000002244 001__ 2244
000002244 005__ 20191027195535.0
000002244 041__ $$ačesky
000002244 100__ $$0AUTHOR|(SYS)roberpeter$$aRobert Peter
000002244 245__ $$aVnitřní rozhovor terapeuta
000002244 520__ $$aPoužívání narativních metafor jako je text, příběh a rozhovor v rodinné terapii se zrodilo ze zklamání systemovými/kybernetickými metaforami do té doby dominantními v rodinné terapii. (Anderson & Goolishian, 1990a).
000002244 65017 $$astudentské překlady
000002244 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní
000002244 653__ $$0SUBJECT|(SYS)navody$$anávody
000002244 663__ $$0SUBJECT|(SYS)reflektování$$areflektování
000002244 700__ $$0AUTHOR|(SYS)burianovajana$$aBurianová, Jana$$epřeklad
000002244 700__ $$0AUTHOR|(SYS)neumannovamartina$$aNeumannová, Martina$$epřeklad
000002244 773__ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2229$$xRobert Peter -Therapist's Inner Conversation Impasse
000002244 8564_ $$s117602$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2244/files/burianova.pdf
000002244 980__ $$aTRANSLATION

000000979 001__ 979
000000979 005__ 20150207171544.0
000000979 041__ $$ačesky
000000979 100__ $$0AUTHOR|(SYS)efranjaysteven$$aEfran, Jay Steven
000000979 245__ $$aZáhada, abstrakce a narativní psychoterapie
000000979 520__ $$aŽivotní rytmus zahrnuje i vytvoření a řešení záhad. V sociálním proudu jsou záhady řešeny většinou procesem abstrakce - vymyslíme a užijeme takové lingvistické prostředky, které umožní koordinovat „komunální“ činnosti. Ačkoli jsou tyto nástroje nutné a užitečné, někdy vedou k tomu, že zapletou člověka do sociální sítě sdílených vysvětlujících fikcí. Narativní psychoterapie pomáhá klientům osvobodit se z kletby abstrakcí, kterým již přivykli. Děje se tak procesem, který Maturana (1988) nazval „ortogonální interakcí,“ kdy terapeut pomáhá klientovi vystoupit z „klubových pravidel“ a spatřit věci novýma očima. Pojednáváme o tomto procesu, konfrontujeme ho s jinými interpretacemi narativní práce a ilustrujeme ho krátkým klinickým profilem.
000000979 65017 $$astudentské překlady
000000979 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000000979 653__ $$0SUBJECT|(SYS)jazyk$$ajazyk
000000979 653__ $$anávody
000000979 653__ $$amagie
000000979 653__ $$akontext
000000979 765__ $$tMystery, abstraction, and narrative psychotherapy
000000979 773__ $$c219-227$$n1$$pJournal of Constructivist Psychology$$y1994
000000979 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/979/files/Efran Jay  Zahada, abstrakce a narativni psychoterapie.pdf
000000979 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/979/files/Efran Jay  Zahada, abstrakce a narativni psychoterapie.gif?subformat=icon$$xicon
000000979 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/979/files/Efran Jay  Zahada, abstrakce a narativni psychoterapie.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000979 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/979/files/Efran Jay  Zahada, abstrakce a narativni psychoterapie.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000979 909C4 $$dhttp://www.researchgate.net/profile/Jay_Efran/publications/$$pPubliations by Jay Steven Efran
000000979 980__ $$aTRANSLATION

000001014 001__ 1014
000001014 005__ 20150708131602.0
000001014 041__ $$ačesky
000001014 100__ $$0AUTHOR|(SYS)chateauvieuxandrede$$aChâteauvieux, André de
000001014 245__ $$aZtratit se na území expertizy...
000001014 520__ $$aAnalýza praxe otvírá manažerům možnost vybudovat si určitý odstup od komplexních lidských situací a průběžně se profesionalizovat. Otevřme bránu radám; pochopení, jak na to, co je klíčem k profesionální identitě, a objevme, jak „skupinové koučování“ přináší novou formu intervence.
000001014 65017 $$astudentské překlady
000001014 653__ $$akoučování
000001014 653__ $$anávody
000001014 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zpetnavazba$$azpětná vazba
000001014 773__ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2091$$xNe pas savoir au pays de l'expertise
000001014 8564_ $$s65142$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1014/files/Chateauvieux, Andre    Ztratit se na uzemi expertizy.pdf
000001014 8564_ $$s6287$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1014/files/Chateauvieux, Andre    Ztratit se na uzemi expertizy.gif?subformat=icon$$xicon
000001014 8564_ $$s31948$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1014/files/Chateauvieux, Andre    Ztratit se na uzemi expertizy.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001014 8564_ $$s69924$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1014/files/Chateauvieux, Andre    Ztratit se na uzemi expertizy.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001014 980__ $$aTRANSLATION

000001025 001__ 1025
000001025 005__ 20150218105023.0
000001025 041__ $$ačesky
000001025 100__ $$0AUTHOR|(SYS)kormanharry$$aKorman, Harry
000001025 245__ $$aÚkol profesionála ve druhém sezení
000001025 520__ $$aLidé za námi chodí, protože si přejí, aby se jim dařilo lépe. Můžeme proto prohlásit, že ono „lépe“ nejen že je jediné téma, které je namístě – ale že by také bylo nerespektuplné vůči klientovi, kdybychom o něm nemluvili. Vždy začínáme sezení zřetelem k tomuto tématu, a to až do chvíle, kdy se dialog stočí ke účelu sezení. „Druhým sezením“ míníme proces, který se uskutečňuje, když profesionál a klient mluví o tom, co se zlepšilo. Je proto mnohem užitečnější mluvit o „jednání prvního sezení“ , „first- session-bahavior“, které nastává, když terapeut a klient hledají a vypočítávají, podle čeho mohou poznat, že terapie už nadále není zapotřebí; a o „jednání druhého sezení“ , “second-session-behavior“ , kdy terapeut a klient hledají a vypočítávají, co se zlepšilo a jak se to stalo.
000001025 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001025 653__ $$anávody
000001025 653__ $$astruktura rozhovoru
000001025 65017 $$azlatý fond
000001025 65017 $$astudentské překlady
000001025 765__ $$tThe task of the interviewer in the second session
000001025 773__ $$n1$$pThe Journal of Contemporary Family Therapy$$p105-115$$v19$$y1997
000001025 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1025/files/Korman, Harry Druhe sezeni.pdf
000001025 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1025/files/Korman, Harry Druhe sezeni.gif?subformat=icon$$xicon
000001025 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1025/files/Korman, Harry Druhe sezeni.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001025 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1025/files/Korman, Harry Druhe sezeni.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001025 909C4 $$dhttp://www.sikt.nu/Articl_and_book/The%20second%20session.pdf$$pThe task of the interviewer in the second session
000001025 980__ $$aTRANSLATION

000000357 001__ 357
000000357 005__ 20150906080915.0
000000357 035__ $$aSUBJECT|(SYS)algoritmuspeclove
000000357 150__ $$aalgoritmus Peclové
000000357 450__ $$apeclová
000000357 450__ $$amodely praxe
000000357 450__ $$anávody
000000357 450__ $$atechniky
000000357 653__ $$0SUBJECT|(SYS)navody$$anávody
000000357 678__ $$aTento model ukazuje jak se stavět k vlastním nápadům, dojmům, pocitům a podobně, které terapeutovi v rozhovoru přijdou na mysl.
000000357 8564_ $$s138772$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/357/files/Algoritmus.pdf
000000357 980__ $$aSUBJECT
000000357 980__ $$aAUTHORITY

000001405 001__ 1405
000001405 005__ 20140514105457.0
000001405 035__ $$aSUBJECT|(SYS)navody
000001405 150__ $$anávody
000001405 980__ $$aSUBJECT
000001405 980__ $$aAUTHORITY