000001205 001__ 1205
000001205 005__ 20150222204548.0
000001205 041__ $$ačesky
000001205 100__ $$0AUTHOR|(SYS)prochazkovajana$$aProcházková, Jana
000001205 245__ $$aObhajoba – Závěrečná práce
000001205 300__ $$a12 s.
000001205 500__ $$aPoznámky garanta
000001205 520__ $$aChci vědět, jak se stalo, že se rozhodla vyhledat tento způsob řešení situace – psychoterapii. Na to Veronika popisuje situaci, kdy byla sama doma s dětmi, objímala polštář, jedno dítě plakalo v postýlce, druhé po ní běhalo a ona si říkala, že teď už chce umřít. V tu chvíli nebyl nikdo, kdo by jí mohl pomoci, aby měla trochu oddychu. Došlo jí, že tak už to dál nejde a potřebuje pomoc.
000001205 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04a$$aUT04a
000001205 65017 $$akazuistiky
000001205 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001205 653__ $$asoukromá praxe
000001205 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001205 653__ $$0SUBJECT|(SYS)skalovani$$aškálování
000001205 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001205 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1205/files/prochazkova jana.pdf
000001205 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1205/files/prochazkova jana.gif?subformat=icon$$xicon
000001205 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1205/files/prochazkova jana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001205 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1205/files/prochazkova jana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001205 980__ $$aTHESIS

000001204 001__ 1204
000001204 005__ 20150311122233.0
000001204 041__ $$ačesky
000001204 100__ $$0AUTHOR|(SYS)prikrylovalenka$$aPřikrylová, Lenka
000001204 245__ $$aVšechno má svůj čas
000001204 300__ $$a15 s.
000001204 520__ $$aDíky své konkrétní práci s klientkou jsem přemýšlela nad obrovskou škálou obtíží, s kterými za námi klienti mohou přijít. Otevřela se mi otázka, jaká témata ve mně vyvolávají respekt. Jak mohu efektivněji pracovat, abych byla schopná vést pro klienta užitečný rozhovor? Čím to témata dělají, že o nich přemýšlím jinak? Jak o nich přemýšlet? Měla bych s nějakým tématem zásadní potíž pracovat, a uměla se tak pro klienty i sebe lépe vymezit?
000001204 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut07a$$aUT07a
000001204 65017 $$akazuistiky
000001204 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001204 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000001204 653__ $$aléky
000001204 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zneuzivani$$azneužívání
000001204 653__ $$asamostanost
000001204 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000001204 653__ $$akompetence klienta
000001204 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001204 653__ $$0SUBJECT|(SYS)supervizeterapie$$asupervize
000001204 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001204 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1204/files/prikrylova lenka.pdf
000001204 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1204/files/prikrylova lenka.gif?subformat=icon$$xicon
000001204 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1204/files/prikrylova lenka.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001204 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1204/files/prikrylova lenka.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001204 980__ $$aTHESIS

000001197 001__ 1197
000001197 005__ 20150222204548.0
000001197 041__ $$ačesky
000001197 100__ $$0AUTHOR|(SYS)pavlickovamagdalena$$aPavlíčková, Magdalena
000001197 245__ $$aZázrak terapie
000001197 300__ $$a12 s.
000001197 520__ $$aV druhé konzultaci klientka popisuje, že to, aby mohla být nad věcí, již nemá podobu zasunutého šuplete, ale užívá metaforu balónku na niti, který má přivázaný na ruce. Mluví o tom, že si svůj problém nechce nechat u sebe zasunutý, ale chce ho dostat od sebe pryč. Klientka odchází s tím, že se jí podařilo svůj problém „přesunout“ do zmiňovaného balónku. Z druhé a závěrečné konzultace odchází s pocitem, že se dostala na pomyslné škále na číslo 10.
000001197 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut03$$aUT03
000001197 65017 $$akazuistiky
000001197 653__ $$apřepis rozhovoru
000001197 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001197 653__ $$asociálně psychologické centrum
000001197 653__ $$0SUBJECT|(SYS)metafory$$ametafory
000001197 653__ $$0SUBJECT|(SYS)skalovani$$aškálování
000001197 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001197 653__ $$avina
000001197 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001197 653__ $$0SUBJECT|(SYS)ramovani$$arámování
000001197 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1197/files/pavlickova magda.pdf
000001197 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1197/files/pavlickova magda.gif?subformat=icon$$xicon
000001197 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1197/files/pavlickova magda.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001197 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1197/files/pavlickova magda.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001197 980__ $$aTHESIS
000001197 999C5 $$9CURATOR$$i80-7295-013-4$$mVON SCHLIPPE, Arist, SCHWEITZER, Jochen. Systemická terapie a poradenství. 1. vyd. Brno Cesta, 2001. 251 s$$o1$$r1
000001197 999C5 $$9CURATOR$$i80-247-0253-3$$mVYMĚTAL, Jan. Úvod do psychologie. 2. vyd. Praha Grada Publishing a.s., 2003. 264 s$$o2$$rKN85
000001197 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-0$$t2014-05-01 17:05:00$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001196 001__ 1196
000001196 005__ 20150222204548.0
000001196 041__ $$ačesky
000001196 100__ $$0AUTHOR|(SYS)pakostovapetra$$aPakostová, Petra
000001196 245__ $$aPříběh slečny Lucie
000001196 260__ $$aBrno$$c2012
000001196 300__ $$a14 s.
000001196 520__ $$aNavrhuji reflexi naší dosavadní práce a promyšlení, zda a případně jak budeme pokračovat. Lucie mluví o svých emocích, které jsou pro ni v posledních týdnech nezvladatelné. Mluví o smutku a pláči. Dávám klientce na výběr, zda se chce s nimi naučit pracovat doma, mimo terapii, nebo zda si je potřebuje v terapii nějakým způsobem vybít. Vybírá si možnost práce s emocemi v terapii (Což mě trochu vyděsilo. Umím vlastně pracovat s emocemi? Jak se systemicky vybíjejí emoce?).
000001196 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09
000001196 65017 $$akazuistiky
000001196 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001196 653__ $$asoukromá praxe
000001196 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001196 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001196 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001196 653__ $$asmutek
000001196 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1196/files/pakostova petra.pdf
000001196 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1196/files/pakostova petra.gif?subformat=icon$$xicon
000001196 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1196/files/pakostova petra.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001196 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1196/files/pakostova petra.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001196 980__ $$aTHESIS
000001196 999C5 $$9CURATOR$$hDolan, Y., de Shazer, S.$$mZázračná otázka. Portál, 2011$$o1$$rKN21
000001196 999C5 $$9CURATOR$$hSchlipe, A., Schweitzer, J.$$mSystematická terapie a poradenství. Cesta, 2006$$o2$$rKN1
000001196 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla I.$$mUmění pomáhat. Renesance, 1996$$o3$$rKN32
000001196 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-01 16:56:50$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001170 001__ 1170
000001170 005__ 20150311122153.0
000001170 041__ $$ačesky
000001170 100__ $$0AUTHOR|(SYS)nemecmichal$$aNěmec, Michal
000001170 245__ $$aZávěrečná práce, komentovaná kazuistika
000001170 260__ $$c2007
000001170 300__ $$a18 s.
000001170 520__ $$aNemám v tuto chvíli vůbec žádné informace o tom, kam bychom měli s klientkou směřovat. Jelikož, sice na jinou otázku, ale přeci zmínila „chtěla bych se probudit a nemít ty problémy“ mohu předpokládat, že bychom měli pracovat na odstranění nějakých „problémů“. To chce asi každý klient. Rozhoduji se tedy jít po zdrojích potíže, tedy do kontextu problému.
000001170 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04a$$aUT04a
000001170 65101 $$7kazuistiky
000001170 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000001170 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001170 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001170 653__ $$0SUBJECT|(SYS)cirkularnidotazovani$$acirkulární dotazování
000001170 653__ $$0SUBJECT|(SYS)ramovani$$arámování
000001170 653__ $$0SUBJECT|(SYS)strach$$astrach
000001170 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001170 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1170/files/michal nemec.pdf
000001170 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1170/files/michal nemec.gif?subformat=icon$$xicon
000001170 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1170/files/michal nemec.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001170 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1170/files/michal nemec.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001170 980__ $$aTHESIS
000001170 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, Ivan$$mUmění pomáhat$$o1$$rKN32
000001170 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe & Schweitzer$$mSystemická terapie a poradenství,$$o2$$rKN1

000001165 001__ 1165
000001165 005__ 20150222204547.0
000001165 041__ $$ačesky
000001165 100__ $$0AUTHOR|(SYS)marusakovalenka$$aMarušáková, Lenka
000001165 245__ $$aKlient Petr$$bkrátká terapie orientovaná na řešení
000001165 260__ $$c2005
000001165 300__ $$a7 s.
000001165 520__ $$aPři hodnocení prostoru terapie si uvědomuji, že jsem často byla ovlivněna svojí vlastní osobní zkušeností a také prožíváním problémové situace klientem. Některé jeho zážitky byly tak silné, že sezení byla pro něj uvolněním z napětí a prostorem pro získání nadhledu. V těchto okamžicích jsem se velmi snažila, abych nesklouzla k radám.
000001165 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001165 65017 $$akazuistiky
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001165 653__ $$asoukromá praxe
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001165 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001165 653__ $$avýchova dětí
000001165 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1165/files/marusakova lenka.pdf
000001165 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1165/files/marusakova lenka.gif?subformat=icon$$xicon
000001165 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1165/files/marusakova lenka.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001165 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1165/files/marusakova lenka.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001165 980__ $$aTHESIS
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hIvan Úlehla$$mUmění pomáhat, Renesance 1996$$o1$$rKN32
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hKurt Ludewig$$mSystemická terapie – Základy klinické teorie a praxe, Pallata 1994$$o2$$rKN2
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hArist von Schlippe, Jochen Schweitzer$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta 2001$$o3$$rKN1
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hStanislav Kratochvíl$$mZáklady psychoterapie, Portál 1997$$o4$$rKN56
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hWolfgang Schmidbauer$$mPsychická úskalí pomáhajících profesí, Portál 2000$$o5$$rKN70

000001154 001__ 1154
000001154 005__ 20150222204547.0
000001154 041__ $$ačesky
000001154 100__ $$0AUTHOR|(SYS)kozonovajirina$$aKozoňová, Jiřina
000001154 245__ $$aObhajoba psychoterapeutického stylu
000001154 260__ $$aBrno$$c2004
000001154 300__ $$a9 s.
000001154 520__ $$aV této druhé ukázce vyjasňování se více držím toho, co klient přináší. I když se snažím nějak pojmenovávat, jak to klient má, třeba v případě, že říkám, že klientka byla jinde. V alternativním postupu bych se potřebovala doptávat na to, co znamená, že se problémy rozptýlily. Jestli to znamená, že pominuly, nebo co s nimi je, a zda se mohou zase zhmotnit? Ve druhém vstupu jsem opět spojila dva cíle v jeden. Otázku, kdo určuje, jak a kdy má klientka skončit terapii a potřebu vysvětlit jí, že se necítím kompetentní tohle za ni rozhodnout. V čem by to bylo jiné, kdybych to za Vás rozhodla já?
000001154 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000001154 65017 $$akazuistiky
000001154 653__ $$apřepis rozhovoru
000001154 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001154 653__ $$asoukromá praxe
000001154 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001154 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001154 653__ $$amanipulace
000001154 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000001154 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001154 653__ $$0PROJECT|(SYS)mnohomluvnyklient$$amnohomluvný klient
000001154 653__ $$avyjasňování
000001154 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001154 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1154/files/kozonova jirina.pdf
000001154 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1154/files/kozonova jirina.gif?subformat=icon$$xicon
000001154 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1154/files/kozonova jirina.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001154 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1154/files/kozonova jirina.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001154 980__ $$aTHESIS
000001154 999C5 $$9CURATOR$$hG. Cecchin$$m(1994) Kybernetika předsudků v psychoterapeutické praxi, KONS č.17/ 00, Praha ISZ$$o1$$rKN54
000001154 999C5 $$9CURATOR$$hI.D. Yalom$$m(1999) Lži na pohovce, Praha Portál$$o2$$rKN67
000001154 999C5 $$9CURATOR$$hI.D. Yalom$$m(2001) Dvojitá expozice In Máma a smysl života, Praha Portál$$o3$$rKN68
000001154 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, Ivan$$m(1999):Uměnípomáhat,Praha:Slon$$o5$$rKN32
000001154 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-04-30 12:02:45$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001146 001__ 1146
000001146 005__ 20150222204547.0
000001146 041__ $$ačesky
000001146 100__ $$0AUTHOR|(SYS)konicarovajana$$aKonicarová, Jana
000001146 245__ $$aKasuistika
000001146 300__ $$a10 s., 13 stran příloh
000001146 500__ $$aV příloze jsou uvedeny domácí úkoly klientky.
000001146 520__ $$aZkušenosti mě naučily, jak důležité je ošetření a vyjasňování kontextu terapie pro vývoj a zrání terapeutického vztahu. Proto mi k vyjasňování kontextu také napomáhá dopis klientovi, který zasílám, pokud je to možné, ještě před prvním sezením.
000001146 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000001146 65017 $$akazuistiky
000001146 653__ $$apřepis rozhovoru
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)supervizeterapie$$asupervize
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zákrak
000001146 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001146 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1146/files/konicarova jana.pdf
000001146 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1146/files/konicarova jana.gif?subformat=icon$$xicon
000001146 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1146/files/konicarova jana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001146 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1146/files/konicarova jana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001146 980__ $$aTHESIS

000001145 001__ 1145
000001145 005__ 20150222204547.0
000001145 041__ $$ačesky
000001145 100__ $$0AUTHOR|(SYS)kocabovazuzana$$aKocábová, Zuzana
000001145 245__ $$aZávěrečná práce
000001145 300__ $$a9 s.
000001145 520__ $$aKlientka očekávala, jako ostatně mnoho klientů, radu, jak to udělat, aby jí bylo dobře („aby už nemusela myslet na bývalého chlapa“). Mimo to klientka také přicházela s řadou somatických symptomů, u kterých čekala, že se jich zbaví, protože vnímá silný vliv psychiky na svůj zdravotní stav.
000001145 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut05a$$aUT05a
000001145 65017 $$akazuistiky
000001145 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001145 653__ $$amanželská poradna
000001145 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001145 653__ $$0SUBJECT|(SYS)prazskyvytah$$apražský výtah
000001145 653__ $$0SUBJECT|(SYS)supervizeterapie$$asupervize
000001145 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001145 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1145/files/kocabova zuzana.pdf
000001145 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1145/files/kocabova zuzana.gif?subformat=icon$$xicon
000001145 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1145/files/kocabova zuzana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001145 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1145/files/kocabova zuzana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001145 980__ $$aTHESIS

000001138 001__ 1138
000001138 005__ 20150310194115.0
000001138 041__ $$ačesky
000001138 100__ $$0AUTHOR|(SYS)jirouskovaoxana$$aJiroušková, Oxana
000001138 245__ $$aDotknout se strachu
000001138 300__ $$a20 s.
000001138 520__ $$aProstě snaha být respektující a zvědavá – uvědomila jsem si, že když se ke klientovi chovám jako ke kompetentnímu člověku, který spoustu věcí zvládá, že i on se k sobě tak začne chovat a hlavně tak i o sobě uvažovat.
000001138 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09
000001138 65017 $$akazuistiky
000001138 653__ $$avina
000001138 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001138 653__ $$aúřad práce
000001138 653__ $$0PROJECT|(SYS)mnohomluvnyklient$$amnohomluvný klient
000001138 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001138 653__ $$0SUBJECT|(SYS)nasili$$adomácí násilí
000001138 653__ $$0SUBJECT|(SYS)supervizeterapie$$asupervize
000001138 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1138/files/jirouskova oxana.pdf
000001138 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1138/files/jirouskova oxana.gif?subformat=icon$$xicon
000001138 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1138/files/jirouskova oxana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001138 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1138/files/jirouskova oxana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001138 980__ $$aTHESIS
000001138 999C5 $$9CURATOR$$hBerg, I. K.$$mPosílení rodiny. Studijní materiály Umění terapie 09, G-I, Praha$$o1$$rKN26
000001138 999C5 $$9CURATOR$$hBerg, I. K., Dolan, Y.$$mTales of Solutions a Collection of Hope - Inspiring Stories. Chapter 10, 2001$$o2$$rKN13
000001138 999C5 $$9CURATOR$$hFriedman, J., Combs, G.$$mNarativní psychoterapie, Portál, 2009$$o3$$rKN33
000001138 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe, A., Schweitzer, J.$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, 2006$$o4$$rKN1
000001138 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$mUmění pomáhat, Renesance, 1996$$o5$$rKN32
000001138 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-1$$t2014-04-30 06:51:12$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4