000001172 001__ 1172
000001172 005__ 20150331081126.0
000001172 041__ $$ačesky
000001172 100__ $$0AUTHOR|(SYS)mikulasekondrej$$aMikulášek, Ondřej
000001172 245__ $$aZbytečná námaha
000001172 260__ $$aProvodov$$c2012
000001172 300__ $$a21 s.
000001172 520__ $$aPokud se uskuteční třetí setkání, tak mám vypozorováno, že více kontroluji – mám potřebu klienta trochu brzdit, když si myslím, že staví vzdušné zámky a nepřipouští si i možné obtíže. V těchto setkáních musím hodně využívat reflektování, v rámci techniky „pražský výtah“ sjíždět do přízemí a uvědomovat si, co a proč tam dělám a z jakého důvodu nebo mé osobní zkušenosti a předpokladů pokládám tyto otázky nebo mám potřebu si ověřovat motivaci a náhled klienta.
000001172 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09$$hPROJECT|(SYS)ut09
000001172 65017 $$akazuistiky
000001172 653__ $$apřepis rozhovoru
000001172 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000001172 653__ $$0SUBJECT|(SYS)alkohol$$aalkohol
000001172 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001172 653__ $$aléčba závislostí
000001172 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000001172 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001172 653__ $$0SUBJECT|(SYS)parovaterapie$$apárová terapie
000001172 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1172/files/mikulasek ondrej.pdf
000001172 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1172/files/mikulasek ondrej.gif?subformat=icon$$xicon
000001172 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1172/files/mikulasek ondrej.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001172 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1172/files/mikulasek ondrej.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001172 980__ $$aTHESIS

000001167 001__ 1167
000001167 005__ 20150222204547.0
000001167 041__ $$ačesky
000001167 100__ $$0AUTHOR|(SYS)meisnerovapetra$$aMeisnerová, Petra
000001167 245__ $$aZávěrečná obhajovací práce psychoterapeutického výcviku „Umění terapie“
000001167 260__ $$c2005
000001167 300__ $$a13 s.
000001167 520__ $$aZaměřila jsem se v něm na zahrnutí osob do alternativního příběhu pomocí hypotetických událostí. Objeví se tam ukázky „Představ si, že...“ otázek , o kterých jsem se již zmiňovala. Budu se Petra ptát na jeho případné setkání s paní doktorkou a jak se Petr vypořádá s tím, když by paní doktorka měla jiný názor než on. V rozhovoru jsem se snažila, aby přišel při odpovídání na mé otázky na to, zda musí vždy s autoritou souhlasit, nebo zda se může rozhodovat sám za sebe.
000001167 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut02$$aUT02
000001167 65017 $$akazuistiky
000001167 653__ $$azvracení
000001167 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001167 653__ $$amentální postižení
000001167 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000001167 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000001167 653__ $$0SUBJECT|(SYS)psychosomatika$$apsychosomatika
000001167 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1167/files/meisnerova petra.pdf
000001167 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1167/files/meisnerova petra.gif?subformat=icon$$xicon
000001167 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1167/files/meisnerova petra.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001167 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1167/files/meisnerova petra.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001167 980__ $$aTHESIS
000001167 999C5 $$9CURATOR$$hBotella, L.$$mConstructivism and Narrative Psychology. Ramon Llull University, Barcelona, 2000$$o1$$rKN71
000001167 999C5 $$9CURATOR$$hFreedman, J., Combs, G.$$mNarrative Therapy. Norton, New York, 1996$$o2$$rKN33
000001167 999C5 $$9CURATOR$$hSchweitzer, J. Schlippe,, A.$$mSystemická terapie a poradenství. Cesta, Brno, 2001$$o3$$rKN1
000001167 999C5 $$9CURATOR$$hStrnad, V.$$mCestou příběhu. Psychologie dnes č. 7-8, Portál, Praha, 2002$$o4
000001167 999C5 $$9CURATOR$$hSpitz, J.$$mKaždý člověk má svůj vlastní svět. Psychologie dnes č. 6, Portál, Praha, 2000$$o5
000001167 999C5 $$9CURATOR$$hWhite, M., Epston, D.$$mNarrative Means to Therapeutic Ends. Norton, New York, 1990$$o6$$rKN37
000001167 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-01 08:54:02$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001161 001__ 1161
000001161 005__ 20150222204547.0
000001161 041__ $$ačesky
000001161 100__ $$0AUTHOR|(SYS)lauterbachovaludmila$$aLauterbachová, Ludmila
000001161 245__ $$aPísemná práce k obhajobě výcviku „Umění terapie“
000001161 300__ $$a14 s.
000001161 520__ $$aPopíši stručně, co se v konzultacích odehrálo, jak jsem pracovala, co mne při tom napadalo, jak to probíhalo. Zpětné reflexe své práce popíši na závěr celého případu.
000001161 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut03$$aUT03
000001161 65017 $$akazuistiky
000001161 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001161 653__ $$asoukromá praxe
000001161 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001161 653__ $$0SUBJECT|(SYS)samota$$asamota
000001161 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001161 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000001161 653__ $$0SUBJECT|(SYS)pripojeni$$apřipojení
000001161 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1161/files/lauterbachova ludmila.pdf
000001161 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1161/files/lauterbachova ludmila.gif?subformat=icon$$xicon
000001161 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1161/files/lauterbachova ludmila.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001161 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1161/files/lauterbachova ludmila.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001161 980__ $$aTHESIS
000001161 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig K.$$mSystemická terapie. Praha, Pallata 1994$$o1$$rKN2
000001161 999C5 $$9CURATOR$$hPecháčková S.$$mZpráva o systemické terapii. Praha, ISZ 1993$$o2$$rKN38
000001161 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe A., Schweitzer L.$$mSystemická terapie a poradenství. Brno, Cesta 2001$$o3$$rKN1
000001161 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla I.$$mUmění pomáhat. Praha, Slon 2005$$o4$$rKN32
000001161 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-04-30 17:05:33$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001137 001__ 1137
000001137 005__ 20150222204548.0
000001137 041__ $$ačesky
000001137 100__ $$0AUTHOR|(SYS)jezkovatereza$$aJežková, Tereza
000001137 245__ $$aBoj se sociální fobií - práce s klientkou Klárou
000001137 260__ $$a2013
000001137 300__ $$a19 s.
000001137 520__ $$aSetkání s ní mi působila radost z dobře odvedené práce i z příjemného lidského kontaktu. Ačkoli v kontextu systemické terapie nemá tento konstrukt příliš velký význam, dá se říci, že mezi námi během času vznikl hluboký terapeutický vztah i určité lidské pouto. Protože s těmito veličinami neumím dobře pracovat, vzala jsem si v závěru terapie Klárčin případ a svou práci s ní na supervizi, která mi pomohla najít cesty k tomu, jak spolupráci a terapeutický vztah dobře ukončit.
000001137 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09
000001137 65017 $$akazuistiky
000001137 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001137 653__ $$aškola
000001137 653__ $$0SUBJECT|(SYS)supervizeterapie$$asupervize
000001137 653__ $$asociální fobie
000001137 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000001137 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001137 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1137/files/jezkova tereza.pdf
000001137 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1137/files/jezkova tereza.gif?subformat=icon$$xicon
000001137 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1137/files/jezkova tereza.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001137 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1137/files/jezkova tereza.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001137 980__ $$aTHESIS
000001137 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, Kurt:$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe; PALLATA: 1994$$o1$$rKN2
000001137 999C5 $$9CURATOR$$hvon Schlippe, Arist, Schweitzer, Jochen$$mSystemická terapie a poradenství CESTA:1998.$$o2$$rKN1
000001137 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, Ivan$$mUmění pomáhat; SLON: 2004$$o3

000001124 001__ 1124
000001124 005__ 20150222204547.0
000001124 041__ $$ačesky
000001124 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hrdlickovavladimira$$aHrdličková, Vladimíra
000001124 245__ $$aBubliny paní H.
000001124 260__ $$aSkalice u České Lípy$$c2007
000001124 300__ $$a13 s.
000001124 520__ $$aV případě paní H. ke změně vedla především externalizace „řečí“ a vytvoření metafory „bubliny“ jako ochrany proti „řečem“. Klientka pak již sama rozšířila možnosti používání „bublin“ na jiné problémové oblasti. Dalším významným momentem byla dekonstrukce odpočinku. Umožnila klientce změnit k odpočinku vztah, obrátit se k sobě, začít o sebe pečovat, hospodařit s energií.
000001124 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut03$$aUT03
000001124 65017 $$akazuistiky
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)strach$$astrach
000001124 653__ $$apřepis rozhovoru
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)mluveni$$amluvení a naslouchání
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)metafory$$ametafory
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)supervizeterapie$$asupervize
000001124 653__ $$anapadení
000001124 653__ $$aporadna pro mezilidské vztahy
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000001124 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1124/files/hrdlickova vladka.pdf
000001124 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1124/files/hrdlickova vladka.gif?subformat=icon$$xicon
000001124 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1124/files/hrdlickova vladka.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001124 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1124/files/hrdlickova vladka.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001124 980__ $$aTHESIS
000001124 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig K.$$mSystemická terapie,Praha Pallata,1994$$o2$$rKN2
000001124 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe A.,Schweitzer L.$$mSystemická terapie a poradenství,Brno Cesta,2001$$o4$$rKN1
000001124 999C5 $$9CURATOR$$hPecháčková S$$mZpráva o systemické terapii,Praha:ISZ,1993$$o3$$rKN38
000001124 999C5 $$9CURATOR$$hKratochvíl S.$$mZáklady psychoterapie,Praha:Portál,2002$$o4$$rKN56
000001124 999C5 $$9CURATOR$$mKontext, XIII.-Ročenka 1997, Praha, 1997$$o5
000001124 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-1$$t2014-04-29 07:36:03$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001115 001__ 1115
000001115 005__ 20150310193740.0
000001115 041__ $$ačesky
000001115 100__ $$0AUTHOR|(SYS)haslarovamarta$$aHašlarová, Marta
000001115 245__ $$aZávěrečná práce
000001115 300__ $$a14 s.
000001115 520__ $$aNenašla jsem patřičnou literaturu na to, jak má terapeut nakládat s vnitřními pocity, obrazy, vnímáním nebo přesvědčeními. Nikde se nepíše, že terapeut má v tu chvíli nekonečné množství voleb, jak zareagovat, jak pokračovat. Ale nakonec může zvolit a volí jen jednu jedinou. Tu , která ho prozrazuje a vypovídá jen o něm - kdo je teď a v tuto chvíli.
000001115 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04a$$aUT04a
000001115 65017 $$akazuistiky
000001115 653__ $$0SUBJECT|(SYS)nasili$$adomácí násílí
000001115 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000001115 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001115 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001115 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001115 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000001115 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001115 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1115/files/haslarova marta.pdf
000001115 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1115/files/haslarova marta.gif?subformat=icon$$xicon
000001115 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1115/files/haslarova marta.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001115 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1115/files/haslarova marta.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001115 980__ $$aTHESIS
000001115 999C5 $$9CURATOR$$hArist von Schlippe- Jochen Schweitzer$$mSystemická terapie a poradenství$$o1$$rKN1
000001115 999C5 $$9CURATOR$$hKurt Ludewig$$mSystemická terapie$$o2$$rKN2
000001115 999C5 $$9CURATOR$$mRodinná sousoší a jiné metaforické techniky$$o3

000000957 001__ 957
000000957 005__ 20150310193625.0
000000957 041__ $$ačesky
000000957 100__ $$0AUTHOR|(SYS)decterphilip$$aDecter, Philip
000000957 245__ $$aZ izolace do komunity: Spolupráce s dětmi a rodinami v období krize
000000957 520__ $$aNíže předkládáme historii naší cesty k alternativním postupům. Nabízíme antropologické prizma, které nám pomohlo „zviditelnit“ některé neúmyslné účinky naší práce. Předkládáme k úvaze alternativní postupy, které, jak věříme, může uspokojit institucionální nároky na bezpečí, přičemž dbá na přání dětí a rodin. Na závěr předkládáme několik otázek ke zvážení pro terapeuty při podobné práci.
000000957 65017 $$astudentské překlady
000000957 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000000957 653__ $$0SUBJECT|(SYS)rodinaterapie$$arodinná terapie
000000957 653__ $$0SUBJECT|(SYS)socialniprace$$asociální práce
000000957 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000000957 653__ $$0$$aSUBJECT|(SYS)integrativnipokus$$aintegrativní pokus
000000957 653__ $$0SUBJECT|(SYS)nasili$$anásilí
000000957 653__ $$0SUBJECT|(SYS)krize$$akrize
000000957 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000957 700__ $$0AUTHOR|(SYS)buckleyelisabeth$$aBuckley, Elisabeth
000000957 765__ $$tFrom Isolation to Community: Collaborating with children and families  in times of crisis
000000957 773__ $$n2$$pThe International Journal of Narrative Therapy and Community Work$$y2006
000000957 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/957/files/Decter Buckley Z izolace do komunity.pdf
000000957 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/957/files/Decter Buckley Z izolace do komunity.gif?subformat=icon$$xicon
000000957 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/957/files/Decter Buckley Z izolace do komunity.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000957 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/957/files/Decter Buckley Z izolace do komunity.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000957 909C4 $$dhttp://www.dulwichcentre.com.au/from-isolation-to-community.pdf$$pDulwich Centre
000000957 980__ $$aTRANSLATION

000000862 001__ 862
000000862 005__ 20150308203422.0
000000862 037__ $$aKN17
000000862 041__ $$ačesky
000000862 100__ $$0AUTHOR|(SYS)bubenikmiroslav$$aBubeník, Miroslav
000000862 245__ $$aNarativní psychoterapie a její využití v případě poruch osobnosti s projevy agresivního chování
000000862 260__ $$aČeské Budějovice$$bJihočeská univerzita$$c2011
000000862 300__ $$a80 p.
000000862 65017 $$acitováno studenty
000000862 653__ $$aporuchy osobnosti
000000862 653__ $$0PROJECT|(SYS)psychoterapie$$apsychoterapie
000000862 653__ $$0SUBJECT|(SYS)systemickaterapie$$asystemická terapie
000000862 653__ $$0SUBJECT|(SYS)nasili$$anásilí
000000862 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000000862 653__ $$apersonifikace
000000862 653__ $$0SUBJECT|(SYS)dekonstrukce$$adekonstrukce
000000862 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000000862 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/862/files/diplomova_prace.pdf
000000862 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/862/files/diplomova_prace.gif?subformat=icon$$xicon
000000862 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/862/files/diplomova_prace.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000862 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/862/files/diplomova_prace.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000862 980__ $$aBOOK

000000823 001__ 823
000000823 005__ 20150222210845.0
000000823 041__ $$ačesky
000000823 100__ $$0AUTHOR|(SYS)bryksantonin$$aBryks, Antonín
000000823 245__ $$aPsychoterapeutická konzultace s paní Hankou
000000823 260__ $$c2008
000000823 300__ $$a15 s.
000000823 520__ $$aDomnívám se, že terapie byla vedena postupem sedmi kroků v „narativním“ způsobu a směřovala k vytyčenému cíli. Bylo použito průběžné oceňování, přesvědčování logikou a návody, které si klientka většinou sama v sobě hledala.
000000823 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut05a$$aUT05a
000000823 610__ $$0INSTITUCE|(SYS)renesance$$aRenesance
000000823 65017 $$akazuistiky
000000823 653__ $$apřepis rozhovoru
000000823 653__ $$azkoušky
000000823 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000823 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stres $$astres
000000823 653__ $$0SUBJECT|(SYS)psychosomatika$$apsychosomatika
000000823 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000000823 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000000823 653__ $$0SUBJECT|(SYS)ocenovani$$aoceňování
000000823 653__ $$apsychiatrická ambulance
000000823 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/823/files/bryks antonin.pdf
000000823 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/823/files/bryks antonin.gif?subformat=icon$$xicon
000000823 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/823/files/bryks antonin.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000823 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/823/files/bryks antonin.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000823 980__ $$aTHESIS
000000823 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-03-24 17:19:25$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000000823 999C5 $$9CURATOR$$mHawkins, P., Shohet, R.: Supervize v pomáhajících profesích, nakl. Portál 2004, 208 s.$$o2
000000823 999C5 $$9CURATOR$$mSchlippe, A., Schweitzer, J. Systematická terapie a poradenství. Brno: nakl.Cesta$$o4$$rKN1
000000823 999C5 $$9CURATOR$$mUmění terapie, Studijní materiál ISZ$$o1
000000823 999C5 $$9CURATOR$$mGjuričová Š., Kubička, J. Rodinná terapie. Systemické a narativní přístupy. Praha: nakl. Grada 2003$$o3$$rKN31

000000822 001__ 822
000000822 005__ 20150222210423.0
000000822 041__ $$ačesky
000000822 100__ $$0AUTHOR|(SYS)brozovaeva$$aBrožová, Eva
000000822 245__ $$aTerapeutické přibližování k panu Drakovi
000000822 260__ $$aPraha$$c2005
000000822 300__ $$a12 s.
000000822 520__ $$aPři zahájení terapie jsem si tedy na otázku: V čem je systemická terapie s lidmi s mentálním postižením jiná, odpověděla, že v ničem. Je specifická člověkem , který tam sedí a povídá si se mnou. Každý člověk je specifický svým jazykem, který nějak používá, svým příběhem, který mi sděluje, svým tempem. Musím to být já, která se přizpůsobí jeho jazyku, jeho tempu a pokusím se v tomto jeho systému ukázat ještě jiné možnosti, dát mu na výběr, pokud si bude chtít vybírat. Změna, moment proměny, to je to, o čem přemýšlím.
000000822 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000000822 65017 $$akazuistiky
000000822 653__ $$arozhovory
000000822 653__ $$amentální postižení
000000822 653__ $$apřepis rozhovoru
000000822 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000822 653__ $$0SUBJECT|(SYS)mluveni$$anaslouchání a mluvení
000000822 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000000822 653__ $$achráněné bydlení
000000822 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stezovatel$$astěžovatel
000000822 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000000822 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/822/files/brozova eva.pdf
000000822 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/822/files/brozova eva.gif?subformat=icon$$xicon
000000822 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/822/files/brozova eva.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000822 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/822/files/brozova eva.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000822 980__ $$aTHESIS
000000822 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-1$$t2014-03-24 16:57:19$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000000822 999C5 $$9CURATOR$$mBělohradský, Václav: Krajiny a pravdy, O relativismu Karla Čapka. In: Společnost nevolnosti. Eseje z pozdější doby$$o1$$rKN43$$uhttp://archiv.vulgo.net
000000822 999C5 $$9CURATOR$$mBělohradský, Václav: Pastevci proti odborníkům.Objektivita? Objektivita! Objektivita!,$$o2$$uhttp://archiv.vulgo.net
000000822 999C5 $$9CURATOR$$mBateson, Gregory: Mysl a příroda (nezbytná jednota)$$o3$$rKN9$$uwww.vhled.cz
000000822 999C5 $$9CURATOR$$mÚlehla, Ivan : Cesta k ekologii mysli, KONS$$o4$$rKN44