000002080 001__ 2080
000002080 005__ 20200109102633.0
000002080 041__ $$aanglicky
000002080 100__ $$0AUTHOR|(SYS)berginsookim$$aBerg, Insoo Kim
000002080 245__ $$aFor Students Only
000002080 520__ $$aAs increasing number of academic programs teach Solution-Focused Brief Therapy, we are increasingly asked by students to assist them in their learning about the approach and in their assignments for writing about it’s “founders” and personal information.  All such requests from students, of course, they needed to finish the paper yesterday.  We are not normally available to students “yesterday” even though it is very urgent for them and we would like them to succeed in earning good grades.
000002080 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000002080 653__ $$anávody
000002080 653__ $$adůvěra
000002080 653__ $$ahistorie
000002080 8564_ $$s43520$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2080/files/Berg, Insoo Kim - For Students Only.doc
000002080 909C4 $$dhttps://systemika.g-i.cz/record/935$$pPŘEKLAD
000002080 980__ $$aREPORT

000001381 001__ 1381
000001381 005__ 20140514110101.0
000001381 035__ $$aSUBJECT|(SYS)duvera
000001381 150__ $$adůvěra
000001381 980__ $$aSUBJECT
000001381 980__ $$aAUTHORITY

000000984 001__ 984
000000984 005__ 20150222204548.0
000000984 041__ $$ačesky
000000984 100__ $$0AUTHOR|(SYS)georgeevan$$aGeorge, Evan
000000984 245__ $$aMatka á la paní Wrightová: případ ze zákona
000000984 520__ $$aTerapie zaměřená na řešení totiž zpochybňuje názor, že k vyřešení aktuálních problémů je nutné potížím v minulosti porozumět a „rozpracovat“ je. Místo toho nabízí alternativu: zajímat se o to, co fungovalo v minulosti, co funguje nyní a co bude fungovat v budoucnu. Vyrovnání se se ztrátou dítěte, aniž by se člověk naprosto zbláznil, je potenciálně léčivější zkušeností než delikvence jako důsledek nezpracovaného zármutku.
000000984 65017 $$apřeklady
000000984 65017 $$azlatý fond
000000984 653__ $$adůvěra
000000984 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000000984 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000984 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kutani$$akutání
000000984 653__ $$0SUBJECT|(SYS)rodinaterapie$$arodinná terapie
000000984 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zdroje$$azdroje klienta
000000984 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zvladani$$azvládání
000000984 700__ $$0AUTHOR|(SYS)peclovakaterina$$aPeclová, Kateřina$$epřeklad
000000984 765__ $$tThe Wright Sort of Mother: A Statutory Case
000000984 773__ $$c36-51$$pBrief Therapy with Individuals and Families. London,  Brief Therapy Press 1990
000000984 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/984/files/Evan George Matka ala pani Wrightova.pdf
000000984 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/984/files/Evan George Matka ala pani Wrightova.gif?subformat=icon$$xicon
000000984 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/984/files/Evan George Matka ala pani Wrightova.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000984 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/984/files/Evan George Matka ala pani Wrightova.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000984 980__ $$aREPORT

000000935 001__ 935
000000935 005__ 20150701113803.0
000000935 037__ $$aKN57
000000935 041__ $$ačesky
000000935 100__ $$0AUTHOR|(SYS)berginsookim$$aBerg, Insoo Kim
000000935 245__ $$aStudentský koutek
000000935 520__ $$aZačala jsem si všímat, že o svých neúspěších hodně mluvím na kontrolních a konzultačních sezeních, obvykle ve formě mých vlastních “zpětně řešených” problémů, to znamená, že se zdálo, jako bych stále dělala chyby. Ačkoli jsem nebyla zvyklá dělat tolik chyb, pilně jsem studovala, vedena touhou být dobrým terapeutem. Zpozorovala jsem mnoho věcí, které mě nutily pochybovat o sobě a přístupu, který jsem se učila.
000000935 65017 $$acitováno studenty
000000935 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000000935 65017 $$astudentské překlady
000000935 653__ $$anávody
000000935 653__ $$adůvěra
000000935 653__ $$ahistorie
000000935 773__ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2080$$xFor Students Only
000000935 8564_ $$s139791$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/935/files/Berg Insoo Kim Studentsky koutek .pdf
000000935 8564_ $$s14224$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/935/files/Berg Insoo Kim Studentsky koutek .gif?subformat=icon$$xicon
000000935 8564_ $$s56975$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/935/files/Berg Insoo Kim Studentsky koutek .gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000935 8564_ $$s169061$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/935/files/Berg Insoo Kim Studentsky koutek .pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000935 980__ $$aTRANSLATION