000002429 001__ 2429
000002429 005__ 20201004140041.0
000002429 041__ $$ačesky
000002429 100__ $$0AUTHOR|(SYS)vavrovatereza$$aVávrová, Tereza
000002429 245__ $$aAdéla a strach z mámy
000002429 260__ $$c2020
000002429 300__ $$a26 s.
000002429 520__ $$aDo pedagogicko psychologické poradny a vzdělávacího a diagnostického střediska objednává máma svou 16letou dceru s tím, že má potíže zapadnout do nového třídního kolektivu v 1. ročníku střední školy. Při objednávání termínu se s maminkou domlouvám, že potřebuji, aby na první setkání přišla na začátek také.
000002429 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut15$$aUT15
000002429 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002429 65017 $$akazuistiky
000002429 8564_ $$s1061515$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2429/files/vavrova.pdf
000002429 980__ $$aTHESIS

000002430 001__ 2430
000002430 005__ 20201004140716.0
000002430 041__ $$ačesky
000002430 100__ $$0AUTHOR|(SYS)vernerlukas$$aVerner, Lukáš
000002430 245__ $$aZměna je nejen možná, ale i nevyhnutelná
000002430 260__ $$c2020
000002430 300__ $$a19 s.
000002430 520__ $$aPaní K. si terapii v rámci projektu Jak na konflikty ve vztazích organizace Respondeo z.s. vyhledala na internetu. Nějakou formu terapie jí doporučila i advokátka, se kterou řeší kroky v oblasti návratu nevlastní dcery do jejich domácnosti (nyní je u manželových rodičů).
000002430 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut15$$aUT15
000002430 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002430 65017 $$akazuistiky
000002430 8564_ $$s1019592$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2430/files/verner.pdf
000002430 980__ $$aTHESIS

000001251 001__ 1251
000001251 005__ 20150331081126.0
000001251 041__ $$ačesky
000001251 100__ $$0AUTHOR|(SYS)vitekivo$$aVítek, Ivo
000001251 245__ $$aZávěrečná práce
000001251 260__ $$aTřebíč$$c2012
000001251 300__ $$a18 s.
000001251 520__ $$aKlient dále mluví o tom, že když pije, má díky tomu dva, tři dny jenom pro sebe. Na začátku alkoholové epizody je mu dobře, nespěchá nikam, odhazuje přehnanou sebekontrolu. Obvykle se snaží chovat tak, jak si myslí, že by se chovat měl. Sklenice alkoholu mu otevírá „dveře ven“, je to omluvenka z povinností, z hraní divadélka pro ostatní. Až bude na desítce, bude se moci chovat autenticky, nebude se dívat pořád na to, co by tak od něho okolí mohlo očekávat.
000001251 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09
000001251 65017 $$akazuistiky
000001251 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000001251 653__ $$0SUBJECT|(SYS)alkohol$$aalkohol
000001251 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001251 653__ $$aoblastní charita
000001251 653__ $$apřepis rozhovoru
000001251 653__ $$0SUBJECT|(SYS)skalovani$$aškálování
000001251 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1251/files/vitek ivo.pdf
000001251 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1251/files/vitek ivo.gif?subformat=icon$$xicon
000001251 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1251/files/vitek ivo.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001251 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1251/files/vitek ivo.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001251 980__ $$aTHESIS
000001251 999C5 $$9CURATOR$$hGJURIČOVÁ, Š., KUBIČKA, J.$$i978-80-247-2390-7$$mRodinná terapie. Praha Grada, 2009$$o1$$rKN31
000001251 999C5 $$9CURATOR$$hKOPŘIVA, K.$$i80-7178-429-X$$mLidský vztah jako součást profese. Praha Portál, 1997$$o2$$rKN108
000001251 999C5 $$9CURATOR$$hLUDEWIG, K.$$mSystemická terapie. Praha, Institut pro systemickou zkušenost, 2007 Systemická terapie a poradenství. Brno Cesta$$o3$$rKN2
000001251 999C5 $$9CURATOR$$hÚLEHLA, I.$$mUmění pomáhat. Písek Renesance, 1996$$o2$$rKN32
000001251 999C5 $$9CURATOR$$hVYMĚTAL, J.$$i80-247-0253-3$$mÚvod do psychoterapie. Praha Grada, 2003$$o5$$rKN85
000001251 999C5 $$9CURATOR$$hSCHLIPPE A., SCHWEITZER, J.$$mSystemická terapie a poradenství. Brno Cesta$$o4$$rKN1
000001251 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-0$$t2014-05-03 17:47:55$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000002507 001__ 2507
000002507 005__ 20220425131825.0
000002507 041__ $$ačesky
000002507 100__ $$0AUTHOR|(SYS)vlckovakaterina$$aVlčková, Kateřina
000002507 245__ $$aZávěrečná kazuistika
000002507 260__ $$c2022
000002507 300__ $$a21 s.
000002507 520__ $$aPetra pracovala v pedagogicko-psychologické poradně (dále PPP) kde jsme před více než 4 lety prezentovaly služby naší poradny na setkání ředitelů PPP. Mezitím se z Petry stala maminka a dostala se do nové životní role. Obrátila se tedy na Akademii rodičovství, aby se s okolnostmi své role vypořádala.
000002507 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut16$$aUT16
000002507 65017 $$akazuistiky
000002507 8564_ $$s371296$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2507/files/Vlckova_studovna.pdf
000002507 980__ $$aTHESIS

000001253 001__ 1253
000001253 005__ 20150311122403.0
000001253 041__ $$ačesky
000001253 100__ $$0AUTHOR|(SYS)voborilovalucie$$aVobořilová, Lucie
000001253 245__ $$aIndividuální terapie slečny Nicol
000001253 260__ $$c2009
000001253 300__ $$a19 s.
000001253 520__ $$aPak jsem shrnovala toto sezení a vyvstaly dvě věci : zda se věnovat tomu, co bude venku a jak to chce zvládat. Slyšela jsem od Nicol různé obavy a pak ještě pocit ,,nepřipravenosti“ , tak jestli se máme věnovat tomu. Toto jsem vzala takzvaně do svých rukou, protože jsem měla pocit, že si to musím já ujasnit, zda jdeme správnou cestou a jak pokračovat dál. Také jsem měla pocit, že to spolu souvisí. Nicol se ujala pocitu ,,nepřipravenosti“. V tu chvíli jsem si myslela, že bych mohla zkusit naraci, ale nakonec jsem toho nevyužila a použila tzv. škálování.
000001253 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut05a$$aUT05a
000001253 65017 $$akazuistiky
000001253 653__ $$apřepis rozhovoru
000001253 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000001253 653__ $$adrogy
000001253 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001253 653__ $$akrizové centrum
000001253 653__ $$0SUBJECT|(SYS)skalovani$$aškálování
000001253 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1253/files/voborilova lucie.pdf
000001253 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1253/files/voborilova lucie.gif?subformat=icon$$xicon
000001253 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1253/files/voborilova lucie.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001253 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1253/files/voborilova lucie.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001253 980__ $$aTHESIS
000001253 999C5 $$9CURATOR$$hSoňa Pecháčková$$mZpráva o systemické terapii$$o3$$rKN38
000001253 999C5 $$9CURATOR$$hArist von Schlippe, Jochen Schweitzer$$mSystemická terapie a poradenství$$o2$$rKN1
000001253 999C5 $$9CURATOR$$hElsa Jonesová, Eia Asen$$mTerapie a deprese, systemická párová$$o1$$rKN36

000001496 001__ 1496
000001496 005__ 20150222204550.0
000001496 041__ $$ačesky
000001496 100__ $$0AUTHOR|(SYS)volfpetr$$aVolf, Petr
000001496 245__ $$aZávěrečná kasuistika
000001496 260__ $$aMělník$$c2014
000001496 300__ $$a14 s.
000001496 520__ $$aNa druhou stranu, pokud terapeut nereflektuje, že jakákoliv změna nastala spíše zásluhou šikovného klienta, může mít o svých schopnostech zkreslené představy, které tvrdě narazí v průběhu první konzultace s „nespolupracujícím” klientem. Tím nemyslím klienta, který nechce spolupracovat, ale klienta, který to neumí tak, jak bychom si často představovali.
000001496 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut10$$aUT10
000001496 65017 $$akazuistiky
000001496 653__ $$aazylový dům
000001496 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001496 653__ $$azdravotní postižení
000001496 653__ $$0SUBJECT|(SYS)prazskyvytah$$apražský výtah
000001496 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001496 653__ $$0SUBJECT|(SYS)problem$$aproblém
000001496 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000001496 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001496 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001496 8564_ $$s562951$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1496/files/volf petr.pdf
000001496 980__ $$aTHESIS

000001254 001__ 1254
000001254 005__ 20150222204548.0
000001254 041__ $$ačesky
000001254 100__ $$0AUTHOR|(SYS)vostrelovastanislava$$aVostřelová, Stanislava
000001254 245__ $$aZávěrečná práce
000001254 260__ $$c2007
000001254 300__ $$a11 s.
000001254 520__ $$aPři tomto setkání nebyla řešena žádná objednávka, kromě terapeutovy. Opět přišly na řadu stesky na podmínky života ve vězení, což mě vedlo k zadání otázky, zda má pobyt ve VT také nějaká pozitiva. Otázku v danou chvíli K. vyhodnotil zřejmě jako nesmyslnou a neuměl na ni odpovědět. Což se podařilo až v následující konzultaci a potvrdilo skutečnost, že myšlenky v mezidobí pracují.
000001254 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04b$$aUT04b
000001254 65017 $$akazuistiky
000001254 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001254 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predsudky$$apředsudky
000001254 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování  zakázky
000001254 653__ $$avnímání
000001254 653__ $$ahněv
000001254 653__ $$avězení
000001254 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1254/files/vostrelova stanislava.pdf
000001254 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1254/files/vostrelova stanislava.gif?subformat=icon$$xicon
000001254 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1254/files/vostrelova stanislava.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001254 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1254/files/vostrelova stanislava.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001254 980__ $$aTHESIS
000001254 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, Kurt$$mSystemická terapie – základy klinické teorie a praxe, Palata, Praha 1994$$o4$$rKN1
000001254 999C5 $$9CURATOR$$hPecháčková, Soňa$$mZpráva o systemické terapii, ISZ, Praha 1993$$o3$$rKN38
000001254 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, Ivan$$mUmění pomáhat, III. vydání, Slon, Praha 2005$$o2$$rKN32
000001254 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe A., Schweitzer, J.$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, Brno 2001$$o1$$rKN1

000001255 001__ 1255
000001255 005__ 20150222204548.0
000001255 041__ $$ačesky
000001255 100__ $$0AUTHOR|(SYS)votavovaradka$$aVotavová, Radka
000001255 245__ $$aPísemná práce ­ komentovaná kasuistika
000001255 260__ $$aPraha$$c2005
000001255 300__ $$a12 s.
000001255 520__ $$aCítila jsem, že v tomto kontextu spolupráce budu muset velmi pečovat o svoji pozici v rozhovoru. Navíc v situaci, kdy mi bude upřeno jedno z kritérií, které mi do této doby připadalo jako nezbytné pro vytvoření pocitu bezpečí, a to práce v mém pracovním prostředí. Pokud jsem se v rozhovoru necítila dobře nebo jsem se ztrácela, rozhovor jsem zastavovala, zveřejňovala jsem svůj stav, vracela jsem sebe i rozhovor zpátky k cíli, rekapitulovala jsem.
000001255 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001255 65017 $$akazuistiky
000001255 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001255 653__ $$amateřské centrum
000001255 653__ $$arodinné vztahy
000001255 653__ $$0SUBJECT|(SYS)oteviraniterapie$$aotevírání terapie
000001255 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1255/files/votavova radka.pdf
000001255 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1255/files/votavova radka.gif?subformat=icon$$xicon
000001255 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1255/files/votavova radka.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001255 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1255/files/votavova radka.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001255 980__ $$aTHESIS
000001255 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe,A.,Schweitzer,J$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, Brno, 2001$$o2$$rKN1
000001255 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$mUmění pomáhat, Renesance, Písek, 1996$$o1$$rKN32

000002483 001__ 2483
000002483 005__ 20220201150931.0
000002483 041__ $$ačesky
000002483 100__ $$0AUTHOR|(SYS)vrabcovadana$$aVrabcová, Dana
000002483 245__ $$aEva a její projekt
000002483 260__ $$c2021
000002483 300__ $$a18 s.
000002483 520__ $$aZvolená kazuistika ukazuje terapii o dvou setkáních. Vybrala jsem si tento případ proto, že  demonstruje a vystihuje, jak ke své roli terapeuta obvykle přistupuji. Ráda bych v této práci ukázala, jak s klienty pracuji – konkrétně, jak navazuji terapeutický vztah s klienty, jakým způsobem dojednávám s klienty zakázky, co a jak dělám v individuální terapeutické konzultaci.
000002483 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut16$$aUT16
000002483 65017 $$akazuistiky
000002483 8564_ $$s574351$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2483/files/vrabcova.pdf
000002483 980__ $$aTHESIS

000001256 001__ 1256
000001256 005__ 20150222204548.0
000001256 041__ $$ačesky
000001256 100__ $$0AUTHOR|(SYS)vrtelovakaterina$$aVrtělová, Kateřina
000001256 245__ $$aIndividuální terapie s panem M.
000001256 300__ $$a13 s.
000001256 520__ $$aKlient přichází s tím, že dnes vůbec nemá náladu a energii mluvit, chce se jen uzavřít. Říkám, že chápu, že je to pro něj těžké a obdivuji, že navzdory tomu, že pro něj není běžné o věcech takto mluvit, do terapie chodí a pracuje. Ověřuji, co s tím tedy dnes, když přece jen přišel? Myslí si, že by to měl prolomit.
000001256 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut05a$$aUT05a
000001256 65017 $$akazuistiky
000001256 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001256 653__ $$apsychoterapeutické centrum
000001256 653__ $$0SUBJECT|(SYS)deprese$$adeprese
000001256 653__ $$apřepis rozhovoru
000001256 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001256 8564_ $$s176620$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1256/files/vrtelova katerina.pdf
000001256 8564_ $$s12369$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1256/files/vrtelova katerina.gif?subformat=icon$$xicon
000001256 8564_ $$s57869$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1256/files/vrtelova katerina.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001256 8564_ $$s207447$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1256/files/vrtelova katerina.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001256 8564_ $$s108870$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1256/files/DSC01551.jpeg
000001256 980__ $$aTHESIS