000002155 001__ 2155
000002155 005__ 20160206205855.0
000002155 035__ $$aAUTHOR|(SYS)bilkovazuzana1
000002155 046__ $$f23.10.1984
000002155 100__ $$aBílková, Zuzana 1
000002155 400__ $$aNěmečková Zuzana
000002155 511__ $$4PROJECT|(SYS)ut12$$aUT12
000002155 65017 $$aabsolvent
000002155 925__ $$a29.1.2016
000002155 980__ $$aAUTHORITY
000002155 980__ $$aAUTHOR

000002156 001__ 2156
000002156 005__ 20160206203452.0
000002156 035__ $$aAUTHOR|(SYS)mareckovamarie
000002156 046__ $$f8.4.1981
000002156 100__ $$aMarečková, Marie
000002156 511__ $$4PROJECT|(SYS)ut12$$aUT12
000002156 65017 $$aabsolvent
000002156 925__ $$a29.1.2016
000002156 980__ $$aAUTHORITY
000002156 980__ $$aAUTHOR

000002157 001__ 2157
000002157 005__ 20160206211122.0
000002157 035__ $$aAUTHOR|(SYS)arvaikatarina
000002157 046__ $$f14.2.1986
000002157 100__ $$aÁrvai, Katarína
000002157 400__ $$aKráčalová, Katarína
000002157 511__ $$4PROJECT|(SYS)ut12$$aUT12
000002157 65017 $$aabsolvent
000002157 925__ $$a29.1.2016
000002157 980__ $$aAUTHOR
000002157 980__ $$aAUTHORITY

000002158 001__ 2158
000002158 005__ 20160207072944.0
000002158 041__ $$ačesky
000002158 100__ $$0AUTHOR|(SYS)bilkovazuzana1$$aBílková, Zuzana 1
000002158 245__ $$aZávěrečná práce
000002158 260__ $$c2016
000002158 300__ $$a20 s.
000002158 520__ $$aTento případ jsme si vybrala proto, že podle mě dobře ilustruje moje přemýšlení a přesvědčení, že problémy s dětmi se dají zvládnout tím, že budeme pracovat s rodiči či osobami, které se o děti starají (Vendula není biologickým rodičem). V tomto případě to bylo o něco jednodušší, protože toto přesvědčení sdíleli i oba partneři.
000002158 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut12$$aUT12
000002158 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002158 653__ $$apárová terapie
000002158 653__ $$avýchovné problémy
000002158 65017 $$akazuistiky
000002158 8564_ $$s309614$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2158/files/bilkova-zuzana.pdf
000002158 980__ $$aTHESIS

000002159 001__ 2159
000002159 005__ 20160207073634.0
000002159 041__ $$ačesky
000002159 100__ $$0AUTHOR|(SYS)fejkusovapavlina$$aFejkusová, Pavlína
000002159 245__ $$aZávěrečná kazuistika
000002159 260__ $$c2016
000002159 300__ $$a27 s.
000002159 520__ $$aPetr (22 let) přichází do mé soukromé konzultovny v březnu 2015 po předchozí telefonické domluvě, kdy první telefonický kontakt proběhl s jeho matkou, která terapii objednala z důvodů obtíží Petra vrátit se do společnosti po hospitalizaci na psychiatrii. Pro dojednání termínu si již zavolal sám
000002159 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut12$$aUT12
000002159 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002159 653__ $$apískoviště
000002159 653__ $$anásledná péče
000002159 653__ $$aduševní choroby
000002159 65017 $$akazuistiky
000002159 8564_ $$s1342465$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2159/files/fejkusova-pavlina.pdf
000002159 980__ $$aTHESIS

000002160 001__ 2160
000002160 005__ 20160207074155.0
000002160 041__ $$ačesky
000002160 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hladkavlasta$$aHladká, Vlasta
000002160 245__ $$aMůžete koně přivést k řece, ale pít ho nedonutíte
000002160 260__ $$c2016
000002160 300__ $$a24 s.
000002160 520__ $$aČtrnáctiletou Petru přivedla do naší pedagogicko-psychologické poradny její matka na doporučení učitelky zeměpisu, abychom posoudili její obtíže se psaním. Z konzultace vyplynulo, že Petra má také výchovné problémy, a to ve škole i v domácím prostředí. Výukové problémy zmíněná učitelka připisuje její nesoustředěnosti, negativismu a nezájmu o školu.
000002160 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut12$$aUT12
000002160 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002160 653__ $$avýchovné problémy
000002160 653__ $$apedagogická poradna
000002160 65017 $$akazuistiky
000002160 8564_ $$s400093$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2160/files/hladka-vlasta.pdf
000002160 980__ $$aTHESIS

000002162 001__ 2162
000002162 005__ 20160207075231.0
000002162 041__ $$ačesky
000002162 100__ $$0AUTHOR|(SYS)lhotovapavla$$aLhotová, Pavla
000002162 245__ $$aKazuistika k závěrečným obhajobám
000002162 260__ $$c2016
000002162 300__ $$a18 s.
000002162 520__ $$aOpakovaný kolapsový stav měla paní Marika během vstupního vyšetření a i po jeho zvládnutí byla stále velmi úzkostná, neklidná, stěžovala si na velké až nezvladatelné bolesti žaludku, brnění tváře a úst, pálení na hrudi a slabost. Výsledky předběžných vyšetření zatím nevypovídaly nic o možné příčině těchto stavů, velmi dobrý efekt měla anxiolytika. V rámci celkové péče dávalo ošetřující lékařce smysl povolat psychologa, který by se mohl pokusit o krizovou intervenci, tj. aspoň částečnou stabilizaci psychického stavu paní Mariky. Seznámily jsme se tak hned druhý den po přijetí na oddělení.
000002162 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut12$$aUT12
000002162 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002162 653__ $$apráce u lůžka
000002162 653__ $$ahospitalizace
000002162 65017 $$akazuistiky
000002162 8564_ $$s944106$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2162/files/lhotova-pavla.pdf
000002162 980__ $$aTHESIS

000002163 001__ 2163
000002163 005__ 20160207080727.0
000002163 041__ $$ačesky
000002163 100__ $$0AUTHOR|(SYS)pravdovamiroslava$$aPravdová, Miroslava
000002163 245__ $$aNa nové cestě
000002163 260__ $$c2016
000002163 300__ $$a19 s.
000002163 520__ $$aHistorie její závislosti začala ve 14 letech, kdy experimentovala s marihuanou. Na střední škole postupně přešla k braní tvrdých drog. Stala se nitrožilním uživatelem pervitinu a navázala partnerský vztah také s uživatelem drog. Odmaturovala s velkými obtížemi a rodiče se rozhodli, že půjde na svou první léčbu. V léčebně se klientka stabilizovala a po ukončení léčby abstinovala od pervitinu téměř 3 roky. Nicméně s marihuanou koketovala i nadále. Našla si sice práci, kam pravidelně chodila, ale její pracovní morálka pomalu klesala.
000002163 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut12$$aUT12
000002163 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002163 653__ $$azávislosti
000002163 653__ $$anásledná péče
000002163 653__ $$adrogy
000002163 65017 $$akazuistiky
000002163 8564_ $$s156367$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2163/files/pravdova-mirka .pdf
000002163 980__ $$aTHESIS

000002164 001__ 2164
000002164 005__ 20160207080532.0
000002164 041__ $$ačesky
000002164 100__ $$0AUTHOR|(SYS)soldanjan$$aSoldán, Jan
000002164 245__ $$aZávěrečná kazuistika
000002164 260__ $$c2016
000002164 300__ $$a22 s.
000002164 520__ $$aPodnětem k zahájení spolupráce byl telefonát s matkou patnáctileté Emy. Ta mě informovala, že má lékařskou žádanku k „psychologickému vyšetření“. Obracela se na nás na doporučení a vzhledem k povaze pracoviště měla naději, že se z naší strany může její dceři dostat pomoc. Popisovala, že u dcery dochází ke každodennímu přejídání, „nemá nikdy dost“.
000002164 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut12$$aUT12
000002164 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002164 653__ $$arodinná terapie
000002164 653__ $$abulimie
000002164 653__ $$aporuchy příjmu potravy
000002164 65017 $$akazuistiky
000002164 8564_ $$s926476$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2164/files/soldan-jan.pdf
000002164 980__ $$aTHESIS

000002165 001__ 2165
000002165 005__ 20170801134518.0
000002165 041__ $$ačesky
000002165 100__ $$0AUTHOR|(SYS)neuwirthovabarbora$$aNeuwirthová, Barbora
000002165 245__ $$aKudy na doktorát
000002165 260__ $$c2016
000002165 300__ $$a19 s.
000002165 520__ $$aSvůj terapeutický styl se snažím stavět na biologických východiscích systemického myšlení a na postulátech radikálního konstruktivismu. Snažím se rozumět a do praxe uvádět myšlenky H. Maturany a být si při své práci s klienty plně vědomá toho, že každá živá bytost je „autopoietickým systémem determinovaným svou strukturou, operacionálně uzavřeným a autonomním“
000002165 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut12$$aUT12
000002165 65017 $$akazuistiky
000002165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)reflektování$$areflektování
000002165 8564_ $$s703082$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2165/files/neuwirthova.pdf
000002165 980__ $$aTHESIS