000001108 001__ 1108
000001108 005__ 20150331081126.0
000001108 041__ $$ačesky
000001108 100__ $$0AUTHOR|(SYS)guyazovaradka$$aGuyazová, Radka
000001108 245__ $$aSinusoida aneb všechno se vším souvisí
000001108 260__ $$aPraha
000001108 300__ $$a23 s.
000001108 520__ $$aŘíká-li tedy klientka, že pije a potřebuje nastartovat, což děláme, může se jí zdát z počátku, že se nic neděje. Ví-li, že k tomu, aby změna nastala musí sama chtít, a sama bude chtít až když se na sebe naštve, pak musíme počkat. Dojde-li posléze ke zlomu, a klientka si začne všímat těch malých rozdílů a krůčků které se jí daří, začne sama na sebe pohlížet jinak, což následně mění její konverzaci s okolím, a tím také oblast vztahovou.
000001108 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut07a$$aUT07a
000001108 65017 $$akazuistiky
000001108 653__ $$0SUBJECT|(SYS)alkohol$$aalkohol
000001108 653__ $$aporucha osobnosti
000001108 653__ $$apřepis rozhovoru
000001108 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001108 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000001108 653__ $$apsychoterapeutické centrum
000001108 653__ $$0SUBJECT|(SYS)doprovazeni$$adoprovázení
000001108 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001108 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001108 653__ $$0SUBJECT|(SYS)reflektujicitym$$areflektující tým
000001108 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1108/files/guyazova radka.pdf
000001108 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1108/files/guyazova radka.gif?subformat=icon$$xicon
000001108 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1108/files/guyazova radka.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001108 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1108/files/guyazova radka.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001108 980__ $$aTHESIS
000001108 999C5 $$9CURATOR$$hAnderson, H.$$monverzace, jazyk a jejich možnosti. Postmoderní přístup k terapii. Brno : NC Publishing, a.s., 2009.$$o1$$rKN52
000001108 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe, A., Schweitzer, J.$$mSystemická terapie a poradenství. Brno : Cesta, 2006.$$o2$$rKN1
000001108 999C5 $$9CURATOR$$hDurecová, K.$$mProblémy komunikace s abnormními osobnostmi. Praha : PVŠPS-PPF s.r.o., seminář, 2006$$o3
000001108 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$mJiná pohádka. Praha : G&I, 3. výcvikové setkání, 2007$$o4
000001108 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$mTerapie na schodech. Praha : G&I, 5. výcvikové setkání, 2007$$o5
000001108 999C5 $$9CURATOR$$hBerg, I. K.$$mBerg, I. K. Posílení rodiny. Praha : G&I, skripta, překlad : Úlehla, I., 1992$$o6$$rKN26

000001110 001__ 1110
000001110 005__ 20150222204547.0
000001110 041__ $$ačesky
000001110 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hacklovarenata$$aHacklová, Renata
000001110 245__ $$aZávěrečná práce
000001110 300__ $$a13 s.
000001110 520__ $$aPokusila jsem se rekapitulovat základní témata a nabídnout jí je – zveřejnit je a vhodně je buď uzavřít nebo na nich pracovat.. Působilo to ale spíš opačně – zarazila se a celá situace působila příliš uměle, strojeně, na což Alžběta reaguje uzavřením se. Pak si sama vybrala aktuální epizodu z nedávné doby.
000001110 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001110 65017 $$akazuistiky
000001110 653__ $$akrizové centrum
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001110 653__ $$avyjasňování
000001110 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1110/files/hacklova renata.pdf
000001110 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1110/files/hacklova renata.gif?subformat=icon$$xicon
000001110 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1110/files/hacklova renata.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001110 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1110/files/hacklova renata.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001110 980__ $$aTHESIS

000001111 001__ 1111
000001111 005__ 20150311122108.0
000001111 041__ $$ačesky
000001111 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hajderovajana$$aHajderová, Jana
000001111 245__ $$aZávěrečná práce
000001111 260__ $$aOstrava$$c2007
000001111 300__ $$a9 s.
000001111 520__ $$aPtám se, jak by vypadal dílčí cíl, když zařadí recidivu do své cesty k uzdravení – docházíme společně k formulaci částečného cíle: jako zvládnutí recidivy v co nejkratším čase a s využitím všech nástrojů, které má k dispozici.
000001111 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04b$$aUT04b
000001111 65017 $$akazuistiky
000001111 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000001111 653__ $$aléky
000001111 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001111 653__ $$aobčanské sdružení
000001111 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001111 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1111/files/hajderova jana.pdf
000001111 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1111/files/hajderova jana.gif?subformat=icon$$xicon
000001111 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1111/files/hajderova jana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001111 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1111/files/hajderova jana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001111 980__ $$aTHESIS
000001111 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, Ivan$$mUmění pomáhat. 2. vydání. Praha: SLON.$$o1$$rKN32
000001111 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe, Arist; Schweitzer, Jochen$$mSystemická terapie a poradenství. 1. vydání. Brno: Cesta. 2001$$o2$$rKN1
000001111 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, Kurt$$mSystemická terapie. 1. vydání.Praha: Pallata. 1994$$o3$$rKN2
000001111 999C5 $$9CURATOR$$hProchaska, James O.; Norcros, John C:$$mPsychoterapeutické systémy. 1. vydání.Praha: Grada Publishing,spol.s r.o.$$o4$$rKN53

000001115 001__ 1115
000001115 005__ 20150310193740.0
000001115 041__ $$ačesky
000001115 100__ $$0AUTHOR|(SYS)haslarovamarta$$aHašlarová, Marta
000001115 245__ $$aZávěrečná práce
000001115 300__ $$a14 s.
000001115 520__ $$aNenašla jsem patřičnou literaturu na to, jak má terapeut nakládat s vnitřními pocity, obrazy, vnímáním nebo přesvědčeními. Nikde se nepíše, že terapeut má v tu chvíli nekonečné množství voleb, jak zareagovat, jak pokračovat. Ale nakonec může zvolit a volí jen jednu jedinou. Tu , která ho prozrazuje a vypovídá jen o něm - kdo je teď a v tuto chvíli.
000001115 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04a$$aUT04a
000001115 65017 $$akazuistiky
000001115 653__ $$0SUBJECT|(SYS)nasili$$adomácí násílí
000001115 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000001115 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001115 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001115 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001115 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000001115 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001115 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1115/files/haslarova marta.pdf
000001115 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1115/files/haslarova marta.gif?subformat=icon$$xicon
000001115 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1115/files/haslarova marta.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001115 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1115/files/haslarova marta.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001115 980__ $$aTHESIS
000001115 999C5 $$9CURATOR$$hArist von Schlippe- Jochen Schweitzer$$mSystemická terapie a poradenství$$o1$$rKN1
000001115 999C5 $$9CURATOR$$hKurt Ludewig$$mSystemická terapie$$o2$$rKN2
000001115 999C5 $$9CURATOR$$mRodinná sousoší a jiné metaforické techniky$$o3

000001116 001__ 1116
000001116 005__ 20150222204547.0
000001116 041__ $$ačesky
000001116 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hazukovamartina$$aHazuková, Martina
000001116 245__ $$aZávěrečná písemná práce k obhajobě
000001116 260__ $$aŘevnice$$c2007
000001116 300__ $$a8 s.
000001116 520__ $$aTyto konzultace byly plné zvratů a změn. To bylo pro moji práci důležité z hlediska vnímání mých předpokladů. Po každé konzultaci jsem měla určitou hypotézu, přemýšlela, kam se společně s klientkou dostaneme. Snažila jsem se nechat „dveře spolupráce a okna mých předpokladů“, co nejvíce otevřená. Nechápat situaci jako neměnnou, ale vnímat možnosti změn a změny samotné jako přirozené a možné.
000001116 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04b$$aUT04b
000001116 65017 $$akazuistiky
000001116 653__ $$alhaní
000001116 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001116 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001116 653__ $$asoukromá praxe
000001116 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1116/files/hazukova martina.pdf
000001116 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1116/files/hazukova martina.gif?subformat=icon$$xicon
000001116 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1116/files/hazukova martina.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001116 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1116/files/hazukova martina.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001116 980__ $$aTHESIS
000001116 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K.$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. Praha: Pallata, 1992$$o1$$rKN2
000001116 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe A., Schweitzer, J.$$o2$$rKN1
000001116 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$mUmění pomáhat. Praha: Slon, 2005$$o3$$rKN32

000001117 001__ 1117
000001117 005__ 20150222204547.0
000001117 041__ $$ačesky
000001117 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hiresjan$$aHíreš, Jan
000001117 245__ $$aZávěrečná písemná práce
000001117 260__ $$aOpava$$c2007
000001117 300__ $$a8 s.
000001117 520__ $$aZačali „rozvíjet“ hádku.  V této fázi jsem zastavil konzultaci – začal jsem kontrolovat situaci. Reflektoval jsem, jak vidím, že jejich rozhovor probíhá a žádal jsem, aby se vzájemně nerušili ve sdělování, aby nechali druhého domluvit, aby mohli nebo měli možnost uvažovat o tom, co si vzájemně sdělují.
000001117 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04b$$aUT04b
000001117 65017 $$akazuistiky
000001117 653__ $$anemoc dítěte
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001117 653__ $$asoukromá praxe
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)pripojeni$$apřipojení
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)reflektujicitym$$areflektující tým
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)parovaterapie$$apárová terapie
000001117 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1117/files/hires jan.pdf
000001117 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1117/files/hires jan.gif?subformat=icon$$xicon
000001117 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1117/files/hires jan.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001117 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1117/files/hires jan.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001117 980__ $$aTHESIS
000001117 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-1$$t2014-04-28 11:39:52$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hCecchin,G., Lane,G.,Ray,W.A.$$mKybernetika předsudků  psychoterapeutické praxi, KONS$$o1$$rKN54
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe,A., Schweitzer,J.$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, Brno 2001$$o2$$rKN1
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hJonesová,E.-Asen,Eia$$mSystemická párová terapie a deprese, Konfrontace, Hradec Králové 2004$$o3$$rKN36
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hJonesová,E.$$mTerapie rodinných systémů, Vývoj v milánských systemických terapiích, Konfrontace, Hradec Králové 1996$$o4$$rKN55
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig,Kurt$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe, Institut pro systemickou zkušenost, Pallata, Praha 1994$$o5$$rKN2
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe,A., Schweitzer,J.$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, Brno 2001$$o6$$rKN1
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla Ivan$$mUmění pomáhat, Slon, Praha 1999$$o7$$rKN32
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hdeShazer,Steve$$mPoststrukturalismus v terapii, studijní materiály KONS$$o8

000001119 001__ 1119
000001119 005__ 20150222204547.0
000001119 041__ $$ačesky
000001119 100__ $$0AUTHOR|(SYS)holmanovaadela$$aHolmanová, Adéla
000001119 245__ $$aBlízká setkání neznámých světů
000001119 260__ $$c2011
000001119 300__ $$a16 s.
000001119 520__ $$aS Natálií se občas dostávám do zvláštní situace. Jako bych měla pocit, že nějak omylem hraje roli, která patří někomu jinému (přece ne té Natálii, pro kterou je vzdělání důležité). V takových chvílích jako bych ji chtěla pomoci, udělat něco za ni, zakřičet, postrčit ji. Je to boj vnitřní, mám pocit, že do průběhu setkání nezasahuje, možná výběrem domácího úkolu.
000001119 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut08$$aUT08
000001119 65017 $$akazuistiky
000001119 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001119 653__ $$adětská terapie
000001119 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001119 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000001119 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001119 653__ $$aškola
000001119 653__ $$apřepis rozhovoru
000001119 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1119/files/holmanova adela.pdf
000001119 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1119/files/holmanova adela.gif?subformat=icon$$xicon
000001119 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1119/files/holmanova adela.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001119 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1119/files/holmanova adela.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001119 980__ $$aTHESIS

000001120 001__ 1120
000001120 005__ 20150222204547.0
000001120 041__ $$ačesky
000001120 100__ $$0AUTHOR|(SYS)honegrovajaroslava$$aHonegrová, Jaroslava
000001120 245__ $$aZávěrečná práce k obhajobě
000001120 260__ $$aHradec Králové$$c2008
000001120 300__ $$a10 s.
000001120 520__ $$aPo prvních konzultacích jsem zejména po podrobném studiu záznamů zjistila, co vše jsem propásla, kde jsem zejména stížnosti mohla zastavit, jak jinak by to šlo. Také připomínky a postřehy supervizora byly podnětem k zamyšlení. Hlavními nedostatky byla má práce ve stresu, nevyužití pražského výtahu, chybějící sebedefinice jako psychoterapeuta (krátký přechod z učitele), nepřipravenost, pravděpodobně i nervozita z prvního samostatného použití kamery.
000001120 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04b$$aUT04b
000001120 65017 $$akazuistiky
000001120 653__ $$apřepis rozhovoru
000001120 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001120 653__ $$aškola
000001120 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stezovatel$$astěžovatel
000001120 653__ $$0SUBJECT|(SYS)supervizeterapie$$asupervize
000001120 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1120/files/honegrova jaroslava.pdf
000001120 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1120/files/honegrova jaroslava.gif?subformat=icon$$xicon
000001120 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1120/files/honegrova jaroslava.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001120 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1120/files/honegrova jaroslava.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001120 980__ $$aTHESIS
000001120 999C5 $$9CURATOR$$hProchaska, J.O., Norcrosse J.C.$$mPsychoterapeutické systémy, Grada Publishing 1999 Systemická terapie a poradenství, Cesta Brno, 2001$$o1$$rKN53
000001120 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe, A., Schweitzer J.$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta Brno, 2001$$o2$$rKN1
000001120 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K$$mSystemická terapie. Základy klinické terapie a praxe.ISZ Praha, Pallata Praha 1992$$o3$$rKN2
000001120 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$mUmění pomáhat, Sociologické nakladatelství, Praha 2005$$o4$$rKN32
000001120 999C5 $$9CURATOR$$hInsoo Kim Berg$$mFamily Preservation, 1991$$o5$$rKN12
000001120 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-1$$t2014-04-28 12:44:16$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001121 001__ 1121
000001121 005__ 20150315120206.0
000001121 041__ $$ačesky
000001121 100__ $$0AUTHOR|(SYS)honsurenata$$aHonsů, Renata
000001121 245__ $$aZávěrečná práce
000001121 260__ $$aPraha$$c2011
000001121 300__ $$a20 s.
000001121 520__ $$aPostřehla jsem, když klientka vypovídala své příhody, mohla pracovat s mými otázkami a naopak k mému dotazování vyhledala následnou další příhodu. Pravděpodobně více jako vyjádření než únik. Došlo i k posunu od první konzultace, kdy se klientka neverbálně popudlivě udivovala mému dotazování a v poslední konzultaci se snaživě zamýšlela a pracovala s dotazem.
000001121 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut08$$aUT08
000001121 65017 $$akazuistiky
000001121 653__ $$apřepis rozhovoru
000001121 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001121 653__ $$aztráta blízkého člověka
000001121 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001121 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001121 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001121 653__ $$0SUBJECT|(SYS)pripojeni$$apřipojení
000001121 653__ $$aparadox
000001121 653__ $$0SUBJECT|(SYS)mluveni$$amluvení a naslouchání
000001121 653__ $$0SUBJECT|(SYS)smrtaumirani$$asmrt a umírání
000001121 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1121/files/honsu renata.pdf
000001121 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1121/files/honsu renata.gif?subformat=icon$$xicon
000001121 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1121/files/honsu renata.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001121 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1121/files/honsu renata.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001121 980__ $$aTHESIS
000001121 999C5 $$9CURATOR$$hFreedman J., Combs G.$$mNarativní psychoterapie, nakladatelství Portál, 2009$$o1$$rKN33
000001121 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig K.$$mSystemická terapie, vydal Institut pro systemickou zkušenost Praha, 2007$$o2$$rKN2
000001121 999C5 $$9CURATOR$$hSchlipe A., Schweitzer J.$$mSystemická terapie a poradenství, nakladatelství Cesta, 1998$$o3$$rKN1

000001122 001__ 1122
000001122 005__ 20150222210844.0
000001122 041__ $$ačesky
000001122 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hosekpetr$$aHošek, Petr
000001122 245__ $$aZávěrečná práce
000001122 300__ $$a21 s.
000001122 520__ $$aPostupně jsem si v terapeutické práci nejvíce oblíbil Shazerův na řešení orientovaný přístup. Věřím mu nejvíc, myslím si, že v rámci něho dokážu nejlépe uvažovat. Jedním ze spouštěčů mé náklonnosti byla kasuistika Kim Soo Berg, která v ní pracuje s nevyléčitelně nemocnou prostitutkou. Styl práce mi vyrazil dech. Zároveň se Shazerovým přístupem nejvíce myšlenkově rvu – vadí mi jeho využití za všech okolností - tzn. pomáhat klientovi otáčet oči příliš rychle na to, co funguje, na výjimky apod., bez toho, abych mu dal prostor být určitý omezený čas i u toho, že je mu zle a něco v životě mu nefunguje. Proto ve své práci nechávám vědomě klienta i u toho druhého.
000001122 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut05a$$aUT05a
000001122 65017 $$akazuistiky
000001122 653__ $$apřepis rozhovoru
000001122 653__ $$aodvaha
000001122 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001122 653__ $$asoukromá praxe
000001122 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001122 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001122 653__ $$0SUBJECT|(SYS)samota$$asamota
000001122 653__ $$0SUBJECT|(SYS)ocenovani$$aoceňování
000001122 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001122 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1122/files/hosek petr.pdf
000001122 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1122/files/hosek petr.gif?subformat=icon$$xicon
000001122 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1122/files/hosek petr.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001122 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1122/files/hosek petr.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001122 980__ $$aTHESIS