000001110 001__ 1110
000001110 005__ 20150222204547.0
000001110 041__ $$ačesky
000001110 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hacklovarenata$$aHacklová, Renata
000001110 245__ $$aZávěrečná práce
000001110 300__ $$a13 s.
000001110 520__ $$aPokusila jsem se rekapitulovat základní témata a nabídnout jí je – zveřejnit je a vhodně je buď uzavřít nebo na nich pracovat.. Působilo to ale spíš opačně – zarazila se a celá situace působila příliš uměle, strojeně, na což Alžběta reaguje uzavřením se. Pak si sama vybrala aktuální epizodu z nedávné doby.
000001110 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001110 65017 $$akazuistiky
000001110 653__ $$akrizové centrum
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001110 653__ $$avyjasňování
000001110 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1110/files/hacklova renata.pdf
000001110 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1110/files/hacklova renata.gif?subformat=icon$$xicon
000001110 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1110/files/hacklova renata.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001110 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1110/files/hacklova renata.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001110 980__ $$aTHESIS

000001199 001__ 1199
000001199 005__ 20150222204548.0
000001199 041__ $$ačesky
000001199 100__ $$0AUTHOR|(SYS)peterovazuzana$$aPeterová, Zuzana
000001199 245__ $$aZávěrečná písemná práce k obhajobě
000001199 300__ $$a6 s.
000001199 500__ $$aPoznámky garanta
000001199 520__ $$aTrauma holocastu a ztráty rodiny v životě staré paní a její samota na sklonku života.
000001199 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001199 65017 $$akazuistiky
000001199 653__ $$apřepis rozhovoru
000001199 653__ $$aholocaust
000001199 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001199 653__ $$0SUBJECT|(SYS)samota$$asamota
000001199 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1199/files/peterova zuzana.pdf
000001199 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1199/files/peterova zuzana.gif?subformat=icon$$xicon
000001199 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1199/files/peterova zuzana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001199 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1199/files/peterova zuzana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001199 980__ $$aTHESIS

000000822 001__ 822
000000822 005__ 20150222210423.0
000000822 041__ $$ačesky
000000822 100__ $$0AUTHOR|(SYS)brozovaeva$$aBrožová, Eva
000000822 245__ $$aTerapeutické přibližování k panu Drakovi
000000822 260__ $$aPraha$$c2005
000000822 300__ $$a12 s.
000000822 520__ $$aPři zahájení terapie jsem si tedy na otázku: V čem je systemická terapie s lidmi s mentálním postižením jiná, odpověděla, že v ničem. Je specifická člověkem , který tam sedí a povídá si se mnou. Každý člověk je specifický svým jazykem, který nějak používá, svým příběhem, který mi sděluje, svým tempem. Musím to být já, která se přizpůsobí jeho jazyku, jeho tempu a pokusím se v tomto jeho systému ukázat ještě jiné možnosti, dát mu na výběr, pokud si bude chtít vybírat. Změna, moment proměny, to je to, o čem přemýšlím.
000000822 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000000822 65017 $$akazuistiky
000000822 653__ $$arozhovory
000000822 653__ $$amentální postižení
000000822 653__ $$apřepis rozhovoru
000000822 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000822 653__ $$0SUBJECT|(SYS)mluveni$$anaslouchání a mluvení
000000822 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000000822 653__ $$achráněné bydlení
000000822 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stezovatel$$astěžovatel
000000822 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000000822 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/822/files/brozova eva.pdf
000000822 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/822/files/brozova eva.gif?subformat=icon$$xicon
000000822 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/822/files/brozova eva.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000822 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/822/files/brozova eva.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000822 980__ $$aTHESIS
000000822 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-1$$t2014-03-24 16:57:19$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000000822 999C5 $$9CURATOR$$mBělohradský, Václav: Krajiny a pravdy, O relativismu Karla Čapka. In: Společnost nevolnosti. Eseje z pozdější doby$$o1$$rKN43$$uhttp://archiv.vulgo.net
000000822 999C5 $$9CURATOR$$mBělohradský, Václav: Pastevci proti odborníkům.Objektivita? Objektivita! Objektivita!,$$o2$$uhttp://archiv.vulgo.net
000000822 999C5 $$9CURATOR$$mBateson, Gregory: Mysl a příroda (nezbytná jednota)$$o3$$rKN9$$uwww.vhled.cz
000000822 999C5 $$9CURATOR$$mÚlehla, Ivan : Cesta k ekologii mysli, KONS$$o4$$rKN44

000001128 001__ 1128
000001128 005__ 20150311122123.0
000001128 041__ $$ačesky
000001128 100__ $$0AUTHOR|(SYS)jargusmarek$$aJargus, Marek
000001128 245__ $$aSystemická psychoterapie drogového faráře
000001128 300__ $$a12 s.
000001128 500__ $$aPoznámky garanta
000001128 520__ $$aPomáhání slovem a nasloucháním je pro mne už 12 let záležitostí srdce, vždy znovu zajímavou a dobrodružnou. Od prvního nesmělého naslouchání drogově závislým v terapeutické komunitě, přes poradenskou činnost ve vězení a duchovní službu lidem ve farnosti, až po tabulku s nápisem: katolický kněz a psychoterapeut. Bez systemického psychoterapeutického výcviku, bych si tuto poslední „nehoráznost“ nikdy nedovolil.
000001128 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001128 65017 $$akazuistiky
000001128 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001128 653__ $$adrogy
000001128 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000001128 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001128 653__ $$akontaktní centrum
000001128 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001128 653__ $$aléčba závislostí
000001128 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001128 653__ $$0SUBJECT|(SYS)supervizeterapie$$asupervize
000001128 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1128/files/jargus marek.pdf
000001128 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1128/files/jargus marek.gif?subformat=icon$$xicon
000001128 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1128/files/jargus marek.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001128 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1128/files/jargus marek.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001128 980__ $$aTHESIS

000001266 001__ 1266
000001266 005__ 20150222204548.0
000001266 041__ $$ačesky
000001266 100__ $$0AUTHOR|(SYS)zejdovabohdana$$aZejdová, Bohdana
000001266 245__ $$aRušit či nerušit?
000001266 260__ $$c2005
000001266 300__ $$a11 s.
000001266 520__ $$aChce být zdravá, to znamená nemít depresi. Ví, že není normální. Chce se léčit. Přichází jako osoba hledající pomoc v roli stěžovatele, stěžuje si sama na sebe. Řílá, že očekává, že jí řeknu, co dělá špatně, v čem je špatná, co má změnit a jak. Při tom se odvolává na moji odbornost. Její řeči byly výlučně řečmi o problému.
000001266 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001266 65017 $$akazuistiky
000001266 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001266 653__ $$0SUBJECT|(SYS)pripojeni$$apřipojení
000001266 653__ $$anemoc
000001266 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000001266 653__ $$0SUBJECT|(SYS)mluveni$$amluvení a naslouchání
000001266 653__ $$0SUBJECT|(SYS)ramovani$$arámování
000001266 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stezovatel$$astěžovatel
000001266 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1266/files/zejdova bohdana.pdf
000001266 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1266/files/zejdova bohdana.gif?subformat=icon$$xicon
000001266 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1266/files/zejdova bohdana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001266 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1266/files/zejdova bohdana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001266 980__ $$aTHESIS
000001266 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K.$$mSystemická terapie, PALLATA, Praha, 1994$$o1$$rKN2
000001266 999C5 $$9CURATOR$$hvon Schlippe, A., Schweitzer, J.$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, Brno, 2001$$o2$$rKN1
000001266 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla I.$$mUmění pomáhat, SLON, Praha, 2005$$o3$$rKN32
000001266 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-04 08:48:40$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001221 001__ 1221
000001221 005__ 20150222204548.0
000001221 041__ $$ačesky
000001221 100__ $$0AUTHOR|(SYS)simeckovatatana$$aŠimečková, Taťána
000001221 245__ $$aPřípadová studie
000001221 260__ $$c2005
000001221 300__ $$a18 s.
000001221 520__ $$aZde se terapeutka vydala cestou, v níž nehledala „jádro“ problému dospělosti či nedospělosti, neusilovala o jeho popis. Naopak se snažila o sestavení takového příběhu, který je postavený na popisech a situacích, ve kterých se klient cítí či jedná jako dospělý. Předpoklad takové terapeutické práce je, že takové výjimky z „problémového příběhu“ existují, jen jim klient nepřikládá takovou váhu a pozornost.
000001221 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001221 65017 $$akazuistiky
000001221 653__ $$apřepis rozhovoru
000001221 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001221 653__ $$aporadna pro děti a mládež
000001221 653__ $$apřepis rozhovoru
000001221 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zázrak
000001221 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001221 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1221/files/simeckova tana.pdf
000001221 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1221/files/simeckova tana.gif?subformat=icon$$xicon
000001221 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1221/files/simeckova tana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001221 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1221/files/simeckova tana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001221 980__ $$aTHESIS
000001221 999C6 $$a0-0-0-2-0-0-1$$t2014-05-02 14:22:23$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000001221 999C5 $$9CURATOR$$hMaturana, H.$$m(1998) Úvahy o lásce. Kons č. 9$$o2$$rKN96
000001221 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K.$$m(1994) Systemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. Pallata, Praha$$o3$$rKN2
000001221 999C5 $$9CURATOR$$hRieger, Z. Vyhnálková, H.$$m(1996) Ostrov rodiny. Konfrontace, Hradec Králové$$o4$$rKN97
000001221 999C5 $$9CURATOR$$hde Shazer, S.$$m(1997) Terapie poststrukturální revize. Kons, teoretická řada č. 4$$o5$$rKN98
000001221 999C5 $$9CURATOR$$hde Shazer, S.$$m(1997) Nechme rozdíly pracovat. Kons, klinická řada č. 2$$o6$$rKN99
000001221 999C5 $$9CURATOR$$hvon Schlippe, A.$$m(2001) Systemická terapie a poradenství. Cesta, Brno$$o7$$rKN1
000001221 999C5 $$9CURATOR$$hTomm, K.$$m(1997) Sociálně konstrukcionistický Přístup k psychoterapii. Workschop, Praha (1998) Jak skutečná je skutečnost? Konfrontace, Hradec Králové$$o8
000001221 999C5 $$9CURATOR$$hWatzlawick, P.$$mJak skutečná je skutečnost? Konfrontace, Hradec Králové$$o9$$rKN100
000001221 999C5 $$9CURATOR$$hJonesová, E.$$mTerapie rodinných systémů. Konfrontace, Hradec Králové$$o10$$rKN55

000001255 001__ 1255
000001255 005__ 20150222204548.0
000001255 041__ $$ačesky
000001255 100__ $$0AUTHOR|(SYS)votavovaradka$$aVotavová, Radka
000001255 245__ $$aPísemná práce ­ komentovaná kasuistika
000001255 260__ $$aPraha$$c2005
000001255 300__ $$a12 s.
000001255 520__ $$aCítila jsem, že v tomto kontextu spolupráce budu muset velmi pečovat o svoji pozici v rozhovoru. Navíc v situaci, kdy mi bude upřeno jedno z kritérií, které mi do této doby připadalo jako nezbytné pro vytvoření pocitu bezpečí, a to práce v mém pracovním prostředí. Pokud jsem se v rozhovoru necítila dobře nebo jsem se ztrácela, rozhovor jsem zastavovala, zveřejňovala jsem svůj stav, vracela jsem sebe i rozhovor zpátky k cíli, rekapitulovala jsem.
000001255 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001255 65017 $$akazuistiky
000001255 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001255 653__ $$amateřské centrum
000001255 653__ $$arodinné vztahy
000001255 653__ $$0SUBJECT|(SYS)oteviraniterapie$$aotevírání terapie
000001255 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1255/files/votavova radka.pdf
000001255 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1255/files/votavova radka.gif?subformat=icon$$xicon
000001255 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1255/files/votavova radka.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001255 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1255/files/votavova radka.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001255 980__ $$aTHESIS
000001255 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe,A.,Schweitzer,J$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, Brno, 2001$$o2$$rKN1
000001255 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$mUmění pomáhat, Renesance, Písek, 1996$$o1$$rKN32

000001263 001__ 1263
000001263 005__ 20150222204548.0
000001263 041__ $$ačesky
000001263 100__ $$0AUTHOR|(SYS)zaverkovamarketa$$aZávěrková, Markéta
000001263 245__ $$aPísemná práce - komentovaná kasuistika
000001263 260__ $$c2005
000001263 300__ $$a14 s.
000001263 520__ $$a„Máš něco o čem bychom si mohli dnes povídat?“ J. „No, přemýšlím nad hodně věcmi, pak je udělám jinak.“... „Když si něco naplánuju, proč se to pak nepovede?“ Přes otázky na výjimky „Kdy se to povedlo podle plánu?, měřící otázku „Jakou část trablů to v tvém životě to zabírá?“ „Hodně, 70%“, jsme se dostali k tomu, že se budeme zabývat tím, jak neuhnout z plánu, plány uskutečnit. J. chce porozumět tomu, proč naplánované věci neuskuteční, chtěl by poradit, proč to neudělá, když už si to naplánoval.
000001263 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001263 65017 $$akazuistiky
000001263 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001263 653__ $$avýchovný ústav pro děti a mládež
000001263 653__ $$atrestná činnost
000001263 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001263 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001263 653__ $$0SUBJECT|(SYS)strach$$astrach
000001263 653__ $$0SUBJECT|(SYS)reflektujicitym$$areflektující tým
000001263 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001263 653__ $$areflektování
000001263 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001263 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1263/files/zaverkova marketa.pdf
000001263 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1263/files/zaverkova marketa.gif?subformat=icon$$xicon
000001263 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1263/files/zaverkova marketa.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001263 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1263/files/zaverkova marketa.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001263 980__ $$aTHESIS
000001263 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-04 08:19:02$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000001263 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K.$$m(1994) Systemická terapie Základy klinické teorie praxe.Pallata, Praha$$o1$$rKN2
000001263 999C5 $$9CURATOR$$hMatousek, O. Kroftová. A.$$m(1998) Mládež a delikvence. Portál. Praha$$o2$$rKN109
000001263 999C5 $$9CURATOR$$hSchweitzer J. Schlippe, von A$$m(2001) Systemická terapie a poradenství. Cesta, Brno$$o3$$rKN1
000001263 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$m(2005) Umění pomáhat. Slon, Praha$$o4$$rKN32
000001263 999C5 $$9CURATOR$$hLomnická, M.$$m(2000) Väzenie zo systemického pohľadu. Kons Institut pro systemickou zkušenost, č. 21$$o5$$rKN110

000001243 001__ 1243
000001243 005__ 20150311123745.0
000001243 041__ $$ačesky
000001243 100__ $$0AUTHOR|(SYS)syslovadana$$aSyslová, Dana
000001243 245__ $$aOd pomáhání k terapii
000001243 300__ $$a10 s.
000001243 520__ $$aTerapeut je upozorněn jinými zdroji na klientovy problémy při vykonávání veřejně prospěšných prací, které ohrožují jeho svobodu. Zadavatel žádá terapeuta, aby v tomto směru na klienta zapůsobil. Terapeut se touto situací zabývá v profesionální, metodologické a etické rovině.  Poté, co klienta ujistím o svém pochopení pro jeho postoj, se uchyluji k tomu, že splním úkol od svého zadavatele, což bych bývala – pokud by o tom Pavel nezačal mluvit sám – neudělala. Tento akt kontroly uvádím větou: „Já teď vypadnu z role a budu – byť mi to nepřísluší – na vás apelovat, abyste s nimi zůstal v kontaktu a třeba vyjednával o nějaké změně...“ a pokračuji nevyžádanou radou: „...ale rozhodně si myslím, že dělat cokoliv je lepší než to nechat být a dočkat se přeměny na normální trest.“ Na to klient odpovídá: „No jasně, to nehrozí. Já tam jdu příští týden... už jsem objednanej“.
000001243 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001243 65017 $$akazuistiky
000001243 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000001243 653__ $$adrogy
000001243 653__ $$asubstituční léčba
000001243 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001243 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001243 653__ $$ainterní ambulance
000001243 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001243 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1243/files/syslova dana.pdf
000001243 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1243/files/syslova dana.gif?subformat=icon$$xicon
000001243 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1243/files/syslova dana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001243 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1243/files/syslova dana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001243 980__ $$aTHESIS
000001243 999C5 $$9CURATOR$$hCecchin Gianfranco, Lane Gerry, Ray Wendel$$mKybernetika předsudků v psychoterapeutické praxi. KONS č.17, ISZ 1998.$$o1$$rKN54
000001243 999C5 $$9CURATOR$$hCháb, Milan$$mSvět bez ústavů. Quip, 2004$$o2$$rKN106
000001243 999C5 $$9CURATOR$$hCecchin Gianfranco, Lane Gerry, Ray Wendel$$mKybernetika předsudků v psychoterapeutické praxi. KONS č.17, ISZ 1998.$$o3$$rKN54
000001243 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, Kurt$$mSystemická terapie, základy klinické teorie a praxe. ISZ a Pallata, 1994.$$o4$$rKN2
000001243 999C5 $$9CURATOR$$hPecháčková, Soňa$$mZpráva o systemické terapii. ISZ, Praha 1993$$o5$$rKN38
000001243 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe Arist, Schweitzer Jochen$$mSystemická terapie a poradenství. Cesta, Brno 2001.$$o6$$rKN1
000001243 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, Ivan$$mUmění pomáhat. Renesance, Písek 1996$$o6$$rKN32

000001165 001__ 1165
000001165 005__ 20150222204547.0
000001165 041__ $$ačesky
000001165 100__ $$0AUTHOR|(SYS)marusakovalenka$$aMarušáková, Lenka
000001165 245__ $$aKlient Petr$$bkrátká terapie orientovaná na řešení
000001165 260__ $$c2005
000001165 300__ $$a7 s.
000001165 520__ $$aPři hodnocení prostoru terapie si uvědomuji, že jsem často byla ovlivněna svojí vlastní osobní zkušeností a také prožíváním problémové situace klientem. Některé jeho zážitky byly tak silné, že sezení byla pro něj uvolněním z napětí a prostorem pro získání nadhledu. V těchto okamžicích jsem se velmi snažila, abych nesklouzla k radám.
000001165 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001165 65017 $$akazuistiky
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001165 653__ $$asoukromá praxe
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001165 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001165 653__ $$avýchova dětí
000001165 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1165/files/marusakova lenka.pdf
000001165 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1165/files/marusakova lenka.gif?subformat=icon$$xicon
000001165 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1165/files/marusakova lenka.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001165 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1165/files/marusakova lenka.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001165 980__ $$aTHESIS
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hIvan Úlehla$$mUmění pomáhat, Renesance 1996$$o1$$rKN32
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hKurt Ludewig$$mSystemická terapie – Základy klinické teorie a praxe, Pallata 1994$$o2$$rKN2
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hArist von Schlippe, Jochen Schweitzer$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta 2001$$o3$$rKN1
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hStanislav Kratochvíl$$mZáklady psychoterapie, Portál 1997$$o4$$rKN56
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hWolfgang Schmidbauer$$mPsychická úskalí pomáhajících profesí, Portál 2000$$o5$$rKN70