000001165 001__ 1165
000001165 005__ 20150222204547.0
000001165 041__ $$ačesky
000001165 100__ $$0AUTHOR|(SYS)marusakovalenka$$aMarušáková, Lenka
000001165 245__ $$aKlient Petr$$bkrátká terapie orientovaná na řešení
000001165 260__ $$c2005
000001165 300__ $$a7 s.
000001165 520__ $$aPři hodnocení prostoru terapie si uvědomuji, že jsem často byla ovlivněna svojí vlastní osobní zkušeností a také prožíváním problémové situace klientem. Některé jeho zážitky byly tak silné, že sezení byla pro něj uvolněním z napětí a prostorem pro získání nadhledu. V těchto okamžicích jsem se velmi snažila, abych nesklouzla k radám.
000001165 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001165 65017 $$akazuistiky
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001165 653__ $$asoukromá praxe
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001165 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001165 653__ $$avýchova dětí
000001165 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1165/files/marusakova lenka.pdf
000001165 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1165/files/marusakova lenka.gif?subformat=icon$$xicon
000001165 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1165/files/marusakova lenka.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001165 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1165/files/marusakova lenka.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001165 980__ $$aTHESIS
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hIvan Úlehla$$mUmění pomáhat, Renesance 1996$$o1$$rKN32
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hKurt Ludewig$$mSystemická terapie – Základy klinické teorie a praxe, Pallata 1994$$o2$$rKN2
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hArist von Schlippe, Jochen Schweitzer$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta 2001$$o3$$rKN1
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hStanislav Kratochvíl$$mZáklady psychoterapie, Portál 1997$$o4$$rKN56
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hWolfgang Schmidbauer$$mPsychická úskalí pomáhajících profesí, Portál 2000$$o5$$rKN70

000001162 001__ 1162
000001162 005__ 20150222204547.0
000001162 041__ $$ačesky
000001162 100__ $$0AUTHOR|(SYS)mackovajana$$aMacková, Jana
000001162 245__ $$aI tento příběh je pouze příběhem
000001162 260__ $$c2012
000001162 300__ $$a15 s.
000001162 520__ $$aMalým zázrakem je pro mě otázka po zázraku a především způsob, jakým ji dokázala používat Insoo Kim Berg. Vypadá tak jednoduchá k použití, ale skýtá řadu nástrah. Při své krátké terapeutické praxi nemohu říci, že ji často používám. Použila jsem ji několikrát, ale nikdy s dobrým pocitem využití všech možností. Jako kdybych se něčeho zalekla a utekla. Otázku jsem použila také v prezentovaném případě a z mého pohledu se stejnou chybou.
000001162 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut08$$aUT08
000001162 65017 $$akazuistiky
000001162 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001162 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001162 653__ $$asoukromá praxe
000001162 653__ $$0SUBJECT|(SYS)samota$$asamota
000001162 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001162 653__ $$0SUBJECT|(SYS)skalovani$$aškálování
000001162 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001162 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1162/files/mackova jana.pdf
000001162 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1162/files/mackova jana.gif?subformat=icon$$xicon
000001162 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1162/files/mackova jana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001162 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1162/files/mackova jana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001162 980__ $$aTHESIS
000001162 999C5 $$9CURATOR$$hDE SHAZER, S DOLAN, Y.$$i978-80-262-0007-9$$mZázračná otázka. Praha Portál. 2011$$o1$$rKN21
000001162 999C5 $$9CURATOR$$hFREEDMAN, J. COMBS, G.$$i978-80-7367-549-3$$mNarativní psychoterapie. Portál. 2009$$o2$$rKN33
000001162 999C5 $$9CURATOR$$hVON SCHLIPPE, A. SCHWEITZER, J.$$i80-7295-082-7$$mSCHWEITZER, J.Systemická terapie a poradenství. Praha Cesta. 2006$$o3$$rKN1
000001162 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-0$$t2014-05-01 06:56:45$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001540 001__ 1540
000001540 005__ 20150222210845.0
000001540 041__ $$ačesky
000001540 100__ $$0AUTHOR|(SYS)macekmartina$$aMacek, Martina
000001540 245__ $$aStruktura (racionalita) versus rebel (emoce)
000001540 260__ $$aBrno$$c2014
000001540 300__ $$a14 s.
000001540 520__ $$aPrůběžně jsem také s respektem pozorovala, co dokáže vhodně volené ocenění za divy.
000001540 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut10$$aUT10
000001540 65017 $$akazuistiky
000001540 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001540 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001540 653__ $$0SUBJECT|(SYS)deprese$$adeprese
000001540 653__ $$asoukromá praxe
000001540 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001540 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stres$$astres
000001540 653__ $$0SUBJECT|(SYS)ocenovani$$aoceňování
000001540 8564_ $$s554734$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1540/files/ZAVERECNA_KASUISTIKA Martina Macek.pdf
000001540 980__ $$aTHESIS
000001540 999C5 $$9CURATOR$$hANDERSON, H.$$mKonverzace, jazyk a jejich možnosti. NC Publishing, a.s., 2009.$$rKN52
000001540 999C5 $$9CURATOR$$mCECCHIN, C., LANE, G., RAY, W. A.: Kybernetika předsudků v psychoterapeutické praxi. Karnac Books, 1994$$rKN54
000001540 999C5 $$9CURATOR$$mDE SHAZER, S., DOLAN, Y. a kol.: Zázračná otázka. Krátká terapie zaměřená na řešení. Portál, 2011$$rKN21
000001540 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, Ivan$$mUmění pomáhat. Renesance Pisek, 1996$$rKN32
000001540 999C5 $$9CURATOR$$hBERG, I. K$$mPosílení rodiny. Základy krátké terapie zaměřené na řešení. Portál, 2013$$rKN26
000001540 999C5 $$9CURATOR$$mSCHLIPPE, A., SCHWEITZER, J : Systemická terapie a poradenství. Cesta, 2006$$rKN1
000001540 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-09-03 08:37:27$$vInvenio/1.9999.3.dev0 refextract/1.5.40

000001269 001__ 1269
000001269 005__ 20150222204548.0
000001269 041__ $$ačesky
000001269 100__ $$0AUTHOR|(SYS)krejcarovakaterina$$aKrejcarová, Kateřina
000001269 245__ $$aZávěrečná práce
000001269 260__ $$aBrno$$c2004
000001269 300__ $$a9 s.
000001269 500__ $$aPráce odevzdaná pod jménem Živná
000001269 520__ $$aPomalu si uvědomuji, že se stupňuje moje rozčarování z toho, že se podle mě nic neděje, že si chodí „jen pokecat“ (a to mi nestačí!), a že se mi do toho pořád vkrádají pocity jakéhosi neurčitého ohrožení a podezření, že si věci umí docela dobře zařídit po svém. Rozčiluje mě způsob, jakým mluví o druhých lidech a o vztazích s nimi. Vím, že se na sezeních necítím dobře.
000001269 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000001269 65017 $$akazuistiky
000001269 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001269 653__ $$aporadenské centrum vysoké školy
000001269 653__ $$0SUBJECT|(SYS)mluveni$$amluvení a naslouchání
000001269 653__ $$ahomosexualita
000001269 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000001269 653__ $$avlastní prostor
000001269 653__ $$0PROJECT|(SYS)mnohomluvnyklient$$amnohomluvný klient
000001269 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001269 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1269/files/zivna katerina.pdf
000001269 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1269/files/zivna katerina.gif?subformat=icon$$xicon
000001269 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1269/files/zivna katerina.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001269 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1269/files/zivna katerina.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001269 980__ $$aTHESIS
000001269 999C5 $$9CURATOR$$hA. von Schlippe, J. Schweitzer$$mSystemická terapie a poradenství, Brno: Cesta.$$o1$$rKN1

000001154 001__ 1154
000001154 005__ 20150222204547.0
000001154 041__ $$ačesky
000001154 100__ $$0AUTHOR|(SYS)kozonovajirina$$aKozoňová, Jiřina
000001154 245__ $$aObhajoba psychoterapeutického stylu
000001154 260__ $$aBrno$$c2004
000001154 300__ $$a9 s.
000001154 520__ $$aV této druhé ukázce vyjasňování se více držím toho, co klient přináší. I když se snažím nějak pojmenovávat, jak to klient má, třeba v případě, že říkám, že klientka byla jinde. V alternativním postupu bych se potřebovala doptávat na to, co znamená, že se problémy rozptýlily. Jestli to znamená, že pominuly, nebo co s nimi je, a zda se mohou zase zhmotnit? Ve druhém vstupu jsem opět spojila dva cíle v jeden. Otázku, kdo určuje, jak a kdy má klientka skončit terapii a potřebu vysvětlit jí, že se necítím kompetentní tohle za ni rozhodnout. V čem by to bylo jiné, kdybych to za Vás rozhodla já?
000001154 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000001154 65017 $$akazuistiky
000001154 653__ $$apřepis rozhovoru
000001154 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001154 653__ $$asoukromá praxe
000001154 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001154 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001154 653__ $$amanipulace
000001154 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000001154 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001154 653__ $$0PROJECT|(SYS)mnohomluvnyklient$$amnohomluvný klient
000001154 653__ $$avyjasňování
000001154 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001154 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1154/files/kozonova jirina.pdf
000001154 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1154/files/kozonova jirina.gif?subformat=icon$$xicon
000001154 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1154/files/kozonova jirina.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001154 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1154/files/kozonova jirina.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001154 980__ $$aTHESIS
000001154 999C5 $$9CURATOR$$hG. Cecchin$$m(1994) Kybernetika předsudků v psychoterapeutické praxi, KONS č.17/ 00, Praha ISZ$$o1$$rKN54
000001154 999C5 $$9CURATOR$$hI.D. Yalom$$m(1999) Lži na pohovce, Praha Portál$$o2$$rKN67
000001154 999C5 $$9CURATOR$$hI.D. Yalom$$m(2001) Dvojitá expozice In Máma a smysl života, Praha Portál$$o3$$rKN68
000001154 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, Ivan$$m(1999):Uměnípomáhat,Praha:Slon$$o5$$rKN32
000001154 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-04-30 12:02:45$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001147 001__ 1147
000001147 005__ 20150315120136.0
000001147 041__ $$ačesky
000001147 100__ $$0AUTHOR|(SYS)kostkovanada$$aKostková, Naďa
000001147 245__ $$aUžitek, respekt, krása ... a láska
000001147 260__ $$aPraha$$c2013
000001147 300__ $$a18 s.
000001147 520__ $$aPráce s více lidmi v terapii pro mne byla novinkou. Zkoušela jsem, jak to funguje, jak funguji v takové situaci já. Co je mi příjemné a nepříjemné. Jak se mi daří nastavovat prostředí pro všechny členy systému. Myslím, že to nakonec bylo dobré. Hodně jsem musela reflektovat své pocity. Co se se mnou děje? Jak to, že mě něco štve, co, čím? Co s tím udělám? Jak to udělám? Za co ocenit každého z nich? Bylo to pro mne jiné, než v individuální terapii. Nejvíce asi tím, že jsem si ve stejnou chvíli přímo uvědomovala navázanost jednotlivých členů a zároveň jejich uzavřenost a autonomii.
000001147 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09
000001147 65017 $$akazuistiky
000001147 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001147 653__ $$asoukromá praxe
000001147 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001147 653__ $$aztráta blízkého člověka
000001147 653__ $$0SUBJECT|(SYS)rodinaterapie$$arodinná terapie
000001147 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000001147 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001147 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001147 653__ $$avyjasňování
000001147 653__ $$0SUBJECT|(SYS)smrtaumirani$$asmrt a umírání
000001147 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1147/files/kostkova nada.pdf
000001147 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1147/files/kostkova nada.gif?subformat=icon$$xicon
000001147 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1147/files/kostkova nada.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001147 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1147/files/kostkova nada.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001147 980__ $$aTHESIS
000001147 999C5 $$9CURATOR$$hLUDEWIG, K.$$mSystemická terapie. Praha, Institut pro systemickou zkušenost, 2007$$o1$$rKN2
000001147 999C5 $$9CURATOR$$hSCHLIPPE A., SCHWEITZER, J.$$mSystemická terapie a poradenství. Cesta, 2006$$o2$$rKN1
000001147 999C5 $$9CURATOR$$hSAROYAN W. Tracyho$$mtygr, Argo, 1999$$o3
000001147 999C5 $$9CURATOR$$hBRUNEL P., RIEGLER A.$$mMaturana Acrossthe Disciplines, Constructivist Foundation$$o4$$rKN65
000001147 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, Ivan$$mUmění pomáhat. Slon, 2007$$o5$$rKN32
000001147 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-04-30 11:13:08$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001024 001__ 1024
000001024 005__ 20150222204547.0
000001024 041__ $$ačesky
000001024 100__ $$0AUTHOR|(SYS)kormanharry$$aKorman, Harry
000001024 245__ $$aK etike konštruovania realít
000001024 520__ $$aNa súčasnej úrovni poznania v psychiatrii, je potvrdené, že nemusíme poznať „skutočné príčiny“ základných „ochorení“, ale predpokladá sa, že pri pokračujúcom výzkume ich budeme poznať a toto poznanie prinesie špecifickú liečbu. Toto môže byť správne, ale môže to byť aj nesprávne. Je možné, že ideme nesprávnym smerom. Môže to byť tak, že problémy vznikajú a udržiavajú sa v reči, tak ako výsledok, dôvod, príčina a účinok ako navrhujú postmoderní myslitelia. Ak je to tak, naše dnešné úsilie príde do slepej uličky.
000001024 65017 $$azlatý fond
000001024 65017 $$astudentské překlady
000001024 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001024 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001024 653__ $$0SUBJECT|(SYS)etika$$aetika
000001024 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kritickauvaha$$akritická úvaha
000001024 765__ $$tOn the ethics of diagnosis
000001024 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1024/files/Korman, Harry  K etike konstruovania realit.pdf
000001024 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1024/files/Korman, Harry  K etike konstruovania realit.gif?subformat=icon$$xicon
000001024 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1024/files/Korman, Harry  K etike konstruovania realit.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001024 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1024/files/Korman, Harry  K etike konstruovania realit.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001024 909C4 $$dhttp://www.sikt.nu/Articl_and_book/On%20ethics.PDF$$pOn the ethics of diagnosis
000001024 980__ $$aTRANSLATION

000001146 001__ 1146
000001146 005__ 20150222204547.0
000001146 041__ $$ačesky
000001146 100__ $$0AUTHOR|(SYS)konicarovajana$$aKonicarová, Jana
000001146 245__ $$aKasuistika
000001146 300__ $$a10 s., 13 stran příloh
000001146 500__ $$aV příloze jsou uvedeny domácí úkoly klientky.
000001146 520__ $$aZkušenosti mě naučily, jak důležité je ošetření a vyjasňování kontextu terapie pro vývoj a zrání terapeutického vztahu. Proto mi k vyjasňování kontextu také napomáhá dopis klientovi, který zasílám, pokud je to možné, ještě před prvním sezením.
000001146 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000001146 65017 $$akazuistiky
000001146 653__ $$apřepis rozhovoru
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)supervizeterapie$$asupervize
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zákrak
000001146 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001146 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1146/files/konicarova jana.pdf
000001146 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1146/files/konicarova jana.gif?subformat=icon$$xicon
000001146 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1146/files/konicarova jana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001146 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1146/files/konicarova jana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001146 980__ $$aTHESIS

000001128 001__ 1128
000001128 005__ 20150311122123.0
000001128 041__ $$ačesky
000001128 100__ $$0AUTHOR|(SYS)jargusmarek$$aJargus, Marek
000001128 245__ $$aSystemická psychoterapie drogového faráře
000001128 300__ $$a12 s.
000001128 500__ $$aPoznámky garanta
000001128 520__ $$aPomáhání slovem a nasloucháním je pro mne už 12 let záležitostí srdce, vždy znovu zajímavou a dobrodružnou. Od prvního nesmělého naslouchání drogově závislým v terapeutické komunitě, přes poradenskou činnost ve vězení a duchovní službu lidem ve farnosti, až po tabulku s nápisem: katolický kněz a psychoterapeut. Bez systemického psychoterapeutického výcviku, bych si tuto poslední „nehoráznost“ nikdy nedovolil.
000001128 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001128 65017 $$akazuistiky
000001128 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001128 653__ $$adrogy
000001128 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000001128 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001128 653__ $$akontaktní centrum
000001128 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001128 653__ $$aléčba závislostí
000001128 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001128 653__ $$0SUBJECT|(SYS)supervizeterapie$$asupervize
000001128 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1128/files/jargus marek.pdf
000001128 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1128/files/jargus marek.gif?subformat=icon$$xicon
000001128 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1128/files/jargus marek.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001128 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1128/files/jargus marek.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001128 980__ $$aTHESIS

000001127 001__ 1127
000001127 005__ 20150222204547.0
000001127 041__ $$ačesky
000001127 100__ $$0AUTHOR|(SYS)janeckovamiluse$$aJanečková, Miluše
000001127 245__ $$aNebýt hodná holka
000001127 260__ $$c2011
000001127 300__ $$a15 s.
000001127 520__ $$aV tomto případu jsem si vyzkoušela, co se stane, když nebudu tak lpět na přesném používání metod, které jsou užitečné v přístupu SFBT. Bylo pro mne zajímavé nechat na klientce, co vlastně se má stát a být jen tak zvědavá na její pokroky. Témata přílišného lpění na efektivitě terapie jsem si zpracovala v supervizích v rámci výcviku a s radostí konstatuji, že jsem v tomto zaznamenala velký posun. Objevilo se to především na komfortu, který jsem prožívala během sezení s klientkou a na znovuobjevení radosti z pomáhání, které se předtím jaksi někam vytratilo.
000001127 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut07a$$aUT07a
000001127 65017 $$akazuistiky
000001127 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001127 653__ $$anemoc
000001127 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001127 653__ $$asoukormá praxe
000001127 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001127 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001127 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001127 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1127/files/janeckova mila.pdf
000001127 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1127/files/janeckova mila.gif?subformat=icon$$xicon
000001127 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1127/files/janeckova mila.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001127 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1127/files/janeckova mila.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001127 980__ $$aTHESIS
000001127 999C5 $$9CURATOR$$hInsoo Kim Berg$$mOrientace na řešení: Jak vést rozhovor ke změně$$o1
000001127 999C5 $$9CURATOR$$hInsoo Kim Berg$$mStudentský koutek$$o2$$rKN57
000001127 999C5 $$9CURATOR$$hJill Freedman$$mNarativní psychoterapie, Portál 2009$$o3$$rKN33
000001127 999C5 $$9CURATOR$$hMarie Cheung,$$mTeorie sociálního konstruktivizmu a model Satirové$$o4$$rKN58