000000951 001__ 951
000000951 005__ 20150222210234.0
000000951 041__ $$ačesky
000000951 100__ $$0AUTHOR|(SYS)carrerasalberto$$aCarreras, Alberto
000000951 245__ $$aSebeuvědomění a systemická terapie
000000951 520__ $$aTeorie o duševním obsahu, o jazyku, o prostředí...atd. se za poslední čtvrt století velmi posunuly nejen do oblasti (rodinné) terapie, ale zároveň i do oblasti celé psychologie. Docházíme k závěrům, že samotná subjektivita, která se na konstrukci reality podílí, prochází také různým vývojem a přeměnou. S tím přímo souvisí i koncept sebevědomí (sebeuvědomění), nebo-li v jiné terminologii výrazy jako insight, self...atd., které vždy mají vyjadřovat předpoklad o vnímání nás, sebe samých, jako jakési jednoty, nebo celku.
000000951 65017 $$astudentské překlady
000000951 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000000951 653__ $$ajá
000000951 653__ $$0$$aSUBJECT|(SYS)integrativnipokus$$aintegrativní pokus
000000951 653__ $$asebevědomí
000000951 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebepoznani$$asebepoznání
000000951 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/951/files/Carreras Alberto Sebeuvedomeni a systemika.pdf
000000951 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/951/files/Carreras Alberto Sebeuvedomeni a systemika.gif?subformat=icon$$xicon
000000951 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/951/files/Carreras Alberto Sebeuvedomeni a systemika.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000951 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/951/files/Carreras Alberto Sebeuvedomeni a systemika.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000951 980__ $$aTRANSLATION

000000952 001__ 952
000000952 005__ 20191027184536.0
000000952 041__ $$ačesky
000000952 100__ $$0AUTHOR|(SYS)cecchingianfranco$$aCecchin, Gianfranco
000000952 245__ $$aMít předsudky k předsudkům
000000952 520__ $$a„Něco dělat a reflektovat to“ byl pro mě vždycky zvyk. V současné době máme takové množství případů jako cest na počátku 70. let, během vznikající rodinné terapie Milánské školy. Cecchinovými „spolurevolucionáři“ byli v té době Boscolo, Prata a Selvini Palazzoli, kteří se vydali stejným psychoanalytickým směrem jako jejich učitelé. Ale psychoanalytické myšlení nesituovalo věci dost jasně v jejich souvislostech, poznamenává. Jeho úkolem a úkolem jeho kolegů tak bylo nastavit hlavní směr jejich nového přístupu. A tak přichází intervence zaměřené na narušení strukturálních her rodin a jejich odporu změnit chování. Ale rostoucí tradice reflexe výsledků tohoto terapeutického směru umožnila vzestup dalším myšlenkám a oblastem pro zkoumání, které se týkaly mnohem více terapeutů než jejich klientů.
000000952 655__ $$arozhovor
000000952 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000000952 653__ $$aznevažování
000000952 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000000952 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predsudky$$apředsudky
000000952 653__ $$ainterview
000000952 65017 $$azlatý fond
000000952 65017 $$astudentské překlady
000000952 700__ $$0AUTHOR|(SYS)soderlundjohn$$aSoderlund, John
000000952 700__ $$0AUTHOR|(SYS)brychtovapavla$$aBrychtová, Pavla$$epřeklad
000000952 773__ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2078$$xPrejudiced about prejudice
000000952 8564_ $$s123293$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/952/files/Cecchin Gianfranco Predsudky o predsudcich.pdf$$ypreklad
000000952 8564_ $$s14166$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/952/files/Cecchin Gianfranco Predsudky o predsudcich.gif?subformat=icon$$xicon$$ypreklad
000000952 8564_ $$s67882$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/952/files/Cecchin Gianfranco Predsudky o predsudcich.gif?subformat=icon-700$$xicon-700$$ypreklad
000000952 8564_ $$s134341$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/952/files/Cecchin Gianfranco Predsudky o predsudcich.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa$$ypreklad
000000952 909C4 $$dhttp://www.newtherapist.com/cecchin.html$$pNew Therapist Magazine
000000952 980__ $$aTRANSLATION

000000953 001__ 953
000000953 005__ 20240527172627.0
000000953 037__ $$aKN54
000000953 041__ $$ačesky
000000953 100__ $$0AUTHOR|(SYS)cecchingianfranco$$aCecchin, Gianfranco
000000953 245__ $$aKybernetika předsudků v psychoterapeutické praxi
000000953 500__ $$aPoznámka překladatele
000000953 520__ $$aText, který jsem vybral, tvoří pro mne nejzajímavější asi čtvrtinu celé knihy. Kapitoly Úvod a Klinické předsudky jsou v celku až na nepatrné krácení označené [...]. Z ostatních kapitol, jsem poznamenal některé odstavce a věty, které se mi zdají důležité pro pochopení souvislostí a záměru autorů. Podstatné se mi jeví sepsání vlastních předpokladů autorů, předsudků jimž sami věří viz kapitola Klinické předsudky.
000000953 65017 $$apřeklady
000000953 65017 $$azlatý fond
000000953 65017 $$acitováno studenty
000000953 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000000953 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predsudky$$apředsudky
000000953 653__ $$0SUBJECT|(SYS)klasika$$aklasika
000000953 653__ $$ateorie
000000953 653__ $$aznevažování
000000953 653__ $$0SUBJECT|(SYS)samozrejmost$$asamozřejmost
000000953 653__ $$0SUBJECT|(SYS)nesamozrejmostcehokoli$$anesamozřejmost
000000953 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000000953 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kons$$aKONS
000000953 700__ $$0AUTHOR|(SYS)lanegerry$$aLane, Gerry
000000953 700__ $$0AUTHOR|(SYS)raywendela$$aRay, Wendel A.
000000953 700__ $$0AUTHOR|(SYS)ulehlaivan$$aÚlehla, Ivan$$epřeklad
000000953 765__ $$tThe Cybernetics of Prejudices in the Practice of Psychotherapy
000000953 773__ $$pSystemic Thinking and Practice Series. London, Karnac Books 1994$$z1855750562
000000953 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/953/files/Cecchin Gianfranco Kybernetika predsudku.pdf
000000953 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/953/files/Cecchin Gianfranco Kybernetika predsudku.gif?subformat=icon$$xicon
000000953 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/953/files/Cecchin Gianfranco Kybernetika predsudku.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000953 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/953/files/Cecchin Gianfranco Kybernetika predsudku.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000953 909C4 $$dhttp://site.ebrary.com/lib/alltitles/docDetail.action?docID=10428082$$pebrary
000000953 980__ $$aREPORT

000001008 001__ 1008
000001008 005__ 20150222204118.0
000001008 041__ $$ačesky
000001008 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hargensjurgen$$aHargens, Jürgen
000001008 245__ $$aPraktická orientácia na riešenia - duchovná zameranosť na zdroje
000001008 520__ $$aExistuje vôbec niečo také, ako nejaká špecifická "na riešenie orientovaná, krátka terapia" ? Ak dobre chápem úsilie svojich kolegov, potom som presvedčený, že každá terapeutická koncepcia sa snaží o riešenie problémov, liečenie chorôb, či odstraňovanie ťažkostí. Idea riešenia je predsa základným znakom každej pomoci.
000001008 65017 $$astudentské překlady
000001008 653__ $$akrátká terapie
000001008 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001008 653__ $$ařešení
000001008 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kritickauvaha$$akritická úvaha
000001008 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000001008 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001008 773__ $$pW. Eberling: Kurzgefasst. Dortmund$$y1998
000001008 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1008/files/Hargens, Jurgen - Prakticka orientacia na riesenia.pdf
000001008 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1008/files/Hargens, Jurgen - Prakticka orientacia na riesenia.gif?subformat=icon$$xicon
000001008 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1008/files/Hargens, Jurgen - Prakticka orientacia na riesenia.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001008 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1008/files/Hargens, Jurgen - Prakticka orientacia na riesenia.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001008 980__ $$aTRANSLATION

000001024 001__ 1024
000001024 005__ 20150222204547.0
000001024 041__ $$ačesky
000001024 100__ $$0AUTHOR|(SYS)kormanharry$$aKorman, Harry
000001024 245__ $$aK etike konštruovania realít
000001024 520__ $$aNa súčasnej úrovni poznania v psychiatrii, je potvrdené, že nemusíme poznať „skutočné príčiny“ základných „ochorení“, ale predpokladá sa, že pri pokračujúcom výzkume ich budeme poznať a toto poznanie prinesie špecifickú liečbu. Toto môže byť správne, ale môže to byť aj nesprávne. Je možné, že ideme nesprávnym smerom. Môže to byť tak, že problémy vznikajú a udržiavajú sa v reči, tak ako výsledok, dôvod, príčina a účinok ako navrhujú postmoderní myslitelia. Ak je to tak, naše dnešné úsilie príde do slepej uličky.
000001024 65017 $$azlatý fond
000001024 65017 $$astudentské překlady
000001024 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001024 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001024 653__ $$0SUBJECT|(SYS)etika$$aetika
000001024 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kritickauvaha$$akritická úvaha
000001024 765__ $$tOn the ethics of diagnosis
000001024 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1024/files/Korman, Harry  K etike konstruovania realit.pdf
000001024 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1024/files/Korman, Harry  K etike konstruovania realit.gif?subformat=icon$$xicon
000001024 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1024/files/Korman, Harry  K etike konstruovania realit.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001024 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1024/files/Korman, Harry  K etike konstruovania realit.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001024 909C4 $$dhttp://www.sikt.nu/Articl_and_book/On%20ethics.PDF$$pOn the ethics of diagnosis
000001024 980__ $$aTRANSLATION

000001110 001__ 1110
000001110 005__ 20150222204547.0
000001110 041__ $$ačesky
000001110 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hacklovarenata$$aHacklová, Renata
000001110 245__ $$aZávěrečná práce
000001110 300__ $$a13 s.
000001110 520__ $$aPokusila jsem se rekapitulovat základní témata a nabídnout jí je – zveřejnit je a vhodně je buď uzavřít nebo na nich pracovat.. Působilo to ale spíš opačně – zarazila se a celá situace působila příliš uměle, strojeně, na což Alžběta reaguje uzavřením se. Pak si sama vybrala aktuální epizodu z nedávné doby.
000001110 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001110 65017 $$akazuistiky
000001110 653__ $$akrizové centrum
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001110 653__ $$avyjasňování
000001110 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1110/files/hacklova renata.pdf
000001110 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1110/files/hacklova renata.gif?subformat=icon$$xicon
000001110 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1110/files/hacklova renata.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001110 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1110/files/hacklova renata.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001110 980__ $$aTHESIS

000001117 001__ 1117
000001117 005__ 20150222204547.0
000001117 041__ $$ačesky
000001117 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hiresjan$$aHíreš, Jan
000001117 245__ $$aZávěrečná písemná práce
000001117 260__ $$aOpava$$c2007
000001117 300__ $$a8 s.
000001117 520__ $$aZačali „rozvíjet“ hádku.  V této fázi jsem zastavil konzultaci – začal jsem kontrolovat situaci. Reflektoval jsem, jak vidím, že jejich rozhovor probíhá a žádal jsem, aby se vzájemně nerušili ve sdělování, aby nechali druhého domluvit, aby mohli nebo měli možnost uvažovat o tom, co si vzájemně sdělují.
000001117 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04b$$aUT04b
000001117 65017 $$akazuistiky
000001117 653__ $$anemoc dítěte
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001117 653__ $$asoukromá praxe
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)pripojeni$$apřipojení
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)reflektujicitym$$areflektující tým
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)parovaterapie$$apárová terapie
000001117 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1117/files/hires jan.pdf
000001117 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1117/files/hires jan.gif?subformat=icon$$xicon
000001117 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1117/files/hires jan.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001117 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1117/files/hires jan.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001117 980__ $$aTHESIS
000001117 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-1$$t2014-04-28 11:39:52$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hCecchin,G., Lane,G.,Ray,W.A.$$mKybernetika předsudků  psychoterapeutické praxi, KONS$$o1$$rKN54
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe,A., Schweitzer,J.$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, Brno 2001$$o2$$rKN1
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hJonesová,E.-Asen,Eia$$mSystemická párová terapie a deprese, Konfrontace, Hradec Králové 2004$$o3$$rKN36
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hJonesová,E.$$mTerapie rodinných systémů, Vývoj v milánských systemických terapiích, Konfrontace, Hradec Králové 1996$$o4$$rKN55
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig,Kurt$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe, Institut pro systemickou zkušenost, Pallata, Praha 1994$$o5$$rKN2
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe,A., Schweitzer,J.$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, Brno 2001$$o6$$rKN1
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla Ivan$$mUmění pomáhat, Slon, Praha 1999$$o7$$rKN32
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hdeShazer,Steve$$mPoststrukturalismus v terapii, studijní materiály KONS$$o8

000001119 001__ 1119
000001119 005__ 20150222204547.0
000001119 041__ $$ačesky
000001119 100__ $$0AUTHOR|(SYS)holmanovaadela$$aHolmanová, Adéla
000001119 245__ $$aBlízká setkání neznámých světů
000001119 260__ $$c2011
000001119 300__ $$a16 s.
000001119 520__ $$aS Natálií se občas dostávám do zvláštní situace. Jako bych měla pocit, že nějak omylem hraje roli, která patří někomu jinému (přece ne té Natálii, pro kterou je vzdělání důležité). V takových chvílích jako bych ji chtěla pomoci, udělat něco za ni, zakřičet, postrčit ji. Je to boj vnitřní, mám pocit, že do průběhu setkání nezasahuje, možná výběrem domácího úkolu.
000001119 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut08$$aUT08
000001119 65017 $$akazuistiky
000001119 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001119 653__ $$adětská terapie
000001119 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001119 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000001119 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001119 653__ $$aškola
000001119 653__ $$apřepis rozhovoru
000001119 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1119/files/holmanova adela.pdf
000001119 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1119/files/holmanova adela.gif?subformat=icon$$xicon
000001119 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1119/files/holmanova adela.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001119 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1119/files/holmanova adela.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001119 980__ $$aTHESIS

000001121 001__ 1121
000001121 005__ 20150315120206.0
000001121 041__ $$ačesky
000001121 100__ $$0AUTHOR|(SYS)honsurenata$$aHonsů, Renata
000001121 245__ $$aZávěrečná práce
000001121 260__ $$aPraha$$c2011
000001121 300__ $$a20 s.
000001121 520__ $$aPostřehla jsem, když klientka vypovídala své příhody, mohla pracovat s mými otázkami a naopak k mému dotazování vyhledala následnou další příhodu. Pravděpodobně více jako vyjádření než únik. Došlo i k posunu od první konzultace, kdy se klientka neverbálně popudlivě udivovala mému dotazování a v poslední konzultaci se snaživě zamýšlela a pracovala s dotazem.
000001121 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut08$$aUT08
000001121 65017 $$akazuistiky
000001121 653__ $$apřepis rozhovoru
000001121 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001121 653__ $$aztráta blízkého člověka
000001121 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001121 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001121 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001121 653__ $$0SUBJECT|(SYS)pripojeni$$apřipojení
000001121 653__ $$aparadox
000001121 653__ $$0SUBJECT|(SYS)mluveni$$amluvení a naslouchání
000001121 653__ $$0SUBJECT|(SYS)smrtaumirani$$asmrt a umírání
000001121 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1121/files/honsu renata.pdf
000001121 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1121/files/honsu renata.gif?subformat=icon$$xicon
000001121 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1121/files/honsu renata.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001121 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1121/files/honsu renata.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001121 980__ $$aTHESIS
000001121 999C5 $$9CURATOR$$hFreedman J., Combs G.$$mNarativní psychoterapie, nakladatelství Portál, 2009$$o1$$rKN33
000001121 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig K.$$mSystemická terapie, vydal Institut pro systemickou zkušenost Praha, 2007$$o2$$rKN2
000001121 999C5 $$9CURATOR$$hSchlipe A., Schweitzer J.$$mSystemická terapie a poradenství, nakladatelství Cesta, 1998$$o3$$rKN1

000001124 001__ 1124
000001124 005__ 20150222204547.0
000001124 041__ $$ačesky
000001124 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hrdlickovavladimira$$aHrdličková, Vladimíra
000001124 245__ $$aBubliny paní H.
000001124 260__ $$aSkalice u České Lípy$$c2007
000001124 300__ $$a13 s.
000001124 520__ $$aV případě paní H. ke změně vedla především externalizace „řečí“ a vytvoření metafory „bubliny“ jako ochrany proti „řečem“. Klientka pak již sama rozšířila možnosti používání „bublin“ na jiné problémové oblasti. Dalším významným momentem byla dekonstrukce odpočinku. Umožnila klientce změnit k odpočinku vztah, obrátit se k sobě, začít o sebe pečovat, hospodařit s energií.
000001124 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut03$$aUT03
000001124 65017 $$akazuistiky
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)strach$$astrach
000001124 653__ $$apřepis rozhovoru
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)mluveni$$amluvení a naslouchání
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)metafory$$ametafory
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)supervizeterapie$$asupervize
000001124 653__ $$anapadení
000001124 653__ $$aporadna pro mezilidské vztahy
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000001124 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1124/files/hrdlickova vladka.pdf
000001124 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1124/files/hrdlickova vladka.gif?subformat=icon$$xicon
000001124 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1124/files/hrdlickova vladka.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001124 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1124/files/hrdlickova vladka.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001124 980__ $$aTHESIS
000001124 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig K.$$mSystemická terapie,Praha Pallata,1994$$o2$$rKN2
000001124 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe A.,Schweitzer L.$$mSystemická terapie a poradenství,Brno Cesta,2001$$o4$$rKN1
000001124 999C5 $$9CURATOR$$hPecháčková S$$mZpráva o systemické terapii,Praha:ISZ,1993$$o3$$rKN38
000001124 999C5 $$9CURATOR$$hKratochvíl S.$$mZáklady psychoterapie,Praha:Portál,2002$$o4$$rKN56
000001124 999C5 $$9CURATOR$$mKontext, XIII.-Ročenka 1997, Praha, 1997$$o5
000001124 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-1$$t2014-04-29 07:36:03$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4