000001370 001__ 1370
000001370 005__ 20150222204549.0
000001370 041__ $$ačesky
000001370 100__ $$0AUTHOR|(SYS)pomajzlovajana$$aPomajzlová, Jana
000001370 245__ $$aZávěrečná kasuistická práce
000001370 260__ $$c2004
000001370 300__ $$a9 s.
000001370 520__ $$aDalší těžkostí, se kterou jsme se potýkaly (a myslím, že stále trochu potýkáme), bylo to, že v řeči Dany zaznívaly pochybnosti o ní samé, často zpochybnila, znevážila to, co právě řekla, opravovala se a přidávala hned další možný pohled apod. Připadalo mi, že je pro Danu vůbec těžké vyjádřit se jednoznačně, stát si za svým názorem, za tím, co řekla. Možná že vnímala všechny ty okolnosti, které mohly hrát roli, možná chtěla dát perfektní bezchybnou odpověď a raději ji zpochybnila, než aby se setkala s tím, že by s ní někdo nemusel souhlasit, nevím. Pro mě bylo každopádně velmi těžké se v její řeči vyznat a pochopit, co vlastně říká, jakou dává odpověď.
000001370 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000001370 65017 $$akazuistiky
000001370 653__ $$asoukromá praxe
000001370 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001370 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001370 653__ $$0SUBJECT|(SYS)mluveni$$amluvení a naslouchání
000001370 653__ $$0PROJECT|(SYS)mnohomluvnyklient$$amnohomluvný klient
000001370 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001370 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1370/files/pomajzlova jana.pdf
000001370 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1370/files/pomajzlova jana.gif?subformat=icon$$xicon
000001370 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1370/files/pomajzlova jana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001370 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1370/files/pomajzlova jana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001370 980__ $$aTHESIS

000001368 001__ 1368
000001368 005__ 20150222204549.0
000001368 041__ $$ačesky
000001368 100__ $$0AUTHOR|(SYS)krizovapavla$$aKřížová, Pavla
000001368 245__ $$aZávěrečná práce
000001368 300__ $$a10 s.
000001368 520__ $$aCož mě vede k myšlence, že opravdu neví, jak může život vypadat jinak. A chci jí pomoci nějakou jinou představu o světě najít nebo vytvořit. Nabízí se mi použít otázku na zázrak – používám ji třeba tam, když chci zkusit klienta vytrhnout z jeho reality a zkusit ho přenést do jiné, aby nahlédl do jiného světa mimo jeho neměnné hranice, mimo jeho současné přesvědčení. Nebo když mám pocit, že si neumí představit , že by to mohlo být nějak jinak, neodváží se chtít nebo přát si něco jiného, atd. Takže kuk za oponu.
000001368 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000001368 65017 $$akazuistiky
000001368 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zázrak
000001368 653__ $$asoukromá praxe
000001368 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001368 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001368 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1368/files/krizova pavla.pdf
000001368 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1368/files/krizova pavla.gif?subformat=icon$$xicon
000001368 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1368/files/krizova pavla.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001368 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1368/files/krizova pavla.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001368 980__ $$aTHESIS

000001269 001__ 1269
000001269 005__ 20150222204548.0
000001269 041__ $$ačesky
000001269 100__ $$0AUTHOR|(SYS)krejcarovakaterina$$aKrejcarová, Kateřina
000001269 245__ $$aZávěrečná práce
000001269 260__ $$aBrno$$c2004
000001269 300__ $$a9 s.
000001269 500__ $$aPráce odevzdaná pod jménem Živná
000001269 520__ $$aPomalu si uvědomuji, že se stupňuje moje rozčarování z toho, že se podle mě nic neděje, že si chodí „jen pokecat“ (a to mi nestačí!), a že se mi do toho pořád vkrádají pocity jakéhosi neurčitého ohrožení a podezření, že si věci umí docela dobře zařídit po svém. Rozčiluje mě způsob, jakým mluví o druhých lidech a o vztazích s nimi. Vím, že se na sezeních necítím dobře.
000001269 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000001269 65017 $$akazuistiky
000001269 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001269 653__ $$aporadenské centrum vysoké školy
000001269 653__ $$0SUBJECT|(SYS)mluveni$$amluvení a naslouchání
000001269 653__ $$ahomosexualita
000001269 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000001269 653__ $$avlastní prostor
000001269 653__ $$0PROJECT|(SYS)mnohomluvnyklient$$amnohomluvný klient
000001269 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001269 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1269/files/zivna katerina.pdf
000001269 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1269/files/zivna katerina.gif?subformat=icon$$xicon
000001269 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1269/files/zivna katerina.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001269 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1269/files/zivna katerina.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001269 980__ $$aTHESIS
000001269 999C5 $$9CURATOR$$hA. von Schlippe, J. Schweitzer$$mSystemická terapie a poradenství, Brno: Cesta.$$o1$$rKN1

000001257 001__ 1257
000001257 005__ 20150222204548.0
000001257 041__ $$ačesky
000001257 100__ $$0AUTHOR|(SYS)vysatovabarbara$$aVyšatová, Barbara
000001257 245__ $$aVlastní psychoterapeutická  kazuistika
000001257 300__ $$a12 s.
000001257 520__ $$aI když se mi podaří zvládnout techniky určitého psychoterapeutického směru, přesto to neznamená, že pak budu dobrý psychoterapeut. Každá konzultace je pro mě zrcadlem o mém vlastním člověčenství, které se na mé práci bude stále podepisovat.
000001257 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000001257 65017 $$akazuistiky
000001257 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001257 653__ $$apanická porucha
000001257 653__ $$aprvní klient
000001257 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001257 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1257/files/vysatova barbara.pdf
000001257 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1257/files/vysatova barbara.gif?subformat=icon$$xicon
000001257 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1257/files/vysatova barbara.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001257 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1257/files/vysatova barbara.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001257 980__ $$aTHESIS
000001257 999C5 $$9CURATOR$$hKratochvíl, S$$mZáklady psychoterapie. Portál, Praha 1998$$o5$$rKN56
000001257 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K$$mSystemická terapie, základy klinické teorie a praxe. ISZ, Pallata 1999$$o4$$rKN2
000001257 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe, A., Schweitzer, J.$$mSystemická terapie a poradenství. Cesta, Brno 2001$$o3$$rKN1
000001257 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I$$mUmění pomáhat. Slon 1999$$o2$$rKN32
000001257 999C5 $$9CURATOR$$hVymětal, J. a kol.$$mObecná psychoterapie. Psychoanalytické naklad., Praha 1997$$o1$$rKN58

000001236 001__ 1236
000001236 005__ 20150222204548.0
000001236 041__ $$ačesky
000001236 100__ $$0AUTHOR|(SYS)spinarovatereza$$aŠpinarová, Tereza
000001236 245__ $$aO vlivu systemiky na mou práci
000001236 260__ $$aPraha$$c2004
000001236 300__ $$a11 s.
000001236 520__ $$aV tomto období jsme během konzultací často požívali metaforu o člověku jako králi ve svém království. Zabývali jsme se zákony, které král pro své království ustanovil – sítí předpokladů, ze které vychází Kateřina při konstruování svého světa. Přestali jsme se zabývat jednotlivými situacemi a začali jsme pracovat s různými systémy vzájemně propojených předpokladů. Zabývali jsme se konkrétními předpoklady, které si Kateřina vytvořila na základě vlastní zkušenosti i těmi, které převzala od rodičů, učitelů, různých společenství i celé společnosti
000001236 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000001236 65017 $$akazuistiky
000001236 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001236 653__ $$abulimie
000001236 653__ $$0SUBJECT|(SYS)metafory$$ametafory
000001236 653__ $$asoukromá praxe
000001236 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1236/files/spinarova tereza.pdf
000001236 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1236/files/spinarova tereza.gif?subformat=icon$$xicon
000001236 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1236/files/spinarova tereza.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001236 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1236/files/spinarova tereza.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001236 980__ $$aTHESIS

000001201 001__ 1201
000001201 005__ 20150222204548.0
000001201 041__ $$ačesky
000001201 100__ $$0AUTHOR|(SYS)popelkovasarka$$aPopelková, Šárka
000001201 245__ $$aKazuistika
000001201 300__ $$a10 s.
000001201 520__ $$aBylo potřeba důkladně si vyjasnit kontext. Potřebovala jsem si být jistá, že já i klientka rozumíme nové situaci, že se budeme setkávat v nových rolích. Zejména jsem nás vyčlenila z instituce, v rámci které jsme se setkávaly. Klientce jsem vyjasnila, že by se měla cítit pohodlně a bezpečně a že se může ohradit vůči všemu, co se jí nebude líbit nebo jí nebude příjemné. To, že novému kontextu obě rozumíme, jsem si ověřila také na začátku první konzultace.
000001201 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000001201 65017 $$akazuistiky
000001201 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001201 653__ $$adomov mládeže
000001201 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001201 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001201 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001201 653__ $$azdravotní postižení
000001201 653__ $$0SUBJECT|(SYS)metafory$$ametafory
000001201 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000001201 653__ $$0SUBJECT|(SYS)samostatnost $$asamostatnost
000001201 653__ $$0SUBJECT|(SYS)ramovani$$arámování
000001201 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1201/files/popelkova sarka.pdf
000001201 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1201/files/popelkova sarka.gif?subformat=icon$$xicon
000001201 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1201/files/popelkova sarka.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001201 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1201/files/popelkova sarka.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001201 980__ $$aTHESIS
000001201 999C5 $$9CURATOR$$hHaley, J.$$mNeobvyklá psychoterapie Miltona H. Ericksona. Triton, Praha 2003$$o1$$rKN86
000001201 999C5 $$9CURATOR$$hJonesová, E. Asen, E.$$mSystemická párová terapie a deprese. Konfrontace, Praha 2004$$o2
000001201 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$mUmění pomáhat. Slon, Praha 1999$$o3$$rKN32
000001201 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-01 18:02:27$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001154 001__ 1154
000001154 005__ 20150222204547.0
000001154 041__ $$ačesky
000001154 100__ $$0AUTHOR|(SYS)kozonovajirina$$aKozoňová, Jiřina
000001154 245__ $$aObhajoba psychoterapeutického stylu
000001154 260__ $$aBrno$$c2004
000001154 300__ $$a9 s.
000001154 520__ $$aV této druhé ukázce vyjasňování se více držím toho, co klient přináší. I když se snažím nějak pojmenovávat, jak to klient má, třeba v případě, že říkám, že klientka byla jinde. V alternativním postupu bych se potřebovala doptávat na to, co znamená, že se problémy rozptýlily. Jestli to znamená, že pominuly, nebo co s nimi je, a zda se mohou zase zhmotnit? Ve druhém vstupu jsem opět spojila dva cíle v jeden. Otázku, kdo určuje, jak a kdy má klientka skončit terapii a potřebu vysvětlit jí, že se necítím kompetentní tohle za ni rozhodnout. V čem by to bylo jiné, kdybych to za Vás rozhodla já?
000001154 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000001154 65017 $$akazuistiky
000001154 653__ $$apřepis rozhovoru
000001154 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001154 653__ $$asoukromá praxe
000001154 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001154 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001154 653__ $$amanipulace
000001154 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000001154 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001154 653__ $$0PROJECT|(SYS)mnohomluvnyklient$$amnohomluvný klient
000001154 653__ $$avyjasňování
000001154 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001154 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1154/files/kozonova jirina.pdf
000001154 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1154/files/kozonova jirina.gif?subformat=icon$$xicon
000001154 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1154/files/kozonova jirina.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001154 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1154/files/kozonova jirina.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001154 980__ $$aTHESIS
000001154 999C5 $$9CURATOR$$hG. Cecchin$$m(1994) Kybernetika předsudků v psychoterapeutické praxi, KONS č.17/ 00, Praha ISZ$$o1$$rKN54
000001154 999C5 $$9CURATOR$$hI.D. Yalom$$m(1999) Lži na pohovce, Praha Portál$$o2$$rKN67
000001154 999C5 $$9CURATOR$$hI.D. Yalom$$m(2001) Dvojitá expozice In Máma a smysl života, Praha Portál$$o3$$rKN68
000001154 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, Ivan$$m(1999):Uměnípomáhat,Praha:Slon$$o5$$rKN32
000001154 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-04-30 12:02:45$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001146 001__ 1146
000001146 005__ 20150222204547.0
000001146 041__ $$ačesky
000001146 100__ $$0AUTHOR|(SYS)konicarovajana$$aKonicarová, Jana
000001146 245__ $$aKasuistika
000001146 300__ $$a10 s., 13 stran příloh
000001146 500__ $$aV příloze jsou uvedeny domácí úkoly klientky.
000001146 520__ $$aZkušenosti mě naučily, jak důležité je ošetření a vyjasňování kontextu terapie pro vývoj a zrání terapeutického vztahu. Proto mi k vyjasňování kontextu také napomáhá dopis klientovi, který zasílám, pokud je to možné, ještě před prvním sezením.
000001146 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000001146 65017 $$akazuistiky
000001146 653__ $$apřepis rozhovoru
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)supervizeterapie$$asupervize
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zákrak
000001146 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001146 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1146/files/konicarova jana.pdf
000001146 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1146/files/konicarova jana.gif?subformat=icon$$xicon
000001146 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1146/files/konicarova jana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001146 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1146/files/konicarova jana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001146 980__ $$aTHESIS

000000829 001__ 829
000000829 005__ 20150222204549.0
000000829 041__ $$ačesky
000000829 100__ $$0AUTHOR|(SYS)pernickovadagmar$$aPerníčková, Dagmar
000000829 245__ $$aKomentovaná kazuistika
000000829 260__ $$aPraha$$c2004
000000829 300__ $$a11 s.
000000829 520__ $$aBěhem naslouchání tomu, jaká vysvětlení svých potíží sama klientka nabízí - tato vysvětlení se mi možná i pro svou vnitřní logiku a srozumitelnost jevila jako dobře propracovaný „problémem nasycený příběh“ - jsem začala uplatňovat postoj „dekonstruktivního naslouchání“, který jak doufám v průběhu další práce přispěl k úspěšné dekonstrukci problémového příběhu.
000000829 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000000829 65017 $$akazuistiky
000000829 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000829 653__ $$apsychoterapeutické centrum
000000829 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000000829 653__ $$0SUBJECT|(SYS)dekonstrukce$$adekonstrukce
000000829 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/829/files/cerna dagmar.pdf
000000829 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/829/files/cerna dagmar.gif?subformat=icon$$xicon
000000829 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/829/files/cerna dagmar.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000829 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/829/files/cerna dagmar.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000829 980__ $$aTHESIS
000000829 999C5 $$9CURATOR$$mAdersen,T. (1993). See and Hear, and be Seen and Heard. In Friedman,S. (Ed.), The New Language of Change: Constructive Collaboration in Psychotherapy. New York: Guilford Press$$o1$$rKN35
000000829 999C5 $$9CURATOR$$mFreedman,J., Combs,G. (1996). Narrative Therapy. The Social Construction of preffered Realities. New York: Norton.$$o2$$rKN33
000000829 999C5 $$9CURATOR$$mJonesová,E., Asen,E. (2004). Systemická párová terapie a deprese. Hradec Králové: Konfrontace$$o3$$rKN36
000000829 999C5 $$9CURATOR$$mWhite,M.; Epston,D. (1990). Narrative means to therapeutic ends. New York: WW Norton & Co$$o4$$rKN37

000000523 001__ 523
000000523 005__ 20150222204547.0
000000523 041__ $$ačesky
000000523 100__ $$0AUTHOR|(SYS)bobpetr$$aBob, Petr
000000523 245__ $$aTrauma a narativní utváření světa
000000523 260__ $$aPraha$$c2001
000000523 300__ $$a8 s.
000000523 520__ $$aPředložená narativní technika externalizace vychází z kontextu širšího pozadí souvislostí mezi konstruktivistickým rámcem a takzvanými jevy disociace, kdy dochází k překlenutí, syntéze a integraci neslučitelných životních příběhů, které vedou v jejich konfliktu ke ztrátě životních perspektiv a síly k životu s následnou produkcí takzvaných psychopatologických projevů.
000000523 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000000523 65017 $$akazuistiky
000000523 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000000523 653__ $$atrauma
000000523 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000000523 653__ $$0SUBJECT|(SYS)terapeut$$aterapeut
000000523 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000000523 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000523 8564_ $$s70102$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/523/files/bob petr.pdf
000000523 8564_ $$s10880$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/523/files/bob petr.gif?subformat=icon$$xicon
000000523 8564_ $$s40833$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/523/files/bob petr.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000523 8564_ $$s99674$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/523/files/bob petr.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000523 980__ $$aTHESIS
000000523 999C6 $$a0-0-0-2-0-0-1$$t2014-03-19 07:18:55$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000000523 999C5 $$9CURATOR$$hCrick, Francis$$m(1997).Věda hledá duši (Překvapivá domněnka). Mladá fronta, Praha$$o1$$rKN18
000000523 999C5 $$9CURATOR$$mCrossley, Michele (2000). Narrative psychology, trauma and the study of Self/Identity. Theory Psychology, 10, 527-546.$$o2$$rKN42
000000523 999C5 $$9CURATOR$$mGould, J.R.,  Prentice, N.M., Ainslie, R.C. (1996). The splitting index Construction of a scale measuring the defense mechanism of splitting. Journal of Personality Assessment, 66, 414-430.$$o3$$rKN87$$uhttp://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8869581
000000523 999C5 $$9CURATOR$$mMaturana, H. R, Varela, F.J. (1988). The tree of knowledge The biological roots of human understanding. Shamala, Boston, MA$$o4$$rKN46
000000523 999C5 $$9CURATOR$$mParry, A., Doan, R.E. (1994).Story revisions. Narrative therapy in the postmodern world. The Guilford Press, New York, London.$$o5.$$rKN47
000000523 999C5 $$9CURATOR$$hPenrose, R.$$m(1994). The Mind and ShadowsShadows of the Mind: A search for the missing science of consciousness.$$o6$$rKN48
000000523 999C5 $$9CURATOR$$mvan der Hart, O, Friedman, B.(1989). A reader's guide to Pierre Janet on dissociation: A neglected intellectual heritage. Dissociation, 2, 3-16.$$o7$$rKN88
000000523 999C5 $$9CURATOR$$mVan Heijenoort, J. (1971). From Frege to Godel: A Source Book in Mathematical Logic, 1879-1931, Harvard University Press.$$o8$$rKN49