000001367 001__ 1367
000001367 005__ 20150218105900.0
000001367 041__ $$ačesky
000001367 100__ $$0AUTHOR|(SYS)popelkovasarka$$aPopelková, Šárka
000001367 245__ $$aSystemika v pedagogice
000001367 520__ $$aSystemický přístup není v oblasti edukace převažující. Je politováníhodné, že svojí formou provokuje odmítnutí. Příčinou toho je zřejmě neexistence odpovídající vědy a teorie. Systemika představuje užitečný pokus v oblasti výchovy. Proto, aby nedošlo k okamžitému odmítnutí systemiky, většina autorů věnuje úvodní strany svých článků podrobné kritice vědecko experimentálních metod. Na jejich slepých místech ukazují oprávněnost hledání jiných přístupů. Tento postup má jednu základní nevýhodu, aby mohli systemiku s exaktní vědou srovnat, musí ji zařadit do stejného jazykového rámce.
000001367 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1367/files/Popelkova, Sarka - Systemika v pedagogice.pdf
000001367 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1367/files/Popelkova, Sarka - Systemika v pedagogice.gif?subformat=icon$$xicon
000001367 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1367/files/Popelkova, Sarka - Systemika v pedagogice.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001367 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1367/files/Popelkova, Sarka - Systemika v pedagogice.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001367 980__ $$aREPORT

000001201 001__ 1201
000001201 005__ 20150222204548.0
000001201 041__ $$ačesky
000001201 100__ $$0AUTHOR|(SYS)popelkovasarka$$aPopelková, Šárka
000001201 245__ $$aKazuistika
000001201 300__ $$a10 s.
000001201 520__ $$aBylo potřeba důkladně si vyjasnit kontext. Potřebovala jsem si být jistá, že já i klientka rozumíme nové situaci, že se budeme setkávat v nových rolích. Zejména jsem nás vyčlenila z instituce, v rámci které jsme se setkávaly. Klientce jsem vyjasnila, že by se měla cítit pohodlně a bezpečně a že se může ohradit vůči všemu, co se jí nebude líbit nebo jí nebude příjemné. To, že novému kontextu obě rozumíme, jsem si ověřila také na začátku první konzultace.
000001201 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000001201 65017 $$akazuistiky
000001201 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001201 653__ $$adomov mládeže
000001201 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001201 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001201 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001201 653__ $$azdravotní postižení
000001201 653__ $$0SUBJECT|(SYS)metafory$$ametafory
000001201 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000001201 653__ $$0SUBJECT|(SYS)samostatnost $$asamostatnost
000001201 653__ $$0SUBJECT|(SYS)ramovani$$arámování
000001201 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1201/files/popelkova sarka.pdf
000001201 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1201/files/popelkova sarka.gif?subformat=icon$$xicon
000001201 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1201/files/popelkova sarka.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001201 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1201/files/popelkova sarka.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001201 980__ $$aTHESIS
000001201 999C5 $$9CURATOR$$hHaley, J.$$mNeobvyklá psychoterapie Miltona H. Ericksona. Triton, Praha 2003$$o1$$rKN86
000001201 999C5 $$9CURATOR$$hJonesová, E. Asen, E.$$mSystemická párová terapie a deprese. Konfrontace, Praha 2004$$o2
000001201 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$mUmění pomáhat. Slon, Praha 1999$$o3$$rKN32
000001201 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-01 18:02:27$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000000230 001__ 230
000000230 005__ 20150207154128.0
000000230 035__ $$aAUTHOR|(SYS)popelkovasarka
000000230 100__ $$aPopelková, Šárka
000000230 511__ $$4PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000000230 65017 $$aabsolvent
000000230 925__ $$a4.12.2004
000000230 980__ $$aAUTHOR
000000230 980__ $$aAUTHORITY