000000931 001__ 931
000000931 005__ 20150715124145.0
000000931 041__ $$ačesky
000000931 100__ $$0AUTHOR|(SYS)beaudoinmarienathalie$$aBeaudoin, Marie-Nathalie
000000931 245__ $$aTrauma, kompetence a výběr$$bKlinická praxe v rámci narativní terapie
000000931 520__ $$aTento článek pojednává o procesu přepisu zkušenosti a osobního příběhu o traumatických událostech. V článku je představen model konkrétních malých kroků, které mohou sloužit k zážitku kompetence u klienta, pomocí modelu o čtyř kvadrantech. Přepis terapeutického sezení pak ujasňuje zmíněný model.
000000931 65017 $$astudentské překlady
000000931 653__ $$apřepis rozhovoru
000000931 653__ $$atrauma
000000931 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000000931 653__ $$anávody
000000931 653__ $$astruktura rozhovoru
000000931 773__ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2115$$xTraumatisme, competence et Choix
000000931 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/931/files/Beaudoin Marie Nathalie  Trauma kompetence a vyber.pdf
000000931 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/931/files/Beaudoin Marie Nathalie  Trauma kompetence a vyber.gif?subformat=icon$$xicon
000000931 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/931/files/Beaudoin Marie Nathalie  Trauma kompetence a vyber.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000931 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/931/files/Beaudoin Marie Nathalie  Trauma kompetence a vyber.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000931 980__ $$aTRANSLATION

000000921 001__ 921
000000921 005__ 20150715160819.0
000000921 041__ $$ačesky
000000921 100__ $$0AUTHOR|(SYS)nardonegiorgio$$aNardone, Giorgio
000000921 245__ $$aStrategický dialog: jak dosáhnout maxima s minimem na prvním sezení
000000921 520__ $$aNáš titul odkazuje se na ten aspekt psychoterapie, která zahrnuje interakci mezi klientskou pozicí (perspektiva, hodnoty, upevněné přesvědčení, týkající se problému) a terapeutovým postojem. Pozorovali jsme odborné terapeuty nejen při modelování psychoterapie, ale také při „adoptování“ názoru, usnadňující léčebný impuls u klientů.
000000921 65017 $$astudentské překlady
000000921 653__ $$anávody
000000921 653__ $$aotázky
000000921 653__ $$astruktura rozhovoru
000000921 653__ $$aúzkost
000000921 700__ $$0AUTHOR|(SYS)deantoniissimona$$aDe Antoniis, Simona
000000921 700__ $$0AUTHOR|(SYS)selnermartin$$aSelner, Martin$$epřeklad
000000921 765__ $$tThe Strategic Dialogue: to achieve the maximum with the minimum in the first session
000000921 773__ $$n2$$pBrief Strategic and Systemic Therapy European Review$$y2005
000000921 773__ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2077$$xThe Strategic Dialogue
000000921 8564_ $$s171357$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/921/files/Antoniis Simona De Strategicky dialog.pdf
000000921 8564_ $$s8155$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/921/files/Antoniis Simona De Strategicky dialog.gif?subformat=icon$$xicon
000000921 8564_ $$s49308$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/921/files/Antoniis Simona De Strategicky dialog.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000921 8564_ $$s199915$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/921/files/Antoniis Simona De Strategicky dialog.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000921 980__ $$aTRANSLATION

000000919 001__ 919
000000919 005__ 20150607153633.0
000000919 037__ $$aKN103
000000919 041__ $$ačesky
000000919 100__ $$0AUTHOR|(SYS)andersentom$$aAndersen, Tom
000000919 245__ $$aVidět a slyšet a být viděn a slyšen
000000919 520__ $$aDlouho potom, co se reflektující procesy objevily, začal jsem o nich přemýšlet jako o přesunech mezi mluvením o nějaké věci ve vnějším dialogu s druhými a nečinným sezením a nasloucháním tomu, jak o stejné věci mluví ostatní. Během naslouchání druhým vede člověk nevyhnutelně vnitřní dialog (dialog „skrze slova„) sám se sebou. Dá se tedy říci, že o dané věci se hovoří ze dvou různých pohledů – ve vnitřním a vnějším dialogu. Je-li věc nahlížena střídavě z obou perspektiv, objevují se nové nápady (Bateson, 1979).
000000919 65017 $$acitováno studenty
000000919 65017 $$astudentské překlady
000000919 653__ $$0SUBJECT|(SYS)reflektujicitym$$areflektující tým
000000919 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000919 653__ $$astruktura rozhovoru
000000919 765__ $$tSee and Hear and Be Seen and Heard
000000919 773__ $$uKN35$$xFriedman, S. : The New Language of Change: Constructive Collaboration in Psychotherapy. New York: Guilford Press, 1993
000000919 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/919/files/Andersen Tom  Videt a slyset a byt viden a slysen.pdf
000000919 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/919/files/Andersen Tom  Videt a slyset a byt viden a slysen.gif?subformat=icon$$xicon
000000919 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/919/files/Andersen Tom  Videt a slyset a byt viden a slysen.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000919 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/919/files/Andersen Tom  Videt a slyset a byt viden a slysen.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000919 980__ $$aTRANSLATION