000001255 001__ 1255
000001255 005__ 20150222204548.0
000001255 041__ $$ačesky
000001255 100__ $$0AUTHOR|(SYS)votavovaradka$$aVotavová, Radka
000001255 245__ $$aPísemná práce ­ komentovaná kasuistika
000001255 260__ $$aPraha$$c2005
000001255 300__ $$a12 s.
000001255 520__ $$aCítila jsem, že v tomto kontextu spolupráce budu muset velmi pečovat o svoji pozici v rozhovoru. Navíc v situaci, kdy mi bude upřeno jedno z kritérií, které mi do této doby připadalo jako nezbytné pro vytvoření pocitu bezpečí, a to práce v mém pracovním prostředí. Pokud jsem se v rozhovoru necítila dobře nebo jsem se ztrácela, rozhovor jsem zastavovala, zveřejňovala jsem svůj stav, vracela jsem sebe i rozhovor zpátky k cíli, rekapitulovala jsem.
000001255 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001255 65017 $$akazuistiky
000001255 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001255 653__ $$amateřské centrum
000001255 653__ $$arodinné vztahy
000001255 653__ $$0SUBJECT|(SYS)oteviraniterapie$$aotevírání terapie
000001255 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1255/files/votavova radka.pdf
000001255 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1255/files/votavova radka.gif?subformat=icon$$xicon
000001255 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1255/files/votavova radka.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001255 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1255/files/votavova radka.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001255 980__ $$aTHESIS
000001255 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe,A.,Schweitzer,J$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, Brno, 2001$$o2$$rKN1
000001255 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$mUmění pomáhat, Renesance, Písek, 1996$$o1$$rKN32

000001187 001__ 1187
000001187 005__ 20150222210844.0
000001187 041__ $$ačesky
000001187 100__ $$0AUTHOR|(SYS)novotnanora$$aNovotná, Nora
000001187 245__ $$aDovolit si nebrat odpovědnost za druhého
000001187 260__ $$aPraha$$c2008
000001187 300__ $$a33 s.
000001187 520__ $$aJedná se tedy spíše o zpětnou reflexi toho, kam se terapie ubírala a jaké jsem měla záměry. Stejně tak je těžké vytipovat „zlomové“ body, které klienta posouvají dál. Mnohdy totiž podle mého názoru hrají velkou roli věci, které jsou některou částí sezení vyprovokovány, nastartovány, ale které klient vykoná nebo vymyslí mezi sezeními. Jak například uvidíme v popisovaném příběhu terapie, kde je jedním ze zlomů právě zamyšlení se nad domácím úkolem.
000001187 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut05a$$aUT05a
000001187 65017 $$akazuistiky
000001187 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001187 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001187 653__ $$anestátní zdravotnické zařízení
000001187 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001187 653__ $$asebereflexe
000001187 653__ $$0SUBJECT|(SYS)oteviraniterapie$$aotevírání terapie
000001187 653__ $$azodpovědnost
000001187 653__ $$0SUBJECT|(SYS)ocenovani$$aoceňování
000001187 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000001187 653__ $$0SUBJECT|(SYS)prazskyvytah$$apražský výtah
000001187 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001187 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1187/files/novotna nora2.pdf
000001187 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1187/files/novotna nora2.gif?subformat=icon$$xicon
000001187 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1187/files/novotna nora2.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001187 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1187/files/novotna nora2.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001187 980__ $$aTHESIS
000001187 999C5 $$9CURATOR$$hBerg, K. I.$$mPosílení rodiny (Family Perservation). London BT Press, 1991. (v překladu Úlehly, 1992)$$o1$$rKN26
000001187 999C5 $$9CURATOR$$hNovotná, N.$$mSystemická psychoterapie v teorii a praxi aneb stávání se psychoterapeutem. Praha, 2007$$o2$$rKN81
000001187 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$mUmění pomáhat. Písek Renesance, 1996$$o3$$rKN32
000001187 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-01 13:31:43$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000000409 001__ 409
000000409 005__ 20140811160144.0
000000409 035__ $$aSUBJECT|(SYS)oteviraniterapie
000000409 150__ $$aotevírání terapie
000000409 678__ $$aTak jako hudebník před vystoupením i terapeut musí vyladit svůj nástroj. Protože on sám je nástrojem, musí vyladit sebe. Nenaladěnost kazí muziku. Je tedy dobré definovat se jako psychoterapeut, srovnat si náladu a soustředěnost, připomenout si kontext setkání apod. Je dobré si k tomu vytvořit rituál.
000000409 700__ $$aÚlehla, Ivan
000000409 8564_ $$s80905$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/409/files/Otevirani terapie.pdf
000000409 980__ $$aSUBJECT
000000409 980__ $$aAUTHORITY