nemocničního systému, kam mi chodí žádanky, mi přišla žádanka tohoto znění: Prosím o laskavou konzultaci pacienta s dlouhodobou nespavostí v terénu vrozené výraznější neurastenie, špatné tolerance stresu... EEG a neurotop norma.
000002015 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut06$$aUT06
000002015 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002015 65017 $$akazuistiky
000002015 8564_ $$s125614$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2015/files/balabanova petra.pdf
000002015 980__ $$aTHESIS

000002353 001__ 2353
000002353 005__ 20190316095140.0
000002353 041__ $$ačesky
000002353 100__ $$0AUTHOR|(SYS)balazovamagda$$aBalážová, Magda
000002353 245__ $$aPaní Eva
000002353 260__ $$c2019
000002353 300__ $$a14 s.
000002353 520__ $$aEva přišla do centra, ve kterém jsem začala pracovat, z několika důvodů. Jedním z nich byl fakt, že chtěla poznat novou terapeutku. Dalšími důvody bylo to, že terapeutickou podporu před nějakým časem již v centru využívala a nyní opět vnímala, že těžkosti, které se jí v poslední době v životě objevovaly, nebyla schopna bez pomoci terapeuta zvládnout.
000002353 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut14$$aUT14
000002353 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002353 65017 $$akazuistiky
000002353 8564_ $$s201302$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2353/files/Magda.pdf
000002353 980__ $$aTHESIS

000001481 001__ 1481
000001481 005__ 20150525132000.0
000001481 041__ $$ačesky
000001481 100__ $$0AUTHOR|(SYS)baslerjaromir$$aBasler, Jaromír
000001481 245__ $$aKasuistika
000001481 260__ $$c2005
000001481 300__ $$a9 s.
000001481 520__ $$aVe světle svých uspěchaných jiných případů, kdy jsem velmi brzy začal externalizovat „nepravé“ označení problému, jsem se snažil držet krok s klientkou, chtěl jsem jí poskytnout dostatečný prostor k tomu, aby sdělila, co považuje za důležité, o vyslovených sdělení mohla nahlas přemýšlet a tak měla prostor k většímu porozumění, co že to vlastně prožívá.
000001481 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut02$$aUT02
000001481 65017 $$akazuistiky
000001481 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001481 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000001481 653__ $$atýrání
000001481 653__ $$avina
000001481 653__ $$0SUBJECT|(SYS)mluveni$$amluvení a naslouchání
000001481 8564_ $$s143127$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1481/files/basler jaromir.pdf
000001481 980__ $$aTHESIS

000001482 001__ 1482
000001482 005__ 20150525132210.0
000001482 041__ $$ačesky
000001482 100__ $$0AUTHOR|(SYS)benesovakaterina$$aBenešová, Kateřina
000001482 245__ $$aZávěrečná práce
000001482 260__ $$c2008
000001482 300__ $$a9 s.
000001482 520__ $$aPřišla jsem na sezení s tím, že vím, co se děje (potřebuji vyjasnit, co chce paní S. a co chce její asistentka od celé terapie). Absolvovala jsem totiž supervizi, na které jsem řešila jinou terapii. Podobnost byla v tom, že tam také byli dva klienti, tudíž pro mě nebylo snadné zjistit jejich očekávání a nedělala jsem to.
000001482 65017 $$akazuistiky
000001482 653__ $$amentální postižení
000001482 653__ $$asoukromá praxe
000001482 653__ $$achráněné bydlení
000001482 653__ $$asoužití
000001482 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001482 653__ $$apřepis rozhovoru
000001482 8564_ $$s98455$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1482/files/benesova katerina.pdf
000001482 980__ $$aTHESIS

000002375 001__ 2375
000002375 005__ 20191027183751.0
000002375 041__ $$ačesky
000002375 100__ $$0AUTHOR|(SYS)benesovakaterina$$aBenešová, Kateřina
000002375 245__ $$aSpolupráce s paní S.
000002375 520__ $$a

Nově se učím slyšet sebe, a proto i toho druhého. Učím se u-/nést svou část zodpovědnosti – vidět chyby i věci, které rozhovoru pomáhají plynout. K závěrečné práci jsem si vybrala spolupráci s paní S.. Chci ukázat, jak vedu terapeutické rozhovory s člověkem s mentálním postižením.

000002375 611__ $$0PROJECT(SYS)ut05a$$aUT05a 000002375 65017 $$akazuistiky 000002375 8564_ $$s98455$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2375/files/benesova katerina.pdf 000002375 925__ $$a2008 000002375 980__ $$aTHESIS

000002158 001__ 2158
000002158 005__ 20160207072944.0
000002158 041__ $$ačesky
000002158 100__ $$0AUTHOR|(SYS)bilkovazuzana1$$aBílková, Zuzana 1
000002158 245__ $$aZávěrečná práce
000002158 260__ $$c2016
000002158 300__ $$a20 s.
000002158 520__ $$aTento případ jsme si vybrala proto, že podle mě dobře ilustruje moje přemýšlení a přesvědčení, že problémy s dětmi se dají zvládnout tím, že budeme pracovat s rodiči či osobami, které se o děti starají (Vendula není biologickým rodičem). V tomto případě to bylo o něco jednodušší, protože toto přesvědčení sdíleli i oba partneři.
000002158 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut12$$aUT12
000002158 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002158 653__ $$apárová terapie
000002158 653__ $$avýchovné problémy
000002158 65017 $$akazuistiky
000002158 8564_ $$s309614$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2158/files/bilkova-zuzana.pdf
000002158 980__ $$aTHESIS

000002017 001__ 2017
000002017 005__ 20150602134133.0
000002017 041__ $$aslovensky
000002017 100__ $$0AUTHOR|(SYS)bizikgustav$$aBízik, Gustáv
000002017 245__ $$aPísemná práce k obhajobě výcviku
000002017 260__ $$c2011
000002017 300__ $$a13 s.
000002017 520__ $$aS koncom školského roku 200/2008 sa David rozhodol presťahovať sa k svojmu biologickému otcovi do Prahy, opustiť lýceum a prestúpiť do 8. triedy ZŠ v mieste nového bydliska. V posledných mesiacoch býva v priestoroch firmy svojho otca, kvôli tomu, že nevychádzajú s otcovou novou ženou. Tesne pred prvým stretnutím nastúpil do stacionára pre dospievajúcich na Psychiatrickej klinike.
000002017 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut07a$$aUT07a
000002017 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002017 65017 $$akazuistiky
000002017 8564_ $$s707842$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2017/files/bizik gustav.pdf
000002017 980__ $$aTHESIS

000002467 001__ 2467
000002467 005__ 20220103214453.0
000002467 041__ $$ačesky
000002467 100__ $$0AUTHOR|(SYS)blazkovabarbora$$aBlažková, Barbora
000002467 245__ $$aKrása a užitek kostrbaté práce
000002467 260__ $$c2021
000002467 300__ $$a16 s.
000002467 520__ $$aProč jsem se ze všech svých nahrávek a kazuistik rozhodla vybrat právě tuhle? Je zvláštní. Byla zvláštní. Celá spolupráce mi připadala těžkopádná, kostrbatá. Vůbec to nešlo tak hladce, jak bývám zvyklá. Humor a lehkost po prvních dvou setkáních vystřídal pocit dřiny a ufuněnosti.
000002467 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut16$$aUT16
000002467 65017 $$akazuistiky
000002467 8564_ $$s357580$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2467/files/blazkova.pdf
000002467 980__ $$aTHESIS