000001498 001__ 1498
000001498 005__ 20140922122657.0
000001498 035__ $$aSUBJECT|(SYS)zazracnaotazka
000001498 150__ $$azázračná otázka
000001498 450__ $$aotázka na zázrak
000001498 678__ $$aMám takovou zvláštní, možná nezvyklou otázku; otázku která vyžaduje kus představivosti...
000001498 700__ $$aÚlehla, Ivan
000001498 700__ $$aShazer, Steve de
000001498 8564_ $$s1388335$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1498/files/Zazracna otazka.pdf
000001498 8564_ $$s25600$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1498/files/Original.doc$$yOriginal$$zOriginal
000001498 980__ $$aSUBJECT
000001498 980__ $$aAUTHORITY

000001368 001__ 1368
000001368 005__ 20150222204549.0
000001368 041__ $$ačesky
000001368 100__ $$0AUTHOR|(SYS)krizovapavla$$aKřížová, Pavla
000001368 245__ $$aZávěrečná práce
000001368 300__ $$a10 s.
000001368 520__ $$aCož mě vede k myšlence, že opravdu neví, jak může život vypadat jinak. A chci jí pomoci nějakou jinou představu o světě najít nebo vytvořit. Nabízí se mi použít otázku na zázrak – používám ji třeba tam, když chci zkusit klienta vytrhnout z jeho reality a zkusit ho přenést do jiné, aby nahlédl do jiného světa mimo jeho neměnné hranice, mimo jeho současné přesvědčení. Nebo když mám pocit, že si neumí představit , že by to mohlo být nějak jinak, neodváží se chtít nebo přát si něco jiného, atd. Takže kuk za oponu.
000001368 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000001368 65017 $$akazuistiky
000001368 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zázrak
000001368 653__ $$asoukromá praxe
000001368 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001368 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001368 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1368/files/krizova pavla.pdf
000001368 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1368/files/krizova pavla.gif?subformat=icon$$xicon
000001368 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1368/files/krizova pavla.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001368 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1368/files/krizova pavla.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001368 980__ $$aTHESIS

000001247 001__ 1247
000001247 005__ 20150310193830.0
000001247 041__ $$ačesky
000001247 100__ $$0AUTHOR|(SYS)tumadaniel$$aTůma, Daniel
000001247 245__ $$aObhajoba kazuistiky klienta M.
000001247 300__ $$a15 s.
000001247 520__ $$aPokus o dekonstrukci klientova ,,opatrovníka“ vedl k zajímavému obratu a vedl také k závěru, než který by se celou dobu jevil jako ,,žádoucí“. Věříme-li v klientovu kompetenci rozhodnout se a udělit zkušenostem významy a smysl, mohu potvrdit, že se také tím pádem nejednou setkáváme s velmi překvapivými obraty. Z osobního hlediska mi však výsledek terapie a klientovo rozhodnutí nepřijde až natolik závažně odlišné od našich možných očekávání, která v nás klientova slova mohla vyvolávat.
000001247 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut05a$$aUT05a
000001247 65017 $$akazuistiky
000001247 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001247 653__ $$asoukromá praxe
000001247 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000001247 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001247 653__ $$0SUBJECT|(SYS)nasili$$adomácí násilí
000001247 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zázrak
000001247 653__ $$0SUBJECT|(SYS)dekonstrukce$$adekonstrukce
000001247 653__ $$0SUBJECT|(SYS)pripojeni$$apřipojení
000001247 653__ $$apochybnosti
000001247 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1247/files/tuma daniel.pdf
000001247 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1247/files/tuma daniel.gif?subformat=icon$$xicon
000001247 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1247/files/tuma daniel.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001247 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1247/files/tuma daniel.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001247 980__ $$aTHESIS
000001247 999C5 $$9CURATOR$$hSCHLIPPE, A., SCHWEITZER, J.$$mSystemické terapie a poradenství. Brno: Cesta 2001$$o1$$rKN1
000001247 999C5 $$9CURATOR$$hÚLEHLA, I.$$mUmění pomáhat. Písek: Renesance 1996$$o2$$rKN32

000001231 001__ 1231
000001231 005__ 20150222204548.0
000001231 041__ $$ačesky
000001231 100__ $$0AUTHOR|(SYS)slabymartin$$aSlabý, Martin
000001231 245__ $$aVše důležité už umím
000001231 260__ $$aOlomouc$$c2011
000001231 300__ $$a18 s.
000001231 520__ $$aKdyž jsem se ptal pana Milana, zaměřil jsem se na jeho výraz tváře. Snažil jsem se co nejlépe formulovat cíl společného setkávání. Nejdříve jsem mu položil otázku, co by mělo být cílem, ke kterému bychom měli společně směřovat. Když jsem viděl v jeho tváři bezradnost, zeptal jsem se jinak a to na to, co by se případně potřeboval naučit. Protože byl výraz stejný, zeptal jsem se ještě do třetice, co by chtěl v sobě najít. Toto jej velice zaujalo, dokonce by se dalo říci, že ho to fascinovalo.
000001231 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut07a$$aUT07a
000001231 65017 $$akazuistiky
000001231 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001231 653__ $$apsychiatrická léčebna
000001231 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001231 653__ $$0SUBJECT|(SYS)skalovani$$aškálování
000001231 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001231 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zázrak
000001231 653__ $$aselhání
000001231 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1231/files/slaby martin.pdf
000001231 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1231/files/slaby martin.gif?subformat=icon$$xicon
000001231 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1231/files/slaby martin.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001231 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1231/files/slaby martin.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001231 980__ $$aTHESIS
000001231 999C5 $$9CURATOR$$hKim Berg, I.$$m(1992) Posílení rodiny. In Studijní materiály Umění terapie 07a. Praha, Institut pro systemickou zkušenost$$o1$$rKN26
000001231 999C5 $$9CURATOR$$hKim Berg, I.$$m(2007) Studentský koutek. In Studijní materiály Umění terapie 07a. Praha, Institut pro systemickou zkušenost$$o2$$rKN57
000001231 999C5 $$9CURATOR$$hMatuška, F.$$m(2006c) Psychoterapie a hypnoterapie Miltona H. Ericksona. Studijní materiál. Praha, V&T institut SPAS$$o3$$rKN101
000001231 999C5 $$9CURATOR$$hMatuška, F.$$m(2006d) Základní principy psychoterapie a pojetí vědomí a nevědomí  Miltona H. Ericksona Studijní materiál. Praha, V&T institut SPAS$$o4$$rKN102
000001231 999C5 $$9CURATOR$$hVon Schlippe, A., Schweitzer, J.$$m(2006) Systemická terapie a poradenství. Brno, Cesta$$o5$$rKN1
000001231 999C5 $$9CURATOR
000001231 999c5 $$hKratochvíl, S.$$mZáklady psychoterapie. Praha, Portál
000001231 999C5 $$o6$$rKN56
000001231 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-03 12:40:44$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001221 001__ 1221
000001221 005__ 20150222204548.0
000001221 041__ $$ačesky
000001221 100__ $$0AUTHOR|(SYS)simeckovatatana$$aŠimečková, Taťána
000001221 245__ $$aPřípadová studie
000001221 260__ $$c2005
000001221 300__ $$a18 s.
000001221 520__ $$aZde se terapeutka vydala cestou, v níž nehledala „jádro“ problému dospělosti či nedospělosti, neusilovala o jeho popis. Naopak se snažila o sestavení takového příběhu, který je postavený na popisech a situacích, ve kterých se klient cítí či jedná jako dospělý. Předpoklad takové terapeutické práce je, že takové výjimky z „problémového příběhu“ existují, jen jim klient nepřikládá takovou váhu a pozornost.
000001221 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001221 65017 $$akazuistiky
000001221 653__ $$apřepis rozhovoru
000001221 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001221 653__ $$aporadna pro děti a mládež
000001221 653__ $$apřepis rozhovoru
000001221 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zázrak
000001221 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001221 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1221/files/simeckova tana.pdf
000001221 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1221/files/simeckova tana.gif?subformat=icon$$xicon
000001221 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1221/files/simeckova tana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001221 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1221/files/simeckova tana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001221 980__ $$aTHESIS
000001221 999C6 $$a0-0-0-2-0-0-1$$t2014-05-02 14:22:23$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000001221 999C5 $$9CURATOR$$hMaturana, H.$$m(1998) Úvahy o lásce. Kons č. 9$$o2$$rKN96
000001221 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K.$$m(1994) Systemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. Pallata, Praha$$o3$$rKN2
000001221 999C5 $$9CURATOR$$hRieger, Z. Vyhnálková, H.$$m(1996) Ostrov rodiny. Konfrontace, Hradec Králové$$o4$$rKN97
000001221 999C5 $$9CURATOR$$hde Shazer, S.$$m(1997) Terapie poststrukturální revize. Kons, teoretická řada č. 4$$o5$$rKN98
000001221 999C5 $$9CURATOR$$hde Shazer, S.$$m(1997) Nechme rozdíly pracovat. Kons, klinická řada č. 2$$o6$$rKN99
000001221 999C5 $$9CURATOR$$hvon Schlippe, A.$$m(2001) Systemická terapie a poradenství. Cesta, Brno$$o7$$rKN1
000001221 999C5 $$9CURATOR$$hTomm, K.$$m(1997) Sociálně konstrukcionistický Přístup k psychoterapii. Workschop, Praha (1998) Jak skutečná je skutečnost? Konfrontace, Hradec Králové$$o8
000001221 999C5 $$9CURATOR$$hWatzlawick, P.$$mJak skutečná je skutečnost? Konfrontace, Hradec Králové$$o9$$rKN100
000001221 999C5 $$9CURATOR$$hJonesová, E.$$mTerapie rodinných systémů. Konfrontace, Hradec Králové$$o10$$rKN55

000001211 001__ 1211
000001211 005__ 20150222204548.0
000001211 041__ $$ačesky
000001211 100__ $$0AUTHOR|(SYS)rothovaeliska$$aRothová, Eliška
000001211 245__ $$aKazuistika
000001211 300__ $$a13 s.
000001211 520__ $$aMými klienty jsou tedy rodiny, resp. většinou matky, které mají dítě se zrakovým a kombinovaným postižením od narození do 4 až 6 let. Pracovníci střediska hledali někoho, kdo bude rodičům věnovat čas pro řešení jiných, než speciálně pedagogických a dalších poradenských problémů, např. když se rodiče dlouhodobě necítí dobře a chtějí si povídat, když řeší nějaký náročnější problém, či obtížnou situaci.
000001211 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001211 65017 $$akazuistiky
000001211 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001211 653__ $$azdravotní postižení
000001211 653__ $$astředisko rané péče
000001211 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001211 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000001211 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zázrak
000001211 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1211/files/rothova eliska.pdf
000001211 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1211/files/rothova eliska.gif?subformat=icon$$xicon
000001211 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1211/files/rothova eliska.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001211 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1211/files/rothova eliska.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001211 980__ $$aTHESIS
000001211 999C5 $$9CURATOR$$hKim Bergová Insoo$$mPosílení rodiny. ISZ, Praha 1992$$o1$$rKN26
000001211 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig Kurt$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. PALLATA, Praha, 1994$$o2$$rKN2
000001211 999C5 $$9CURATOR$$hPecháčková Soňa$$mZpráva o systemické terapii. ISZ, Praha, 1992$$o3$$rKN38
000001211 999C5 $$9CURATOR$$hSchlieppe Arist. Schweitzer Jochen$$mSystemická terapie a poradenství.Cesta,Brno, 2001$$o4$$rKN1
000001211 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla Ivan$$mUmění pomáhat. Renesance, Písek, 1996$$o5$$rKN32

000001164 001__ 1164
000001164 005__ 20150222204547.0
000001164 041__ $$ačesky
000001164 100__ $$0AUTHOR|(SYS)marikovakarla$$aMaříková, Karla
000001164 245__ $$aZávěrečná práce$$bPopis a rozbor případové práce
000001164 260__ $$c2007
000001164 300__ $$a14 s.
000001164 520__ $$aJako učitelka a školní metodik prevence sociálně patologických jevů pravidelně hovořím o mnoha tématech s mnoha lidmi – se studenty, s jejich rodiči, ale i se svými kolegyněmi a kolegy. Proto vím, kolik trápení může přinést neporozumění, jak důležité pro porozumění je vzájemné naslouchání, a hlavně: jakou moc může mít v lidském společenství, a v životě vůbec, slovo.
000001164 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04a$$aUT04a
000001164 65017 $$akazuistiky
000001164 653__ $$apřepis rozhovoru
000001164 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001164 653__ $$0SUBJECT|(SYS)strach$$astrach
000001164 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zázrak
000001164 653__ $$aprvní klient
000001164 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1164/files/marikova karla.pdf
000001164 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1164/files/marikova karla.gif?subformat=icon$$xicon
000001164 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1164/files/marikova karla.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001164 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1164/files/marikova karla.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001164 980__ $$aTHESIS
000001164 999C5 $$9CURATOR$$hBoscolo,L Bertrando , P. Systemische Einzeltherapie$$mSystemische Einzeltherapie. Carl-Auer-Systeme-Verlag, Heidelberg, 2000$$o1$$rKN5
000001164 999C5 $$9CURATOR$$hDörner, K. - Plog,U.$$mBláznit je lidské, Grada, Praha, 1999$$o2$$rKN25
000001164 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K.$$mSystemická terapie Základy klinické teorie a praxe, Institut pro systemickou zkušenost Praha, Praha, 1994$$o3
000001164 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe, A. v. - Schweitzer, J.$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, Brno, 2001$$o3$$rKN1
000001164 999C5 $$9CURATOR$$hMatuška, F.$$mUžitečné konstruktivní otázky, V&T institut SPAS Praha, 2001$$o4
000001164 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-01 07:34:21$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001141 001__ 1141
000001141 005__ 20150222204547.0
000001141 041__ $$ačesky
000001141 100__ $$0AUTHOR|(SYS)kleckovamarketa$$aKlečková, Markéta
000001141 245__ $$aZávěrečná práce
000001141 260__ $$c2012
000001141 300__ $$a24 s.
000001141 520__ $$aTato závěrečná práce je zprávou o tom, jak se vyvíjelo mé vnímání na řešení zaměřeného přístupu a používání jednotlivých technik. Současně jsem si vybrala případ, který pro mne nebyl „jednoduchý“, protože byl v mnohém pro mě nový (řešení psychosomatických problémů, dlouhodobější spolupráce, ukončování terapie).
000001141 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut08$$aUT08
000001141 65017 $$akazuistiky
000001141 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001141 653__ $$anezisková organizace
000001141 653__ $$asociální vyloučení
000001141 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001141 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zázrak
000001141 653__ $$0SUBJECT|(SYS)psychosomatika$$apsychosomatika
000001141 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1141/files/kleckova marketa.pdf
000001141 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1141/files/kleckova marketa.gif?subformat=icon$$xicon
000001141 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1141/files/kleckova marketa.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001141 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1141/files/kleckova marketa.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001141 980__ $$aTHESIS
000001141 999C5 $$9CURATOR$$hBerg, I.K., Miller, S.D.$$mWorking With the Problem Drinker, A Soulution-Focused Approach, Brief Therapy Center, Milwaukee, New York - London, Norton, 1992$$o1$$rKN10
000001141 999C5 $$9CURATOR$$hBerg, I. K.$$mPosílení rodiny. Praha ISZ, 1992$$o2$$rKN2
000001141 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K.$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe, Praha ISZ, 2007$$o3$$rKN2
000001141 999C5 $$9CURATOR$$hO'Hanlon, B.$$mSolution-based basics, 2010.$$o4$$rKN62$$uhttp://www.billohanlon.com
000001141 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe, A., Schweitzer, J.$$mSystemická terapie a poradenství. Brno Cesta 2001$$o5$$rKN1
000001141 999C5 $$9CURATOR$$hZatloukal, L.$$mPráce se zakázkami v psychoterapii a poradenství - systemický přístup. Sociální práce 2008, 3, s. 82 – 93.$$o6$$rKN63
000001141 999C5 $$9CURATOR$$hZatloukal, L..$$m„Zázračná otázka"a její využití v krátké terapii. Psychoterapie 3, 2009, s. 179 - 191$$o7$$rKN64
000001141 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-04-30 07:43:07$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001139 001__ 1139
000001139 005__ 20150222204548.0
000001139 041__ $$ačesky
000001139 100__ $$0AUTHOR|(SYS)kallistapetr$$aKallista, Petr
000001139 245__ $$aKazuistika případu
000001139 260__ $$aPraha$$b2007
000001139 300__ $$a13 s.
000001139 520__ $$aPřípad je podle mého úsudku zajímavým podnětem pro mnohé profesionály, kteří do poskytování systemických pomáhajících služeb vstupují s ambicí působit užitečně jak ve firemních, tak osobních kontextech pomáhajících profesí.
000001139 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04a$$aUT04a
000001139 65017 $$akazuistiky
000001139 653__ $$apracovní stres
000001139 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001139 653__ $$asoukromá praxe
000001139 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001139 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001139 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001139 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001139 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zázrak
000001139 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1139/files/kalista petr.pdf
000001139 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1139/files/kalista petr.gif?subformat=icon$$xicon
000001139 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1139/files/kalista petr.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001139 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1139/files/kalista petr.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001139 980__ $$aTHESIS
000001139 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K.$$mSystemická terapie Základy klinické teorie a praxe, Pallata, Praha 1994$$o1$$rKN2
000001139 999C5 $$9CURATOR$$hvon Schlippe, A., Schweitzer, J.$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, Brno 2001$$o2$$rKN1
000001139 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-04-30 07:17:37$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000000835 001__ 835
000000835 005__ 20150222204549.0
000000835 041__ $$ačesky
000000835 100__ $$0AUTHOR|(SYS)diallokarolina$$aDiallo, Karolina
000000835 245__ $$aRozvod s depresí a sebevražednými tendencemi
000000835 260__ $$aPraha$$c2012
000000835 300__ $$a20 s.
000000835 520__ $$aPřípad klientky, která ve mně po prvním setkání zanechala pocit zmatenosti a naprostého zoufalství. Vybočovala ze všeho, s čím jsem se do té doby setkala, vzbudila ve mně strach, že její případ dalece přesahuje mé možnosti, se strachem se snoubila úzkost, že sebemenší špatný krok v terapii může být fatální a přes všechna „ne“, které mé terapeutické nitro ten den křičelo, mi kontext a průběh prvního setkání nedovolil vycouvat.
000000835 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09
000000835 65017 $$akazuistiky
000000835 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000000835 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000000835 653__ $$asebevražda
000000835 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000835 653__ $$apřepis rozhovoru
000000835 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000000835 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zázrak
000000835 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predsudky$$apředsudky
000000835 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/835/files/diallo karolina.pdf
000000835 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/835/files/diallo karolina.gif?subformat=icon$$xicon
000000835 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/835/files/diallo karolina.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000835 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/835/files/diallo karolina.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000835 980__ $$aTHESIS
000000835 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-0$$t2014-03-27 10:15:23$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000000835 999C5 $$9CURATOR$$hDERRIDA, J.$$i80-7115-046-0$$mTexty k dekonstrukci. Bratislava Archa, 1993$$o1$$rKN23
000000835 999C5 $$9CURATOR$$hGJURIČOVÁ, Š., KUBIČKA, J.$$i978-80-247-2390-7$$mRodinná terapie: systemické a narativní přístupy. 2. Vyd. Praha: Grada, 2009$$o2$$rKN31
000000835 999C5 $$9CURATOR$$hLUDEWIG, K.$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. Praha Palata, 1994$$o3$$rKN2
000000835 999C5 $$9CURATOR$$hSCHLIPPE, A., SCHWEITZER, J.$$i80-7295-082-7$$mSystemická terapie a poradenství. Brno Cesta, 2006$$o4$$rKN1
000000835 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, Ivan$$i80-86429-36-9$$m(1996 b) Umění pomáhat. Písek Renesance, 1996$$o5$$rKN32