000000349 001__ 349
000000349 005__ 20150609105916.0
000000349 035__ $$aAUTHOR|(SYS)ulehlaivan
000000349 046__ $$f1951
000000349 100__ $$aÚlehla, Ivan
000000349 511__ $$4PROJECT|(SYS)hh91$$aHH91
000000349 520__ $$aIvan Úlehla, psycholog, Mgr. Dnes psychoterapeut, metodik a lektor výcviků Umění terapie společník GI system s.r.o. a ředitel GI projekt o.p.s.
000000349 65017 $$aabsolvent
000000349 925__ $$a19.3.1993
000000349 980__ $$aAUTHOR
000000349 980__ $$aAUTHORITY

000000383 001__ 383
000000383 005__ 20140312162827.0
000000383 035__ $$aSUBJECT|(SYS)jednoduchajednotka
000000383 150__ $$ajednoduchá jednotka
000000383 700__ $$aÚlehla, Ivan
000000383 980__ $$aSUBJECT
000000383 980__ $$aAUTHORITY

000000392 001__ 392
000000392 005__ 20140811153214.0
000000392 035__ $$aSUBJECT|(SYS)konceptclena
000000392 150__ $$akoncept člena
000000392 678__ $$aVznik, komplexní schéma a model sociálního systému podle K. Ludewiga.
000000392 700__ $$aÚlehla, Ivan
000000392 8564_ $$s2601588$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/392/files/clen.pdf
000000392 980__ $$aSUBJECT
000000392 980__ $$aAUTHORITY

000000393 001__ 393
000000393 005__ 20140719143948.0
000000393 035__ $$aSUBJECT|(SYS)konceptyterapie
000000393 150__ $$akoncepty terapie
000000393 678__ $$aSpolupráce ve střední části rozhovoru si terapie se může ubírat různými cestami, podle různých konstruktivistických modelů, či škol. Terapeut mezi nimi volí podle kontextu kýžené změny.
000000393 700__ $$aÚlehla, Ivan
000000393 8564_ $$s50930$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/393/files/Koncepty terapie.pdf
000000393 980__ $$aSUBJECT
000000393 980__ $$aAUTHORITY

000000394 001__ 394
000000394 005__ 20140909081226.0
000000394 035__ $$aSUBJECT|(SYS)konceniterapie
000000394 150__ $$akončení terapie
000000394 678__ $$aNa konec spolupráce je třeba myslet od počátku - rozhovor končí vyčerpáním domluveného času, dohodou, dosažením cíle spolupráce, naplněním (nenaplněním) představ klienta, klient už nepřijde. V končení se mísí odborné představy pracovníka s konzumentskou spokojeností klienta.
000000394 700__ $$aÚlehla, Ivan
000000394 8564_ $$s2597772$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/394/files/konec.pdf
000000394 980__ $$aAUTHORITY
000000394 980__ $$aSUBJECT

000000396 001__ 396
000000396 005__ 20140908095021.0
000000396 035__ $$aSUBJECT|(SYS)konstruktivistickeskoly
000000396 150__ $$akonstruktivistické školy
000000396 550__ $$4SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000000396 678__ $$aSF, narativní terapie, sytemická terapie, GI
000000396 700__ $$aÚlehla, Ivan
000000396 8564_ $$s697259$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/396/files/Konstruktivisticke skoly.pdf
000000396 980__ $$aAUTHORITY
000000396 980__ $$aSUBJECT

000000397 001__ 397
000000397 005__ 20140719183616.0
000000397 035__ $$aSUBJECT|(SYS)kvadrantypomoci
000000397 150__ $$akvadranty pomoci K. Ludewiga
000000397 678__ $$aPozorovatel může použít toto schéma, aby precizněji rozlišil - odlišil jednotlivé roviny součinnosti pracovníka a klienta
000000397 700__ $$aÚlehla, Ivan
000000397 8564_ $$s104781$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/397/files/Kvadranty.pdf
000000397 980__ $$aAUTHORITY
000000397 980__ $$aSUBJECT

000000398 001__ 398
000000398 005__ 20140904105405.0
000000398 035__ $$aSUBJECT|(SYS)kybernetika
000000398 150__ $$akybernetika
000000398 678__ $$aKde se tu, prokrista, bere? Kybernetika a obecná teorie systémů, které v 50. letech splynuly v multidisciplinární Systémovou vědu, zásadně ovlivnily způsob vědeckého uvažování, potažmo psychoterapii.
000000398 700__ $$aÚlehla, Ivan
000000398 8564_ $$s2597150$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/398/files/kybernetika.pdf
000000398 980__ $$aAUTHORITY
000000398 980__ $$aSUBJECT

000000399 001__ 399
000000399 005__ 20140719195823.0
000000399 035__ $$aSUBJECT|(SYS)laskajelaska
000000399 150__ $$aláska je láska
000000399 678__ $$aHříčka k vysvětlení proč, při nemožnosti se sblížit, dokážeme zažívat lásky. Struktury a a b se koordinacemi sbližují a zmenšuje se prostor možných rozlišení, až dochází k úplnému zanedbání rozdílů. Tento moment je doprovázen pocity jako láska, identita, porozu¬mění, sblížení, ale i prozření, osvícení a podobně.
000000399 700__ $$aÚlehla, Ivan
000000399 8564_ $$s87905$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/399/files/Laska.pdf
000000399 980__ $$aAUTHORITY
000000399 980__ $$aSUBJECT

000000400 001__ 400
000000400 005__ 20140904090236.0
000000400 035__ $$aSUBJECT|(SYS)lepeformulovanecile
000000400 150__ $$alépe formulované cíle
000000400 678__ $$aKlienti přicházejí většinou s tím, co je špatně, ale je užitečnější společně zformulovat cíl společné práce, než probírat stížnosti. Nejde o to, aby terapeut odškrtával jednotlivé body následujícího seznamu, ale aby jim rozuměl a uměl je tvořivě využívat.
000000400 700__ $$aÚlehla, Ivan
000000400 8564_ $$s141222$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/400/files/Lepe formulovane cile.pdf
000000400 980__ $$aAUTHORITY
000000400 980__ $$aSUBJECT