000001200 001__ 1200
000001200 005__ 20150222204548.0
000001200 041__ $$aslovensky
000001200 100__ $$0AUTHOR|(SYS)petrasovarenata$$aPetrášová, Renata
000001200 245__ $$aUmenie pomahať
000001200 260__ $$c2012
000001200 300__ $$a26 s.
000001200 520__ $$aViac ako kedykoľek predtým som si uvedomila, že klientova kompetentnosť je aj o tom, že si vie zhodnotiť natoľko svoju situáciu, pri ktorej dospeje k poznaniu, že niečo nevie, že nie je schopný, že dospel na koniec svojich schopností či možností, a preto vyhľadáva pomoc.
000001200 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut08$$aUT08
000001200 65017 $$akazuistiky
000001200 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001200 653__ $$asoukromá praxe
000001200 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stres $$astres
000001200 653__ $$0SUBJECT|(SYS)strach$$astrach
000001200 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001200 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001200 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stezovatel$$astěžovatel
000001200 653__ $$anemoc
000001200 653__ $$0SUBJECT|(SYS)doprovazeni$$adoprovázení
000001200 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1200/files/petrasova renata.pdf
000001200 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1200/files/petrasova renata.gif?subformat=icon$$xicon
000001200 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1200/files/petrasova renata.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001200 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1200/files/petrasova renata.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001200 980__ $$aTHESIS
000001200 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe,A., Schweitzer,J.$$mSystemická terapie a poradenství. Brno Cesta 2001$$o1$$rKN1
000001200 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla,I.$$mUmění pomáhat. Praha Slon, 2007$$o2
000001200 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig,K.$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. Institut pro systemickou zkušenost. Praha, 2007$$o3$$rKN2
000001200 999C5 $$9CURATOR$$hYalom, Irvin. D$$mLži na pohovce. Portál, 2006$$o4$$rKN68
000001200 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-01 17:49:54$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001204 001__ 1204
000001204 005__ 20150311122233.0
000001204 041__ $$ačesky
000001204 100__ $$0AUTHOR|(SYS)prikrylovalenka$$aPřikrylová, Lenka
000001204 245__ $$aVšechno má svůj čas
000001204 300__ $$a15 s.
000001204 520__ $$aDíky své konkrétní práci s klientkou jsem přemýšlela nad obrovskou škálou obtíží, s kterými za námi klienti mohou přijít. Otevřela se mi otázka, jaká témata ve mně vyvolávají respekt. Jak mohu efektivněji pracovat, abych byla schopná vést pro klienta užitečný rozhovor? Čím to témata dělají, že o nich přemýšlím jinak? Jak o nich přemýšlet? Měla bych s nějakým tématem zásadní potíž pracovat, a uměla se tak pro klienty i sebe lépe vymezit?
000001204 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut07a$$aUT07a
000001204 65017 $$akazuistiky
000001204 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001204 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000001204 653__ $$aléky
000001204 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zneuzivani$$azneužívání
000001204 653__ $$asamostanost
000001204 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000001204 653__ $$akompetence klienta
000001204 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001204 653__ $$0SUBJECT|(SYS)supervizeterapie$$asupervize
000001204 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001204 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1204/files/prikrylova lenka.pdf
000001204 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1204/files/prikrylova lenka.gif?subformat=icon$$xicon
000001204 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1204/files/prikrylova lenka.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001204 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1204/files/prikrylova lenka.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001204 980__ $$aTHESIS

000001211 001__ 1211
000001211 005__ 20150222204548.0
000001211 041__ $$ačesky
000001211 100__ $$0AUTHOR|(SYS)rothovaeliska$$aRothová, Eliška
000001211 245__ $$aKazuistika
000001211 300__ $$a13 s.
000001211 520__ $$aMými klienty jsou tedy rodiny, resp. většinou matky, které mají dítě se zrakovým a kombinovaným postižením od narození do 4 až 6 let. Pracovníci střediska hledali někoho, kdo bude rodičům věnovat čas pro řešení jiných, než speciálně pedagogických a dalších poradenských problémů, např. když se rodiče dlouhodobě necítí dobře a chtějí si povídat, když řeší nějaký náročnější problém, či obtížnou situaci.
000001211 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001211 65017 $$akazuistiky
000001211 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001211 653__ $$azdravotní postižení
000001211 653__ $$astředisko rané péče
000001211 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001211 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000001211 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zázrak
000001211 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1211/files/rothova eliska.pdf
000001211 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1211/files/rothova eliska.gif?subformat=icon$$xicon
000001211 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1211/files/rothova eliska.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001211 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1211/files/rothova eliska.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001211 980__ $$aTHESIS
000001211 999C5 $$9CURATOR$$hKim Bergová Insoo$$mPosílení rodiny. ISZ, Praha 1992$$o1$$rKN26
000001211 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig Kurt$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. PALLATA, Praha, 1994$$o2$$rKN2
000001211 999C5 $$9CURATOR$$hPecháčková Soňa$$mZpráva o systemické terapii. ISZ, Praha, 1992$$o3$$rKN38
000001211 999C5 $$9CURATOR$$hSchlieppe Arist. Schweitzer Jochen$$mSystemická terapie a poradenství.Cesta,Brno, 2001$$o4$$rKN1
000001211 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla Ivan$$mUmění pomáhat. Renesance, Písek, 1996$$o5$$rKN32

000001212 001__ 1212
000001212 005__ 20150310193810.0
000001212 041__ $$ačesky
000001212 100__ $$0AUTHOR|(SYS)rychlakaterina$$aRychlá, Kateřina
000001212 245__ $$a(Ne)jsem důležitá!
000001212 300__ $$a14 s.
000001212 520__ $$aZatímco totiž klientka hledala v našich sezeních schopnost žít podle svých představ, já jsem konečně ve vztahu ke své terapeutické práci našla sebejistotu, profesionalitu, otevřenost a přirozenost. Tento případ podle mého názoru velmi dobře dokumentuje změnu od doby mých prvních „terapeutických pokusů“.
000001212 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09
000001212 65017 $$akazuistiky
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní  přístup
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001212 653__ $$adoprovázení
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)nasili$$adomácí násilí
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)dekonstrukce$$adekonstrukce
000001212 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1212/files/rychla katerina.pdf
000001212 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1212/files/rychla katerina.gif?subformat=icon$$xicon
000001212 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1212/files/rychla katerina.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001212 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1212/files/rychla katerina.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001212 980__ $$aTHESIS
000001212 999C5 $$9CURATOR$$hFreedman, J., Combs, G.$$m(2009) Narativní psychoterapie. Praha, Portál$$o1$$rKN33
000001212 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K.$$m(2011) Základy systemické terapie. Praha, Grada$$o2$$rKN2
000001212 999C5 $$9CURATOR$$hStrnad, V.$$mCestou příběhu$$o3$$rKN76
000001212 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$m(2009) Umění pomáhat. Slon, Praha$$o4$$rKN32
000001212 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-02 08:32:48$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001237 001__ 1237
000001237 005__ 20150222204548.0
000001237 041__ $$ačesky
000001237 100__ $$0AUTHOR|(SYS)srbtomas$$aSrb, Tomáš
000001237 245__ $$aZávěrečná práce
000001237 260__ $$c2008
000001237 300__ $$a14 s.
000001237 520__ $$aJednoznačné „dělal jinak“ vidím v trpělivosti při vyčkávání na klientovu odpověď a zjednodušení svých vyjádření. Jednoznačné „zachoval“ vidím v zaměření na vyjasňování významů. V rámci supervize se u této terapie objevilo ještě jedno téma, a to možnost elegantnějšího propojování různých témat, které se v terapii objevují. Osobně se někdy potácím mezi „neopravuj, co není rozbité“ a reflektováním něčeho, co se jeví jako jednoznačné.
000001237 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut05a$$aUT05a
000001237 65017 $$akazuistiky
000001237 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001237 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001237 653__ $$0SUBJECT|(SYS)deprese$$adeprese
000001237 653__ $$apřepis rozhovoru
000001237 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1237/files/srb tomas.pdf
000001237 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1237/files/srb tomas.gif?subformat=icon$$xicon
000001237 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1237/files/srb tomas.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001237 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1237/files/srb tomas.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001237 980__ $$aTHESIS

000001241 001__ 1241
000001241 005__ 20150222210844.0
000001241 041__ $$ačesky
000001241 100__ $$0AUTHOR|(SYS)svejdikovakarla$$aŠvejdíková, Karla
000001241 245__ $$aPárová terapie s manželi P.
000001241 260__ $$c2008
000001241 300__ $$a14 s.
000001241 520__ $$aMyslím, že jsem se snažila z mého pohledu soustředit na to nejpodstatnější, jít efektivně za cíli, které si manželé stanovili, nerozmělňovat naši práci ve zbytečných odbočkách... Zároveň uvažuji, že možná díky tomu nevyplula na povrch důležitější témata, jakási „meta-témata“, na kterých by bylo třeba užitečnější pracovat.
000001241 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut05a$$aUT05a
000001241 65017 $$akazuistiky
000001241 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001241 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001241 653__ $$apsychoterapeutické centrum
000001241 653__ $$apanická porucha
000001241 653__ $$0SUBJECT|(SYS)doprovazeni$$adoprovázení
000001241 653__ $$apřepis rozhovoru
000001241 653__ $$0SUBJECT|(SYS)ocenovani$$aoceňování
000001241 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001241 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001241 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001241 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zneuzivani$$azneužívání
000001241 653__ $$0SUBJECT|(SYS)parovaterapie$$apárová terapie
000001241 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1241/files/svejdikova karla.pdf
000001241 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1241/files/svejdikova karla.gif?subformat=icon$$xicon
000001241 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1241/files/svejdikova karla.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001241 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1241/files/svejdikova karla.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001241 980__ $$aTHESIS

000001249 001__ 1249
000001249 005__ 20150222204548.0
000001249 041__ $$ačesky
000001249 100__ $$0AUTHOR|(SYS)uhlirovaveronika$$aUhlířová, Veronika
000001249 245__ $$aZávěrečná práce
000001249 260__ $$c2012
000001249 300__ $$a23 s.
000001249 520__ $$aJejí klíčová pracovnice a psycholožka mě požádala o poskytnutí psychoterapie pro Soňu se zadáním: „Potřebujeme, abys jí naučila, že nemá svým dětem poskytovat takový servis a hlavně myslet víc na sebe. Potřebujeme, aby se odstřihla od požadavků svých dětí. Nám se nedaří ji k tomu donutit.“ Co byste dělali na mém místě vy? Přišlo mi absurdní, že mé kolegyně vytvářely stejný příběh požadavků na Soňu jako její děti. A Soňa se snažila poslušně plnit, jenže jí to nešlo. Bohudík.
000001249 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut08$$aUT08
000001249 65017 $$akazuistiky
000001249 653__ $$anáhradní rodiny
000001249 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001249 653__ $$aobčanské sdružení
000001249 653__ $$asvépomocná skupina
000001249 653__ $$apoddajnost
000001249 653__ $$aformulování zakázky
000001249 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001249 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001249 653__ $$0SUBJECT|(SYS)dekonstrukce$$adekonstrukce
000001249 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001249 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1249/files/uhlirova veronika.pdf
000001249 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1249/files/uhlirova veronika.gif?subformat=icon$$xicon
000001249 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1249/files/uhlirova veronika.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001249 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1249/files/uhlirova veronika.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001249 980__ $$aTHESIS
000001249 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe, A., Schweitzer, J.$$mSystemická terapie a poradenství. Brno Cesta 2001$$o1$$rKN1
000001249 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$mUmění pomáhat. Praha Slon, 2007$$o2$$rKN32
000001249 999C5 $$9CURATOR$$hFreedman, J., Combs, G.$$mNarativní psychoterapie. Praha Portál, 2009$$o3$$rKN33
000001249 999C5 $$9CURATOR$$hStrnad, V., Hesoun, J.$$mCestou příběhu. Výcvikové materiály. ISZ-MC, 2008$$o4$$rKN76
000001249 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K.$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. Institut pro systemickou zkušenost. Praha 2007$$o5$$rKN2
000001249 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-03 17:02:57$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001256 001__ 1256
000001256 005__ 20150222204548.0
000001256 041__ $$ačesky
000001256 100__ $$0AUTHOR|(SYS)vrtelovakaterina$$aVrtělová, Kateřina
000001256 245__ $$aIndividuální terapie s panem M.
000001256 300__ $$a13 s.
000001256 520__ $$aKlient přichází s tím, že dnes vůbec nemá náladu a energii mluvit, chce se jen uzavřít. Říkám, že chápu, že je to pro něj těžké a obdivuji, že navzdory tomu, že pro něj není běžné o věcech takto mluvit, do terapie chodí a pracuje. Ověřuji, co s tím tedy dnes, když přece jen přišel? Myslí si, že by to měl prolomit.
000001256 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut05a$$aUT05a
000001256 65017 $$akazuistiky
000001256 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001256 653__ $$apsychoterapeutické centrum
000001256 653__ $$0SUBJECT|(SYS)deprese$$adeprese
000001256 653__ $$apřepis rozhovoru
000001256 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001256 8564_ $$s176620$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1256/files/vrtelova katerina.pdf
000001256 8564_ $$s12369$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1256/files/vrtelova katerina.gif?subformat=icon$$xicon
000001256 8564_ $$s57869$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1256/files/vrtelova katerina.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001256 8564_ $$s207447$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1256/files/vrtelova katerina.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001256 8564_ $$s108870$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1256/files/DSC01551.jpeg
000001256 980__ $$aTHESIS

000001262 001__ 1262
000001262 005__ 20150222204548.0
000001262 041__ $$ačesky
000001262 100__ $$0AUTHOR|(SYS)zamastilovahana$$aZamastilová, Hana
000001262 245__ $$aJe to v mých rukou
000001262 260__ $$c2012
000001262 300__ $$a21 s.
000001262 520__ $$aInterpretace jsou věru lákavé, neboť poukazují na naši profesionální fundovanost, některé psychoterapeutické směry interpretace využívají poměrně hojně. Uvědomila jsem si ale, že přínos takových vstupů je, dle mého pozorování těchto nahrávek, nulový. Klientka buď můj názor odsouhlasí nebo k němu něco přidá, vlastně nikdy ho neodmítla. Spousta intervencí v terapii má minimální efekt, nemůže být všechno „účinné“. Domnívám se ale, že interpretace jsou škodlivé v tom smyslu, že nabourávají rovnocenný vztah klienta vyprávějícího příběh a terapeuta, který příběhu naslouchá. Na chvíli se interpretací terapeut staví do roviny „experta“, který ví, o čem klient mluví, protože to je známá skutečnost, v literatuře popsaná, děje se to atd.
000001262 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09
000001262 65017 $$akazuistiky
000001262 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001262 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001262 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001262 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001262 653__ $$asoukromá praxe
000001262 653__ $$aocenění
000001262 653__ $$aotázky
000001262 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1262/files/zamastilova hana.pdf
000001262 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1262/files/zamastilova hana.gif?subformat=icon$$xicon
000001262 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1262/files/zamastilova hana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001262 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1262/files/zamastilova hana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001262 980__ $$aTHESIS
000001262 999C5 $$9CURATOR$$hDE SHAZER, Steve, DOLAN Yvonne M$$i978-802-6200-079$$mZázračná otázka krátká terapie zaměřená na řešení. Vyd. 1. Překlad Ondřej Fafejta. Praha Portál, 2011, 239 s. Spektrum (Portál)$$o1$$rKN21
000001262 999C5 $$9CURATOR$$hFREEDMAN, Jill a Gene COMBS$$i978-807-3675-493$$mNarativní psychoterapie. Vyd. 1. Překlad Ivo Müller. Praha Portál, 2009, 319 s. Spektrum (Portál)$$o2$$rKN33
000001262 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-0$$t2014-05-04 08:00:07$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001263 001__ 1263
000001263 005__ 20150222204548.0
000001263 041__ $$ačesky
000001263 100__ $$0AUTHOR|(SYS)zaverkovamarketa$$aZávěrková, Markéta
000001263 245__ $$aPísemná práce - komentovaná kasuistika
000001263 260__ $$c2005
000001263 300__ $$a14 s.
000001263 520__ $$a„Máš něco o čem bychom si mohli dnes povídat?“ J. „No, přemýšlím nad hodně věcmi, pak je udělám jinak.“... „Když si něco naplánuju, proč se to pak nepovede?“ Přes otázky na výjimky „Kdy se to povedlo podle plánu?, měřící otázku „Jakou část trablů to v tvém životě to zabírá?“ „Hodně, 70%“, jsme se dostali k tomu, že se budeme zabývat tím, jak neuhnout z plánu, plány uskutečnit. J. chce porozumět tomu, proč naplánované věci neuskuteční, chtěl by poradit, proč to neudělá, když už si to naplánoval.
000001263 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001263 65017 $$akazuistiky
000001263 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001263 653__ $$avýchovný ústav pro děti a mládež
000001263 653__ $$atrestná činnost
000001263 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001263 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001263 653__ $$0SUBJECT|(SYS)strach$$astrach
000001263 653__ $$0SUBJECT|(SYS)reflektujicitym$$areflektující tým
000001263 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001263 653__ $$areflektování
000001263 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001263 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1263/files/zaverkova marketa.pdf
000001263 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1263/files/zaverkova marketa.gif?subformat=icon$$xicon
000001263 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1263/files/zaverkova marketa.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001263 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1263/files/zaverkova marketa.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001263 980__ $$aTHESIS
000001263 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-04 08:19:02$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000001263 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K.$$m(1994) Systemická terapie Základy klinické teorie praxe.Pallata, Praha$$o1$$rKN2
000001263 999C5 $$9CURATOR$$hMatousek, O. Kroftová. A.$$m(1998) Mládež a delikvence. Portál. Praha$$o2$$rKN109
000001263 999C5 $$9CURATOR$$hSchweitzer J. Schlippe, von A$$m(2001) Systemická terapie a poradenství. Cesta, Brno$$o3$$rKN1
000001263 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$m(2005) Umění pomáhat. Slon, Praha$$o4$$rKN32
000001263 999C5 $$9CURATOR$$hLomnická, M.$$m(2000) Väzenie zo systemického pohľadu. Kons Institut pro systemickou zkušenost, č. 21$$o5$$rKN110