000002374 001__ 2374
000002374 005__ 20191027155731.0
000002374 041__ $$ačesky
000002374 100__ $$0AUTHOR|(SYS)malaskovajana$$aMalásková, Jana
000002374 245__ $$aZávěrečná práce
000002374 260__ $$c2014
000002374 520__ $$a

Pro závěrečnou práci výcviku Umění terapie jsem zvolila klienty Andreu a Jirku (manželský pár, mají 2 děti – děvče 12 a chlapce 10 let), kteří se na mne obrátili telefonicky, na základě zjištění na webové prezentaci. Telefonát a domluva ohledně schůzky byla zprostředkována přes Andreu. Po telefonu se dovídám, že jsou spolu od roku 98 a po jejich společném rozhovoru se domluvili na tom, že vyhledají psychoterapeutickou pomoc.

000002374 611__ $$0PROJECT(SYS)ut11$$aUT11 000002374 65017 $$akazuistiky 000002374 8564_ $$s112674$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2374/files/malaskova jana.pdf 000002374 925__ $$a2014 000002374 980__ $$aTHESIS

000001995 001__ 1995
000001995 005__ 20150516100720.0
000001995 041__ $$ačesky
000001995 100__ $$0AUTHOR|(SYS)sulcovailona$$aŠulcová, Ilona
000001995 245__ $$aZávěrečná práce
000001995 260__ $$c2015
000001995 300__ $$a18 s.
000001995 520__ $$aPro závěrečnou kazuistiku jsem zvolila ukázku mé práce s klientem Vladimírem, 18ti letým studentem střední zdravotnické školy. S klientem jsem se setkala v rámci svého zaměstnání v zařízení Ambulantních adiktologických služeb.
000001995 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut11$$aUT11
000001995 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001995 65017 $$akazuistiky
000001995 8564_ $$s129302$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1995/files/sulcova.pdf
000001995 980__ $$aTHESIS

000001994 001__ 1994
000001994 005__ 20150516100355.0
000001994 041__ $$ačesky
000001994 100__ $$0AUTHOR|(SYS)mrkvicovakamila$$aMrkvicová, Kamila
000001994 245__ $$aZávěrečný případ
000001994 260__ $$c2015
000001994 300__ $$a10 s.
000001994 520__ $$aPředstavovaný případ byl vybrán náhodně. Není o nic vhodnější, ani méně vhodnější než jiné, v nichž se pokouším o terapeutický rozhovor, ba co víc - o systemický přístup ve vedení rozhovoru.
000001994 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut11$$aUT11
000001994 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001994 65017 $$akazuistiky
000001994 8564_ $$s207423$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1994/files/mrkvicova.pdf
000001994 980__ $$aTHESIS

000001992 001__ 1992
000001992 005__ 20150516095704.0
000001992 041__ $$ačesky
000001992 100__ $$0AUTHOR|(SYS)knizkovamarcela$$aKnížková, Marcela
000001992 245__ $$a,, A tak se ptám.........“
000001992 260__ $$c2015
000001992 300__ $$a15 s.
000001992 520__ $$aV závěrečné práci představuji příběh klienta pana Radima, se kterého jsem provázela systemickým přístupem na jeho cestě k cíli žít spokojeněji jak v profesním tak v soukromém životě. Při terapeutických setkáních je používán převážně narativní, na řešení orientovaný přístup, zejména metody reflektování, externalizování, konstruování a dekonstrukce skutečnosti, dále pak Andersenovské otázky, šest užitečných otázek (na změny před setkáním, vyjímky, zvládání, cíle, zázrak..), ortogonalita.
000001992 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut11$$aUT11
000001992 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001992 65017 $$akazuistiky
000001992 8564_ $$s99504$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1992/files/knizkova.pdf
000001992 980__ $$aTHESIS

000001991 001__ 1991
000001991 005__ 20150516095809.0
000001991 041__ $$ačesky
000001991 100__ $$0AUTHOR|(SYS)kianickovazuzana$$aKianičková, Zuzana
000001991 245__ $$aEdita
000001991 260__ $$c2015
000001991 300__ $$a24 s.
000001991 520__ $$aTouto prací bych ráda zrcadlila, jak jsem se inspirovala teoretickými východisky systemické psychoterapie a systemického myšlení. V tomto textu si budu pohrávat s teorií, myšlením i textem, a přitom chci vyjádřit respekt vůči Editě, která mi umožnila přistoupit k této hře svojí odvahou.
000001991 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut11$$aUT11
000001991 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001991 65017 $$akazuistiky
000001991 8564_ $$s136033$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1991/files/kianickova.pdf
000001991 980__ $$aTHESIS

000001990 001__ 1990
000001990 005__ 20150516094658.0
000001990 041__ $$ačesky
000001990 100__ $$0AUTHOR|(SYS)calounovairena$$aČalounová, Irena
000001990 245__ $$aZávěrečná práce
000001990 260__ $$c2015
000001990 300__ $$a16 s.
000001990 520__ $$aŠtěpána znám skoro dva roky, poznali jsme se na VOŠ, kde jsme oba studovali. On na denním a já na dálkovém studiu. Byl mi sympatický již od prvního pohledu, neboť se jedná o velmi zajímavého a osobitého človíčka, který se s velkým zájmem a nadšením zajímá o své okolí a má rád lidi.
000001990 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut11$$aUT11
000001990 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001990 65017 $$akazuistiky
000001990 8564_ $$s124066$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1990/files/calounova.pdf
000001990 980__ $$aTHESIS

000001989 001__ 1989
000001989 005__ 20150516091610.0
000001989 041__ $$ačesky
000001989 100__ $$0AUTHOR|(SYS)bordovacovagabriela$$aBordováčová, Gabriela
000001989 245__ $$aZávěrečná práce
000001989 260__ $$c2015
000001989 300__ $$a15 s.
000001989 520__ $$aPetr byl jasně motivovaný, chtěl na sobě pracovat, bylo mu jasné, že je kompetentní věci měnit k lepšímu. Z hlediska členění klientů na stěžovatele, návštěvníky a klienty patřil do poslední skupiny, se kterou se dá nejrychleji pustit do tématu.
000001989 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut11$$aUT11
000001989 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001989 65017 $$akazuistiky
000001989 8564_ $$s148607$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1989/files/Bordovacova.pdf
000001989 980__ $$aTHESIS

000001988 001__ 1988
000001988 005__ 20150516082946.0
000001988 041__ $$ačesky
000001988 100__ $$0AUTHOR|(SYS)kulhankovairena$$aKulhánková, Irena
000001988 245__ $$aŠílená Pohádka
000001988 260__ $$c2015
000001988 300__ $$a22 s.
000001988 520__ $$aPro závěrečnou práci ve výcviku Umění terapie jsem zvolila jako ukázku své terapeutické práce případ Andrey. Byl vybrán dopředu, když se ke mně tato klientka objednala jako nový klient do terapie. Odhodlala jsem se tímto způsobem konečně nad sebe umístit bič a pokusit se pracovat čistě dle narativní psychoterapie, která mi učarovala, ale do té doby jsem z ní znala jen prvky. Tento případ se pro mě stal zlomovým, a to nejen v narativní práci, ale v systemické práci celkově.
000001988 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut11$$aUT11
000001988 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001988 65017 $$akazuistiky
000001988 8564_ $$s640495$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1988/files/Kulhankova.pdf
000001988 980__ $$aTHESIS

000001986 001__ 1986
000001986 005__ 20150516081854.0
000001986 041__ $$ačesky
000001986 100__ $$0AUTHOR|(SYS)rollovaanna$$aRollová, Anna
000001986 245__ $$aSpolupráce se slečnou L., aneb o vykročení na cestu terapeuta
000001986 260__ $$c2015
000001986 300__ $$a15 s.
000001986 520__ $$aKazuistika představuje systemickou terapeutickou práci s klientkou během devíti konzultací a dvou supervizí v průběhu sedmi měsíců. Během setkávání je zpracováváno téma rozchodu a dále klientčina sebeposílení ve směru zmírnění sebepodceňování a lenosti. V práci terapeuta převažuje styl na řešení orientovaného přístupu a Hamburské školy, přístupy se prolínají.
000001986 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut11$$aUT11
000001986 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001986 65017 $$akazuistiky
000001986 8564_ $$s151527$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1986/files/Kazuistika Rollova.pdf
000001986 980__ $$aTHESIS

000001984 001__ 1984
000001984 005__ 20150515174823.0
000001984 041__ $$ačesky
000001984 100__ $$0AUTHOR|(SYS)seehakovakarolina$$aSeeháková, Karolina
000001984 245__ $$aDělat lidem radost a mít z toho radost
000001984 260__ $$c2015
000001984 300__ $$a18 s.
000001984 520__ $$aTerapeutická sezení s klientkou s rodinnými a vztahovými potížemi se zaměřením na práci s technikami na řešení zaměřeného přístupu (pěti užitečných otázek k budování řešení – na změny před setkáním, na vyjímky, na zvládání, na cíle – zázrak, dále na zformulování cílů, orientaci na budoucnost apod..).
000001984 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut11$$aUT11
000001984 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001984 65017 $$akazuistiky
000001984 8564_ $$s140843$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1984/files/Seehakova.pdf
000001984 980__ $$aTHESIS