000001371 001__ 1371
000001371 005__ 20150222204549.0
000001371 041__ $$ačesky
000001371 100__ $$0AUTHOR|(SYS)svobodovapavla$$aSvobodová, Pavla
000001371 245__ $$aIndividuální terapie s paní Š.
000001371 300__ $$a11 s.
000001371 520__ $$aPaní Š. je pro mě doposud nejtěžší klient, se kterým jsem pracovala. Otevřela mi spoustu témat, která jsem do té doby měla sama pro sebe “jasná”, např.: Jak dobře umím dát klientovi mantinely? Kde je moje hranice v tom, s kým mohu a chci pracovat? Je ku prospěchu tu hranici posunout? Jak vím, že klientovi nepomáhám v ubližování druhým? Mám dost pochopení? V průběhu terapie jsem si tato témata řešila na supervizích, a to mi pomáhalo s klientkou dál pracovat.
000001371 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut05a$$aUT05a
000001371 65017 $$akazuistiky
000001371 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001371 653__ $$apřepis rozhovoru
000001371 653__ $$akrizové centrum
000001371 653__ $$0SUBJECT|(SYS)samostatnost $$asamostatnost
000001371 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001371 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1371/files/svobodova pavla.pdf
000001371 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1371/files/svobodova pavla.gif?subformat=icon$$xicon
000001371 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1371/files/svobodova pavla.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001371 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1371/files/svobodova pavla.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001371 980__ $$aTHESIS

000001258 001__ 1258
000001258 005__ 20150222204548.0
000001258 041__ $$ačesky
000001258 100__ $$0AUTHOR|(SYS)wichsovajana$$aWichsova, Jana
000001258 245__ $$aKomentovaná kazuistika k obhajobě
000001258 300__ $$a8 s.
000001258 520__ $$aMoje závěrečná intervence na cestu byla trochu alibistická a zkoumala, jestli nejsem až příliš podporující a chápající a nechytám K do pasti závislosti. Oddechla jsem si, že má další zdroje, ale zůstala ve mě otázka, proč to tak má. Jeho objednávky zněly jinak a moje zvědavost patří možná do jiného příběhu. Co jsem tady dělala systemicky - zase jsem se ptala, dekonstruovala významy, zkoumala rozdíly a K jsem oceňovala za to, že je sám tvůrcem svého příběhu.
000001258 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001258 65017 $$akazuistiky
000001258 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001258 653__ $$akrizové centrum
000001258 653__ $$apřepis rozhovoru
000001258 653__ $$0SUBJECT|(SYS)skalovani$$aškálování
000001258 653__ $$asoukromá praxe
000001258 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1258/files/wichsova jana 2.pdf
000001258 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1258/files/wichsova jana 2.gif?subformat=icon$$xicon
000001258 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1258/files/wichsova jana 2.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001258 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1258/files/wichsova jana 2.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001258 980__ $$aTHESIS
000001258 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, Kurt$$mSystemická terapie, základy klinické teorie a praxe. ISZ Pallata, 1994$$o1$$rKN2
000001258 999C5 $$9CURATOR$$hPecháčková, Soňa$$mZpráva o systemické terapii. ISZ, Praha 1993.$$o2$$rKN38
000001258 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, Ivan$$mUmění pomáhat. Renesance, Písek 1996$$o3$$rKN32
000001258 999C5 $$9CURATOR$$hShlippe, Arist, Schweitzer, Jochen$$mSystemická terapie a poradenství. Cesta, Brno 2001.$$o4$$rKN1

000001253 001__ 1253
000001253 005__ 20150311122403.0
000001253 041__ $$ačesky
000001253 100__ $$0AUTHOR|(SYS)voborilovalucie$$aVobořilová, Lucie
000001253 245__ $$aIndividuální terapie slečny Nicol
000001253 260__ $$c2009
000001253 300__ $$a19 s.
000001253 520__ $$aPak jsem shrnovala toto sezení a vyvstaly dvě věci : zda se věnovat tomu, co bude venku a jak to chce zvládat. Slyšela jsem od Nicol různé obavy a pak ještě pocit ,,nepřipravenosti“ , tak jestli se máme věnovat tomu. Toto jsem vzala takzvaně do svých rukou, protože jsem měla pocit, že si to musím já ujasnit, zda jdeme správnou cestou a jak pokračovat dál. Také jsem měla pocit, že to spolu souvisí. Nicol se ujala pocitu ,,nepřipravenosti“. V tu chvíli jsem si myslela, že bych mohla zkusit naraci, ale nakonec jsem toho nevyužila a použila tzv. škálování.
000001253 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut05a$$aUT05a
000001253 65017 $$akazuistiky
000001253 653__ $$apřepis rozhovoru
000001253 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000001253 653__ $$adrogy
000001253 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001253 653__ $$akrizové centrum
000001253 653__ $$0SUBJECT|(SYS)skalovani$$aškálování
000001253 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1253/files/voborilova lucie.pdf
000001253 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1253/files/voborilova lucie.gif?subformat=icon$$xicon
000001253 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1253/files/voborilova lucie.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001253 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1253/files/voborilova lucie.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001253 980__ $$aTHESIS
000001253 999C5 $$9CURATOR$$hSoňa Pecháčková$$mZpráva o systemické terapii$$o3$$rKN38
000001253 999C5 $$9CURATOR$$hArist von Schlippe, Jochen Schweitzer$$mSystemická terapie a poradenství$$o2$$rKN1
000001253 999C5 $$9CURATOR$$hElsa Jonesová, Eia Asen$$mTerapie a deprese, systemická párová$$o1$$rKN36

000001207 001__ 1207
000001207 005__ 20150222210844.0
000001207 041__ $$ačesky
000001207 100__ $$0AUTHOR|(SYS)rocovskasilvie$$aRočovská, Silvie
000001207 245__ $$aPavel a jeho samota
000001207 300__ $$a13 s.
000001207 520__ $$aPřestože byl klient se svým životem nadále nespokojený, spolupráce přinesla některé důležité změny. Společná setkání se mnou byla pro něj přemostěním z naprosté izolace k okolnímu světu. Své prožitky mohl slovně vyjádřit v bezpečné atmosféře, na což dosud nebyl zvyklý. Možná poprvé je nemusel v sobě utajovat. Společná práce také díky navození důvěry přinesla užívání medikace, která byla v jeho situaci indikovaná. Díky tomu se mohla zlepšit kvalita spánku a klient tak mohl znovu nabrat sílu. Začal postupně vyplňovat svoji samotu lidskými kontakty a dělat si program na každý den. Získal nástroje, jak se svými problémy nakládat.
000001207 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09
000001207 65017 $$akazuistiky
000001207 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001207 653__ $$akrizové centrum
000001207 653__ $$akrizová intervence
000001207 653__ $$0$$aSUBJECT|(SYS)komunikace$$akomunikace
000001207 653__ $$0SUBJECT|(SYS)samota$$asamota
000001207 653__ $$0SUBJECT|(SYS)strach$$astrach
000001207 653__ $$0SUBJECT|(SYS)ocenovani$$aoceňování
000001207 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001207 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001207 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001207 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1207/files/rocovska silvie.pdf
000001207 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1207/files/rocovska silvie.gif?subformat=icon$$xicon
000001207 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1207/files/rocovska silvie.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001207 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1207/files/rocovska silvie.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001207 980__ $$aTHESIS
000001207 999C5 $$9CURATOR$$hBerg, K$$mPosílení rodiny$$o1$$rKN26
000001207 999C5 $$9CURATOR$$hFreedman, J. Combs, G$$mNarativní psychoterapie$$o2$$rKN33
000001207 999C5 $$9CURATOR$$hShazer, S. Dolan, Y$$mZázračná otázka, Krátká terapie zaměřená na řešení$$o4$$rKN21
000001207 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I$$mUmění pomáhat$$o5$$rKN32
000001207 999C5 $$9CURATOR$$hVodáčková, Daniela$$mKrizová intervence$$o6$$rKN90
000001207 999C5 $$9CURATOR$$hVymětal, Jan$$mSpeciální psychoterapie$$o7$$rKN91
000001207 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe, A. Schweitzer, J$$mSystemická terapie a poradenství$$o3
000001207 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-02 07:44:32$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001110 001__ 1110
000001110 005__ 20150222204547.0
000001110 041__ $$ačesky
000001110 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hacklovarenata$$aHacklová, Renata
000001110 245__ $$aZávěrečná práce
000001110 300__ $$a13 s.
000001110 520__ $$aPokusila jsem se rekapitulovat základní témata a nabídnout jí je – zveřejnit je a vhodně je buď uzavřít nebo na nich pracovat.. Působilo to ale spíš opačně – zarazila se a celá situace působila příliš uměle, strojeně, na což Alžběta reaguje uzavřením se. Pak si sama vybrala aktuální epizodu z nedávné doby.
000001110 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001110 65017 $$akazuistiky
000001110 653__ $$akrizové centrum
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001110 653__ $$avyjasňování
000001110 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1110/files/hacklova renata.pdf
000001110 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1110/files/hacklova renata.gif?subformat=icon$$xicon
000001110 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1110/files/hacklova renata.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001110 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1110/files/hacklova renata.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001110 980__ $$aTHESIS