000000830 001__ 830
000000830 005__ 20150222204549.0
000000830 041__ $$ačesky
000000830 100__ $$0AUTHOR|(SYS)cernakaterina$$aČerná, Kateřina
000000830 245__ $$aZávěrečná práce pro psychoterapeutický výcvik „Umění terapie“
000000830 260__ $$aKarlovy Vary$$c2012
000000830 300__ $$a7 s.
000000830 520__ $$aMám-li vybrat klíčový okamžik terapie, pak to bylo položení „zázračné otázky“. Paní H. se k ní ještě několikrát vracela, dokonce si vytvořila vlastní podobu této techniky, kterou nazvala „vizualizace“ a to jí velmi pomáhalo zvládat další a další kroky.
000000830 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09
000000830 65017 $$akazuistiky
000000830 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000830 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zázrak
000000830 653__ $$apsychiatrická ambulance
000000830 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000000830 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000000830 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000000830 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/830/files/cerna_katerina.pdf
000000830 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/830/files/cerna_katerina.gif?subformat=icon$$xicon
000000830 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/830/files/cerna_katerina.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000830 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/830/files/cerna_katerina.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000830 980__ $$aTHESIS
000000830 999C5 $$9CURATOR$$mÚlehla I., Umění pomáhat, Slon, 2005$$o1.$$rKN32
000000830 999C5 $$9CURATOR$$mS. de Shazer, Y. Dolan a kol.., Zázračná otázka, Portál, 2011$$o2.$$rKN21
000000830 999C5 $$9CURATOR$$mSchlippe A,Schweitzer J., Systemická terapie a poradenství, Cesta, 2006$$o3.$$rKN1
000000830 999C5 $$9CURATOR$$mFriedman J., Combs G., Narativní psychoterapie, Portál, 2009$$o4.$$rKN33
000000830 999C5 $$9CURATOR$$mLudewig K., Systemická terapie- základy klinické teorie a praxe, , Institut pro systemickou zkušenost Praha, r.2007$$o5.$$rKN2
000000830 999C5 $$9CURATOR$$mLudewig K., Základy systemické terapie, Grada, 2011$$o6.$$rKN34

000000829 001__ 829
000000829 005__ 20150222204549.0
000000829 041__ $$ačesky
000000829 100__ $$0AUTHOR|(SYS)pernickovadagmar$$aPerníčková, Dagmar
000000829 245__ $$aKomentovaná kazuistika
000000829 260__ $$aPraha$$c2004
000000829 300__ $$a11 s.
000000829 520__ $$aBěhem naslouchání tomu, jaká vysvětlení svých potíží sama klientka nabízí - tato vysvětlení se mi možná i pro svou vnitřní logiku a srozumitelnost jevila jako dobře propracovaný „problémem nasycený příběh“ - jsem začala uplatňovat postoj „dekonstruktivního naslouchání“, který jak doufám v průběhu další práce přispěl k úspěšné dekonstrukci problémového příběhu.
000000829 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000000829 65017 $$akazuistiky
000000829 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000829 653__ $$apsychoterapeutické centrum
000000829 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000000829 653__ $$0SUBJECT|(SYS)dekonstrukce$$adekonstrukce
000000829 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/829/files/cerna dagmar.pdf
000000829 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/829/files/cerna dagmar.gif?subformat=icon$$xicon
000000829 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/829/files/cerna dagmar.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000829 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/829/files/cerna dagmar.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000829 980__ $$aTHESIS
000000829 999C5 $$9CURATOR$$mAdersen,T. (1993). See and Hear, and be Seen and Heard. In Friedman,S. (Ed.), The New Language of Change: Constructive Collaboration in Psychotherapy. New York: Guilford Press$$o1$$rKN35
000000829 999C5 $$9CURATOR$$mFreedman,J., Combs,G. (1996). Narrative Therapy. The Social Construction of preffered Realities. New York: Norton.$$o2$$rKN33
000000829 999C5 $$9CURATOR$$mJonesová,E., Asen,E. (2004). Systemická párová terapie a deprese. Hradec Králové: Konfrontace$$o3$$rKN36
000000829 999C5 $$9CURATOR$$mWhite,M.; Epston,D. (1990). Narrative means to therapeutic ends. New York: WW Norton & Co$$o4$$rKN37

000000828 001__ 828
000000828 005__ 20150906181034.0
000000828 041__ $$ačesky
000000828 100__ $$0AUTHOR|(SYS)cajthamlovakaterina$$aCajthamlová, Kateřina
000000828 245__ $$aKazuistika – jednorázové sezení s klientkou
000000828 260__ $$a2008
000000828 300__ $$a27 s.
000000828 520__ $$aKlientka  si původně od terapie slibovala můj expertní rozbor toho, co dělá špatně. Toto přání se nám ale podařilo během sezení změnit v daleko pozitivnější náhled klientky na sebe sama a na události posledních 3 let, i na původní pochyby ve vztahu k jejímu chování v době po rozvodu, které (ty pochyby) byly zdrojem jejího stresu.
000000828 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut05a$$aUT05a
000000828 65017 $$akazuistiky
000000828 653__ $$apřepis rozhovoru
000000828 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000828 653__ $$ainterní ambulance
000000828 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000000828 653__ $$0SUBJECT|(SYS)psychosomatika$$apsychosomatika
000000828 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000000828 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/828/files/cajthamlova katerina.pdf
000000828 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/828/files/cajthamlova katerina.gif?subformat=icon$$xicon
000000828 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/828/files/cajthamlova katerina.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000828 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/828/files/cajthamlova katerina.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000828 980__ $$aTHESIS
000000828 999C5 $$9CURATOR$$mUmění terapie, Studijní materiál ISZ 1999$$o1
000000828 999C5 $$9CURATOR$$mSchlipe, A., Schweitzer, J. Systematická terapie a poradenství. Brno: nakl.Cesta$$o2$$rKN1
000000828 999C5 $$9CURATOR$$ḿÚlehla I: Umění pomáhat. 1996$$o3$$rKN32

000000826 001__ 826
000000826 005__ 20150222204549.0
000000826 041__ $$ačesky
000000826 100__ $$0AUTHOR|(SYS)bulvovahana$$aBulvová, Hana
000000826 245__ $$aZávěrečná písemná práce
000000826 260__ $$aKralupy nad Vltavou$$c2007
000000826 300__ $$a9 s.
000000826 520__ $$aPřestože nechám opět klientku na chvíli volně hovořit, podstatně dříve než v předchozích konzultacích, po mé důkladné sebereflexi, se snažím klientku směřovat od stížnosti k zakázce. A pouštím se do práce s předpoklady. Dále se v konzultaci orientuji spolu s klientkou zprvu na proces rozhodování a snažím se najít výjimky, kdy rozhodnutí klientka zvládla sama a co ho ovlivňuje.
000000826 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut03$$aUT03
000000826 65017 $$akazuistiky
000000826 653__ $$apřepis rozhovoru
000000826 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000000826 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000000826 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000826 653__ $$acentrum pro rodinu
000000826 653__ $$arozhodování
000000826 653__ $$0PROJECT|(SYS)mnohomluvnyklient$$amnohomluvný klient
000000826 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stezovatel$$astěžovatel
000000826 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000000826 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/826/files/bulvova hana.pdf
000000826 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/826/files/bulvova hana.gif?subformat=icon$$xicon
000000826 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/826/files/bulvova hana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000826 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/826/files/bulvova hana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000826 980__ $$aTHESIS
000000826 999C5 $$9CURATOR$$mSchlippe,A., Schweitzer,J.: Systemická terapie a poradenství. Cesta, Brno 2001$$o1.$$rKN1
000000826 999C5 $$9CURATOR$$mPecháčková, S.: Zpráva o systemické terapii. ISZ, Praha 1993$$o2$$rKN38
000000826 999C5 $$9CURATOR$$mÚlehla,I.: Umění pomáhat. SLON, Praha 2005$$o3$$rKN32
000000826 999C5 $$9CURATOR$$mLudewig,K.: Systemická terapie. ISZ, Praha 1994$$o4$$rKN2

000000825 001__ 825
000000825 005__ 20150222204549.0
000000825 041__ $$ačesky
000000825 100__ $$0AUTHOR|(SYS)buchlerveronika$$aBüchler, Veronika
000000825 245__ $$aZávěrečná práce
000000825 300__ $$a12 s.
000000825 520__ $$aNa případu Václava jsem se také naučila, že i když klient má velmi jasné cíle, je dobré setrvat déle u diskuze, zda takto postavené cíle opravdu přinesou to, co chtěl. Václav je dobrou zkušeností v tom smyslu, že i když dovedu do rozhovoru vnést své pochybnosti o formulaci cílů, nemusí to stačit k tomu, aby klient dosáhl změny svého vnímání. Příště budu muset být u takto zaníceného klienta zřejmě vytrvalejší a nepřistoupit na cíle, o nichž nejsem přesvědčená.
000000825 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09
000000825 65017 $$akazuistiky
000000825 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000825 653__ $$0SUBJECT|(SYS)samostatnost $$asamostatnost
000000825 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/825/files/buchler veronika.pdf
000000825 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/825/files/buchler veronika.gif?subformat=icon$$xicon
000000825 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/825/files/buchler veronika.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000825 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/825/files/buchler veronika.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000825 980__ $$aTHESIS
000000825 999C5 $$9CURATOR$$mÚlehla I: Umění pomáhat, Slon, Praha 2007$$o1$$rKN32
000000825 999C5 $$9CURATOR$$mSchlipe, A., Schweitzer, J.: Systematická terapie a poradenství, Cesta, Brno 2006$$o2.$$rKN1
000000825 999C5 $$9CURATOR$$mNarrative Therapy: The Social Construction of Preferred Realities, W. W. Norton & Company NY 1996$$o3$$rKN33

000000824 001__ 824
000000824 005__ 20150308200559.0
000000824 041__ $$ačesky
000000824 100__ $$0AUTHOR|(SYS)brzkovskajana$$aBrzkovská, Jana
000000824 245__ $$aKazuistika
000000824 260__ $$aBrno$$c2007
000000824 300__ $$a13 s.
000000824 520__ $$aPřiznávám, že kdybych měla na výběr, pro zpracování kazuistiky bych si práci s ní rozhodně nevybrala. Po několika měsících přemýšlení, zvažování, pochybností, (sebe)litování, (sebe)konejšení – vše podpořeno supervizí - jsem se přece jen rozhodla práci napsat. Dokonce jsem dospěla do bodu, kdy mi připadá, že to snad ani jinak nemohlo být, že jsem ke svému posunu potřebovala právě tuhle zkušenost.
000000824 65017 $$akazuistiky
000000824 653__ $$0SUBJECT|(SYS)supervizeterapie$$asupervize
000000824 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000000824 653__ $$apřepis videokazety
000000824 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000824 653__ $$0SUBJECT|(SYS)mluveni$$amluvení a naslouchání
000000824 653__ $$0PROJECT|(SYS)mnohomluvnyklient$$amnohomluvný klient
000000824 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000000824 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/824/files/brzkovska jana.pdf
000000824 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/824/files/brzkovska jana.gif?subformat=icon$$xicon
000000824 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/824/files/brzkovska jana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000824 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/824/files/brzkovska jana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000824 980__ $$aTHESIS
000000824 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-03-24 17:45:04$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000000824 999C5 $$9CURATOR$$hJONES,E.$$mTerapie rodinných systémů. Konfrontace, Hradec Králové, 1996$$o1
000000824 999C5 $$9CURATOR$$hLUDEWIG,K.$$mSystemická terapie. Pallata, Praha, 1994$$o2$$rKN2
000000824 999C5 $$9CURATOR$$hSCHLIPPE, A.$$mSystemická terapie a poradenství. Cesta, Brno, 2001$$o3$$rKN1
000000824 999C5 $$9CURATOR$$hWATZLAWIK,P.$$mWATZLAWIK,P., BAVELAS,J.B., JACKSON,D.: Pragmatika lidské komunikace. Konfrontace, Hradec Králové, 1999.$$o4$$rKN39
000000824 999C5 $$9CURATOR$$hJones, E.$$mJONES,E.,ASEN,E.: Systemická párová terapie a deprese. Konfrontace, Hradec Králové, 2004.$$o5$$rKN36
000000824 999C5 $$9CURATOR$$mÚLEHLA,I.: Bezpečí a jistota. Zkrácená přednáška z konference rodinné terapie v Košicích, 1996.$$o6
000000824 999C5 $$9CURATOR$$mSIMON, B.F., STIERLIN,H.: Slovník rodinné terapie. Konfrontace, Hradec Králové, 1995$$o7

000000823 001__ 823
000000823 005__ 20150222210845.0
000000823 041__ $$ačesky
000000823 100__ $$0AUTHOR|(SYS)bryksantonin$$aBryks, Antonín
000000823 245__ $$aPsychoterapeutická konzultace s paní Hankou
000000823 260__ $$c2008
000000823 300__ $$a15 s.
000000823 520__ $$aDomnívám se, že terapie byla vedena postupem sedmi kroků v „narativním“ způsobu a směřovala k vytyčenému cíli. Bylo použito průběžné oceňování, přesvědčování logikou a návody, které si klientka většinou sama v sobě hledala.
000000823 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut05a$$aUT05a
000000823 610__ $$0INSTITUCE|(SYS)renesance$$aRenesance
000000823 65017 $$akazuistiky
000000823 653__ $$apřepis rozhovoru
000000823 653__ $$azkoušky
000000823 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000823 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stres $$astres
000000823 653__ $$0SUBJECT|(SYS)psychosomatika$$apsychosomatika
000000823 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000000823 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000000823 653__ $$0SUBJECT|(SYS)ocenovani$$aoceňování
000000823 653__ $$apsychiatrická ambulance
000000823 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/823/files/bryks antonin.pdf
000000823 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/823/files/bryks antonin.gif?subformat=icon$$xicon
000000823 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/823/files/bryks antonin.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000823 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/823/files/bryks antonin.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000823 980__ $$aTHESIS
000000823 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-03-24 17:19:25$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000000823 999C5 $$9CURATOR$$mHawkins, P., Shohet, R.: Supervize v pomáhajících profesích, nakl. Portál 2004, 208 s.$$o2
000000823 999C5 $$9CURATOR$$mSchlippe, A., Schweitzer, J. Systematická terapie a poradenství. Brno: nakl.Cesta$$o4$$rKN1
000000823 999C5 $$9CURATOR$$mUmění terapie, Studijní materiál ISZ$$o1
000000823 999C5 $$9CURATOR$$mGjuričová Š., Kubička, J. Rodinná terapie. Systemické a narativní přístupy. Praha: nakl. Grada 2003$$o3$$rKN31

000000822 001__ 822
000000822 005__ 20150222210423.0
000000822 041__ $$ačesky
000000822 100__ $$0AUTHOR|(SYS)brozovaeva$$aBrožová, Eva
000000822 245__ $$aTerapeutické přibližování k panu Drakovi
000000822 260__ $$aPraha$$c2005
000000822 300__ $$a12 s.
000000822 520__ $$aPři zahájení terapie jsem si tedy na otázku: V čem je systemická terapie s lidmi s mentálním postižením jiná, odpověděla, že v ničem. Je specifická člověkem , který tam sedí a povídá si se mnou. Každý člověk je specifický svým jazykem, který nějak používá, svým příběhem, který mi sděluje, svým tempem. Musím to být já, která se přizpůsobí jeho jazyku, jeho tempu a pokusím se v tomto jeho systému ukázat ještě jiné možnosti, dát mu na výběr, pokud si bude chtít vybírat. Změna, moment proměny, to je to, o čem přemýšlím.
000000822 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000000822 65017 $$akazuistiky
000000822 653__ $$arozhovory
000000822 653__ $$amentální postižení
000000822 653__ $$apřepis rozhovoru
000000822 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000822 653__ $$0SUBJECT|(SYS)mluveni$$anaslouchání a mluvení
000000822 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000000822 653__ $$achráněné bydlení
000000822 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stezovatel$$astěžovatel
000000822 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000000822 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/822/files/brozova eva.pdf
000000822 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/822/files/brozova eva.gif?subformat=icon$$xicon
000000822 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/822/files/brozova eva.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000822 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/822/files/brozova eva.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000822 980__ $$aTHESIS
000000822 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-1$$t2014-03-24 16:57:19$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000000822 999C5 $$9CURATOR$$mBělohradský, Václav: Krajiny a pravdy, O relativismu Karla Čapka. In: Společnost nevolnosti. Eseje z pozdější doby$$o1$$rKN43$$uhttp://archiv.vulgo.net
000000822 999C5 $$9CURATOR$$mBělohradský, Václav: Pastevci proti odborníkům.Objektivita? Objektivita! Objektivita!,$$o2$$uhttp://archiv.vulgo.net
000000822 999C5 $$9CURATOR$$mBateson, Gregory: Mysl a příroda (nezbytná jednota)$$o3$$rKN9$$uwww.vhled.cz
000000822 999C5 $$9CURATOR$$mÚlehla, Ivan : Cesta k ekologii mysli, KONS$$o4$$rKN44

000000821 001__ 821
000000821 005__ 20150308200404.0
000000821 041__ $$ačesky
000000821 100__ $$0AUTHOR|(SYS)brisudovaivana$$aBrisudová, Ivana
000000821 245__ $$aZávěrečná práce
000000821 260__ $$aBoršice
000000821 300__ $$a13 s.
000000821 520__ $$aTady se přiznám, vzala jsem na sebe víc, než jsem musela. Uvědomuji si zpětně, že jsem mluvila příliš za klientku. Možná jsem ji měla nechat začít mluvit o tom, proč chce, aby mamka ty kazety viděla, k čemu to bude užitečné  pro naši společnou práci. Hodně by se nám vyjasnil smysl, navíc když přibyl jeden člen navíc, věděly bychom, kam směřujeme. Teď to tam je taky, ale musela jsem moc pracovat.
000000821 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut03$$aUT03
000000821 65017 $$akazuistiky
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predsudky$$apředsudky
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stezovatel$$astěžovatel
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kutani$$akutání
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)rodinaterapie$$0SUBJECT|(SYS)probacniamediacnisluzba$$arodinná terapie
000000821 653__ $$aprobační služba
000000821 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/821/files/brisudova ivana.pdf
000000821 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/821/files/brisudova ivana.gif?subformat=icon$$xicon
000000821 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/821/files/brisudova ivana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000821 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/821/files/brisudova ivana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000821 980__ $$aTHESIS
000000821 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-03-24 15:59:10$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000000821 999C5 $$9CURATOR$$mKons č. 14: J.S. Efran: Přínosy Maturantova strukturního determinismu (výběr z textů)$$rKN45

000000820 001__ 820
000000820 005__ 20150311122714.0
000000820 041__ $$ačesky
000000820 100__ $$0AUTHOR|(SYS)brejchatomas$$aBrejcha, Tomáš
000000820 245__ $$aPřípadová práce k závěrečným obhajobám
000000820 300__ $$a15 s.
000000820 500__ $$aPoznámky garanta
000000820 520__ $$aKdyž jsem se zpětně díval na videu na svoji práci, napadaly mě věci, které bych dělal nyní jinak, protože s odstupem jsem přicházel na nevyužité možnosti, které zázračná otázka skýtá a nedostatečně jsem ji vytěžil. Uvědomoval jsem si zpětně, že jsem klientku málo vtahoval do přítomného okamžiku, kdy se zázrak děje. Také mi pak došlo, že jsem se soustředil na rozdíly, které vnímají lidé kolem Šárky, ale málo jsem propracoval práci s rozdíly.
000000820 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04a$$aUT04a
000000820 65017 $$akazuistiky
000000820 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000000820 653__ $$adrogy
000000820 653__ $$aterénní sociální práce
000000820 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000820 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000000820 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000000820 653__ $$amotivační rozhovory
000000820 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/820/files/brejcha tomas.pdf
000000820 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/820/files/brejcha tomas.gif?subformat=icon$$xicon
000000820 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/820/files/brejcha tomas.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000820 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/820/files/brejcha tomas.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000820 980__ $$aTHESIS