000000821 001__ 821
000000821 005__ 20150308200404.0
000000821 041__ $$ačesky
000000821 100__ $$0AUTHOR|(SYS)brisudovaivana$$aBrisudová, Ivana
000000821 245__ $$aZávěrečná práce
000000821 260__ $$aBoršice
000000821 300__ $$a13 s.
000000821 520__ $$aTady se přiznám, vzala jsem na sebe víc, než jsem musela. Uvědomuji si zpětně, že jsem mluvila příliš za klientku. Možná jsem ji měla nechat začít mluvit o tom, proč chce, aby mamka ty kazety viděla, k čemu to bude užitečné  pro naši společnou práci. Hodně by se nám vyjasnil smysl, navíc když přibyl jeden člen navíc, věděly bychom, kam směřujeme. Teď to tam je taky, ale musela jsem moc pracovat.
000000821 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut03$$aUT03
000000821 65017 $$akazuistiky
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predsudky$$apředsudky
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stezovatel$$astěžovatel
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kutani$$akutání
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)rodinaterapie$$0SUBJECT|(SYS)probacniamediacnisluzba$$arodinná terapie
000000821 653__ $$aprobační služba
000000821 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/821/files/brisudova ivana.pdf
000000821 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/821/files/brisudova ivana.gif?subformat=icon$$xicon
000000821 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/821/files/brisudova ivana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000821 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/821/files/brisudova ivana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000821 980__ $$aTHESIS
000000821 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-03-24 15:59:10$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000000821 999C5 $$9CURATOR$$mKons č. 14: J.S. Efran: Přínosy Maturantova strukturního determinismu (výběr z textů)$$rKN45

000000951 001__ 951
000000951 005__ 20150222210234.0
000000951 041__ $$ačesky
000000951 100__ $$0AUTHOR|(SYS)carrerasalberto$$aCarreras, Alberto
000000951 245__ $$aSebeuvědomění a systemická terapie
000000951 520__ $$aTeorie o duševním obsahu, o jazyku, o prostředí...atd. se za poslední čtvrt století velmi posunuly nejen do oblasti (rodinné) terapie, ale zároveň i do oblasti celé psychologie. Docházíme k závěrům, že samotná subjektivita, která se na konstrukci reality podílí, prochází také různým vývojem a přeměnou. S tím přímo souvisí i koncept sebevědomí (sebeuvědomění), nebo-li v jiné terminologii výrazy jako insight, self...atd., které vždy mají vyjadřovat předpoklad o vnímání nás, sebe samých, jako jakési jednoty, nebo celku.
000000951 65017 $$astudentské překlady
000000951 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000000951 653__ $$ajá
000000951 653__ $$0$$aSUBJECT|(SYS)integrativnipokus$$aintegrativní pokus
000000951 653__ $$asebevědomí
000000951 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebepoznani$$asebepoznání
000000951 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/951/files/Carreras Alberto Sebeuvedomeni a systemika.pdf
000000951 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/951/files/Carreras Alberto Sebeuvedomeni a systemika.gif?subformat=icon$$xicon
000000951 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/951/files/Carreras Alberto Sebeuvedomeni a systemika.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000951 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/951/files/Carreras Alberto Sebeuvedomeni a systemika.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000951 980__ $$aTRANSLATION

000000952 001__ 952
000000952 005__ 20191027184536.0
000000952 041__ $$ačesky
000000952 100__ $$0AUTHOR|(SYS)cecchingianfranco$$aCecchin, Gianfranco
000000952 245__ $$aMít předsudky k předsudkům
000000952 520__ $$a„Něco dělat a reflektovat to“ byl pro mě vždycky zvyk. V současné době máme takové množství případů jako cest na počátku 70. let, během vznikající rodinné terapie Milánské školy. Cecchinovými „spolurevolucionáři“ byli v té době Boscolo, Prata a Selvini Palazzoli, kteří se vydali stejným psychoanalytickým směrem jako jejich učitelé. Ale psychoanalytické myšlení nesituovalo věci dost jasně v jejich souvislostech, poznamenává. Jeho úkolem a úkolem jeho kolegů tak bylo nastavit hlavní směr jejich nového přístupu. A tak přichází intervence zaměřené na narušení strukturálních her rodin a jejich odporu změnit chování. Ale rostoucí tradice reflexe výsledků tohoto terapeutického směru umožnila vzestup dalším myšlenkám a oblastem pro zkoumání, které se týkaly mnohem více terapeutů než jejich klientů.
000000952 655__ $$arozhovor
000000952 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000000952 653__ $$aznevažování
000000952 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000000952 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predsudky$$apředsudky
000000952 653__ $$ainterview
000000952 65017 $$azlatý fond
000000952 65017 $$astudentské překlady
000000952 700__ $$0AUTHOR|(SYS)soderlundjohn$$aSoderlund, John
000000952 700__ $$0AUTHOR|(SYS)brychtovapavla$$aBrychtová, Pavla$$epřeklad
000000952 773__ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2078$$xPrejudiced about prejudice
000000952 8564_ $$s123293$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/952/files/Cecchin Gianfranco Predsudky o predsudcich.pdf$$ypreklad
000000952 8564_ $$s14166$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/952/files/Cecchin Gianfranco Predsudky o predsudcich.gif?subformat=icon$$xicon$$ypreklad
000000952 8564_ $$s67882$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/952/files/Cecchin Gianfranco Predsudky o predsudcich.gif?subformat=icon-700$$xicon-700$$ypreklad
000000952 8564_ $$s134341$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/952/files/Cecchin Gianfranco Predsudky o predsudcich.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa$$ypreklad
000000952 909C4 $$dhttp://www.newtherapist.com/cecchin.html$$pNew Therapist Magazine
000000952 980__ $$aTRANSLATION

000000953 001__ 953
000000953 005__ 20181022092339.0
000000953 037__ $$aKN54
000000953 041__ $$ačesky
000000953 100__ $$0AUTHOR|(SYS)cecchingianfranco$$aCecchin, Gianfranco
000000953 245__ $$aKybernetika předsudků v psychoterapeutické praxi
000000953 500__ $$aPoznámka překladatele
000000953 520__ $$aText, který jsem vybral, tvoří pro mne nejzajímavější asi čtvrtinu celé knihy. Kapitoly Úvod a Klinické předsudky jsou v celku až na nepatrné krácení označené [...]. Z ostatních kapitol, jsem poznamenal některé odstavce a věty, které se mi zdají důležité pro pochopení souvislostí a záměru autorů. Podstatné se mi jeví sepsání vlastních předpokladů autorů, předsudků jimž sami věří viz kapitola Klinické předsudky.
000000953 65017 $$apřeklady
000000953 65017 $$azlatý fond
000000953 65017 $$acitováno studenty
000000953 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000000953 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predsudky$$apředsudky
000000953 653__ $$0SUBJECT|(SYS)klasika$$aklasika
000000953 653__ $$ateorie
000000953 653__ $$aznevažování
000000953 653__ $$0SUBJECT|(SYS)samozrejmost$$asamozřejmost
000000953 653__ $$0SUBJECT|(SYS)nesamozrejmostcehokoli$$anesamozřejmost
000000953 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000000953 700__ $$0AUTHOR|(SYS)lanegerry$$aLane, Gerry
000000953 700__ $$0AUTHOR|(SYS)raywendela$$aRay, Wendel A.
000000953 700__ $$0AUTHOR|(SYS)ulehlaivan$$aÚlehla, Ivan$$epřeklad
000000953 765__ $$tThe Cybernetics of Prejudices in the Practice of Psychotherapy
000000953 773__ $$pSystemic Thinking and Practice Series. London, Karnac Books 1994$$z1855750562
000000953 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/953/files/Cecchin Gianfranco Kybernetika predsudku.pdf
000000953 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/953/files/Cecchin Gianfranco Kybernetika predsudku.gif?subformat=icon$$xicon
000000953 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/953/files/Cecchin Gianfranco Kybernetika predsudku.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000953 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/953/files/Cecchin Gianfranco Kybernetika predsudku.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000953 909C4 $$dhttp://site.ebrary.com/lib/alltitles/docDetail.action?docID=10428082$$pebrary
000000953 980__ $$aREPORT

000001008 001__ 1008
000001008 005__ 20150222204118.0
000001008 041__ $$ačesky
000001008 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hargensjurgen$$aHargens, Jürgen
000001008 245__ $$aPraktická orientácia na riešenia - duchovná zameranosť na zdroje
000001008 520__ $$aExistuje vôbec niečo také, ako nejaká špecifická "na riešenie orientovaná, krátka terapia" ? Ak dobre chápem úsilie svojich kolegov, potom som presvedčený, že každá terapeutická koncepcia sa snaží o riešenie problémov, liečenie chorôb, či odstraňovanie ťažkostí. Idea riešenia je predsa základným znakom každej pomoci.
000001008 65017 $$astudentské překlady
000001008 653__ $$akrátká terapie
000001008 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001008 653__ $$ařešení
000001008 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kritickauvaha$$akritická úvaha
000001008 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000001008 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001008 773__ $$pW. Eberling: Kurzgefasst. Dortmund$$y1998
000001008 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1008/files/Hargens, Jurgen - Prakticka orientacia na riesenia.pdf
000001008 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1008/files/Hargens, Jurgen - Prakticka orientacia na riesenia.gif?subformat=icon$$xicon
000001008 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1008/files/Hargens, Jurgen - Prakticka orientacia na riesenia.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001008 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1008/files/Hargens, Jurgen - Prakticka orientacia na riesenia.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001008 980__ $$aTRANSLATION

000001117 001__ 1117
000001117 005__ 20150222204547.0
000001117 041__ $$ačesky
000001117 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hiresjan$$aHíreš, Jan
000001117 245__ $$aZávěrečná písemná práce
000001117 260__ $$aOpava$$c2007
000001117 300__ $$a8 s.
000001117 520__ $$aZačali „rozvíjet“ hádku.  V této fázi jsem zastavil konzultaci – začal jsem kontrolovat situaci. Reflektoval jsem, jak vidím, že jejich rozhovor probíhá a žádal jsem, aby se vzájemně nerušili ve sdělování, aby nechali druhého domluvit, aby mohli nebo měli možnost uvažovat o tom, co si vzájemně sdělují.
000001117 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04b$$aUT04b
000001117 65017 $$akazuistiky
000001117 653__ $$anemoc dítěte
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001117 653__ $$asoukromá praxe
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)pripojeni$$apřipojení
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)reflektujicitym$$areflektující tým
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)parovaterapie$$apárová terapie
000001117 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1117/files/hires jan.pdf
000001117 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1117/files/hires jan.gif?subformat=icon$$xicon
000001117 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1117/files/hires jan.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001117 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1117/files/hires jan.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001117 980__ $$aTHESIS
000001117 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-1$$t2014-04-28 11:39:52$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hCecchin,G., Lane,G.,Ray,W.A.$$mKybernetika předsudků  psychoterapeutické praxi, KONS$$o1$$rKN54
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe,A., Schweitzer,J.$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, Brno 2001$$o2$$rKN1
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hJonesová,E.-Asen,Eia$$mSystemická párová terapie a deprese, Konfrontace, Hradec Králové 2004$$o3$$rKN36
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hJonesová,E.$$mTerapie rodinných systémů, Vývoj v milánských systemických terapiích, Konfrontace, Hradec Králové 1996$$o4$$rKN55
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig,Kurt$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe, Institut pro systemickou zkušenost, Pallata, Praha 1994$$o5$$rKN2
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe,A., Schweitzer,J.$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, Brno 2001$$o6$$rKN1
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla Ivan$$mUmění pomáhat, Slon, Praha 1999$$o7$$rKN32
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hdeShazer,Steve$$mPoststrukturalismus v terapii, studijní materiály KONS$$o8

000001124 001__ 1124
000001124 005__ 20150222204547.0
000001124 041__ $$ačesky
000001124 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hrdlickovavladimira$$aHrdličková, Vladimíra
000001124 245__ $$aBubliny paní H.
000001124 260__ $$aSkalice u České Lípy$$c2007
000001124 300__ $$a13 s.
000001124 520__ $$aV případě paní H. ke změně vedla především externalizace „řečí“ a vytvoření metafory „bubliny“ jako ochrany proti „řečem“. Klientka pak již sama rozšířila možnosti používání „bublin“ na jiné problémové oblasti. Dalším významným momentem byla dekonstrukce odpočinku. Umožnila klientce změnit k odpočinku vztah, obrátit se k sobě, začít o sebe pečovat, hospodařit s energií.
000001124 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut03$$aUT03
000001124 65017 $$akazuistiky
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)strach$$astrach
000001124 653__ $$apřepis rozhovoru
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)mluveni$$amluvení a naslouchání
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)metafory$$ametafory
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)supervizeterapie$$asupervize
000001124 653__ $$anapadení
000001124 653__ $$aporadna pro mezilidské vztahy
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000001124 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1124/files/hrdlickova vladka.pdf
000001124 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1124/files/hrdlickova vladka.gif?subformat=icon$$xicon
000001124 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1124/files/hrdlickova vladka.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001124 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1124/files/hrdlickova vladka.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001124 980__ $$aTHESIS
000001124 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig K.$$mSystemická terapie,Praha Pallata,1994$$o2$$rKN2
000001124 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe A.,Schweitzer L.$$mSystemická terapie a poradenství,Brno Cesta,2001$$o4$$rKN1
000001124 999C5 $$9CURATOR$$hPecháčková S$$mZpráva o systemické terapii,Praha:ISZ,1993$$o3$$rKN38
000001124 999C5 $$9CURATOR$$hKratochvíl S.$$mZáklady psychoterapie,Praha:Portál,2002$$o4$$rKN56
000001124 999C5 $$9CURATOR$$mKontext, XIII.-Ročenka 1997, Praha, 1997$$o5
000001124 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-1$$t2014-04-29 07:36:03$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001126 001__ 1126
000001126 005__ 20150222204547.0
000001126 041__ $$ačesky
000001126 100__ $$0AUTHOR|(SYS)penickovajana$$aPěničková, Jana
000001126 245__ $$aZávěrečná práce k obhajobě psychoterapeutického výcviku
000001126 300__ $$a8 s.
000001126 520__ $$aZískala jsem také náměty pro svoji další práci - snažit se více vytěžit ze změny (toho se někdy při konzultacích vzdávám a je to škoda), více pokračovat v doptávání ( „jak to ten klient dělá“), více „hned nerozumět“, více kutat.
000001126 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut03$$aUT03
000001126 65017 $$akazuistiky
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001126 653__ $$asoukromá praxe
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)deprese$$adeprese
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001126 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001126 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1126/files/chladova jana.pdf
000001126 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1126/files/chladova jana.gif?subformat=icon$$xicon
000001126 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1126/files/chladova jana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001126 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1126/files/chladova jana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001126 980__ $$aTHESIS
000001126 999C5 $$9CURATOR$$hK. Ludewig$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. Pallata. Praha$$o1$$rKN2
000001126 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe, Schweitze$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta. Brno, 2001$$o2$$rKN1
000001126 999C5 $$9CURATOR$$hI. Úlehla$$mUmění pomáhat, Slon, Praha, 2005$$o3$$rKN32
000001126 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-1$$t2014-04-29 07:59:18$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001172 001__ 1172
000001172 005__ 20150331081126.0
000001172 041__ $$ačesky
000001172 100__ $$0AUTHOR|(SYS)mikulasekondrej$$aMikulášek, Ondřej
000001172 245__ $$aZbytečná námaha
000001172 260__ $$aProvodov$$c2012
000001172 300__ $$a21 s.
000001172 520__ $$aPokud se uskuteční třetí setkání, tak mám vypozorováno, že více kontroluji – mám potřebu klienta trochu brzdit, když si myslím, že staví vzdušné zámky a nepřipouští si i možné obtíže. V těchto setkáních musím hodně využívat reflektování, v rámci techniky „pražský výtah“ sjíždět do přízemí a uvědomovat si, co a proč tam dělám a z jakého důvodu nebo mé osobní zkušenosti a předpokladů pokládám tyto otázky nebo mám potřebu si ověřovat motivaci a náhled klienta.
000001172 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09$$hPROJECT|(SYS)ut09
000001172 65017 $$akazuistiky
000001172 653__ $$apřepis rozhovoru
000001172 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000001172 653__ $$0SUBJECT|(SYS)alkohol$$aalkohol
000001172 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001172 653__ $$aléčba závislostí
000001172 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000001172 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001172 653__ $$0SUBJECT|(SYS)parovaterapie$$apárová terapie
000001172 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1172/files/mikulasek ondrej.pdf
000001172 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1172/files/mikulasek ondrej.gif?subformat=icon$$xicon
000001172 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1172/files/mikulasek ondrej.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001172 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1172/files/mikulasek ondrej.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001172 980__ $$aTHESIS

000001195 001__ 1195
000001195 005__ 20150222204548.0
000001195 041__ $$ačesky
000001195 100__ $$0AUTHOR|(SYS)pajerlucie$$aPajer, Lucie
000001195 245__ $$aStačí nevidět černě...
000001195 260__ $$c2007
000001195 300__ $$a11 s.
000001195 500__ $$4AUTHOR|(SYS)chvistkova$$aChvístková, Lucie
000001195 520__ $$aUvědomoval si čím dál tím více, jak svým chováním od sebe „odpuzuje své okolí“. Před nedávnou dobou navíc v hádce „ztratil nejlepšího a zároveň jediného kamaráda“ a švagra. Dle jeho slov „má problémy se sebeovládáním“. Touha (a naděje) po odpovědích ho přiměla hledat odbornou pomoc.
000001195 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04b$$aUT04b
000001195 65017 $$akazuistiky
000001195 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001195 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001195 653__ $$asoukromá praxe
000001195 653__ $$avztek
000001195 653__ $$agrafy
000001195 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001195 653__ $$0SUBJECT|(SYS)pripojeni$$apřipojení
000001195 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1195/files/pajer lucie.pdf
000001195 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1195/files/pajer lucie.gif?subformat=icon$$xicon
000001195 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1195/files/pajer lucie.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001195 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1195/files/pajer lucie.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001195 980__ $$aTHESIS
000001195 999C5 $$9CURATOR$$hEvan George$$mChůze po špičkách$$o1$$rKN84
000001195 999C5 $$9CURATOR$$hArist von Schlippe, Jochen Schweitzer$$o2$$rKN1
000001195 999C5 $$9CURATOR$$hIvan Úlehla$$o3$$rKN32