000001122 001__ 1122
000001122 005__ 20150222210844.0
000001122 041__ $$ačesky
000001122 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hosekpetr$$aHošek, Petr
000001122 245__ $$aZávěrečná práce
000001122 300__ $$a21 s.
000001122 520__ $$aPostupně jsem si v terapeutické práci nejvíce oblíbil Shazerův na řešení orientovaný přístup. Věřím mu nejvíc, myslím si, že v rámci něho dokážu nejlépe uvažovat. Jedním ze spouštěčů mé náklonnosti byla kasuistika Kim Soo Berg, která v ní pracuje s nevyléčitelně nemocnou prostitutkou. Styl práce mi vyrazil dech. Zároveň se Shazerovým přístupem nejvíce myšlenkově rvu – vadí mi jeho využití za všech okolností - tzn. pomáhat klientovi otáčet oči příliš rychle na to, co funguje, na výjimky apod., bez toho, abych mu dal prostor být určitý omezený čas i u toho, že je mu zle a něco v životě mu nefunguje. Proto ve své práci nechávám vědomě klienta i u toho druhého.
000001122 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut05a$$aUT05a
000001122 65017 $$akazuistiky
000001122 653__ $$apřepis rozhovoru
000001122 653__ $$aodvaha
000001122 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001122 653__ $$asoukromá praxe
000001122 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001122 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001122 653__ $$0SUBJECT|(SYS)samota$$asamota
000001122 653__ $$0SUBJECT|(SYS)ocenovani$$aoceňování
000001122 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001122 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1122/files/hosek petr.pdf
000001122 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1122/files/hosek petr.gif?subformat=icon$$xicon
000001122 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1122/files/hosek petr.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001122 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1122/files/hosek petr.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001122 980__ $$aTHESIS

000001159 001__ 1159
000001159 005__ 20150222204547.0
000001159 041__ $$ačesky
000001159 100__ $$0AUTHOR|(SYS)krupikovajitka$$aKrupíková, Jitka
000001159 245__ $$aZávěrečná práce
000001159 260__ $$c2012
000001159 300__ $$a12 s.
000001159 520__ $$aPtám se, jak je teď připravená na rozhovor o dětech? Je více připravená. Zase si uvědomila, jak je to pro ni důležité. Na škále se nakonec umísťuje na osmičku! Oceňuji. Pomáhá jí to, co děláme? Hodně, když může s někým to takhle probrat, dokonce i když se to píše na papír, má to strukturu, je to víc jasné. „Myslím, že mám chuť mu to říct zejtra“!!
000001159 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut08$$aUT08
000001159 65017 $$akazuistiky
000001159 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001159 653__ $$apatnerské vztahy
000001159 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001159 653__ $$atěhotentství
000001159 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1159/files/krupikova jitka.pdf
000001159 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1159/files/krupikova jitka.gif?subformat=icon$$xicon
000001159 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1159/files/krupikova jitka.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001159 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1159/files/krupikova jitka.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001159 980__ $$aTHESIS
000001159 999C5 $$9CURATOR$$hBerg, I.K.$$m(1991) Posílení rodiny. London BT Press$$o1$$rKN26
000001159 999C5 $$9CURATOR$$hde Shazer, S., Dolan, Y.$$m(2011) Zázračná otázka. Praha Portal$$o2$$rKN21
000001159 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K.$$m(2007) Systemická terapie Základy klinické teorie a praxe. Praha ISZ$$o3$$rKN2
000001159 999C5 $$9CURATOR$$hParma, P.$$m(2006) Umění koučovat. Praha Alfa publishing$$o4$$rKN69
000001159 999C5 $$9CURATOR$$hVon Schlippe, A., Schweitzer, J.$$m(2006) Systemická terapie a poradenství. Brno Cesta$$o5$$rKN1
000001159 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, Ivan$$m(1996): Umění pomáhat. Písek: Renesance$$o6$$rKN32
000001159 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-04-30 15:29:45$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001494 001__ 1494
000001494 005__ 20150222204550.0
000001494 041__ $$ačesky
000001494 100__ $$0AUTHOR|(SYS)vasakovaalice$$aVašáková, Alice
000001494 245__ $$aZávěrečná práce
000001494 260__ $$aKratochvilka$$c2014
000001494 300__ $$a9 s.
000001494 520__ $$aDojednáváme si náplň poslední konzultace‐paní Iveta si přeje zrekapitulovat, co vše si v terapii objevila‐stále má pocit, že na ničem vlastně vědomě nepracuje, nemusí o tom přemýšlet, věci „se mění“. Proto by ráda pojmenovala své objevy v terapii, aby pro ni byly dostupnější, kdyby je potřebovala v budoucnu využít.
000001494 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut10$$aUT10
000001494 65017 $$akazuistiky
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001494 653__ $$aporadenství pro děti
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)psychosomatika$$apsychosomatika
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stres $$astres
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)silnapetka$$asilná pětka
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001494 8564_ $$s148439$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1494/files/vasakova alice.pdf
000001494 980__ $$aTHESIS

000001126 001__ 1126
000001126 005__ 20150222204547.0
000001126 041__ $$ačesky
000001126 100__ $$0AUTHOR|(SYS)penickovajana$$aPěničková, Jana
000001126 245__ $$aZávěrečná práce k obhajobě psychoterapeutického výcviku
000001126 300__ $$a8 s.
000001126 520__ $$aZískala jsem také náměty pro svoji další práci - snažit se více vytěžit ze změny (toho se někdy při konzultacích vzdávám a je to škoda), více pokračovat v doptávání ( „jak to ten klient dělá“), více „hned nerozumět“, více kutat.
000001126 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut03$$aUT03
000001126 65017 $$akazuistiky
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001126 653__ $$asoukromá praxe
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)deprese$$adeprese
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001126 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001126 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1126/files/chladova jana.pdf
000001126 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1126/files/chladova jana.gif?subformat=icon$$xicon
000001126 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1126/files/chladova jana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001126 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1126/files/chladova jana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001126 980__ $$aTHESIS
000001126 999C5 $$9CURATOR$$hK. Ludewig$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. Pallata. Praha$$o1$$rKN2
000001126 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe, Schweitze$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta. Brno, 2001$$o2$$rKN1
000001126 999C5 $$9CURATOR$$hI. Úlehla$$mUmění pomáhat, Slon, Praha, 2005$$o3$$rKN32
000001126 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-1$$t2014-04-29 07:59:18$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001197 001__ 1197
000001197 005__ 20150222204548.0
000001197 041__ $$ačesky
000001197 100__ $$0AUTHOR|(SYS)pavlickovamagdalena$$aPavlíčková, Magdalena
000001197 245__ $$aZázrak terapie
000001197 300__ $$a12 s.
000001197 520__ $$aV druhé konzultaci klientka popisuje, že to, aby mohla být nad věcí, již nemá podobu zasunutého šuplete, ale užívá metaforu balónku na niti, který má přivázaný na ruce. Mluví o tom, že si svůj problém nechce nechat u sebe zasunutý, ale chce ho dostat od sebe pryč. Klientka odchází s tím, že se jí podařilo svůj problém „přesunout“ do zmiňovaného balónku. Z druhé a závěrečné konzultace odchází s pocitem, že se dostala na pomyslné škále na číslo 10.
000001197 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut03$$aUT03
000001197 65017 $$akazuistiky
000001197 653__ $$apřepis rozhovoru
000001197 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001197 653__ $$asociálně psychologické centrum
000001197 653__ $$0SUBJECT|(SYS)metafory$$ametafory
000001197 653__ $$0SUBJECT|(SYS)skalovani$$aškálování
000001197 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001197 653__ $$avina
000001197 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001197 653__ $$0SUBJECT|(SYS)ramovani$$arámování
000001197 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1197/files/pavlickova magda.pdf
000001197 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1197/files/pavlickova magda.gif?subformat=icon$$xicon
000001197 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1197/files/pavlickova magda.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001197 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1197/files/pavlickova magda.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001197 980__ $$aTHESIS
000001197 999C5 $$9CURATOR$$i80-7295-013-4$$mVON SCHLIPPE, Arist, SCHWEITZER, Jochen. Systemická terapie a poradenství. 1. vyd. Brno Cesta, 2001. 251 s$$o1$$r1
000001197 999C5 $$9CURATOR$$i80-247-0253-3$$mVYMĚTAL, Jan. Úvod do psychologie. 2. vyd. Praha Grada Publishing a.s., 2003. 264 s$$o2$$rKN85
000001197 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-0$$t2014-05-01 17:05:00$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001547 001__ 1547
000001547 005__ 20140908084114.0
000001547 035__ $$aSUBJECT|(SYS)sebeduvera
000001547 150__ $$asebedůvěra
000001547 980__ $$aSUBJECT
000001547 980__ $$aAUTHORITY