000000931 001__ 931
000000931 005__ 20150715124145.0
000000931 041__ $$ačesky
000000931 100__ $$0AUTHOR|(SYS)beaudoinmarienathalie$$aBeaudoin, Marie-Nathalie
000000931 245__ $$aTrauma, kompetence a výběr$$bKlinická praxe v rámci narativní terapie
000000931 520__ $$aTento článek pojednává o procesu přepisu zkušenosti a osobního příběhu o traumatických událostech. V článku je představen model konkrétních malých kroků, které mohou sloužit k zážitku kompetence u klienta, pomocí modelu o čtyř kvadrantech. Přepis terapeutického sezení pak ujasňuje zmíněný model.
000000931 65017 $$astudentské překlady
000000931 653__ $$apřepis rozhovoru
000000931 653__ $$atrauma
000000931 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000000931 653__ $$anávody
000000931 653__ $$astruktura rozhovoru
000000931 773__ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2115$$xTraumatisme, competence et Choix
000000931 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/931/files/Beaudoin Marie Nathalie  Trauma kompetence a vyber.pdf
000000931 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/931/files/Beaudoin Marie Nathalie  Trauma kompetence a vyber.gif?subformat=icon$$xicon
000000931 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/931/files/Beaudoin Marie Nathalie  Trauma kompetence a vyber.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000931 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/931/files/Beaudoin Marie Nathalie  Trauma kompetence a vyber.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000931 980__ $$aTRANSLATION

000002307 001__ 2307
000002307 005__ 20170802074842.0
000002307 041__ $$ačesky
000002307 100__ $$0AUTHOR|(SYS)balcarkarel$$aBalcar, Karel
000002307 245__ $$aTéma víry v psychoterapii
000002307 520__ $$aPříspěvek klade otázku, zda je psychoterapie, popřípadě psychologie jako jeden z jejích zdrojů, schopna přispět klientům v otázkách jejich světonázorové víry. Odpovídá, že takové přispění je možné tam, kde vyznávaná víra nebo osobní rozpaky, poruchové příznaky či zakoušené utrpení v souvislosti s ní jsou provázeny nebo působeny psychologickými motivy či překážkami.
000002307 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyznani$$avyznání
000002307 653__ $$0SUBJECT|(SYS)navody$$anávody
000002307 8564_ $$s162429$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2307/files/Balcar, Karel.pdf
000002307 909C4 $$dhttp://www.pvsps.cz/data/document/20100503/kolo08-balcar.pdf?id=52 Pražská vysoká škola  psychosociálních studií 27. kolokvium 6.6.2008$$phttp://www.pvsps.cz/
000002307 980__ $$aARTICLE

000000923 001__ 923
000000923 005__ 20150715143915.0
000000923 041__ $$ačesky
000000923 100__ $$0AUTHOR|(SYS)asenkarl$$aAsen, Karl
000000923 245__ $$aRodinná terapie bez rodiny: rámec pro systemickou práci
000000923 520__ $$aToto pojednání kontrastuje se základními zásadami systemického myšlení v rámci vůdčích principů psychodynamického přístupu a pokouší se nastínit specifické techniky, které mohou používat terapeuti rodinných problémů při zkoumání jedinců. Má se za to, že užitečný systemický rámec lze praktikovat, jestliže se terapeut zaměří na provozování terapeutického systému „otevřeného“ dalším příslušným osobám, které se mohou kdykoli připojit.
000000923 65017 $$astudentské překlady
000000923 653__ $$apřepis rozhovoru
000000923 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000923 653__ $$asystémy
000000923 653__ $$anávody
000000923 653__ $$0SUBJECT|(SYS)rodinaterapie$$arodinná terapie
000000923 700__ $$0AUTHOR|(SYS)jenkinshugh$$aJenkins, Hugh
000000923 700__ $$0AUTHOR|(SYS)nepustilpavel$$bNepustil, Pavel$$epřeklad
000000923 765__ $$tFamily therapy without the family: a framework for systemic practice
000000923 773__ $$a10.1046/j..1992.00439.x$$c1-14$$n1$$pJournal of Family Therapy$$v14$$y1992
000000923 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/923/files/Asen K a Jenkins H Rodinna terapie bez rodiny.pdf
000000923 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/923/files/Asen K a Jenkins H Rodinna terapie bez rodiny.gif?subformat=icon$$xicon
000000923 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/923/files/Asen K a Jenkins H Rodinna terapie bez rodiny.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000923 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/923/files/Asen K a Jenkins H Rodinna terapie bez rodiny.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000923 909C4 $$dhttp://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1046/j..1992.00439.x/abstract$$pWiley Online Library
000000923 980__ $$aTRANSLATION

000000357 001__ 357
000000357 005__ 20150906080915.0
000000357 035__ $$aSUBJECT|(SYS)algoritmuspeclove
000000357 150__ $$aalgoritmus Peclové
000000357 450__ $$apeclová
000000357 450__ $$amodely praxe
000000357 450__ $$anávody
000000357 450__ $$atechniky
000000357 653__ $$0SUBJECT|(SYS)navody$$anávody
000000357 678__ $$aTento model ukazuje jak se stavět k vlastním nápadům, dojmům, pocitům a podobně, které terapeutovi v rozhovoru přijdou na mysl.
000000357 8564_ $$s138772$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/357/files/Algoritmus.pdf
000000357 980__ $$aSUBJECT
000000357 980__ $$aAUTHORITY

000001405 001__ 1405
000001405 005__ 20140514105457.0
000001405 035__ $$aSUBJECT|(SYS)navody
000001405 150__ $$anávody
000001405 980__ $$aSUBJECT
000001405 980__ $$aAUTHORITY

000002203 001__ 2203
000002203 005__ 20160504063123.0
000002203 041__ $$ačesky
000002203 245__ $$aCirkulární otázky
000002203 520__ $$aTento článek se věnuje zejména vysvětlení a poměrně podrobnému popisu konstrukce cirkulárních otázek v různých formách. Jsou zde uvedeny také důležité odkazy na odpovídající literaturu k tomuto tématu a související teoretické základy. V praktické části textu s názvem „Příklady“ je technika cirkulárního dotazování představena díky přepisům rozhovoru v kontextu terapeutické práce, sociálně vzdělávací a pedagogické práce. Článek je stručným a srozumitelným přehledem různých forem dotazování při práci s klienty.
000002203 65017 $$astudentské překlady
000002203 653__ $$arodinná terapie
000002203 653__ $$anávody
000002203 700__ $$0AUTHOR|(SYS)fejkusovapavlina$$aFejkusová, Pavlína$$epřeklad
000002203 700__ $$0AUTHOR|(SYSlibenkovatereza$$aLíbenková, Tereza$$epřeklad
000002203 765__ $$tZirkuläres Fragen
000002203 8564_ $$s586736$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2203/files/cirkularka.pdf
000002203 909C4 $$phttp://methodenpool.uni-koeln.de/download/zirkulaeres-fragen.pdf
000002203 980__ $$aTRANSLATION

000002514 001__ 2514
000002514 005__ 20221011133218.0
000002514 041__ $$aanglicky
000002514 245__ $$aLeeds Systemic Family Therapy Manual
000002514 260__ $$aLeeds, UK$$bLeeds Family Therapy & Research Centre, School of Psychology, University of Leeds$$c2000
000002514 520__ $$aThe manual is principally designed as a research tool for outcome studies in which the effectiveness of systemic therapy can be assessed. It therefore aims to offer a framework and guidelines for the implementation of systemic family therapy, so that therapists can offer a unified version of therapy, with some flexibility to express their own creativity.
000002514 653__ $$anávody
000002514 653__ $$aefektivita
000002514 653__ $$avýzkum
000002514 700__ $$0AUTHOR|(SYS)strattonpeter$$aStratton, Peter
000002514 700__ $$0AUTHOR|(SYS)cottrelldavid$$aCottrell, David
000002514 700__ $$0AUTHOR|(SYS)shapirodavid$$aShapiro, David
000002514 8564_ $$s268070$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2514/files/Stratton, Peter et al - Final LFTRC Manual.pdf
000002514 980__ $$aARTICLE