000002471 001__ 2471
000002471 005__ 20220104174121.0
000002471 041__ $$ačesky
000002471 100__ $$0AUTHOR|(SYS)fawzysuzana$$aFawzy, Suzana
000002471 245__ $$aTamara$$bJak vrátit radost a štěstí do života
000002471 260__ $$c2021
000002471 300__ $$a19 s.
000002471 520__ $$aPro závěrečnou kazuistiku jsem vybrala klientku Tamaru, kterou jsem obdivovala za její pracovitost, pokoru, skromnost, vnitřní sílu a chuť být šťastná. Touto kazuistikou bych chtěla zprostředkovat příběh této mladé ženy o hledání štěstí a radosti v životě.
000002471 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut16$$aUT16
000002471 65017 $$akazuistiky
000002471 8564_ $$s346515$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2471/files/fawzy.pdf
000002471 980__ $$aTHESIS

000002472 001__ 2472
000002472 005__ 20220104174556.0
000002472 041__ $$ačesky
000002472 100__ $$0AUTHOR|(SYS)gilikaterina$$aGili, Kateřina
000002472 245__ $$aZávěrečná písemná práce
000002472 260__ $$c2021
000002472 300__ $$a17 s.
000002472 520__ $$aMůj terapeutický směr je hodně ovlivněn narativním přístupem. Systemické terapie mám ráda pro svobodu, kterou poskytují jak terapeutovi, tak klientovi. Klient je tvůrce svého života. To, že neexistuje jen jedna správná varianta pro život a jedním z úkolů terapeuta je otevírat pole možností, mi přijde jako velmi užitečná životní filozofie.
000002472 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut16$$aUT16
000002472 65017 $$akazuistiky
000002472 8564_ $$s391285$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2472/files/gili.pdf
000002472 980__ $$aTHESIS

000002473 001__ 2473
000002473 005__ 20220104174951.0
000002473 041__ $$ačesky
000002473 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hajdikovalada$$aHajdíková, Lada
000002473 245__ $$aZávěrečná kazuistika
000002473 260__ $$c2021
000002473 300__ $$a25 s.
000002473 520__ $$aPro závěrečnou práci jsem si vybrala kazuistiku, která se týká mé několikaměsíční práce s klientem Karlem, kterému je přes 30 let. S Karlem jsem navázala spolupráci podruhé, neboť se znovu ozval, že by se rád viděl a pokračoval v terapii. S Karlem jsem se neviděla přibližně rok, předchozí spolupráce vznikla skrze doporučení naší společné známé a skončila přerušením především skrze situaci s rozšířením pandemie Covid-19. Předchozí terapie skončila neuzavřeně.
000002473 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut16$$aUT16
000002473 65017 $$akazuistiky
000002473 8564_ $$s855613$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2473/files/hajdikova.pdf
000002473 980__ $$aTHESIS

000002474 001__ 2474
000002474 005__ 20220104175347.0
000002474 041__ $$ačesky
000002474 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hranosovatereza$$aHranošová, Tereza
000002474 245__ $$aZávěrečná kazuistika
000002474 260__ $$c2021
000002474 300__ $$a13 s.
000002474 520__ $$aKe spolupráci s Aničkou mě přivedla jedna z mých supervizorek. Anička je sedmnáctiletá dcera jejich známých, která se na ni v těžkých chvílích obracela o pomoc a o rady. Klientku trápí panické záchvaty a úzkosti, hodně jí záleží na tom, co si o ní myslí ostatní, bojí se vyjádřit svůj názor, není příliš sebevědomá.
000002474 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut16$$aUT16
000002474 65017 $$akazuistiky
000002474 8564_ $$s188017$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2474/files/hranosova.pdf
000002474 980__ $$aTHESIS

000002475 001__ 2475
000002475 005__ 20220201152213.0
000002475 041__ $$ačesky
000002475 100__ $$0AUTHOR|(SYS)junkovazuzana$$aJunková, Zuzana
000002475 245__ $$aSmířit se s porodem
000002475 260__ $$c2021
000002475 300__ $$a21 s.
000002475 520__ $$a„Mám trauma z prvního porodu a teď jsem opět těhotná. Kdy se můžeme sejít?“ znělo v její první zprávě. Nejsem zvyklá na takovou přímost a míru informací během prvního, obzvlášť psaného kontaktu, přesto mě ženina otevřenost příjemně zaujala a probudila ve mně zvědavost na ni a její vyprávění. Dohodli jsme si termín prvního sezení a také, vzhledem ke vzdálenosti mezi námi, že se budeme scházet výhradně online.
000002475 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut16$$aUT16
000002475 65017 $$akazuistiky
000002475 653__ $$aonline
000002475 8564_ $$s114213$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2475/files/junkova.pdf
000002475 980__ $$aTHESIS

000002476 001__ 2476
000002476 005__ 20220201150431.0
000002476 041__ $$ačesky
000002476 100__ $$0AUTHOR|(SYS)krizovasona$$aKřížová, Soňa
000002476 245__ $$aZávěrečná práce
000002476 260__ $$c2021
000002476 300__ $$a22 s.
000002476 520__ $$aPodle matky má chlapec vývojovou dysfázii. Ve škole se to projevovalo zejména neporozuměním pokynům, nemotorností, zvláštním vyjadřováním, nejistotou a „zvláštním chováním“, které vykazovalo dle pedagogů autistické prvky. Pedagogové školy měli pocit, že je chlapec na nesprávném oboru.
000002476 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut16$$aUT16
000002476 653__ $$aonline
000002476 65017 $$akazuistiky
000002476 8564_ $$s261743$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2476/files/krizova.pdf
000002476 980__ $$aTHESIS

000002477 001__ 2477
000002477 005__ 20220201150606.0
000002477 041__ $$ačesky
000002477 100__ $$0AUTHOR|(SYS)lukaskovakamila$$aLukášková, Kamila
000002477 245__ $$aPříběh Bojovnice$$bKomentovaná kazuistika k závěrečným obhajobám
000002477 260__ $$c2021
000002477 300__ $$a22 s.
000002477 520__ $$aDominiku jsem si vybrala pro svou závěrečnou práci proto, že během naší práce vzešla z počáteční beznaděje velká naděje. Naděje v to, že může jít svou cestou, nehledě na diagnózy, na to, co si o ní myslí její přítel, rodiče, bratr či její klienti. Že byť se odmalička potýká s extrémy ve formě přísného a neempatického otce a absolutně milující a rozmazlující maminky, se kterou ji všichni neustále srovnávají, postupně, i když možná pomaleji, než se na systemickou terapii sluší, si nachazí svou vlastní cestu a sahá si na zodpovědnost.
000002477 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut16$$aUT16
000002477 653__ $$aonline
000002477 65017 $$akazuistiky
000002477 8564_ $$s262547$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2477/files/lukaskova.pdf
000002477 980__ $$aTHESIS

000002479 001__ 2479
000002479 005__ 20220201150746.0
000002479 041__ $$ačesky
000002479 100__ $$0AUTHOR|(SYS)sanakovaveronika$$aŠaňáková, Veronika
000002479 245__ $$aAdéla$$bzávěrečná práce
000002479 260__ $$c2021
000002479 300__ $$a21 s.
000002479 520__ $$aKlientka se jmenuje Adéla, je jí 15 let a studuje 1. ročník čtyřletého gymnázia. V pololetí měla velmi dobrý prospěch. Žije v malém městečku v okrese Chrudim. S klientkou jsme se přes Skype setkaly celkem třináctkrát. Spolupracovat jsme začaly v únoru letošního roku a terapie jsme ukončily v září. Scházely jsme se jednou za dva týdny, ke konci naší spolupráce to bylo jednou za tři týdny
000002479 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut16$$aUT16
000002479 653__ $$aonline
000002479 65017 $$akazuistiky
000002479 8564_ $$s406923$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2479/files/sanakova.pdf
000002479 980__ $$aTHESIS

000002480 001__ 2480
000002480 005__ 20220201151036.0
000002480 041__ $$ačesky
000002480 100__ $$0AUTHOR|(SYS)talaskovaveronika$$aTalášková, Veronika
000002480 245__ $$aZávěrečná komentovaná kazuistika
000002480 260__ $$c2021
000002480 300__ $$a23 s.
000002480 520__ $$aKryštof, dále jen K., docházel na jaře loňského roku do individuální terapie ke kolegyni, která s Přístavem externě spolupracuje. Tu ukončil z důvodu zdražení jejích služeb. Neměl žádné speciální požadavky na terapeuta, chtěl pouze někam docházet dlouhodobě. Vedení mu nabídlo čekací listinu, nebo mě s nabídkou „krátké“ terapie. I přes to, že chtěl docházet dlouhodobě, rozhodl se, že spolupráci se mnou naváže.
000002480 611__ $$aUT16$$aPROJECT|(SYS)ut16
000002480 653__ $$aonline
000002480 65017 $$akazuistiky
000002480 8564_ $$s411908$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2480/files/talaskova.pdf
000002480 980__ $$aTHESIS

000002481 001__ 2481
000002481 005__ 20220201092630.0
000002481 041__ $$ačesky
000002481 100__ $$0AUTHOR|(SYS)trejtnarovadarja$$aTrejtnarová, Darja
000002481 245__ $$aZávěrečná práce
000002481 260__ $$c2021
000002481 300__ $$a20 s.
000002481 520__ $$aZe své pozice psychiatra je mi blízká funkce psychoterapie podle Vymětala et al. Psychoterapii nabízím jako placenou službu - není automatickou součástí lékařského vyšetření. Klienty jsou psychiatričtí pacienti - moji i jiných lékařů, ale i lidé mimo tento obor. Věnovala jsem se individuální a párové terapii.
000002481 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut16$$aUT16
000002481 65017 $$akazuistiky
000002481 8564_ $$s266563$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2481/files/trejtnarova.pdf
000002481 980__ $$aTHESIS