000001212 001__ 1212
000001212 005__ 20150310193810.0
000001212 041__ $$ačesky
000001212 100__ $$0AUTHOR|(SYS)rychlakaterina$$aRychlá, Kateřina
000001212 245__ $$a(Ne)jsem důležitá!
000001212 300__ $$a14 s.
000001212 520__ $$aZatímco totiž klientka hledala v našich sezeních schopnost žít podle svých představ, já jsem konečně ve vztahu ke své terapeutické práci našla sebejistotu, profesionalitu, otevřenost a přirozenost. Tento případ podle mého názoru velmi dobře dokumentuje změnu od doby mých prvních „terapeutických pokusů“.
000001212 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09
000001212 65017 $$akazuistiky
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní  přístup
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001212 653__ $$adoprovázení
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)nasili$$adomácí násilí
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)dekonstrukce$$adekonstrukce
000001212 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1212/files/rychla katerina.pdf
000001212 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1212/files/rychla katerina.gif?subformat=icon$$xicon
000001212 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1212/files/rychla katerina.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001212 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1212/files/rychla katerina.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001212 980__ $$aTHESIS
000001212 999C5 $$9CURATOR$$hFreedman, J., Combs, G.$$m(2009) Narativní psychoterapie. Praha, Portál$$o1$$rKN33
000001212 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K.$$m(2011) Základy systemické terapie. Praha, Grada$$o2$$rKN2
000001212 999C5 $$9CURATOR$$hStrnad, V.$$mCestou příběhu$$o3$$rKN76
000001212 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$m(2009) Umění pomáhat. Slon, Praha$$o4$$rKN32
000001212 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-02 08:32:48$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001992 001__ 1992
000001992 005__ 20150516095704.0
000001992 041__ $$ačesky
000001992 100__ $$0AUTHOR|(SYS)knizkovamarcela$$aKnížková, Marcela
000001992 245__ $$a,, A tak se ptám.........“
000001992 260__ $$c2015
000001992 300__ $$a15 s.
000001992 520__ $$aV závěrečné práci představuji příběh klienta pana Radima, se kterého jsem provázela systemickým přístupem na jeho cestě k cíli žít spokojeněji jak v profesním tak v soukromém životě. Při terapeutických setkáních je používán převážně narativní, na řešení orientovaný přístup, zejména metody reflektování, externalizování, konstruování a dekonstrukce skutečnosti, dále pak Andersenovské otázky, šest užitečných otázek (na změny před setkáním, vyjímky, zvládání, cíle, zázrak..), ortogonalita.
000001992 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut11$$aUT11
000001992 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001992 65017 $$akazuistiky
000001992 8564_ $$s99504$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1992/files/knizkova.pdf
000001992 980__ $$aTHESIS

000002479 001__ 2479
000002479 005__ 20220201150746.0
000002479 041__ $$ačesky
000002479 100__ $$0AUTHOR|(SYS)sanakovaveronika$$aŠaňáková, Veronika
000002479 245__ $$aAdéla$$bzávěrečná práce
000002479 260__ $$c2021
000002479 300__ $$a21 s.
000002479 520__ $$aKlientka se jmenuje Adéla, je jí 15 let a studuje 1. ročník čtyřletého gymnázia. V pololetí měla velmi dobrý prospěch. Žije v malém městečku v okrese Chrudim. S klientkou jsme se přes Skype setkaly celkem třináctkrát. Spolupracovat jsme začaly v únoru letošního roku a terapie jsme ukončily v září. Scházely jsme se jednou za dva týdny, ke konci naší spolupráce to bylo jednou za tři týdny
000002479 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut16$$aUT16
000002479 653__ $$aonline
000002479 65017 $$akazuistiky
000002479 8564_ $$s406923$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2479/files/sanakova.pdf
000002479 980__ $$aTHESIS

000002429 001__ 2429
000002429 005__ 20201004140041.0
000002429 041__ $$ačesky
000002429 100__ $$0AUTHOR|(SYS)vavrovatereza$$aVávrová, Tereza
000002429 245__ $$aAdéla a strach z mámy
000002429 260__ $$c2020
000002429 300__ $$a26 s.
000002429 520__ $$aDo pedagogicko psychologické poradny a vzdělávacího a diagnostického střediska objednává máma svou 16letou dceru s tím, že má potíže zapadnout do nového třídního kolektivu v 1. ročníku střední školy. Při objednávání termínu se s maminkou domlouvám, že potřebuji, aby na první setkání přišla na začátek také.
000002429 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut15$$aUT15
000002429 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002429 65017 $$akazuistiky
000002429 8564_ $$s1061515$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2429/files/vavrova.pdf
000002429 980__ $$aTHESIS

000002501 001__ 2501
000002501 005__ 20220425125427.0
000002501 041__ $$ačesky
000002501 100__ $$0AUTHOR|(SYS)brichovamarie$$aBrichová, Marie
000002501 245__ $$aAnabela
000002501 260__ $$c2022
000002501 300__ $$a18 s.
000002501 520__ $$aCílem tohoto textu je popsat můj styl práce a ukázat konstruktivistické myšlení. Při práci s klientem vytvářím kongruentní prostředí. Konstruovat pak musím takovým způsobem, aby výsledný celek dával - minimálně mně - nějaký smysl, což mi dodává klid.
000002501 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut16$$aUT16
000002501 65017 $$akazuistiky
000002501 8564_ $$s1694032$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2501/files/Brichova.pdf
000002501 980__ $$aTHESIS

000002468 001__ 2468
000002468 005__ 20220104103723.0
000002468 041__ $$ačesky
000002468 100__ $$0AUTHOR|(SYS)dvorakovamonika$$aDvořáková, Monika
000002468 245__ $$aAneta
000002468 260__ $$c2021
000002468 300__ $$a20 s.
000002468 520__ $$aPřípad Anety však demonstruje nejcennější nástroj terapie, a to vztah, který byl mocným hybatelem celého psychoterapeutického procesu. A zároveň to byl zcela výjimečný vztah, který přetrpěl i turbulence způsobené nuceným uzavřením praxí. Zpětně se jen utvrzuji, že terapeutický vztah je základním pilířem, na kterém lze dobrou psychoterapeutickou práci stavět.
000002468 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut16$$aUT16
000002468 65017 $$akazuistiky
000002468 8564_ $$s313599$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2468/files/dvorakova.pdf
000002468 980__ $$aTHESIS

000002505 001__ 2505
000002505 005__ 20220425131034.0
000002505 041__ $$ačesky
000002505 100__ $$0AUTHOR|(SYS)soukupovalucie$$aSoukupová, Lucie
000002505 245__ $$aBez času a radosti
000002505 260__ $$c2022
000002505 300__ $$a26 s.
000002505 520__ $$aPaní Marta se dlouho rozhodovala pro psychoterapii, říkala. Vzhledem k jejímu bydlišti a probíhající pandemii Covid-19 zvolila online psychoterapii na platformě Hedepy. Jak později říkala, dlouho si terapeutku/terapeuta vybírala. Pečlivě pročítala medailonky terapeutů. Já jsem ji zaujala svým medailonkem, životopisem a studiem na Teologické fakultě UK, později uváděla.
000002505 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut16$$aUT16
000002505 653__ $$aon-line
000002505 65017 $$akazuistiky
000002505 8564_ $$s243927$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2505/files/soukupova.pdf
000002505 980__ $$aTHESIS

000001210 001__ 1210
000001210 005__ 20150222204548.0
000001210 041__ $$ačesky
000001210 100__ $$0AUTHOR|(SYS)rodriguezgabriel$$aRodríguez, Gabriel
000001210 245__ $$aBezpečná nejistota
000001210 260__ $$aGranada$$c2011
000001210 300__ $$a15 s.
000001210 520__ $$aO čem máme dneska mluvit? N. se rozpovídal o důležitosti chození na psychoterapii, proč se vyplatí mít vlastního terapeuta/psychologa. Tuto větu považuji za důležitou: Považuji se celkově za nejistého člověka (jistota a sebedůvěra jsou synonyma ve španělštině). Tedy můžeme toto téma pojednávat jako vzájemně se prolínající potřebu jistoty/bezpečí/sebedůvěry.
000001210 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut07a$$aUT07a
000001210 65017 $$akazuistiky
000001210 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001210 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000001210 653__ $$asoukromá praxe
000001210 653__ $$0SUBJECT|(SYS)doptavani$$adoptávání
000001210 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001210 653__ $$0SUBJECT|(SYS)doprovazeni$$adoprovázení
000001210 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1210/files/rodrigues gabriel.pdf
000001210 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1210/files/rodrigues gabriel.gif?subformat=icon$$xicon
000001210 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1210/files/rodrigues gabriel.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001210 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1210/files/rodrigues gabriel.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001210 980__ $$aTHESIS
000001210 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K$$m( 1994). Systemická terapie, základy klinické teorie a praxe. Praha. Palata$$o1$$rKN2
000001210 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I$$m(1999). Umění pomáhat. Praha. SLON$$o2$$rKN32
000001210 999C5 $$9CURATOR$$hBerg, I$$m(1993). Posílení rodiny. Praha. Renesence$$o3$$rKN26
000001210 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-02 08:06:09$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001119 001__ 1119
000001119 005__ 20150222204547.0
000001119 041__ $$ačesky
000001119 100__ $$0AUTHOR|(SYS)holmanovaadela$$aHolmanová, Adéla
000001119 245__ $$aBlízká setkání neznámých světů
000001119 260__ $$c2011
000001119 300__ $$a16 s.
000001119 520__ $$aS Natálií se občas dostávám do zvláštní situace. Jako bych měla pocit, že nějak omylem hraje roli, která patří někomu jinému (přece ne té Natálii, pro kterou je vzdělání důležité). V takových chvílích jako bych ji chtěla pomoci, udělat něco za ni, zakřičet, postrčit ji. Je to boj vnitřní, mám pocit, že do průběhu setkání nezasahuje, možná výběrem domácího úkolu.
000001119 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut08$$aUT08
000001119 65017 $$akazuistiky
000001119 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001119 653__ $$adětská terapie
000001119 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001119 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000001119 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001119 653__ $$aškola
000001119 653__ $$apřepis rozhovoru
000001119 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1119/files/holmanova adela.pdf
000001119 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1119/files/holmanova adela.gif?subformat=icon$$xicon
000001119 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1119/files/holmanova adela.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001119 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1119/files/holmanova adela.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001119 980__ $$aTHESIS

000001137 001__ 1137
000001137 005__ 20150222204548.0
000001137 041__ $$ačesky
000001137 100__ $$0AUTHOR|(SYS)jezkovatereza$$aJežková, Tereza
000001137 245__ $$aBoj se sociální fobií - práce s klientkou Klárou
000001137 260__ $$a2013
000001137 300__ $$a19 s.
000001137 520__ $$aSetkání s ní mi působila radost z dobře odvedené práce i z příjemného lidského kontaktu. Ačkoli v kontextu systemické terapie nemá tento konstrukt příliš velký význam, dá se říci, že mezi námi během času vznikl hluboký terapeutický vztah i určité lidské pouto. Protože s těmito veličinami neumím dobře pracovat, vzala jsem si v závěru terapie Klárčin případ a svou práci s ní na supervizi, která mi pomohla najít cesty k tomu, jak spolupráci a terapeutický vztah dobře ukončit.
000001137 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09
000001137 65017 $$akazuistiky
000001137 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001137 653__ $$aškola
000001137 653__ $$0SUBJECT|(SYS)supervizeterapie$$asupervize
000001137 653__ $$asociální fobie
000001137 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000001137 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001137 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1137/files/jezkova tereza.pdf
000001137 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1137/files/jezkova tereza.gif?subformat=icon$$xicon
000001137 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1137/files/jezkova tereza.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001137 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1137/files/jezkova tereza.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001137 980__ $$aTHESIS
000001137 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, Kurt:$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe; PALLATA: 1994$$o1$$rKN2
000001137 999C5 $$9CURATOR$$hvon Schlippe, Arist, Schweitzer, Jochen$$mSystemická terapie a poradenství CESTA:1998.$$o2$$rKN1
000001137 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, Ivan$$mUmění pomáhat; SLON: 2004$$o3