000001270 001__ 1270
000001270 005__ 20150311122449.0
000001270 041__ $$ačesky
000001270 100__ $$0AUTHOR|(SYS)zvolskapetra$$aZvolská, Petra
000001270 245__ $$aKomentovaná kazuistika
000001270 260__ $$aŠkvorec$$c2005
000001270 300__ $$a12 s.
000001270 520__ $$aPostupem času jsem začala postrádat kontinuitu naší společné práce. Chtěla jsem se tomu věnovat, aby mi to dávalo nějaký smysl. Kontinuitu jsem objevila ve stále se opakujícím kontextu, vlastně aranžmá jednotlivých sezení se sobě velmi podobalo. Nervozita, nespokojenost a spěch pak přecházely do uvolnění a uklidnění klientky a vlastně i celé atmosféry. Kontinuitu také mohu spatřovat v návaznosti témat, která klientka přinesla tak, jak se v jejím životě vždy v mezidobí mezi sezeními udála.
000001270 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001270 65017 $$akazuistiky
000001270 653__ $$apřepis rozhovoru
000001270 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000001270 653__ $$aopiáty
000001270 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001270 653__ $$aoddělení pro léčbu závislostí
000001270 653__ $$asubstituční léčba
000001270 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001270 653__ $$0SUBJECT|(SYS)doprovazeni$$adoprovázení
000001270 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001270 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stezovatel$$astěžovatel
000001270 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1270/files/zvolska petra.pdf
000001270 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1270/files/zvolska petra.gif?subformat=icon$$xicon
000001270 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1270/files/zvolska petra.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001270 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1270/files/zvolska petra.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001270 980__ $$aTHESIS
000001270 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe, A., Schweitzer, J$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, Brno, 2001$$o1$$rKN1
000001270 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$mUmění pomáhat, Renesance, Písek, 1996$$o2$$rKN32
000001270 999C5 $$9CURATOR$$hPecháčková, S.$$mZpráva o systemické terapii, ISZ, Praha, 1993$$o3$$rKN38
000001270 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-04 11:09:24$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000000387 001__ 387
000000387 005__ 20150222204316.0
000000387 035__ $$aSUBJECT|(SYS)kazuistika
000000387 150__ $$akazuistika
000000387 450__ $$akasuistika
000000387 450__ $$akasuistiky
000000387 980__ $$aSUBJECT
000000387 980__ $$aAUTHORITY

000001346 001__ 1346
000001346 005__ 20150222204549.0
000001346 041__ $$ačesky
000001346 245__ $$aSystemická terapie s jedincem
000001346 520__ $$aKoncept "cirkulárních otázek" je často zaměňován s konceptem cirkularity. Pojem "cirkulární otázky" byl upřednostňován v časech, kdy terapeut kladl v původním kontextu rodinné terapie každému členu rodiny popořádku otázky zaměřené na chování dvou či více jiných členů rodiny. Jinými slovy: Terapeut se pokoušel vyzvědět celostní pohled rodiny který tvořila síť spoluutvářejících se vztahů (jak mezi myšlenkami a emocemi, tak mezi způsoby chování). Nejefektivnější způsob, jak načrtnout mapu území sestával s kladení otázek, které zvýrazňovaly rozdíly. Tyto otázky zprostředkovávaly informace místo dat: Bateson byl přesvědčen, že informace je "rozdíl, který dělá rozdíl", to znamená, že se jedná o relaci, která se tímto způsobem odlišuje od dat.
000001346 653__ $$0SUBJECT|(SYS)cirkularnidotazovani$$acirkulární dotazování
000001346 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001346 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1346/files/Sbornik - Systemicka terapie s jedincem.pdf
000001346 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1346/files/Sbornik - Systemicka terapie s jedincem.gif?subformat=icon$$xicon
000001346 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1346/files/Sbornik - Systemicka terapie s jedincem.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001346 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1346/files/Sbornik - Systemicka terapie s jedincem.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001346 980__ $$aREPORT