000000935 001__ 935
000000935 005__ 20150701113803.0
000000935 037__ $$aKN57
000000935 041__ $$ačesky
000000935 100__ $$0AUTHOR|(SYS)berginsookim$$aBerg, Insoo Kim
000000935 245__ $$aStudentský koutek
000000935 520__ $$aZačala jsem si všímat, že o svých neúspěších hodně mluvím na kontrolních a konzultačních sezeních, obvykle ve formě mých vlastních “zpětně řešených” problémů, to znamená, že se zdálo, jako bych stále dělala chyby. Ačkoli jsem nebyla zvyklá dělat tolik chyb, pilně jsem studovala, vedena touhou být dobrým terapeutem. Zpozorovala jsem mnoho věcí, které mě nutily pochybovat o sobě a přístupu, který jsem se učila.
000000935 65017 $$acitováno studenty
000000935 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000000935 65017 $$astudentské překlady
000000935 653__ $$anávody
000000935 653__ $$adůvěra
000000935 653__ $$ahistorie
000000935 773__ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2080$$xFor Students Only
000000935 8564_ $$s139791$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/935/files/Berg Insoo Kim Studentsky koutek .pdf
000000935 8564_ $$s14224$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/935/files/Berg Insoo Kim Studentsky koutek .gif?subformat=icon$$xicon
000000935 8564_ $$s56975$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/935/files/Berg Insoo Kim Studentsky koutek .gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000935 8564_ $$s169061$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/935/files/Berg Insoo Kim Studentsky koutek .pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000935 980__ $$aTRANSLATION

000002080 001__ 2080
000002080 005__ 20200109102633.0
000002080 041__ $$aanglicky
000002080 100__ $$0AUTHOR|(SYS)berginsookim$$aBerg, Insoo Kim
000002080 245__ $$aFor Students Only
000002080 520__ $$aAs increasing number of academic programs teach Solution-Focused Brief Therapy, we are increasingly asked by students to assist them in their learning about the approach and in their assignments for writing about it’s “founders” and personal information.  All such requests from students, of course, they needed to finish the paper yesterday.  We are not normally available to students “yesterday” even though it is very urgent for them and we would like them to succeed in earning good grades.
000002080 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000002080 653__ $$anávody
000002080 653__ $$adůvěra
000002080 653__ $$ahistorie
000002080 8564_ $$s43520$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2080/files/Berg, Insoo Kim - For Students Only.doc
000002080 909C4 $$dhttps://systemika.g-i.cz/record/935$$pPŘEKLAD
000002080 980__ $$aREPORT

000002116 001__ 2116
000002116 005__ 20170603071803.0
000002116 037__ $$aKN111
000002116 041__ $$aanglicky
000002116 100__ $$0AUTHOR|(SYS)berginsookim$$aBerg, Insoo Kim
000002116 245__ $$aCrafting the "Tap on the Shoulder"$$bA Compliment template for Solution-Focused Therapy
000002116 520__ $$aBased upon their experience working in a community mental-health clinic using solution-focused brief therapy, the authors describe a template for developing compliments. With most people, the family is a central part of their social system and therefore key to solution building. The authors have found the template particularly helpful in promoting solution building within the family system and therefore a very useful component in family therapy.
000002116 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002116 653__ $$apřepis rozhovoru
000002116 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000002116 653__ $$anávody
000002116 653__ $$astruktura rozhovoru
000002116 65017 $$acitováno studenty
000002116 6517_ $$asam
000002116 8564_ $$s105172$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2116/files/crafting.pdf
000002116 909C4 $$dhttps://systemika.g-i.cz/record/934$$pPŘEKLAD
000002116 980__ $$aREPORT

000001798 001__ 1798
000001798 005__ 20171226181559.0
000001798 041__ $$aanglicky
000001798 100__ $$0AUTHOR|(SYS)berginsookim$$aBerg, Insoo Kim
000001798 245__ $$aBuilding Solution-focused Partnerships in Children's Protective and Family services
000001798 260__ $$aEnglewood$$bAmerican Humane$$c2004
000001798 300__ $$a68 s.
000001798 520__ $$aOver the past 15 years, the human services field has been shifting its approach to pertnership and strengths-based directions.
000001798 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001798 653__ $$aděti
000001798 653__ $$avztah klient terapeut
000001798 653__ $$aterapie
000001798 653__ $$aochrana dětí
000001798 700__ $$0AUTHOR|(SYS)dejongpeter$$aDe Jong, Peter
000001798 8564_ $$s524121$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1798/files/Berg only.pdf
000001798 980__ $$aBOOK

000002114 001__ 2114
000002114 005__ 20150715123158.0
000002114 037__ $$aKN82
000002114 041__ $$aanglicky
000002114 100__ $$0AUTHOR|(SYS)berginsookim$$aBerg, Insoo Kim
000002114 245__ $$aCo-Constructing Cooperation with Mandated Clients
000002114 520__ $$aDominant practice models for social work were originally developed and intended for work with voluntary clients. The professional literature indicates that use of these models with involuntary clients often alienates rather than engages. This article describes the use of solution-focused interviewing as a way to engage involuntary and mandated clients. A conversation with a court-ordered client is presented and analyzed to demonstrate how practitioners can begin the co-construction of cooperation with mandated clients through adopting a not-knowing posture, focusing on and amplifying what clients want and client strengths and successes, and asking relationship questions to generate possibilities for change specific to the mandated context. The ethical implications of this noncoercive, nonconfrontational approach are addressed, along with its implications for a view of how clients change.
000002114 653__ $$azapojení
000002114 653__ $$acílové osoby
000002114 653__ $$aterapie nařízená
000002114 653__ $$0SUBJECT|(SYS)pripojeni$$apřipojení
000002114 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000002114 653__ $$apřepis rozhovoru
000002114 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002114 65017 $$acitováno studenty
000002114 700__ $$0AUTHOR|(SYS)dejongpeter$$aDe Jong, Peter
000002114 773__ $$c361-374$$n4$$pSocial Work$$v46$$y2001
000002114 909C4 $$dhttp://sw.oxfordjournals.org/content/46/4/361.abstract$$pOxford Journals
000002114 909C4 $$dhttps://systemika.g-i.cz/record/937$$pPŘEKLAD
000002114 980__ $$aARTICLE

000000934 001__ 934
000000934 005__ 20150715131153.0
000000934 037__ $$aKN111
000000934 041__ $$ačesky
000000934 100__ $$0AUTHOR|(SYS)berginsookim$$aBerg, Insoo Kim
000000934 245__ $$aPoplácání po rameni, návod pro ocenění („compliment“) v terapii zaměřené na řešení
000000934 520__ $$aAutoři popisují vzor pro užití ocenění, který je založen na jejich zkušenostech z práce s krátkou terapií zaměřenou na řešení na klinice duševního zdraví. U většiny lidí je rodina nejdůležitější částí jejich sociálního systému, a proto je klíčem k vytvářeníní řešení. Pro autory je šablona důležitá zejména při utváření řešení uvnitř rodinných systémů a je tedy velmi užitečnou komponentou v rodinné terapii. Tento článek zkoumá pět komponent tohoto vzoru, který pomáhá při vytváření zpětné vazby a obsahuje příklady z praxe. V článku je kladen důraz na úplný přepis zpětné vazby s oceněním ze sezení rodinné terapie.
000000934 65017 $$acitováno studenty
000000934 65017 $$astudentské překlady
000000934 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000934 653__ $$apřepis rozhovoru
000000934 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000000934 653__ $$anávody
000000934 653__ $$astruktura rozhovoru
000000934 700__ $$0AUTHOR|(SYS)mrvovakamila$$aMrvová, Kamila$$epřeklad
000000934 773__ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2116$$xCrafting the "Tap on the Shoulder"
000000934 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/934/files/Berg Insoo Kim  Poplacani po rameni navod na ocenovani.pdf
000000934 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/934/files/Berg Insoo Kim  Poplacani po rameni navod na ocenovani.gif?subformat=icon$$xicon
000000934 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/934/files/Berg Insoo Kim  Poplacani po rameni navod na ocenovani.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000934 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/934/files/Berg Insoo Kim  Poplacani po rameni navod na ocenovani.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000934 980__ $$aTRANSLATION

000000937 001__ 937
000000937 005__ 20150715130216.0
000000937 037__ $$aKN82
000000937 041__ $$ačesky
000000937 100__ $$0AUTHOR|(SYS)berginsookim$$aBerg, Insoo Kim
000000937 245__ $$aSpolu – konstruující spolupráce s cílovými osobami
000000937 520__ $$aDominantní modely praxe pro sociální práci byly původně vytvořeny a zamýšleny pro práci s klienty, kteří přicházejí dobrovolně. Odborná literatura naznačuje, že použití těchto modelů v práci s klienty nedobrovolnými je často více oddalující, než aby přibližovalo. Tento článek popisuje použití rozhovoru orientovaného na řešení jako způsobu, jak zapojit klienty, kteří nepřicházejí dobrovolně, ale terapii mají nařízenou soudně apod. (dále jen cílové osoby). Konverzace s cílovou osobou je zde prezentována a analyzována tak, aby demonstrovala, jak může terapeut začít spolu-konstruující spolupráci s cílovou osobou přes přijetí pozice „nevědoucího“, přes zaměření se na to a rozvíjení toho, co si žádá klient, zaměření na jeho silné stránky a úspěchy a kladení otázek na vztahy, aby vytvořil možnosti pro změny, specifické nařízenému kontextu. Etické vyústění tohoto nenásilného nekonfrontačního přístupu je předkládáno spolu s důsledky na názor, jak se klient změní.
000000937 65017 $$acitováno studenty
000000937 65017 $$astudentské překlady
000000937 653__ $$azapojení
000000937 653__ $$acílové osoby
000000937 653__ $$aterapie nařízená
000000937 653__ $$0SUBJECT|(SYS)pripojeni$$apřipojení
000000937 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000000937 653__ $$apřepis rozhovoru
000000937 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000937 700__ $$0AUTHOR|(SYS)dejongpeter$$aDe Jong, Peter
000000937 700__ $$0AUTHOR|(SYS)mrvovakamila$$aMrvová, Kamila$$epřeklad
000000937 773__ $$pSocial Work$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2114$$xCo-Constructing Cooperation with Mandated Clients$$y2001
000000937 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/937/files/Berg_Insoo_Kim_Jong_Peter_de_Spoluprace_cilovymi_osobami.pdf
000000937 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/937/files/Berg_Insoo_Kim_Jong_Peter_de_Spoluprace_cilovymi_osobami.gif?subformat=icon$$xicon
000000937 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/937/files/Berg_Insoo_Kim_Jong_Peter_de_Spoluprace_cilovymi_osobami.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000937 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/937/files/Berg_Insoo_Kim_Jong_Peter_de_Spoluprace_cilovymi_osobami.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000937 909C4 $$dhttp://sw.oxfordjournals.org/content/46/4/361.abstract$$pOxford Journals
000000937 980__ $$aTRANSLATION

000000936 001__ 936
000000936 005__ 20150609084543.0
000000936 041__ $$ačesky
000000936 100__ $$0AUTHOR|(SYS)berginsookim$$aBerg, Insoo Kim
000000936 245__ $$aUmírat v klidu
000000936 520__ $$aPřeklad audio nahrávky konzultace " DYING WELL ". A Case Demonstration of Solution Focused Brief Therapy
000000936 65017 $$asam
000000936 653__ $$apřepis rozhovoru
000000936 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000936 653__ $$aAIDS
000000936 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000000936 653__ $$0SUBJECT|(SYS)smrtaumirani$$asmrt a umírání
000000936 700__ $$0AUTHOR|(SYS)millerscottd$$aMiller, Scott D.
000000936 700__ $$0AUTHOR|(SYS)ulehlaivan$$aÚlehla, Ivan$$epřeklad
000000936 700__ $$0AUTHOR|(SYS)ulehlovalucie$$aÚlehlová, Lucie$$epřeklad
000000936 765__ $$tDying well. A Case Demonstration of Solution Focused Brief Therapy
000000936 773__ $$pThe evolving therapist: ten years of the Family Therapy Networker$$y1993
000000936 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/936/files/Berg Insoo Kim  Umirat v klidu.pdf
000000936 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/936/files/Berg Insoo Kim  Umirat v klidu.gif?subformat=icon$$xicon
000000936 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/936/files/Berg Insoo Kim  Umirat v klidu.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000936 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/936/files/Berg Insoo Kim  Umirat v klidu.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000936 980__ $$aTRANSLATION

000000933 001__ 933
000000933 005__ 20160503155350.0
000000933 041__ $$ačesky
000000933 100__ $$0AUTHOR|(SYS)berginsookim$$aBerg, Insoo Kim
000000933 245__ $$aRozhovor s Insoo Kim Berg
000000933 520__ $$aPravděpodobně neexistuje osoba důležitější pro vznik a rozvoj krátké terapie orientované na řešení než Insoo Kim Berg. Drobná Američanka korejského původu s velkým jménem. Je jednou z nejdůležitějších inspirací téměř všech na řešení zaměřených terapeutů, které znám. Spolu se svým manželem, Stevem De Shazerem, rozpracovali krátkou na řešení orientovanou terapii.
000000933 65017 $$astudentské překlady
000000933 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000000933 653__ $$ainterview
000000933 653__ $$0SUBJECT|(SYS)klasika$$aklasika
000000933 700__ $$0AUTHOR|(SYS)vissercoert$$aVisser, Coert
000000933 773__ $$d12.05.2004
000000933 773__ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2081$$xInterview with Insoo Kim Berg
000000933 8564_ $$s148147$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/933/files/Berg Insoo Kim   Rozhovor pro Dutch training.pdf
000000933 8564_ $$s11181$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/933/files/Berg Insoo Kim   Rozhovor pro Dutch training.gif?subformat=icon$$xicon
000000933 8564_ $$s56599$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/933/files/Berg Insoo Kim   Rozhovor pro Dutch training.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000933 8564_ $$s165832$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/933/files/Berg Insoo Kim   Rozhovor pro Dutch training.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000933 980__ $$aTRANSLATION

000000823 001__ 823
000000823 005__ 20150222210845.0
000000823 041__ $$ačesky
000000823 100__ $$0AUTHOR|(SYS)bryksantonin$$aBryks, Antonín
000000823 245__ $$aPsychoterapeutická konzultace s paní Hankou
000000823 260__ $$c2008
000000823 300__ $$a15 s.
000000823 520__ $$aDomnívám se, že terapie byla vedena postupem sedmi kroků v „narativním“ způsobu a směřovala k vytyčenému cíli. Bylo použito průběžné oceňování, přesvědčování logikou a návody, které si klientka většinou sama v sobě hledala.
000000823 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut05a$$aUT05a
000000823 610__ $$0INSTITUCE|(SYS)renesance$$aRenesance
000000823 65017 $$akazuistiky
000000823 653__ $$apřepis rozhovoru
000000823 653__ $$azkoušky
000000823 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000823 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stres $$astres
000000823 653__ $$0SUBJECT|(SYS)psychosomatika$$apsychosomatika
000000823 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000000823 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000000823 653__ $$0SUBJECT|(SYS)ocenovani$$aoceňování
000000823 653__ $$apsychiatrická ambulance
000000823 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/823/files/bryks antonin.pdf
000000823 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/823/files/bryks antonin.gif?subformat=icon$$xicon
000000823 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/823/files/bryks antonin.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000823 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/823/files/bryks antonin.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000823 980__ $$aTHESIS
000000823 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-03-24 17:19:25$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000000823 999C5 $$9CURATOR$$mHawkins, P., Shohet, R.: Supervize v pomáhajících profesích, nakl. Portál 2004, 208 s.$$o2
000000823 999C5 $$9CURATOR$$mSchlippe, A., Schweitzer, J. Systematická terapie a poradenství. Brno: nakl.Cesta$$o4$$rKN1
000000823 999C5 $$9CURATOR$$mUmění terapie, Studijní materiál ISZ$$o1
000000823 999C5 $$9CURATOR$$mGjuričová Š., Kubička, J. Rodinná terapie. Systemické a narativní přístupy. Praha: nakl. Grada 2003$$o3$$rKN31