Lidé, kteří viděli tuto stránku, navštívili také:
-
389
Učení jako konstruktivní aktivita
- Glasersfeld, Ernst von et al
-
378
What The Frogs Eye Tells The Frogs Brain
- Maturana, Humberto et al
- PŘEKLAD:
-
377
Posílení rodiny: základy krátké terapie zaměřené na řešení
- Berg, Insoo Kim et al
- KN26
-
374
Fakta a Self z konstruktivistického pohledu
- Glasersfeld, Ernst von
-
372
Rozloučení s objektivitou
- Glasersfeld, Ernst von
-
370
O konceptu interpretace
- Glasersfeld, Ernst von
-
369
Poznámky ke konceptu změny
- Glasersfeld, Ernst von
-
369
Prejudiced about prejudice
- Cecchin, Gianfranco et al
- New Therapist Magazine:
-
369
Znaky, komunikace a jazyk
- Glasersfeld, Ernst von
-
367
Co žabí oko říká žabímu mozku
- Maturana, Humberto et al
Lidé, kteří si stáhli soubory z této stránky, se koukli také na:
-
5
O konceptu interpretace
- Glasersfeld, Ernst von
-
5
Poznámky ke konceptu změny
- Glasersfeld, Ernst von
-
5
Znaky, komunikace a jazyk
- Glasersfeld, Ernst von
-
4
Fakta a Self z konstruktivistického pohledu
- Glasersfeld, Ernst von
-
4
Rozloučení s objektivitou
- Glasersfeld, Ernst von
-
4
Učení jako konstruktivní aktivita
- Glasersfeld, Ernst von et al
-
4
O konstruování reality
- Foerster, Heinz von et al
-
4
Proč se lidem nelíbí radikální konstruktivismus
- Glasersfeld, Ernst von et al
-
3
Konstruktivistická komunikace: Překlad rozhovoru Andrey Pitasi a Ernsta von Glasersfelda
- Glasersfeld, Ernst von et al
-
3
Pojmová stavba času
- Glasersfeld, Ernst von