000002344 001__ 2344
000002344 005__ 20190518190011.0
000002344 041__ $$ačesky
000002344 100__ $$0AUTHOR|(SYS)adamektomas$$aAdámek, Tomáš
000002344 245__ $$aSystemický pohled na trauma$$bv kontextu krizové intervence
000002344 260__ $$c2018
000002344 300__ $$a26 s.
000002344 520__ $$aTrauma; Dekonstrukce pojmu trauma; Systemické nástroje pro práci s traumatem.
000002344 653__ $$aprezentace
000002344 653__ $$atrauma
000002344 65017 $$akazuistiky
000002344 8564_ $$s1400123$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2344/files/systemicky-trauma.pdf
000002344 980__ $$aREPORT

000002152 001__ 2152
000002152 005__ 20160206113934.0
000002152 041__ $$ačesky
000002152 100__ $$0AUTHOR|(SYS)adamektomas$$aAdámek, Tomáš
000002152 245__ $$aPříklad systemické práce s traumatem
000002152 260__ $$c2016
000002152 300__ $$a23 s.
000002152 520__ $$aV budoucnu bych se chtěl hlouběji specializovat na terapeutickou práci s traumatem. Domnívám se, že by hasičský psycholog měl být na tuto oblast specializovaný, protože ho v této oblasti může kdykoli oslovit traumatizovaný hasič nebo jeho rodinný příslušník. Proto si navzdory svému časově náročnému povolání u hasičů držím mini-úvazek v krizovém centru. A také, když mám příležitost nad rámec svých standardních povinností pracovat s traumatizovanými lidmi mimo hasičskou obec, tak se ji snažím využít.
000002152 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut12$$aUT12
000002152 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002152 653__ $$atrauma
000002152 65017 $$akazuistiky
000002152 8564_ $$s865773$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2152/files/adamek-tomas.pdf
000002152 980__ $$aTHESIS

000002137 001__ 2137
000002137 005__ 20151203195607.0
000002137 020__ $$a3-15-018149-6
000002137 041__ $$ačesky
000002137 100__ $$0AUTHOR|(SYS)jarhausoliver$$aJarhaus, Oliver
000002137 245__ $$aK teorii systémů Niklase  Luhmanna$$bDoslov ke knize „Niklas Luhmann – Aufsätze und Reden“
000002137 260__ $$aStuttgart$$bReclam$$c2001
000002137 520__ $$aTeorie systémů, jak ji navrhnul a odůvodnil Niklas Luhmann, byla připodobňována k různým metaforám. Například ji lze chápat jako dětskou stavebnici. V této hře existují různé stavební kameny, jejichž formu a funkci vytvořil Luhmann. Tím vybudoval základní konstrukci, která nám ukazuje, co všechno lze z těchto kamenů postavit. A také nám dovoluje jít v této hře i o kousek dále. Eseje z této knihy obsahují hlavní stavební kameny luhmannovské teorie systémů. Jejich uspořádání by mělo přibližně odrážet systematický vznik těchto kamenů. V tomto doslovu je budeme nejen rekonstruovat ve své formě a funkci, a to podél linie, kterou tvoří posloupnost jednotlivých esejů, ale budeme i navíc zkoušet dalekosáhlé hrací možnosti s těmito kameny na základě velkých monografií.
000002137 600__ $$0AUTHOR|(SYS)luhmannniklas$$aLuhmann, Niklas
000002137 65017 $$astudentské překlady
000002137 700__ $$0AUTHOR|(SYS)adamektomas$$aAdámek, Tomáš$$epřeklad a poznámky
000002137 765__ $$tAufsätze und Reden
000002137 773__ $$c299-334
000002137 8564_ $$s551312$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2137/files/prezentace.pptx
000002137 8564_ $$s770027$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2137/files/text.pdf
000002137 980__ $$aTRANSLATION

000000520 001__ 520
000000520 005__ 20170717123108.0
000000520 035__ $$aAUTHOR|(SYS)adamektomas
000000520 046__ $$f4.12.1980
000000520 100__ $$aAdámek,Tomáš
000000520 511__ $$4PROJECT|(SYS)ut12$$aUT12
000000520 511__ $$4PROJECT|(SYS)ut10$$aUT10
000000520 520__ $$aUT10 přerušil, absolvoval v UT12
000000520 65017 $$aabsolvent
000000520 925__ $$a29.1.2016
000000520 980__ $$aAUTHOR
000000520 980__ $$aAUTHORITY