000002078 001__ 2078
000002078 005__ 20151005193940.0
000002078 041__ $$aanglicky
000002078 100__ $$0AUTHOR|(SYS)cecchingianfranco$$aCecchin, Gianfranco
000002078 245__ $$aPrejudiced about prejudice
000002078 520__ $$aIt has always been a habit, he says, "to do something and reflect". That is as much the case now as it was way back in the early 1970's, during the nascent days of the Milan school of family therapy. Cecchin's co-revolutionaries at the time were Boscolo, Prata and Selvini Palazzoli, all of whom had been pointed in a psychoanalytic direction by their teachers.
000002078 655__ $$arozhovor
000002078 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000002078 653__ $$aznevažování
000002078 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000002078 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predsudky$$apředsudky
000002078 653__ $$ainterview
000002078 65017 $$azlatý fond
000002078 700__ $$0AUTHOR|(SYS)soderlundjohn$$aSoderlund, John
000002078 8564_ $$s47104$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2078/files/Original.doc
000002078 909C4 $$dhttp://www.newtherapist.com/cecchin.html$$pNew Therapist Magazine
000002078 909C4 $$dhttps://systemika.g-i.cz/record/952$$pPŘEKLAD
000002078 980__ $$aARTICLE

000001546 001__ 1546
000001546 005__ 20140908103138.0
000001546 035__ $$aSUBJECT|(SYS)sebereflexe
000001546 150__ $$asebereflexe
000001546 550__ $$4SUBJECT|(SYS)reflektovani$$areflektování
000001546 980__ $$aSUBJECT
000001546 980__ $$aAUTHORITY

000001543 001__ 1543
000001543 005__ 20150222204547.0
000001543 041__ $$ačesky
000001543 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hruskovabarbora$$aHrušková, Barbora
000001543 245__ $$aZávěrečná kazuistika aneb Jitka Konstruktérka
000001543 260__ $$c2014
000001543 300__ $$a12 s.
000001543 520__ $$aCo se v tu chvíli děje ve mně? Cítím, jak mě ten příběh o unaveném mateřství něčím přitahuje, zdá se mi důvěrně známý. Mám chuť říct, jak moc jí rozumím, že to taky znám, atd. Naštěstí odolám, vzpomenu si na ve výcviku mnohokrát opakovanou zásadu, že terapeutický hovor má být jiný než ten „u kafíčka“ a vrátím se k Jitce. A taky ke své otázce, kde se vzalo její přání víc naslouchat svým dětem, získat odstup od jejich problémů, nehodnotit je a namísto toho je přijmout takové, jaké jsou.
000001543 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut10$$aUT10
000001543 65017 $$akazuistiky
000001543 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001543 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001543 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000001543 653__ $$0SUBJECT|(SYS)rodinaterapie$$arodinná terapie
000001543 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predsudky$$apředsudky
000001543 8564_ $$s326776$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1543/files/Hruskova Barbora.pdf
000001543 980__ $$aTHESIS
000001543 999C5 $$9CURATOR$$hANDERSON, H.$$mKonverzace, jazyk a jejich možnosti. NC Publishing, a.s., 2009.$$rKN52
000001543 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, Ivan$$mUmění pomáhat. Renesance Pisek, 1996$$rKN32
000001543 999C5 $$9CURATOR$$mSCHLIPPE, A., SCHWEITZER, J : Systemická terapie a poradenství. Cesta, 2006$$rKN1
000001543 999C5 $$9CURATOR$$mFREEDMAN, J., COMBS, G. Narativní psychoterapie. Praha, Portál, 2009, 320 s. ISBN 978-80- 7367-549-3.$$rKN33
000001543 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-09-03 08:37:27$$vInvenio/1.9999.3.dev0 refextract/1.5.40

000001540 001__ 1540
000001540 005__ 20150222210845.0
000001540 041__ $$ačesky
000001540 100__ $$0AUTHOR|(SYS)macekmartina$$aMacek, Martina
000001540 245__ $$aStruktura (racionalita) versus rebel (emoce)
000001540 260__ $$aBrno$$c2014
000001540 300__ $$a14 s.
000001540 520__ $$aPrůběžně jsem také s respektem pozorovala, co dokáže vhodně volené ocenění za divy.
000001540 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut10$$aUT10
000001540 65017 $$akazuistiky
000001540 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001540 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001540 653__ $$0SUBJECT|(SYS)deprese$$adeprese
000001540 653__ $$asoukromá praxe
000001540 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001540 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stres$$astres
000001540 653__ $$0SUBJECT|(SYS)ocenovani$$aoceňování
000001540 8564_ $$s554734$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1540/files/ZAVERECNA_KASUISTIKA Martina Macek.pdf
000001540 980__ $$aTHESIS
000001540 999C5 $$9CURATOR$$hANDERSON, H.$$mKonverzace, jazyk a jejich možnosti. NC Publishing, a.s., 2009.$$rKN52
000001540 999C5 $$9CURATOR$$mCECCHIN, C., LANE, G., RAY, W. A.: Kybernetika předsudků v psychoterapeutické praxi. Karnac Books, 1994$$rKN54
000001540 999C5 $$9CURATOR$$mDE SHAZER, S., DOLAN, Y. a kol.: Zázračná otázka. Krátká terapie zaměřená na řešení. Portál, 2011$$rKN21
000001540 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, Ivan$$mUmění pomáhat. Renesance Pisek, 1996$$rKN32
000001540 999C5 $$9CURATOR$$hBERG, I. K$$mPosílení rodiny. Základy krátké terapie zaměřené na řešení. Portál, 2013$$rKN26
000001540 999C5 $$9CURATOR$$mSCHLIPPE, A., SCHWEITZER, J : Systemická terapie a poradenství. Cesta, 2006$$rKN1
000001540 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-09-03 08:37:27$$vInvenio/1.9999.3.dev0 refextract/1.5.40

000001496 001__ 1496
000001496 005__ 20150222204550.0
000001496 041__ $$ačesky
000001496 100__ $$0AUTHOR|(SYS)volfpetr$$aVolf, Petr
000001496 245__ $$aZávěrečná kasuistika
000001496 260__ $$aMělník$$c2014
000001496 300__ $$a14 s.
000001496 520__ $$aNa druhou stranu, pokud terapeut nereflektuje, že jakákoliv změna nastala spíše zásluhou šikovného klienta, může mít o svých schopnostech zkreslené představy, které tvrdě narazí v průběhu první konzultace s „nespolupracujícím” klientem. Tím nemyslím klienta, který nechce spolupracovat, ale klienta, který to neumí tak, jak bychom si často představovali.
000001496 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut10$$aUT10
000001496 65017 $$akazuistiky
000001496 653__ $$aazylový dům
000001496 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001496 653__ $$azdravotní postižení
000001496 653__ $$0SUBJECT|(SYS)prazskyvytah$$apražský výtah
000001496 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001496 653__ $$0SUBJECT|(SYS)problem$$aproblém
000001496 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000001496 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001496 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001496 8564_ $$s562951$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1496/files/volf petr.pdf
000001496 980__ $$aTHESIS

000001495 001__ 1495
000001495 005__ 20150222204550.0
000001495 041__ $$ačesky
000001495 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hrbackovavlasatatamara$$aHrbáčková Vlasatá, Tamara
000001495 245__ $$aNeusnout na vavřínech
000001495 260__ $$c2014
000001495 300__ $$a8 s.
000001495 520__ $$aPráce s panem Robertem byla náročná v tom, že jsem si musela uvědomit, jak přijít ke slovu, aby to nebylo příliš rázné. Nenechat se zaplavit příběhy, které spolu zdánlivě souvisí. Zužovat téma hovoru a pokoušet se ho vracet, když utíkal k jiným tématům. Ujasnit si, které z témat je opravdu tím, které chce řešit a na čem se bude pracovat.
000001495 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut10$$aUT10
000001495 65017 $$akazuistiky
000001495 653__ $$asoukromá praxe
000001495 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001495 653__ $$0PROJECT|(SYS)mnohomluvnyklient$$amnohomluvný klient
000001495 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stres $$astres
000001495 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001495 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001495 8564_ $$s94504$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1495/files/vlasata tamara.pdf
000001495 980__ $$aTHESIS

000001494 001__ 1494
000001494 005__ 20150222204550.0
000001494 041__ $$ačesky
000001494 100__ $$0AUTHOR|(SYS)vasakovaalice$$aVašáková, Alice
000001494 245__ $$aZávěrečná práce
000001494 260__ $$aKratochvilka$$c2014
000001494 300__ $$a9 s.
000001494 520__ $$aDojednáváme si náplň poslední konzultace‐paní Iveta si přeje zrekapitulovat, co vše si v terapii objevila‐stále má pocit, že na ničem vlastně vědomě nepracuje, nemusí o tom přemýšlet, věci „se mění“. Proto by ráda pojmenovala své objevy v terapii, aby pro ni byly dostupnější, kdyby je potřebovala v budoucnu využít.
000001494 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut10$$aUT10
000001494 65017 $$akazuistiky
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001494 653__ $$aporadenství pro děti
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)psychosomatika$$apsychosomatika
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stres $$astres
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)silnapetka$$asilná pětka
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001494 8564_ $$s148439$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1494/files/vasakova alice.pdf
000001494 980__ $$aTHESIS

000001483 001__ 1483
000001483 005__ 20150331081126.0
000001483 041__ $$ačesky
000001483 100__ $$0AUTHOR|(SYS)blazkovamarcela$$aBlažková, Marcela
000001483 245__ $$aZávěrečná práce
000001483 260__ $$c2011
000001483 300__ $$a17 s.
000001483 520__ $$aVnímám, že se mi podařilo zajistit bezpečí pro K vzhledem k tématům, která jsme probíraly. Ve větší části konzultace se pohybuji v pomoci - terapii a na konci jsem přešla vlivem svého strachu o K do kontroly - přesvědčování. Při práci jsem měla stále na mysli naši zakázku týkající se vyváženosti vztahu a vedla jsem K k uvědomění si, jak to vnímá a také, jak se v které situaci chová.
000001483 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut08$$aUT08
000001483 65017 $$akazuistiky
000001483 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001483 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001483 653__ $$aoblastní charita
000001483 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001483 653__ $$0SUBJECT|(SYS)nasili$$adomácí násilí
000001483 653__ $$0SUBJECT|(SYS)alkohol$$aalkohol
000001483 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000001483 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000001483 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001483 653__ $$0SUBJECT|(SYS)pripojeni$$apřipojení
000001483 8564_ $$s115949$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1483/files/blazkova marcela.pdf
000001483 980__ $$aTHESIS

000001372 001__ 1372
000001372 005__ 20150222204549.0
000001372 041__ $$ačesky
000001372 100__ $$0AUTHOR|(SYS)uhlikovasarka$$aUhlíková, Šárka
000001372 245__ $$aZávěrečná práce
000001372 300__ $$a9 s.
000001372 520__ $$aNa konzultaci přivedla Marii kamarádka, „předala“ mi ji na chodbě. Marie byla dost nervózní, připadla mi jako malá, stydlivá, trochu podrážděná holka. Hned zpočátku jsem se musela srovnávat se svou potřebou „pomoci Marii za každou cenu“. Cítila jsem závazek nejen ke klientce ale i k paní, která Marii s důvěrou přivedla k odborníkovi. Začala jsem s klientkou dojednávat.
000001372 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut02$$aUT02
000001372 65017 $$akazuistiky
000001372 653__ $$asociálně psychologické centrum
000001372 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001372 653__ $$astrukturování
000001372 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001372 653__ $$atupé prázdno
000001372 653__ $$aosvícené jasno
000001372 653__ $$0PROJECT|(SYS)mnohomluvnyklient$$amnohomluvný klient
000001372 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001372 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1372/files/uhlikova sarka.pdf
000001372 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1372/files/uhlikova sarka.gif?subformat=icon$$xicon
000001372 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1372/files/uhlikova sarka.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001372 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1372/files/uhlikova sarka.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001372 980__ $$aTHESIS

000001370 001__ 1370
000001370 005__ 20150222204549.0
000001370 041__ $$ačesky
000001370 100__ $$0AUTHOR|(SYS)pomajzlovajana$$aPomajzlová, Jana
000001370 245__ $$aZávěrečná kasuistická práce
000001370 260__ $$c2004
000001370 300__ $$a9 s.
000001370 520__ $$aDalší těžkostí, se kterou jsme se potýkaly (a myslím, že stále trochu potýkáme), bylo to, že v řeči Dany zaznívaly pochybnosti o ní samé, často zpochybnila, znevážila to, co právě řekla, opravovala se a přidávala hned další možný pohled apod. Připadalo mi, že je pro Danu vůbec těžké vyjádřit se jednoznačně, stát si za svým názorem, za tím, co řekla. Možná že vnímala všechny ty okolnosti, které mohly hrát roli, možná chtěla dát perfektní bezchybnou odpověď a raději ji zpochybnila, než aby se setkala s tím, že by s ní někdo nemusel souhlasit, nevím. Pro mě bylo každopádně velmi těžké se v její řeči vyznat a pochopit, co vlastně říká, jakou dává odpověď.
000001370 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000001370 65017 $$akazuistiky
000001370 653__ $$asoukromá praxe
000001370 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001370 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001370 653__ $$0SUBJECT|(SYS)mluveni$$amluvení a naslouchání
000001370 653__ $$0PROJECT|(SYS)mnohomluvnyklient$$amnohomluvný klient
000001370 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001370 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1370/files/pomajzlova jana.pdf
000001370 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1370/files/pomajzlova jana.gif?subformat=icon$$xicon
000001370 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1370/files/pomajzlova jana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001370 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1370/files/pomajzlova jana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001370 980__ $$aTHESIS