000001540 001__ 1540
000001540 005__ 20150222210845.0
000001540 041__ $$ačesky
000001540 100__ $$0AUTHOR|(SYS)macekmartina$$aMacek, Martina
000001540 245__ $$aStruktura (racionalita) versus rebel (emoce)
000001540 260__ $$aBrno$$c2014
000001540 300__ $$a14 s.
000001540 520__ $$aPrůběžně jsem také s respektem pozorovala, co dokáže vhodně volené ocenění za divy.
000001540 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut10$$aUT10
000001540 65017 $$akazuistiky
000001540 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001540 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001540 653__ $$0SUBJECT|(SYS)deprese$$adeprese
000001540 653__ $$asoukromá praxe
000001540 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001540 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stres$$astres
000001540 653__ $$0SUBJECT|(SYS)ocenovani$$aoceňování
000001540 8564_ $$s554734$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1540/files/ZAVERECNA_KASUISTIKA Martina Macek.pdf
000001540 980__ $$aTHESIS
000001540 999C5 $$9CURATOR$$hANDERSON, H.$$mKonverzace, jazyk a jejich možnosti. NC Publishing, a.s., 2009.$$rKN52
000001540 999C5 $$9CURATOR$$mCECCHIN, C., LANE, G., RAY, W. A.: Kybernetika předsudků v psychoterapeutické praxi. Karnac Books, 1994$$rKN54
000001540 999C5 $$9CURATOR$$mDE SHAZER, S., DOLAN, Y. a kol.: Zázračná otázka. Krátká terapie zaměřená na řešení. Portál, 2011$$rKN21
000001540 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, Ivan$$mUmění pomáhat. Renesance Pisek, 1996$$rKN32
000001540 999C5 $$9CURATOR$$hBERG, I. K$$mPosílení rodiny. Základy krátké terapie zaměřené na řešení. Portál, 2013$$rKN26
000001540 999C5 $$9CURATOR$$mSCHLIPPE, A., SCHWEITZER, J : Systemická terapie a poradenství. Cesta, 2006$$rKN1
000001540 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-09-03 08:37:27$$vInvenio/1.9999.3.dev0 refextract/1.5.40

000001516 001__ 1516
000001516 005__ 20150222204550.0
000001516 041__ $$ačesky
000001516 100__ $$0AUTHOR|(SYS)touskovatereza$$aToušková, Tereza
000001516 245__ $$aZávěrečná komentová kazuistika
000001516 260__ $$aPraha$$c2014
000001516 300__ $$a11 s.
000001516 520__ $$aPetra ke mně byla odeslána svým ambulantním psychiatrem, ke kterému docházela ca 2-3 měsíce s diagnózou deprese. Petra nemohla spát, zhubla, nebyla ráno schopná vstát z postele, neměla energii, špatně se soustředila. Toto vše vedlo k tomu, že jednoho dne již nebyla schopná jít do práce, bylo jí smutno a nevěděla, co se situací dělat. Sama se rozhodla navštívit psychiatra, kterému své symptomy popsala, lékař stav uzavřel jako depresi, předepsal antidepresiva a doporučil psychoterapii.
000001516 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut10$$aUT10
000001516 65017 $$akazuistiky
000001516 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001516 653__ $$asoukromá praxe
000001516 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001516 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001516 653__ $$0SUBJECT|(SYS)deprese$$adeprese
000001516 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001516 8564_ $$s288125$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1516/files/touskovatereza.pdf
000001516 980__ $$aTHESIS

000001495 001__ 1495
000001495 005__ 20150222204550.0
000001495 041__ $$ačesky
000001495 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hrbackovavlasatatamara$$aHrbáčková Vlasatá, Tamara
000001495 245__ $$aNeusnout na vavřínech
000001495 260__ $$c2014
000001495 300__ $$a8 s.
000001495 520__ $$aPráce s panem Robertem byla náročná v tom, že jsem si musela uvědomit, jak přijít ke slovu, aby to nebylo příliš rázné. Nenechat se zaplavit příběhy, které spolu zdánlivě souvisí. Zužovat téma hovoru a pokoušet se ho vracet, když utíkal k jiným tématům. Ujasnit si, které z témat je opravdu tím, které chce řešit a na čem se bude pracovat.
000001495 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut10$$aUT10
000001495 65017 $$akazuistiky
000001495 653__ $$asoukromá praxe
000001495 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001495 653__ $$0PROJECT|(SYS)mnohomluvnyklient$$amnohomluvný klient
000001495 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stres $$astres
000001495 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001495 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001495 8564_ $$s94504$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1495/files/vlasata tamara.pdf
000001495 980__ $$aTHESIS

000001492 001__ 1492
000001492 005__ 20150222204550.0
000001492 041__ $$ačesky
000001492 100__ $$0AUTHOR|(SYS)lorenzovajitka$$aLorenzová, Jitka
000001492 245__ $$aUnavená máma
000001492 260__ $$aBeroun$$c2014
000001492 300__ $$a13 s.
000001492 520__ $$aPaní Magda hodně mluvila a téměř jedním dechem přecházela od jednoho problémového popisu k druhému, přerušit ji vyžadovalo dávku terapeutické pohotovosti a odvahy. Čeho jsem se to vlastně bála? Nemyslím, že ztráty připojení, vztah s klientkou byl velmi dobrý. Přesto mě jakési obavy v prvních konzultacích brzdily při práci v míře, která byla velmi nepohodlná a venkoncem nevedla ke změně.
000001492 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut10$$aUT10
000001492 65017 $$akazuistiky
000001492 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stezovatel$$astěžovatel
000001492 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001492 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000001492 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000001492 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001492 653__ $$asoukromá praxe
000001492 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001492 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001492 653__ $$0SUBJECT|(SYS)pripojeni$$apřipojení
000001492 8564_ $$s248857$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1492/files/lorenzova jitka.pdf
000001492 980__ $$aTHESIS
000001492 999C6 $$a0-0-0-2-0-0-0$$t2014-07-19 08:49:53$$vInvenio/1.9999 refextract/1.5.40
000001492 999C5 $$9CURATOR$$hANDERSON, H.$$mKonverzace, jazyk a jejich možnosti. Brno: NC Publishing, 2009. ISBN 978-80- 903858-6-3$$rKN52
000001492 999C5 $$9CURATOR$$hBERG, I. K.$$mPosílení rodiny. 1991, Londýn: BT Press, 17 Avenue Mansions, Finchley Road, London NW3 7AX, rkp. překladu I. Úlehly 1992$$rKN26
000001492 999C5 $$9CURATOR$$hBERG, I. K., MILLER, S. D..$$i978-80-262-007-9$$mPráce s problémovými pijáky. Milwaukee, New Yourk, London: Norton, 1992. Pracovní překlad pro účastníky výcviku Umění terapie.$$rKN10
000001492 999C5 $$9CURATOR$$hEFRAN, J. S., LUKENS, R. J. LUKENS, M. D.$$i0963003518$$mConstructivism: What's init for you? knowing when a table is not a sofa. In SIMON, R. et al The Evolving Therapist. Ten Years of The Family Therapy. Washington, D. C : Guilford Press 1992, s. 265-277$$rKN104
000001492 999C5 $$9CURATOR$$hFREEDMAN, J., COMBS, G.$$i978-80-7367-$$mNarativní psychoterapie. Praha : Portál, 2009 549-3$$rKN33
000001492 999C5 $$9CURATOR$$hGOOLISHIAN, H., WINDERMANN, L.$$jISSN 0303-3910$$mConstructivism, autopoiesis and problem determined systems. Irish Journal of Psychology, 1988, č. 9, s. 130-43.$$rKN116
000001492 999C5 $$9CURATOR$$hLUDEWIG, K.$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. Praha: Institut pro systemickou zkušenost Praha, 2007$$rKN2
000001492 999C5 $$9CURATOR$$hWHITE, M., EPSTON, D.$$i80-7295-013-4$$i978-84-75-099255$$mMedios narrativos para fines terapeúticos. Barcelona: Paidós, 1993$$rKN115
000001492 999C5 $$9CURATOR$$hde SHAZER, S.$$i978-80-262-007-9$$mZázračná otázka. Krátká terapie zaměřená na řešení. Praha: Portál, 2011$$rKN21
000001492 999C5 $$9CURATOR$$hvon SCHLIPPE, A., SCHWEITZER, J$$mSystemická terapie a poradenství. Brno: Cesta, 2001$$rKN1

000001490 001__ 1490
000001490 005__ 20150222204549.0
000001490 041__ $$ačesky
000001490 100__ $$0AUTHOR|(SYS)janacikovanovakovatereza$$aJanačíková-Nováková, Tereza
000001490 245__ $$aSimonino klubíčko
000001490 260__ $$aBrno$$c2014
000001490 300__ $$a13 s.
000001490 520__ $$aSimona byla hodně rozbíhavá, chaotická, plačtivá, ... bylo důležité a nutné ji často vracet k mým otázkám, což vyžadovalo hodně mé koncentrace. A tak jsem se i (anebo zejména?) z důvodu navýšení vlastního bezpečí a komfortu rozhodla pro SFBT, jistá direktivita tohoto přístupu i vize jasného směřování a konkrétních kroků SFBT mi dodávala jakýsi v té chvíli pro mě příjemný, byť možná iluzorní pocit pevnosti (mám to pevněji v rukou). Vnímala jsem to jako snad užitečnější též pro Simonu, lapenou zmateností svého problémového systému.
000001490 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut10$$aUT10
000001490 65017 $$akazuistiky
000001490 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001490 653__ $$0SUBJECT|(SYS)pripojeni$$apřipojení
000001490 653__ $$asoukromá praxe
000001490 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001490 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001490 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001490 653__ $$ačas na rozmyšlenou
000001490 653__ $$0SUBJECT|(SYS)silnapetka$$asilná pětka
000001490 653__ $$0PROJECT|(SYS)mnohomluvnyklient$$amnohomluvný klient
000001490 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001490 8564_ $$s124635$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1490/files/Janacikova Novakova Tereza.pdf
000001490 980__ $$aTHESIS
000001490 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-07-19 07:03:27$$vInvenio/1.9999 refextract/1.5.40
000001490 999C5 $$9CURATOR$$hANDERSON, H.$$mKonverzace, jazyk a jejich možnosti, NC Publishing, a.s., 2009$$rKN52
000001490 999C5 $$9CURATOR$$hBERG, I. K$$mPosílení rodiny, Renesance 1993$$rKN26
000001490 999C5 $$9CURATOR$$hBERG, I. K$$mPoplácání po rameni, návod pro ocenění („compliment") v terapii zaměřené na řešení. Studijní texty$$rKN111
000001490 999C5 $$9CURATOR$$mBERG, I. K., MILLER, S. D. Práce s problémovými pijáky. Studijní texty$$rKN10
000001490 999C5 $$9CURATOR$$mCECCHIN Cianfranco, Gerry Lane Campbell, Ros Draper editors: Kybernetika předsudků v psychoterapeutické praxi. Studijní texty.$$rKN54
000001490 999C5 $$9CURATOR$$hEUGENIDES, J.$$mHra o manželství, Host. 2012$$rKN114
000001490 999C5 $$9CURATOR$$hLIPCHIK, E.$$mTechniky v terapii orientovanej na riešenie: Práca s emóciami a terapeutickým vzťahom.Kapitola IV. Emócie v terapii orientovanej na riešenie. Studijní texty. 2002$$rKN107
000001490 999C5 $$9CURATOR$$hSHAZER,S.$$mNechme rozdíly pracovat. Studijní texty$$rKN113
000001490 999C5 $$9CURATOR$$mDOLAN, A; SHAZER KOL. Zázračná otázka: Krátká terapie zaměřená na řešení. 1.vyd. Praha: Portál, 2011$$rKN21
000001490 999C5 $$9CURATOR$$mSCHLIPPE, A., SCHWEITZER, J. : Systemická terapie a poradenství. Brno: Cesta, 2006$$rKN1
000001490 999C5 $$9CURATOR$$hZATLOUKAL, L.$$mPráce se zakázkami v psychoterapii a poradenství - systemický přístup. Sociální práce 2008, 3, s. 82 - 93$$rKN63
000001490 999C5 $$9CURATOR$$hANDERSON, H$$mRozvoj organizací a koučování: workshop s americkými psychoterapeuty Harlene Anderson a J.Shotterem Brno: 16h., 04/2013
000001490 999C5 $$9CURATOR$$mEFRAN, J.,GREENE, M : Radikální konstruktivismus - otázky a odpovědi. Studijní texty$$rKN112

000001482 001__ 1482
000001482 005__ 20150525132210.0
000001482 041__ $$ačesky
000001482 100__ $$0AUTHOR|(SYS)benesovakaterina$$aBenešová, Kateřina
000001482 245__ $$aZávěrečná práce
000001482 260__ $$c2008
000001482 300__ $$a9 s.
000001482 520__ $$aPřišla jsem na sezení s tím, že vím, co se děje (potřebuji vyjasnit, co chce paní S. a co chce její asistentka od celé terapie). Absolvovala jsem totiž supervizi, na které jsem řešila jinou terapii. Podobnost byla v tom, že tam také byli dva klienti, tudíž pro mě nebylo snadné zjistit jejich očekávání a nedělala jsem to.
000001482 65017 $$akazuistiky
000001482 653__ $$amentální postižení
000001482 653__ $$asoukromá praxe
000001482 653__ $$achráněné bydlení
000001482 653__ $$asoužití
000001482 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001482 653__ $$apřepis rozhovoru
000001482 8564_ $$s98455$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1482/files/benesova katerina.pdf
000001482 980__ $$aTHESIS

000001373 001__ 1373
000001373 005__ 20150222204549.0
000001373 041__ $$ačesky
000001373 100__ $$0AUTHOR|(SYS)urbanvilem$$aUrban, Vilém
000001373 245__ $$aZávěrečná práce
000001373 520__ $$aMám na mysli „Memento zakázky“ resp. zakázkového modelu práce jako jednoho ze tří způsobů podle De Shazera. V kontextu obhajob a na výcviku nesčetněkrát zaznělo, že je potřeba ukázat, jak byla definována zakázka, jak jsme ji naplňovali a jak byla završena. Tohle „memento“ mě provázelo většinu času a obhajoby mých kolegů toho byly příkladem. Častokrát zaznívalo, že pracovat systemicky neznamená pracovat „přes kopírák“ – tj. stejně, podle zajetých šablon a struktur.
000001373 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04b$$aUT04b
000001373 65017 $$akazuistiky
000001373 653__ $$asoukromá praxe
000001373 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001373 653__ $$aarteterapie
000001373 653__ $$0SUBJECT|(SYS)doprovazeni$$adoprovázení
000001373 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001373 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1373/files/urban vilem.pdf
000001373 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1373/files/urban vilem.gif?subformat=icon$$xicon
000001373 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1373/files/urban vilem.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001373 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1373/files/urban vilem.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001373 980__ $$aTHESIS

000001370 001__ 1370
000001370 005__ 20150222204549.0
000001370 041__ $$ačesky
000001370 100__ $$0AUTHOR|(SYS)pomajzlovajana$$aPomajzlová, Jana
000001370 245__ $$aZávěrečná kasuistická práce
000001370 260__ $$c2004
000001370 300__ $$a9 s.
000001370 520__ $$aDalší těžkostí, se kterou jsme se potýkaly (a myslím, že stále trochu potýkáme), bylo to, že v řeči Dany zaznívaly pochybnosti o ní samé, často zpochybnila, znevážila to, co právě řekla, opravovala se a přidávala hned další možný pohled apod. Připadalo mi, že je pro Danu vůbec těžké vyjádřit se jednoznačně, stát si za svým názorem, za tím, co řekla. Možná že vnímala všechny ty okolnosti, které mohly hrát roli, možná chtěla dát perfektní bezchybnou odpověď a raději ji zpochybnila, než aby se setkala s tím, že by s ní někdo nemusel souhlasit, nevím. Pro mě bylo každopádně velmi těžké se v její řeči vyznat a pochopit, co vlastně říká, jakou dává odpověď.
000001370 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000001370 65017 $$akazuistiky
000001370 653__ $$asoukromá praxe
000001370 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001370 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001370 653__ $$0SUBJECT|(SYS)mluveni$$amluvení a naslouchání
000001370 653__ $$0PROJECT|(SYS)mnohomluvnyklient$$amnohomluvný klient
000001370 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001370 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1370/files/pomajzlova jana.pdf
000001370 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1370/files/pomajzlova jana.gif?subformat=icon$$xicon
000001370 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1370/files/pomajzlova jana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001370 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1370/files/pomajzlova jana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001370 980__ $$aTHESIS

000001368 001__ 1368
000001368 005__ 20150222204549.0
000001368 041__ $$ačesky
000001368 100__ $$0AUTHOR|(SYS)krizovapavla$$aKřížová, Pavla
000001368 245__ $$aZávěrečná práce
000001368 300__ $$a10 s.
000001368 520__ $$aCož mě vede k myšlence, že opravdu neví, jak může život vypadat jinak. A chci jí pomoci nějakou jinou představu o světě najít nebo vytvořit. Nabízí se mi použít otázku na zázrak – používám ji třeba tam, když chci zkusit klienta vytrhnout z jeho reality a zkusit ho přenést do jiné, aby nahlédl do jiného světa mimo jeho neměnné hranice, mimo jeho současné přesvědčení. Nebo když mám pocit, že si neumí představit , že by to mohlo být nějak jinak, neodváží se chtít nebo přát si něco jiného, atd. Takže kuk za oponu.
000001368 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000001368 65017 $$akazuistiky
000001368 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zázrak
000001368 653__ $$asoukromá praxe
000001368 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001368 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001368 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1368/files/krizova pavla.pdf
000001368 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1368/files/krizova pavla.gif?subformat=icon$$xicon
000001368 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1368/files/krizova pavla.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001368 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1368/files/krizova pavla.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001368 980__ $$aTHESIS

000001262 001__ 1262
000001262 005__ 20150222204548.0
000001262 041__ $$ačesky
000001262 100__ $$0AUTHOR|(SYS)zamastilovahana$$aZamastilová, Hana
000001262 245__ $$aJe to v mých rukou
000001262 260__ $$c2012
000001262 300__ $$a21 s.
000001262 520__ $$aInterpretace jsou věru lákavé, neboť poukazují na naši profesionální fundovanost, některé psychoterapeutické směry interpretace využívají poměrně hojně. Uvědomila jsem si ale, že přínos takových vstupů je, dle mého pozorování těchto nahrávek, nulový. Klientka buď můj názor odsouhlasí nebo k němu něco přidá, vlastně nikdy ho neodmítla. Spousta intervencí v terapii má minimální efekt, nemůže být všechno „účinné“. Domnívám se ale, že interpretace jsou škodlivé v tom smyslu, že nabourávají rovnocenný vztah klienta vyprávějícího příběh a terapeuta, který příběhu naslouchá. Na chvíli se interpretací terapeut staví do roviny „experta“, který ví, o čem klient mluví, protože to je známá skutečnost, v literatuře popsaná, děje se to atd.
000001262 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09
000001262 65017 $$akazuistiky
000001262 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001262 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001262 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001262 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001262 653__ $$asoukromá praxe
000001262 653__ $$aocenění
000001262 653__ $$aotázky
000001262 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1262/files/zamastilova hana.pdf
000001262 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1262/files/zamastilova hana.gif?subformat=icon$$xicon
000001262 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1262/files/zamastilova hana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001262 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1262/files/zamastilova hana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001262 980__ $$aTHESIS
000001262 999C5 $$9CURATOR$$hDE SHAZER, Steve, DOLAN Yvonne M$$i978-802-6200-079$$mZázračná otázka krátká terapie zaměřená na řešení. Vyd. 1. Překlad Ondřej Fafejta. Praha Portál, 2011, 239 s. Spektrum (Portál)$$o1$$rKN21
000001262 999C5 $$9CURATOR$$hFREEDMAN, Jill a Gene COMBS$$i978-807-3675-493$$mNarativní psychoterapie. Vyd. 1. Překlad Ivo Müller. Praha Portál, 2009, 319 s. Spektrum (Portál)$$o2$$rKN33
000001262 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-0$$t2014-05-04 08:00:07$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4