000001260 001__ 1260
000001260 005__ 20150222204548.0
000001260 041__ $$ačesky
000001260 100__ $$0AUTHOR|(SYS)wyzulamartin$$aWyzula, Martin
000001260 245__ $$aZávěrečná práce
000001260 300__ $$a7 s.
000001260 520__ $$aKlientka chtěla hledat jiné možnosti řešení svého problému, než bylo užívání léků. Klientka přišla s problémem, který sice nebyl pro ni životně důležitý, ale bylo nutné ho velmi rychle vyřešit. Měla před sebou situaci, které se obávala a na jejíž zvládnutí měla velmi krátký časový úsek. Věděla, že situaci, kterou měla před sebou, asi zvládne, ale šlo o to, aby ji zvládla v klidu a v pohodě.
000001260 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut05a$$aUT05a
000001260 65017 $$akazuistiky
000001260 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001260 653__ $$apsychiatrická ambulance
000001260 653__ $$asoukromá praxe
000001260 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001260 653__ $$aandersenovské otázky
000001260 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001260 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1260/files/wyzula martin.pdf
000001260 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1260/files/wyzula martin.gif?subformat=icon$$xicon
000001260 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1260/files/wyzula martin.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001260 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1260/files/wyzula martin.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001260 980__ $$aTHESIS

000001258 001__ 1258
000001258 005__ 20150222204548.0
000001258 041__ $$ačesky
000001258 100__ $$0AUTHOR|(SYS)wichsovajana$$aWichsova, Jana
000001258 245__ $$aKomentovaná kazuistika k obhajobě
000001258 300__ $$a8 s.
000001258 520__ $$aMoje závěrečná intervence na cestu byla trochu alibistická a zkoumala, jestli nejsem až příliš podporující a chápající a nechytám K do pasti závislosti. Oddechla jsem si, že má další zdroje, ale zůstala ve mě otázka, proč to tak má. Jeho objednávky zněly jinak a moje zvědavost patří možná do jiného příběhu. Co jsem tady dělala systemicky - zase jsem se ptala, dekonstruovala významy, zkoumala rozdíly a K jsem oceňovala za to, že je sám tvůrcem svého příběhu.
000001258 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001258 65017 $$akazuistiky
000001258 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001258 653__ $$akrizové centrum
000001258 653__ $$apřepis rozhovoru
000001258 653__ $$0SUBJECT|(SYS)skalovani$$aškálování
000001258 653__ $$asoukromá praxe
000001258 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1258/files/wichsova jana 2.pdf
000001258 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1258/files/wichsova jana 2.gif?subformat=icon$$xicon
000001258 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1258/files/wichsova jana 2.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001258 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1258/files/wichsova jana 2.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001258 980__ $$aTHESIS
000001258 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, Kurt$$mSystemická terapie, základy klinické teorie a praxe. ISZ Pallata, 1994$$o1$$rKN2
000001258 999C5 $$9CURATOR$$hPecháčková, Soňa$$mZpráva o systemické terapii. ISZ, Praha 1993.$$o2$$rKN38
000001258 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, Ivan$$mUmění pomáhat. Renesance, Písek 1996$$o3$$rKN32
000001258 999C5 $$9CURATOR$$hShlippe, Arist, Schweitzer, Jochen$$mSystemická terapie a poradenství. Cesta, Brno 2001.$$o4$$rKN1

000001257 001__ 1257
000001257 005__ 20150222204548.0
000001257 041__ $$ačesky
000001257 100__ $$0AUTHOR|(SYS)vysatovabarbara$$aVyšatová, Barbara
000001257 245__ $$aVlastní psychoterapeutická  kazuistika
000001257 300__ $$a12 s.
000001257 520__ $$aI když se mi podaří zvládnout techniky určitého psychoterapeutického směru, přesto to neznamená, že pak budu dobrý psychoterapeut. Každá konzultace je pro mě zrcadlem o mém vlastním člověčenství, které se na mé práci bude stále podepisovat.
000001257 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000001257 65017 $$akazuistiky
000001257 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001257 653__ $$apanická porucha
000001257 653__ $$aprvní klient
000001257 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001257 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1257/files/vysatova barbara.pdf
000001257 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1257/files/vysatova barbara.gif?subformat=icon$$xicon
000001257 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1257/files/vysatova barbara.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001257 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1257/files/vysatova barbara.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001257 980__ $$aTHESIS
000001257 999C5 $$9CURATOR$$hKratochvíl, S$$mZáklady psychoterapie. Portál, Praha 1998$$o5$$rKN56
000001257 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K$$mSystemická terapie, základy klinické teorie a praxe. ISZ, Pallata 1999$$o4$$rKN2
000001257 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe, A., Schweitzer, J.$$mSystemická terapie a poradenství. Cesta, Brno 2001$$o3$$rKN1
000001257 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I$$mUmění pomáhat. Slon 1999$$o2$$rKN32
000001257 999C5 $$9CURATOR$$hVymětal, J. a kol.$$mObecná psychoterapie. Psychoanalytické naklad., Praha 1997$$o1$$rKN58

000001256 001__ 1256
000001256 005__ 20150222204548.0
000001256 041__ $$ačesky
000001256 100__ $$0AUTHOR|(SYS)vrtelovakaterina$$aVrtělová, Kateřina
000001256 245__ $$aIndividuální terapie s panem M.
000001256 300__ $$a13 s.
000001256 520__ $$aKlient přichází s tím, že dnes vůbec nemá náladu a energii mluvit, chce se jen uzavřít. Říkám, že chápu, že je to pro něj těžké a obdivuji, že navzdory tomu, že pro něj není běžné o věcech takto mluvit, do terapie chodí a pracuje. Ověřuji, co s tím tedy dnes, když přece jen přišel? Myslí si, že by to měl prolomit.
000001256 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut05a$$aUT05a
000001256 65017 $$akazuistiky
000001256 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001256 653__ $$apsychoterapeutické centrum
000001256 653__ $$0SUBJECT|(SYS)deprese$$adeprese
000001256 653__ $$apřepis rozhovoru
000001256 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001256 8564_ $$s176620$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1256/files/vrtelova katerina.pdf
000001256 8564_ $$s12369$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1256/files/vrtelova katerina.gif?subformat=icon$$xicon
000001256 8564_ $$s57869$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1256/files/vrtelova katerina.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001256 8564_ $$s207447$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1256/files/vrtelova katerina.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001256 8564_ $$s108870$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1256/files/DSC01551.jpeg
000001256 980__ $$aTHESIS

000002483 001__ 2483
000002483 005__ 20220201150931.0
000002483 041__ $$ačesky
000002483 100__ $$0AUTHOR|(SYS)vrabcovadana$$aVrabcová, Dana
000002483 245__ $$aEva a její projekt
000002483 260__ $$c2021
000002483 300__ $$a18 s.
000002483 520__ $$aZvolená kazuistika ukazuje terapii o dvou setkáních. Vybrala jsem si tento případ proto, že  demonstruje a vystihuje, jak ke své roli terapeuta obvykle přistupuji. Ráda bych v této práci ukázala, jak s klienty pracuji – konkrétně, jak navazuji terapeutický vztah s klienty, jakým způsobem dojednávám s klienty zakázky, co a jak dělám v individuální terapeutické konzultaci.
000002483 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut16$$aUT16
000002483 65017 $$akazuistiky
000002483 8564_ $$s574351$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2483/files/vrabcova.pdf
000002483 980__ $$aTHESIS

000001255 001__ 1255
000001255 005__ 20150222204548.0
000001255 041__ $$ačesky
000001255 100__ $$0AUTHOR|(SYS)votavovaradka$$aVotavová, Radka
000001255 245__ $$aPísemná práce ­ komentovaná kasuistika
000001255 260__ $$aPraha$$c2005
000001255 300__ $$a12 s.
000001255 520__ $$aCítila jsem, že v tomto kontextu spolupráce budu muset velmi pečovat o svoji pozici v rozhovoru. Navíc v situaci, kdy mi bude upřeno jedno z kritérií, které mi do této doby připadalo jako nezbytné pro vytvoření pocitu bezpečí, a to práce v mém pracovním prostředí. Pokud jsem se v rozhovoru necítila dobře nebo jsem se ztrácela, rozhovor jsem zastavovala, zveřejňovala jsem svůj stav, vracela jsem sebe i rozhovor zpátky k cíli, rekapitulovala jsem.
000001255 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001255 65017 $$akazuistiky
000001255 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001255 653__ $$amateřské centrum
000001255 653__ $$arodinné vztahy
000001255 653__ $$0SUBJECT|(SYS)oteviraniterapie$$aotevírání terapie
000001255 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1255/files/votavova radka.pdf
000001255 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1255/files/votavova radka.gif?subformat=icon$$xicon
000001255 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1255/files/votavova radka.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001255 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1255/files/votavova radka.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001255 980__ $$aTHESIS
000001255 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe,A.,Schweitzer,J$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, Brno, 2001$$o2$$rKN1
000001255 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$mUmění pomáhat, Renesance, Písek, 1996$$o1$$rKN32

000001254 001__ 1254
000001254 005__ 20150222204548.0
000001254 041__ $$ačesky
000001254 100__ $$0AUTHOR|(SYS)vostrelovastanislava$$aVostřelová, Stanislava
000001254 245__ $$aZávěrečná práce
000001254 260__ $$c2007
000001254 300__ $$a11 s.
000001254 520__ $$aPři tomto setkání nebyla řešena žádná objednávka, kromě terapeutovy. Opět přišly na řadu stesky na podmínky života ve vězení, což mě vedlo k zadání otázky, zda má pobyt ve VT také nějaká pozitiva. Otázku v danou chvíli K. vyhodnotil zřejmě jako nesmyslnou a neuměl na ni odpovědět. Což se podařilo až v následující konzultaci a potvrdilo skutečnost, že myšlenky v mezidobí pracují.
000001254 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04b$$aUT04b
000001254 65017 $$akazuistiky
000001254 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001254 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predsudky$$apředsudky
000001254 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování  zakázky
000001254 653__ $$avnímání
000001254 653__ $$ahněv
000001254 653__ $$avězení
000001254 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1254/files/vostrelova stanislava.pdf
000001254 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1254/files/vostrelova stanislava.gif?subformat=icon$$xicon
000001254 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1254/files/vostrelova stanislava.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001254 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1254/files/vostrelova stanislava.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001254 980__ $$aTHESIS
000001254 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, Kurt$$mSystemická terapie – základy klinické teorie a praxe, Palata, Praha 1994$$o4$$rKN1
000001254 999C5 $$9CURATOR$$hPecháčková, Soňa$$mZpráva o systemické terapii, ISZ, Praha 1993$$o3$$rKN38
000001254 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, Ivan$$mUmění pomáhat, III. vydání, Slon, Praha 2005$$o2$$rKN32
000001254 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe A., Schweitzer, J.$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, Brno 2001$$o1$$rKN1

000001496 001__ 1496
000001496 005__ 20150222204550.0
000001496 041__ $$ačesky
000001496 100__ $$0AUTHOR|(SYS)volfpetr$$aVolf, Petr
000001496 245__ $$aZávěrečná kasuistika
000001496 260__ $$aMělník$$c2014
000001496 300__ $$a14 s.
000001496 520__ $$aNa druhou stranu, pokud terapeut nereflektuje, že jakákoliv změna nastala spíše zásluhou šikovného klienta, může mít o svých schopnostech zkreslené představy, které tvrdě narazí v průběhu první konzultace s „nespolupracujícím” klientem. Tím nemyslím klienta, který nechce spolupracovat, ale klienta, který to neumí tak, jak bychom si často představovali.
000001496 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut10$$aUT10
000001496 65017 $$akazuistiky
000001496 653__ $$aazylový dům
000001496 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001496 653__ $$azdravotní postižení
000001496 653__ $$0SUBJECT|(SYS)prazskyvytah$$apražský výtah
000001496 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001496 653__ $$0SUBJECT|(SYS)problem$$aproblém
000001496 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000001496 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001496 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001496 8564_ $$s562951$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1496/files/volf petr.pdf
000001496 980__ $$aTHESIS

000001253 001__ 1253
000001253 005__ 20150311122403.0
000001253 041__ $$ačesky
000001253 100__ $$0AUTHOR|(SYS)voborilovalucie$$aVobořilová, Lucie
000001253 245__ $$aIndividuální terapie slečny Nicol
000001253 260__ $$c2009
000001253 300__ $$a19 s.
000001253 520__ $$aPak jsem shrnovala toto sezení a vyvstaly dvě věci : zda se věnovat tomu, co bude venku a jak to chce zvládat. Slyšela jsem od Nicol různé obavy a pak ještě pocit ,,nepřipravenosti“ , tak jestli se máme věnovat tomu. Toto jsem vzala takzvaně do svých rukou, protože jsem měla pocit, že si to musím já ujasnit, zda jdeme správnou cestou a jak pokračovat dál. Také jsem měla pocit, že to spolu souvisí. Nicol se ujala pocitu ,,nepřipravenosti“. V tu chvíli jsem si myslela, že bych mohla zkusit naraci, ale nakonec jsem toho nevyužila a použila tzv. škálování.
000001253 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut05a$$aUT05a
000001253 65017 $$akazuistiky
000001253 653__ $$apřepis rozhovoru
000001253 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000001253 653__ $$adrogy
000001253 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001253 653__ $$akrizové centrum
000001253 653__ $$0SUBJECT|(SYS)skalovani$$aškálování
000001253 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1253/files/voborilova lucie.pdf
000001253 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1253/files/voborilova lucie.gif?subformat=icon$$xicon
000001253 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1253/files/voborilova lucie.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001253 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1253/files/voborilova lucie.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001253 980__ $$aTHESIS
000001253 999C5 $$9CURATOR$$hSoňa Pecháčková$$mZpráva o systemické terapii$$o3$$rKN38
000001253 999C5 $$9CURATOR$$hArist von Schlippe, Jochen Schweitzer$$mSystemická terapie a poradenství$$o2$$rKN1
000001253 999C5 $$9CURATOR$$hElsa Jonesová, Eia Asen$$mTerapie a deprese, systemická párová$$o1$$rKN36

000002507 001__ 2507
000002507 005__ 20220425131825.0
000002507 041__ $$ačesky
000002507 100__ $$0AUTHOR|(SYS)vlckovakaterina$$aVlčková, Kateřina
000002507 245__ $$aZávěrečná kazuistika
000002507 260__ $$c2022
000002507 300__ $$a21 s.
000002507 520__ $$aPetra pracovala v pedagogicko-psychologické poradně (dále PPP) kde jsme před více než 4 lety prezentovaly služby naší poradny na setkání ředitelů PPP. Mezitím se z Petry stala maminka a dostala se do nové životní role. Obrátila se tedy na Akademii rodičovství, aby se s okolnostmi své role vypořádala.
000002507 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut16$$aUT16
000002507 65017 $$akazuistiky
000002507 8564_ $$s371296$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2507/files/Vlckova_studovna.pdf
000002507 980__ $$aTHESIS