Translations / studentské překlady

Děti, trauma a rozvíjení podřízené (alternativní) dějové linie příběhu

Originální název: Children, Trauma and Subordinate Storyline Development

In: The International Journal of Narrative Therapy and Community Work. - č. 3-4, - 2005

V tomto článku vyzdvihuje Michael White důležitost rozvíjení podřízených dějových linií příběhu v rozhovorech s dětmi, které byly vystaveny traumatické zkušenosti. Jejich rozvíjení poskytuje dětem bezpečný prostor pro vyjádření jejich identity, díky němuž mohou začít vyjadřovat traumatickou zkušenost. Tímto způsobem je možné, aby si děti vytvořily jistou míru odolnosti před re-traumatizací v situaci, kdy jsou vybízeny, aby své zážitky sdílely. Článek nabízí také ukázky možností užití těchto konceptů v konzultaci s dětmi.

V kolekcích: Theses > Translations


Translations / studentské překlady

Mizení uvíznutých myšlenek: rozhovory s chlapcem, který prožíval flashbacky

Originální název: Discovering children’s responses to trauma: a response - based narrative practice

č. 4, s. 1-16. - 2007
In: The International Journal of Narrative Therapy and Community Work

Rozvíjení bohatších příběhů o schopnosti dětí reagovat na traumatické zážitky může dávat vzniknout novým, pozitivnějším závěrům o jejich identitě. To demonstruje následující příběh.

Hesla: kazuistika

V kolekcích: Theses > Translations, Case reports



Person: Burianová, Martina

See also: UT12

Celkem záznamů: 2

nedokončila



Control Number(s):

  • AUTHOR|(SYS)burianovamartina