000002118 001__ 2118
000002118 005__ 20170304212100.0
000002118 041__ $$ačesky
000002118 100__ $$0AUTHOR|(SYS)eubanksroberta$$aEubanks, Robert A.
000002118 245__ $$aReflektující tým MRI$$bintegrovaný přístup
000002118 520__ $$aPostmodernistické hnutí otevírá cesty jedinečným integrovaným přístupům k terapii. Postmodernismus podněcuje společné úsilí klienta a terapeuta směřující k  vyřešení aktuálních problémů. Příkladem tohoto hnutí je reflektující tým Mental Research Institute (MRI), který využívá eklektické a integrované přístupy k terapii s důrazem na klientovu schopnost nalézt nejlepší řešení svých problémů. Tato studie ukazuje zapojení reflektujících týmů do terapie MRI.
000002118 65017 $$astudentské překlady
000002118 700__ $$0AUTHOR|(SYS)skavronovaradka$$bSkavroňová, Radka$$epřeklad
000002118 773__ $$c10-19$$n1$$pJournal of Systemic Therapies$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1596$$v21$$xMRI and Reflceting Teams$$y2002
000002118 8564_ $$s103641$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2118/files/Eubanks.pdf
000002118 980__ $$aTRANSLATION

000002055 001__ 2055
000002055 005__ 20150609112304.0
000002055 035__ $$aAUTHOR|(SYS)hujerovaa
000002055 100__ $$aHujerová, A.
000002055 511__ $$4PROJECT|(SYS)hh91$$aHH91
000002055 65017 $$aabsolvent
000002055 925__ $$a19.3.1993
000002055 980__ $$aAUTHORITY
000002055 980__ $$aAUTHOR

000002047 001__ 2047
000002047 005__ 20150609111034.0
000002047 035__ $$aAUTHOR|(SYS)langovaa
000002047 100__ $$aLangová, A.
000002047 511__ $$4PROJECT|(SYS)hh91$$aHH91
000002047 65017 $$aabsolvent
000002047 925__ $$a19.3.1993
000002047 980__ $$aAUTHORITY
000002047 980__ $$aAUTHOR

000001938 001__ 1938
000001938 005__ 20150315202307.0
000001938 035__ $$aAUTHOR|(SYS)kellygeorgea
000001938 046__ $$f28.4.1905$$g6.3.1967
000001938 100__ $$aKelly, George A.
000001938 678__ $$a

George Alexander Kelly se narodil na farmě v Kansasu a vyrůstal na statku ve východním Coloradě. Jeho vzdělávání bylo zprvu hodně nepravidelné, do školy chodil v podstatě tehdy, když mohli rodiče zůstat několik dní ve městě, jinak se učil doma. Později odjel studovat na Friends Univerzity, soukromou křesťanskou univerzitu ve Wichite v Kansase a dále na Park College, kde r. 1926 dokončil bakalářské studium fyziky a matematiky. V té době se již zajímal o sociální problémy, proto přešel na Kansas Univerzity, kde si jako obor zvolil pedagogickou sociologii a napsal závěrečnou práci na téma využívání volného času pracovníků. V průběhu dalších let působil převážně jako učitel, na střední škole v Iowě se seznámil s Gladys Thompsonovou, učitelkou, která se stala jeho manželkou. Dále studoval sociologii a během výměnného pobytu v Edinburgu získal titul bakaláře pedagogiky. Po návratu začal studovat psychologii a získal doktorát na Státní univerzitě v Iowě. Jeho disertační práce se týkala řeči a poruch čtení. Během svého učitelského působení rozvinul program putovní kliniky, která školám v Kansase poskytovala klinicko-psychologické služby. V průběhu 2.sv.v. sloužil jako psycholog u námořnictva. V r. 1945 se stal profesorem psychologie a o rok později vedoucím katedry klinické psychologie na Státní univerzitě v Ohiu, kde v r. 1955 publikoval svou významnou práci Psychologie osobních konstruktů. Kelly působil také jako prezident klinického a konzultačního oddělení Americké psychologické asociace. V letech 1960-1961 cestoval kolem světa v rámci projektu dotovaného Nadací humánní ekologie a snažil se aplikovat teorii osobních konstruktů na mezinárodní problémy. Roku 1965 přijal místo vedoucího katedry behaviorálních věd na Brandejsově univerzitě. Zemřel za 2 roky, dříve než stihl dokončit práci na knize sebraných přednášek, kterou dokončil Maher v r. 1969.

000001938 8564_ $$s12736$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1938/files/Kelly.jpeg 000001938 8564_ $$s24575$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1938/files/Kelly2.jpeg 000001938 8564_ $$s11727$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1938/files/Kelly.jpg?subformat=icon-700$$xicon-700 000001938 8564_ $$s12232$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1938/files/Kelly.jpg?subformat=icon-180$$xicon-180 000001938 8564_ $$s16209$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1938/files/Kelly.gif?subformat=icon$$xicon 000001938 8564_ $$s22429$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1938/files/Kelly2.jpg?subformat=icon-700$$xicon-700 000001938 8564_ $$s22442$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1938/files/Kelly2.jpg?subformat=icon-180$$xicon-180 000001938 8564_ $$s37809$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1938/files/Kelly2.gif?subformat=icon$$xicon 000001938 980__ $$aAUTHORITY 000001938 980__ $$aAUTHOR

000001689 001__ 1689
000001689 005__ 20150207154142.0
000001689 035__ $$aAUTHOR|(SYS)raywendela
000001689 100__ $$aRay, Wendel A.
000001689 980__ $$aAUTHOR
000001689 980__ $$aAUTHORITY

000001601 001__ 1601
000001601 005__ 20150207154142.0
000001601 035__ $$aAUTHOR|(SYS)eubanksroberta
000001601 100__ $$aEubanks, Robert A.
000001601 980__ $$aAUTHOR
000001601 980__ $$aAUTHORITY

000001596 001__ 1596
000001596 005__ 20150715145637.0
000001596 041__ $$aanglicky
000001596 100__ $$0AUTHOR|(SYS)eubanksroberta$$aEubanks, Robert A.
000001596 245__ $$aThe MRI reflecting team: an integrated approach
000001596 520__ $$aThe postmodern movement has opened avenues for unique, integrated ap- proaches to therapy. Postmodernism encourages a collaborative effort by the client and therapist in resolving presenting problems. The Mental Re- search Institute (MRI) reflecting team exemplifies this movement toward eclectic and integrated approaches to therapy, drawing upon the clients’ ability to find what will work best as a solution to their problems. This paper illustrates the integration of reflecting teams with MRI therapy.
000001596 65017 $$astudijní materiály/autorské práce
000001596 773__ $$c10-19$$n1$$pJournal of Systemic Therapies$$v21$$y2002
000001596 8564_ $$s47344$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1596/files/Eubanks, Robert A. - The MRI Reflecting Teams.pdf
000001596 909C4 $$dhttps://systemika.g-i.cz/record/2118$$pPŘEKLAD
000001596 980__ $$aARTICLE

000001581 001__ 1581
000001581 005__ 20150218104223.0
000001581 041__ $$aanglicky
000001581 100__ $$0AUTHOR|(SYS)colepatriciam$$aCole, Patricia M.
000001581 245__ $$aGetting personal on reflecting teams
000001581 520__ $$aReflecting teams remain a creative way of bending the tradition of a therapy team hidden behind a one way mirror. Several therapists have adapted the original reflecting team concept to fit with a more narrative tradition, particularly that of encouraging reflecting team members to talk about their personal experiences. This concept will be illustrated through a case example with the therapist, team members, and supervisor sharing their different perspectives. The discussion concludes with specific guidelines to help ensure the effectiveness of reflecting team self disclosure.
000001581 65017 $$astudijní materiály/autorské práce
000001581 700__ $$0AUTHOR|(SYS)shatzkaren$$aShatz, Karen
000001581 700__ $$0AUTHOR|(SYS)sapoznikmarcia$$aSapoznik, Marcia
000001581 700__ $$0AUTHOR|(SYS)demerittlisaa$$aDemeritt, Lisa A.
000001581 773__ $$c74-87$$n2$$pJournal of Systemic Therapies$$v20$$y2001
000001581 8564_ $$s44713$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1581/files/Cole, P.M.; Demerrit, L.A.; Shatz,K.?subformat=%20Sapoznik%2CM.%20-%20Getting%20Personal%20on%20Reflecting%20Teams.pdf$$x Sapoznik,M. - Getting Personal on Reflecting Teams.pdf
000001581 980__ $$aARTICLE

000001578 001__ 1578
000001578 005__ 20150207154142.0
000001578 035__ $$aAUTHOR|(SYS)demerittlisaa
000001578 100__ $$aDemeritt, Lisa A.
000001578 980__ $$aAUTHOR
000001578 980__ $$aAUTHORITY

000001574 001__ 1574
000001574 005__ 20150207154142.0
000001574 035__ $$aAUTHOR|(SYS)boudouridesmosesa
000001574 100__ $$aBoudourides, Moses A.
000001574 980__ $$aAUTHOR
000001574 980__ $$aAUTHORITY