000001212 001__ 1212
000001212 005__ 20150310193810.0
000001212 041__ $$ačesky
000001212 100__ $$0AUTHOR|(SYS)rychlakaterina$$aRychlá, Kateřina
000001212 245__ $$a(Ne)jsem důležitá!
000001212 300__ $$a14 s.
000001212 520__ $$aZatímco totiž klientka hledala v našich sezeních schopnost žít podle svých představ, já jsem konečně ve vztahu ke své terapeutické práci našla sebejistotu, profesionalitu, otevřenost a přirozenost. Tento případ podle mého názoru velmi dobře dokumentuje změnu od doby mých prvních „terapeutických pokusů“.
000001212 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09
000001212 65017 $$akazuistiky
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní  přístup
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001212 653__ $$adoprovázení
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)nasili$$adomácí násilí
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)dekonstrukce$$adekonstrukce
000001212 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1212/files/rychla katerina.pdf
000001212 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1212/files/rychla katerina.gif?subformat=icon$$xicon
000001212 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1212/files/rychla katerina.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001212 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1212/files/rychla katerina.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001212 980__ $$aTHESIS
000001212 999C5 $$9CURATOR$$hFreedman, J., Combs, G.$$m(2009) Narativní psychoterapie. Praha, Portál$$o1$$rKN33
000001212 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K.$$m(2011) Základy systemické terapie. Praha, Grada$$o2$$rKN2
000001212 999C5 $$9CURATOR$$hStrnad, V.$$mCestou příběhu$$o3$$rKN76
000001212 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$m(2009) Umění pomáhat. Slon, Praha$$o4$$rKN32
000001212 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-02 08:32:48$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001992 001__ 1992
000001992 005__ 20150516095704.0
000001992 041__ $$ačesky
000001992 100__ $$0AUTHOR|(SYS)knizkovamarcela$$aKnížková, Marcela
000001992 245__ $$a,, A tak se ptám.........“
000001992 260__ $$c2015
000001992 300__ $$a15 s.
000001992 520__ $$aV závěrečné práci představuji příběh klienta pana Radima, se kterého jsem provázela systemickým přístupem na jeho cestě k cíli žít spokojeněji jak v profesním tak v soukromém životě. Při terapeutických setkáních je používán převážně narativní, na řešení orientovaný přístup, zejména metody reflektování, externalizování, konstruování a dekonstrukce skutečnosti, dále pak Andersenovské otázky, šest užitečných otázek (na změny před setkáním, vyjímky, zvládání, cíle, zázrak..), ortogonalita.
000001992 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut11$$aUT11
000001992 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001992 65017 $$akazuistiky
000001992 8564_ $$s99504$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1992/files/knizkova.pdf
000001992 980__ $$aTHESIS

000002429 001__ 2429
000002429 005__ 20201004140041.0
000002429 041__ $$ačesky
000002429 100__ $$0AUTHOR|(SYS)vavrovatereza$$aVávrová, Tereza
000002429 245__ $$aAdéla a strach z mámy
000002429 260__ $$c2020
000002429 300__ $$a26 s.
000002429 520__ $$aDo pedagogicko psychologické poradny a vzdělávacího a diagnostického střediska objednává máma svou 16letou dceru s tím, že má potíže zapadnout do nového třídního kolektivu v 1. ročníku střední školy. Při objednávání termínu se s maminkou domlouvám, že potřebuji, aby na první setkání přišla na začátek také.
000002429 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut15$$aUT15
000002429 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002429 65017 $$akazuistiky
000002429 8564_ $$s1061515$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2429/files/vavrova.pdf
000002429 980__ $$aTHESIS

000001051 001__ 1051
000001051 005__ 20150222215743.0
000001051 041__ $$aslovensky
000001051 100__ $$0AUTHOR|(SYS)pauzerobert$$aPauzé, Robert
000001051 245__ $$aAko rozvíjať výskum v klinickej praxi: v prvom rade je treba nový pohľad na vec
000001051 520__ $$aČlánok si kladie za úlohu odpovedať na tri otázky. Aké faktory mohli vytvoriť priepasť medzi výskumom a klinikou na poli rodinnej terapie? Aké sú argumenty v prospech možností rozvoja výskumu v praxi rodinných terapeutov? Môžeme robiť výskum aj vtedy, keď je naša práca čisto klinická? Najmä však tento článok chce vzbudiť záujem rodinných terapeutov o klinický výskum a navrhnúť prípadové štúdie ako metodiku, ktorá je prístupná všetkým.
000001051 65017 $$astudentské překlady
000001051 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001051 653__ $$avýzkum
000001051 700__ $$0AUTHOR|(SYS)touchetteluc$$aTouchette, Luc
000001051 765__ $$tLe développement de la recherche chez les cliniciens : d’abord questionner la pratique clinique
000001051 773__ $$n2$$pTherapie Familiale$$v30$$y2009
000001051 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1051/files/Pauze et Touchette - Ako rozvijet vyskum.pdf
000001051 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1051/files/Pauze et Touchette - Ako rozvijet vyskum.gif?subformat=icon$$xicon
000001051 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1051/files/Pauze et Touchette - Ako rozvijet vyskum.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001051 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1051/files/Pauze et Touchette - Ako rozvijet vyskum.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001051 909C4 $$dhttp://www.cairn.info/resume.php?ID_ARTICLE=TF_092_0133$$pCairn.Info
000001051 980__ $$aTRANSLATION

000000988 001__ 988
000000988 005__ 20150714084143.0
000000988 041__ $$ačesky
000000988 100__ $$0AUTHOR|(SYS)bremondpierre$$aBrémond, Pierre
000000988 245__ $$aNa břehu řeky$$bAneb jak zůstat nezaujatý ve vztahu k příběhu svého klienta
000000988 520__ $$aToto je příběh, který prožili Cristina, Pierre, Philippe a Gilles, všichni koučové, v průběhu výcviku praktické analýzy. Kristina si velmi přála pracovat na své situaci. Smysl výcviku se opíral o praxi vyprávění. V této „terapeutické aréně“, jak to nazval Michael White, jsem já vedoucí moderátor odpovědný za rámec a celkovou situaci. Navrhl jsem Cristině posadit se doprostřed, před své kolegy, „externí svědky“ svého vyprávění, kteří seděli v půlkruhu proti ní. Já jsem seděl stranou, abych ji provázel. Cristina začala vyprávět.
000000988 65017 $$astudentské překlady
000000988 653__ $$akoučování
000000988 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000988 653__ $$azměna
000000988 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000000988 700__ $$aJanečková, Míla$$epřeklad$$oAUTHOR|(SYS)janeckovamila
000000988 773__ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2099$$xAu bord de la riviere
000000988 8564_ $$s87297$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/988/files/Fusellier Cristina et al Na brehu reky .pdf
000000988 8564_ $$s8694$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/988/files/Fusellier Cristina et al Na brehu reky .gif?subformat=icon$$xicon
000000988 8564_ $$s41837$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/988/files/Fusellier Cristina et al Na brehu reky .gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000988 8564_ $$s70583$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/988/files/Fusellier Cristina et al Na brehu reky .pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000988 980__ $$aTRANSLATION

000001275 001__ 1275
000001275 005__ 20150222204548.0
000001275 041__ $$ačesky
000001275 100__ $$0AUTHOR|(SYS)brezinovajana$$aBřezinová, Jana
000001275 245__ $$aAplikace systemického přístupu v psychoterapii onkologicky nemocných
000001275 300__ $$a21 s.
000001275 400__ $$aPěničková
000001275 400__ $$aChladová
000001275 520__ $$aCílem psychoterapie pro onkologicky nemocné je poskytnout bezpečný prostor pro vyjádření nemocného, které zahrnuje pestrou škálu emocí, ale i konkrétních potíží a problémů. Podstatným cílem je také navrácení kompetencí nemocnému k spolurozhodování o léčbě a jeho dalším životě. Uvedené kazuistiky vycházejí z několikaletých zkušeností autorky jako psychoterapeutky pro onkologicky nemocné.
000001275 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$azázračná otázka
000001275 653__ $$aterapeutické postupy
000001275 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001275 653__ $$anemoc
000001275 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1275/files/Brezinova  Systemika u onkologicky nemocnych.pdf
000001275 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1275/files/Brezinova  Systemika u onkologicky nemocnych.gif?subformat=icon$$xicon
000001275 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1275/files/Brezinova  Systemika u onkologicky nemocnych.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001275 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1275/files/Brezinova  Systemika u onkologicky nemocnych.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001275 980__ $$aREPORT

000002099 001__ 2099
000002099 005__ 20150714084003.0
000002099 041__ $$afrancouzsky
000002099 100__ $$0AUTHOR|(SYS)bremondpierre$$aBrémond, Pierre
000002099 245__ $$aAu bord de la riviere$$bou comment rester décentré par rapport à l’histoire de son client
000002099 520__ $$aCeci est l'histoire de ce que Cristina, Pierre, Philippe et Gilles ont vécu, avec leurs pairs, tous coachs, lors d'un atelier d'analyse de pratiques.  Cristina souhaitait ardemment travailler sur sa situation. L'ingénierie de l'atelier s'appuyait sur les pratiques narratives. Dans cette "arène thérapeutique", comme la nomme Michael White, je suis l’animateur garant du cadre et du processus. Je propose à Cristina de se placer au centre, devant ses pairs, "témoins extérieurs" de son récit et placés en arc de cercle face à elle. Décentré et influent, je suis à ses côtés pour l'accompagner. Cristina commence alors à raconter….
000002099 653__ $$akoučování
000002099 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002099 653__ $$azměna
000002099 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000002099 700__ $$aJanečková, Míla$$epřeklad$$oAUTHOR|(SYS)janeckovamila
000002099 8564_ $$s35840$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2099/files/Mila original.doc
000002099 909C4 $$dhttps://systemika.g-i.cz/record/988$$pPŘEKLAD
000002099 980__ $$aREPORT

000002090 001__ 2090
000002090 005__ 20150914071502.0
000002090 037__ $$aKN107
000002090 041__ $$aanglicky
000002090 100__ $$0AUTHOR|(SYS)lipchikeve$$aLipchik, Eve
000002090 245__ $$aBeyond Technique in Solution
000002090 520__ $$aI remember my first clinical supervisor, many years ago, repeating over and over again, "Stay with the feelings." Later, when I took training in family therapy, another supervisor kept saying, "Stay away tfom the feelings." Today, I tell trainees, "Dont ignore the feelings."
000002090 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002090 653__ $$apřepis rozhovoru
000002090 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000002090 653__ $$aemoce$$oSUBJECT|(SYS)emoce
000002090 65017 $$astudentské překlady
000002090 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002090 65017 $$acitováno studenty
000002090 773__ $$c62-70$$pLipchik, Eve: Beyond Technique in Solution-Focused Therapy: Working with Emotions and the Therapeutic Relationship. New York: Guilford$$y2002
000002090 8564_ $$s689152$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2090/files/Beyond Technique in Solution.doc
000002090 909C4 $$dhttps://systemika.g-i.cz/record/1030$$pPŘEKLAD
000002090 980__ $$aARTICLE

000001210 001__ 1210
000001210 005__ 20150222204548.0
000001210 041__ $$ačesky
000001210 100__ $$0AUTHOR|(SYS)rodriguezgabriel$$aRodríguez, Gabriel
000001210 245__ $$aBezpečná nejistota
000001210 260__ $$aGranada$$c2011
000001210 300__ $$a15 s.
000001210 520__ $$aO čem máme dneska mluvit? N. se rozpovídal o důležitosti chození na psychoterapii, proč se vyplatí mít vlastního terapeuta/psychologa. Tuto větu považuji za důležitou: Považuji se celkově za nejistého člověka (jistota a sebedůvěra jsou synonyma ve španělštině). Tedy můžeme toto téma pojednávat jako vzájemně se prolínající potřebu jistoty/bezpečí/sebedůvěry.
000001210 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut07a$$aUT07a
000001210 65017 $$akazuistiky
000001210 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001210 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000001210 653__ $$asoukromá praxe
000001210 653__ $$0SUBJECT|(SYS)doptavani$$adoptávání
000001210 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001210 653__ $$0SUBJECT|(SYS)doprovazeni$$adoprovázení
000001210 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1210/files/rodrigues gabriel.pdf
000001210 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1210/files/rodrigues gabriel.gif?subformat=icon$$xicon
000001210 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1210/files/rodrigues gabriel.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001210 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1210/files/rodrigues gabriel.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001210 980__ $$aTHESIS
000001210 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K$$m( 1994). Systemická terapie, základy klinické teorie a praxe. Praha. Palata$$o1$$rKN2
000001210 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I$$m(1999). Umění pomáhat. Praha. SLON$$o2$$rKN32
000001210 999C5 $$9CURATOR$$hBerg, I$$m(1993). Posílení rodiny. Praha. Renesence$$o3$$rKN26
000001210 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-02 08:06:09$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001119 001__ 1119
000001119 005__ 20150222204547.0
000001119 041__ $$ačesky
000001119 100__ $$0AUTHOR|(SYS)holmanovaadela$$aHolmanová, Adéla
000001119 245__ $$aBlízká setkání neznámých světů
000001119 260__ $$c2011
000001119 300__ $$a16 s.
000001119 520__ $$aS Natálií se občas dostávám do zvláštní situace. Jako bych měla pocit, že nějak omylem hraje roli, která patří někomu jinému (přece ne té Natálii, pro kterou je vzdělání důležité). V takových chvílích jako bych ji chtěla pomoci, udělat něco za ni, zakřičet, postrčit ji. Je to boj vnitřní, mám pocit, že do průběhu setkání nezasahuje, možná výběrem domácího úkolu.
000001119 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut08$$aUT08
000001119 65017 $$akazuistiky
000001119 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001119 653__ $$adětská terapie
000001119 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001119 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000001119 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001119 653__ $$aškola
000001119 653__ $$apřepis rozhovoru
000001119 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1119/files/holmanova adela.pdf
000001119 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1119/files/holmanova adela.gif?subformat=icon$$xicon
000001119 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1119/files/holmanova adela.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001119 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1119/files/holmanova adela.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001119 980__ $$aTHESIS