000001238 001__ 1238
000001238 005__ 20150222204548.0
000001238 041__ $$ačesky
000001238 100__ $$0AUTHOR|(SYS)stepankovahana$$aŠtěpánková, Hana
000001238 245__ $$aZávěrečná obhajovací práce
000001238 260__ $$aOolomouc$$c2007
000001238 300__ $$a12 s.
000001238 520__ $$aDva hlavní aspekty, na které jsem kladla důraz v dialogu s klientkou, jsou potvrzování a otevírání. Potvrzování do té míry, do jaké to klientka potřebovala, aby došlo k navázání důvěry ve vzájemném dialogu. A zároveň, abych já jako terapeutka vnášela nové, neočekávané a podněcující, tak aby došlo k destabilizaci, „rozpuštění“ problémového systému.
000001238 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut03$$aUT03
000001238 65017 $$akazuistiky
000001238 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001238 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000001238 653__ $$asoukromá praxe
000001238 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stres$$astres
000001238 653__ $$0SUBJECT|(SYS)potvrzovani$$apotvrzování
000001238 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1238/files/stepankova hana.pdf
000001238 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1238/files/stepankova hana.gif?subformat=icon$$xicon
000001238 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1238/files/stepankova hana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001238 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1238/files/stepankova hana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001238 980__ $$aTHESIS
000001238 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe,A., Schweitzer,J.$$mSystemická terapie a poradenství. Cesta, Brno 2001$$o1$$rKN1
000001238 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla,I.$$mUmění pomáhat. SLON, Praha 2005$$o2$$rKN32
000001238 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig,K.$$mSystemická terapie. ISZ, Praha 1994$$o3$$rKN2
000001238 999C5 $$9CURATOR$$hPecháčková,S.$$mZpráva o systemické terapii. ISZ, Praha 1993$$o4$$rKN38
000001238 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-03 14:12:48$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001229 001__ 1229
000001229 005__ 20150311122258.0
000001229 041__ $$ačesky
000001229 100__ $$0AUTHOR|(SYS)stankovazemanovayvona$$aStaňková-Zemanová, Yvona
000001229 245__ $$aKomentovaná kazuistika
000001229 260__ $$c2006
000001229 300__ $$a12 s.
000001229 520__ $$aMým osobním předpokladem pro práci v programu je pochybnost, zda klient, který projde terapeutickým procesem, začínajícím určením diagnózy závislosti (popis problémového systému), pokračujícím odhalováním příčin problémového chování a končí popisy vzorců chování, které v budoucnu klient nemá opakovat (rozšiřování problémového systému). Zda to umožňuje klientovi návrat mezi lidi, kteří problém se závislostí nemají, a tedy ho ani neřeší.
000001229 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut02$$aUT02
000001229 65017 $$akazuistiky
000001229 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000001229 653__ $$adrogy
000001229 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001229 653__ $$asubstituční léčba
000001229 653__ $$0PROJECT|(SYS)psychoterapie$$apsychoterapie
000001229 653__ $$apsychoterapeutické zařízení
000001229 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001229 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000001229 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000001229 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1229/files/stankova-zemanova yvona.pdf
000001229 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1229/files/stankova-zemanova yvona.gif?subformat=icon$$xicon
000001229 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1229/files/stankova-zemanova yvona.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001229 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1229/files/stankova-zemanova yvona.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001229 980__ $$aTHESIS
000001229 999C5 $$9CURATOR$$hIvan Úlehla$$mUmění pomáhat, Renesance, Písek$$o1$$rKN32
000001229 999C5 $$9CURATOR$$hKurt Ludewig$$mSystemická terapie, Pallata, Praha 1994$$o2$$rKN2
000001229 999C5 $$9CURATOR$$hJill Freedman, Gene Combs$$o3$$rKN33
000001229 999C5 $$9CURATOR$$hArist von Schlippe, Jochen Schweitzer$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, Brno 2001$$o4

000001212 001__ 1212
000001212 005__ 20150310193810.0
000001212 041__ $$ačesky
000001212 100__ $$0AUTHOR|(SYS)rychlakaterina$$aRychlá, Kateřina
000001212 245__ $$a(Ne)jsem důležitá!
000001212 300__ $$a14 s.
000001212 520__ $$aZatímco totiž klientka hledala v našich sezeních schopnost žít podle svých představ, já jsem konečně ve vztahu ke své terapeutické práci našla sebejistotu, profesionalitu, otevřenost a přirozenost. Tento případ podle mého názoru velmi dobře dokumentuje změnu od doby mých prvních „terapeutických pokusů“.
000001212 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09
000001212 65017 $$akazuistiky
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní  přístup
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001212 653__ $$adoprovázení
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)nasili$$adomácí násilí
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)dekonstrukce$$adekonstrukce
000001212 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1212/files/rychla katerina.pdf
000001212 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1212/files/rychla katerina.gif?subformat=icon$$xicon
000001212 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1212/files/rychla katerina.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001212 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1212/files/rychla katerina.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001212 980__ $$aTHESIS
000001212 999C5 $$9CURATOR$$hFreedman, J., Combs, G.$$m(2009) Narativní psychoterapie. Praha, Portál$$o1$$rKN33
000001212 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K.$$m(2011) Základy systemické terapie. Praha, Grada$$o2$$rKN2
000001212 999C5 $$9CURATOR$$hStrnad, V.$$mCestou příběhu$$o3$$rKN76
000001212 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$m(2009) Umění pomáhat. Slon, Praha$$o4$$rKN32
000001212 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-02 08:32:48$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001206 001__ 1206
000001206 005__ 20150925085021.0
000001206 037__ $$aKN89
000001206 041__ $$aanglicky
000001206 100__ $$0AUTHOR|(SYS)whitemichael$$aWhite, Michael
000001206 245__ $$aMaps of narrative practice
000001206 260__ $$aNew York, N.Y ; London$$bW. W. Norton & Company$$c2007
000001206 300__ $$a304 s.
000001206 65017 $$acitováno studenty
000001206 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000001206 653__ $$0SUBJECT|(SYS)navody$$anávody
000001206 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001206 678__ $$aPřeklad některých kapitol.
000001206 909C4 $$dhttp://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=004612391&local_base=SKC$$pSouborný katalog
000001206 909C4 $$dhttps://systemika.g-i.cz/record/1973$$pThomas
000001206 909C4 $$dhttps://systemika.g-i.cz/record/1972$$p1.kapitola
000001206 909C4 $$dhttps://systemika.g-i.cz/record/1971$$p5.kapitola
000001206 909C4 $$dhttps://systemika.g-i.cz/record/1970$$pStruktura reautorizace
000001206 909C4 $$dhttps://systemika.g-i.cz/record/1969$$pExternalizace
000001206 909C4 $$dhttps://systemika.g-i.cz/record/1968$$pJeffrey
000001206 980__ $$aBOOK

000001167 001__ 1167
000001167 005__ 20150222204547.0
000001167 041__ $$ačesky
000001167 100__ $$0AUTHOR|(SYS)meisnerovapetra$$aMeisnerová, Petra
000001167 245__ $$aZávěrečná obhajovací práce psychoterapeutického výcviku „Umění terapie“
000001167 260__ $$c2005
000001167 300__ $$a13 s.
000001167 520__ $$aZaměřila jsem se v něm na zahrnutí osob do alternativního příběhu pomocí hypotetických událostí. Objeví se tam ukázky „Představ si, že...“ otázek , o kterých jsem se již zmiňovala. Budu se Petra ptát na jeho případné setkání s paní doktorkou a jak se Petr vypořádá s tím, když by paní doktorka měla jiný názor než on. V rozhovoru jsem se snažila, aby přišel při odpovídání na mé otázky na to, zda musí vždy s autoritou souhlasit, nebo zda se může rozhodovat sám za sebe.
000001167 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut02$$aUT02
000001167 65017 $$akazuistiky
000001167 653__ $$azvracení
000001167 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001167 653__ $$amentální postižení
000001167 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000001167 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000001167 653__ $$0SUBJECT|(SYS)psychosomatika$$apsychosomatika
000001167 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1167/files/meisnerova petra.pdf
000001167 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1167/files/meisnerova petra.gif?subformat=icon$$xicon
000001167 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1167/files/meisnerova petra.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001167 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1167/files/meisnerova petra.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001167 980__ $$aTHESIS
000001167 999C5 $$9CURATOR$$hBotella, L.$$mConstructivism and Narrative Psychology. Ramon Llull University, Barcelona, 2000$$o1$$rKN71
000001167 999C5 $$9CURATOR$$hFreedman, J., Combs, G.$$mNarrative Therapy. Norton, New York, 1996$$o2$$rKN33
000001167 999C5 $$9CURATOR$$hSchweitzer, J. Schlippe,, A.$$mSystemická terapie a poradenství. Cesta, Brno, 2001$$o3$$rKN1
000001167 999C5 $$9CURATOR$$hStrnad, V.$$mCestou příběhu. Psychologie dnes č. 7-8, Portál, Praha, 2002$$o4
000001167 999C5 $$9CURATOR$$hSpitz, J.$$mKaždý člověk má svůj vlastní svět. Psychologie dnes č. 6, Portál, Praha, 2000$$o5
000001167 999C5 $$9CURATOR$$hWhite, M., Epston, D.$$mNarrative Means to Therapeutic Ends. Norton, New York, 1990$$o6$$rKN37
000001167 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-01 08:54:02$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001106 001__ 1106
000001106 005__ 20150715124525.0
000001106 041__ $$ačesky
000001106 100__ $$0AUTHOR|(SYS)whitemichael$$aWhite, Michael
000001106 245__ $$aPráce reflektujícího týmu jako procedura definování
000001106 520__ $$aObvykle při práci s reflektujícím týmem navrhuji rozdělit celé setkání do čtyř částí, čtyř samostatných rozhovorů. V první části se setkává terapeut s lidmi hledajícími pomoc (dále budu používat jen „lidi“ nebo „lidi v terapii“), a členové týmu tomuto rozhovoru přihlížejí. Mohou být buď za zrcadlem nebo sledovat konzultaci přes televizi v jiné místnosti nebo jsou v té stejné místnosti a sedí zády k terapeutovi i k lidem. Na začátku rozhovoru se mohou lidé rozhodnout, zda se chtějí setkat s členy reflektujícího týmu před začátkem konzultace nebo se tito představí až před samotným vstupem týmu ve druhé části setkání. Lidé také mohou dostat papír se jmény členů týmu a podrobnostmi o jejich pracovišti.
000001106 653__ $$anávody
000001106 65017 $$astudentské překlady
000001106 653__ $$0SUBJECT|(SYS)reflektujicitym$$areflektující tým
000001106 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000001106 700__ $$0AUTHOR|(SYS)brzkovskajana$$aBrzkovská, Jana$$epřeklad
000001106 773__ $$pWhite, Michael: Re-Authoring Lives: Interview and Essays. Adelaide: Dulwich Centre Publications
000001106 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1106/files/White, Michael Prace reflektujiciho tymu jako procedura definovani.pdf
000001106 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1106/files/White, Michael Prace reflektujiciho tymu jako procedura definovani.gif?subformat=icon$$xicon
000001106 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1106/files/White, Michael Prace reflektujiciho tymu jako procedura definovani.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001106 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1106/files/White, Michael Prace reflektujiciho tymu jako procedura definovani.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001106 980__ $$aTRANSLATION

000001092 001__ 1092
000001092 005__ 20150207171543.0
000001092 041__ $$ačesky
000001092 100__ $$0AUTHOR|(SYS)vassalotony$$aVassalo, Tony
000001092 245__ $$aNarativní skupinová terapie u vážně duševně nemocných: případová studie
000001092 520__ $$aTento text popisuje vytvořený k facilitování skupiny lidí žijící s vážnou duševní nemocí. Skupina byla založena na Anthonyho konceptech úzdravy a začlenění narativního přístupu, přitom zůstává konzistentní s Northenovým modelem práce ve skupině. Určitá pozornost je věnována k plánování dopředu a úvodnímu setkání skupiny, použití dopisů a začlenění přístupu s reflektujícím týmem. Je plně zahrnuta dokumentace objevů členů skupiny v průběhu života [skupiny].
000001092 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000001092 65017 $$astudentské překlady
000001092 765__ $$tNarrative Group Therapy with the Seriously Mentally Ill: A Case Study
000001092 773__ $$c15-26$$n1$$pA.N.Z.J Fam. Ther.$$v19$$y1998
000001092 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1092/files/Vassallo, Tony Narativni skupinova terapie u vazne dusevne nemocnych.pdf
000001092 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1092/files/Vassallo, Tony Narativni skupinova terapie u vazne dusevne nemocnych.gif?subformat=icon$$xicon
000001092 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1092/files/Vassallo, Tony Narativni skupinova terapie u vazne dusevne nemocnych.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001092 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1092/files/Vassallo, Tony Narativni skupinova terapie u vazne dusevne nemocnych.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001092 909C4 $$dhttp://www.anzjft.com/pages/articles/4.pdf$$pNarrative Group Therapy with the Seriously Mentally Ill: A Case Study
000001092 980__ $$aTRANSLATION

000001049 001__ 1049
000001049 005__ 20150715162821.0
000001049 041__ $$ačesky
000001049 100__ $$0AUTHOR|(SYS)muntiglpeter$$aMuntigl, Peter
000001049 245__ $$aOntogeneze v narativní terapii: lingvisticko-sémiotická zkoumání změn u pacienta
000001049 520__ $$aV tomto článku sleduji, jak proces narativní terapie ovlivňuje změny u klienta. Já jsem se zaměřil na změny lingvisticko-sémiotické, tj. jak klient rozvíjí pomocí jazyka svůj myšlenkový potenciál. Chci zde demonstrovat, jak zkoumání lingvisticko-sémiotické úrovně vnese nové pohledy na roli narativní terapie, která vybavuje klienty sémiotickými materiály k vytvoření nových významů. Sledování šesti spojených sezení narativního terapeuta s jedním párem, odhalilo, že změny u klienta neboli jeho ontogeneze se skládá že tří sémiotických fází. V první fázi ontogeneze klienti rozehrají počáteční sémiotický repertoár, kde formulují popisy sama sebe a chování ostatních jako „extrémní případy“.Ve druhé fázi jsou klienti terapeutovými otázkami a přeformulováním jejich výroků dovedeni k tomu, že analyzují události jako problémy a problémy jako činitele negativního chování. V konečné fázi klienti předvádějí vývoj jejich sémiotického potenciálu. Klienti jsou schopní eliminovat problémy a analyzovat sami sebe jako činitele bez předchozího terapeutické pomoci. Proto jsou v pozdějších stadiích narativního procesu klienti schopní rozvinout významy, které se při terapii probíraly, a využít je při vyprávění o sebepůsobení a sebekontrole.
000001049 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000001049 65017 $$astudentské překlady
000001049 700__ $$0AUTHOR|(SYS)pavlickovamagdalena$$aPavlíčková, Magdalena$$epřeklad
000001049 765__ $$tOntogenesis in Narrative Therapy: A Linguistic-Semiotic Examination of Client Change
000001049 773__ $$aDOI: 10.1111/j.1545-5300.2004.04301009.x$$c109-131$$n1$$pFamily Process$$v43$$y2004
000001049 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1049/files/Muntigl, Peter  Ontogeneze v narativni terapii.pdf
000001049 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1049/files/Muntigl, Peter  Ontogeneze v narativni terapii.gif?subformat=icon$$xicon
000001049 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1049/files/Muntigl, Peter  Ontogeneze v narativni terapii.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001049 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1049/files/Muntigl, Peter  Ontogeneze v narativni terapii.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001049 909C4 $$dhttp://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/j.1545-5300.2004.04301009.x/abstract$$pWiley Online Library
000001049 980__ $$aTRANSLATION

000001047 001__ 1047
000001047 005__ 20150207171703.0
000001047 041__ $$ačesky
000001047 100__ $$0AUTHOR|(SYS)monkgerald$$aMonk, Gerald
000001047 245__ $$aSociopolitický aktivista nebo partner v rozhovoru?$$bRozdíly v pozici terapeuta v narativní a kolaborativní terapii
000001047 520__ $$aV tomto článku zkoumáme podobnosti a rozdíly mezi dvěma současnými terapeutickými přístupy: narativní a kolaborativní terapií. Tyto dva přístupy jsou porovnávány pomocí popisu pozice narativního terapeuta jako sociopolitického aktivisty a kolaborativního terapeuta jako partnera v rozhovoru. Článek je uveden stručným popisem obou terapeutických přístupů. Následně podáváme přehled vývoje jejich epistemologie a společných rysů v praxi, které vycházejí z teoretických východisek podpírajících tyto přístupy. Poslední část článku pojmenovává teoretické a terapeutické rozdíly v narativním a kolaborativním přístupu tak, jak se odrážejí v pozici terapeuta jako na jedné straně sociopolitického aktivisty a na druhé partnera v rozhovoru. I když narativní a kolaborativní přístup mají více společných znaků než rozdílů co se týče jejich důrazu na konstitutivní charakter jazyka, zaměření na sociálně vztahové kontexty a kritickému postoji k jediné objektivní pravdě, zde do popředí vystupují výraznější kontrasty v chápání politiky, moci, dialogu a diskurzu v obou přístupech. Nastíněním některých provokativních rozdílů mezi narativním a kolaborativním přístupem se rozšiřují možnosti pro objevování nových interakcí a přínosných postupů v terapii.
000001047 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000001047 65017 $$astudentské překlady
000001047 700__ $$0AUTHOR|(SYS)gehartdianer$$aGehart, Diane R
000001047 700__ $$0AUTHOR|(SYS)sebkovajana$$aŠebková, Jana$$epřeklad
000001047 765__ $$tSociopolitical activist or conversational partner? Distinguishing the position of the therapist in narrative and collaborative therapies
000001047 773__ $$aDOI:10.1111/j.1545-5300.2003.00019.x$$c19-30$$n1$$pFamily Process$$v42$$y2003
000001047 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1047/files/Monk, G. a Gehart, Diane R.pdf
000001047 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1047/files/Monk, G. a Gehart, Diane R.gif?subformat=icon$$xicon
000001047 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1047/files/Monk, G. a Gehart, Diane R.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001047 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1047/files/Monk, G. a Gehart, Diane R.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001047 909C4 $$dhttp://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12698596$$pPubMed
000001047 980__ $$aTRANSLATION

000001031 001__ 1031
000001031 005__ 20191027181758.0
000001031 041__ $$ačesky
000001031 100__ $$0AUTHOR|(SYS)luciushoenegabriele$$aLucius-Hoene, Gabriele
000001031 245__ $$aVytváření a přetváření narativní identity
000001031 520__ $$aHlavní těžiště práce autorky vychází ze zpracování jednoho psychologického fenoménu, a to subjektivní zkušenosti chronických pacientů a postižených, zejména s poškozením mozku – s pomocí jednoho specifického metodologického přístupu, a to autobiografického narativního rozhovoru. V centru tohoto přístupu v rovině praktického použití i metodologického dalšího vývoje je otázka po narativní identitě a jejím empirickém základu ve vytvářených vyprávěních. Narativní identitou je přitom rozuměno situační, pragmaticky určitý autoepistemologický a vztahově vytvářený výkon ve zkoumaném kontextu na pozadí kulturně dohodnuté tradice vyprávění. Narativní přístup představuje systematicky analytický přístup, který zohledňuje vztahové a kontextové aspekty rozhovoru, jako jsou řečnické a pozitivní strategie v rozhovoru.
000001031 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000001031 65017 $$astudentské překlady
000001031 653__ $$avýzkum
000001031 653__ $$aoblasti aplikace
000001031 700__ $$0AUTHOR|(SYS)slabymartin$$aSlabý, Martin$$epřeklad
000001031 773__ $$n2$$pForum Qualitative Sozialforschung$$v1$$y2000
000001031 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1031/files/Lucius Hoene, Gabriele Vytvareni a pretvareni narativni identity.pdf
000001031 8564_ $$xicon
000001031 8564_ $$xicon-700
000001031 8564_ $$xpdfa
000001031 8564_ $$s146040$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1031/files/Lucius Hoene, Gabriele Vytvareni a pretvareni narativni identity.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001031 8564_ $$s32189$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1031/files/Lucius Hoene, Gabriele Vytvareni a pretvareni narativni identity.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001031 8564_ $$s8744$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1031/files/Lucius Hoene, Gabriele Vytvareni a pretvareni narativni identity.gif?subformat=icon$$xicon
000001031 980__ $$aTRANSLATION