000001165 001__ 1165
000001165 005__ 20150222204547.0
000001165 041__ $$ačesky
000001165 100__ $$0AUTHOR|(SYS)marusakovalenka$$aMarušáková, Lenka
000001165 245__ $$aKlient Petr$$bkrátká terapie orientovaná na řešení
000001165 260__ $$c2005
000001165 300__ $$a7 s.
000001165 520__ $$aPři hodnocení prostoru terapie si uvědomuji, že jsem často byla ovlivněna svojí vlastní osobní zkušeností a také prožíváním problémové situace klientem. Některé jeho zážitky byly tak silné, že sezení byla pro něj uvolněním z napětí a prostorem pro získání nadhledu. V těchto okamžicích jsem se velmi snažila, abych nesklouzla k radám.
000001165 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001165 65017 $$akazuistiky
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001165 653__ $$asoukromá praxe
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001165 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001165 653__ $$avýchova dětí
000001165 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1165/files/marusakova lenka.pdf
000001165 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1165/files/marusakova lenka.gif?subformat=icon$$xicon
000001165 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1165/files/marusakova lenka.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001165 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1165/files/marusakova lenka.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001165 980__ $$aTHESIS
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hIvan Úlehla$$mUmění pomáhat, Renesance 1996$$o1$$rKN32
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hKurt Ludewig$$mSystemická terapie – Základy klinické teorie a praxe, Pallata 1994$$o2$$rKN2
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hArist von Schlippe, Jochen Schweitzer$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta 2001$$o3$$rKN1
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hStanislav Kratochvíl$$mZáklady psychoterapie, Portál 1997$$o4$$rKN56
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hWolfgang Schmidbauer$$mPsychická úskalí pomáhajících profesí, Portál 2000$$o5$$rKN70

000001172 001__ 1172
000001172 005__ 20150331081126.0
000001172 041__ $$ačesky
000001172 100__ $$0AUTHOR|(SYS)mikulasekondrej$$aMikulášek, Ondřej
000001172 245__ $$aZbytečná námaha
000001172 260__ $$aProvodov$$c2012
000001172 300__ $$a21 s.
000001172 520__ $$aPokud se uskuteční třetí setkání, tak mám vypozorováno, že více kontroluji – mám potřebu klienta trochu brzdit, když si myslím, že staví vzdušné zámky a nepřipouští si i možné obtíže. V těchto setkáních musím hodně využívat reflektování, v rámci techniky „pražský výtah“ sjíždět do přízemí a uvědomovat si, co a proč tam dělám a z jakého důvodu nebo mé osobní zkušenosti a předpokladů pokládám tyto otázky nebo mám potřebu si ověřovat motivaci a náhled klienta.
000001172 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09$$hPROJECT|(SYS)ut09
000001172 65017 $$akazuistiky
000001172 653__ $$apřepis rozhovoru
000001172 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000001172 653__ $$0SUBJECT|(SYS)alkohol$$aalkohol
000001172 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001172 653__ $$aléčba závislostí
000001172 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000001172 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001172 653__ $$0SUBJECT|(SYS)parovaterapie$$apárová terapie
000001172 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1172/files/mikulasek ondrej.pdf
000001172 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1172/files/mikulasek ondrej.gif?subformat=icon$$xicon
000001172 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1172/files/mikulasek ondrej.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001172 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1172/files/mikulasek ondrej.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001172 980__ $$aTHESIS

000001187 001__ 1187
000001187 005__ 20150222210844.0
000001187 041__ $$ačesky
000001187 100__ $$0AUTHOR|(SYS)novotnanora$$aNovotná, Nora
000001187 245__ $$aDovolit si nebrat odpovědnost za druhého
000001187 260__ $$aPraha$$c2008
000001187 300__ $$a33 s.
000001187 520__ $$aJedná se tedy spíše o zpětnou reflexi toho, kam se terapie ubírala a jaké jsem měla záměry. Stejně tak je těžké vytipovat „zlomové“ body, které klienta posouvají dál. Mnohdy totiž podle mého názoru hrají velkou roli věci, které jsou některou částí sezení vyprovokovány, nastartovány, ale které klient vykoná nebo vymyslí mezi sezeními. Jak například uvidíme v popisovaném příběhu terapie, kde je jedním ze zlomů právě zamyšlení se nad domácím úkolem.
000001187 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut05a$$aUT05a
000001187 65017 $$akazuistiky
000001187 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001187 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001187 653__ $$anestátní zdravotnické zařízení
000001187 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001187 653__ $$asebereflexe
000001187 653__ $$0SUBJECT|(SYS)oteviraniterapie$$aotevírání terapie
000001187 653__ $$azodpovědnost
000001187 653__ $$0SUBJECT|(SYS)ocenovani$$aoceňování
000001187 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000001187 653__ $$0SUBJECT|(SYS)prazskyvytah$$apražský výtah
000001187 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001187 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1187/files/novotna nora2.pdf
000001187 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1187/files/novotna nora2.gif?subformat=icon$$xicon
000001187 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1187/files/novotna nora2.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001187 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1187/files/novotna nora2.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001187 980__ $$aTHESIS
000001187 999C5 $$9CURATOR$$hBerg, K. I.$$mPosílení rodiny (Family Perservation). London BT Press, 1991. (v překladu Úlehly, 1992)$$o1$$rKN26
000001187 999C5 $$9CURATOR$$hNovotná, N.$$mSystemická psychoterapie v teorii a praxi aneb stávání se psychoterapeutem. Praha, 2007$$o2$$rKN81
000001187 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$mUmění pomáhat. Písek Renesance, 1996$$o3$$rKN32
000001187 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-01 13:31:43$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001195 001__ 1195
000001195 005__ 20150222204548.0
000001195 041__ $$ačesky
000001195 100__ $$0AUTHOR|(SYS)pajerlucie$$aPajer, Lucie
000001195 245__ $$aStačí nevidět černě...
000001195 260__ $$c2007
000001195 300__ $$a11 s.
000001195 500__ $$4AUTHOR|(SYS)chvistkova$$aChvístková, Lucie
000001195 520__ $$aUvědomoval si čím dál tím více, jak svým chováním od sebe „odpuzuje své okolí“. Před nedávnou dobou navíc v hádce „ztratil nejlepšího a zároveň jediného kamaráda“ a švagra. Dle jeho slov „má problémy se sebeovládáním“. Touha (a naděje) po odpovědích ho přiměla hledat odbornou pomoc.
000001195 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04b$$aUT04b
000001195 65017 $$akazuistiky
000001195 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001195 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001195 653__ $$asoukromá praxe
000001195 653__ $$avztek
000001195 653__ $$agrafy
000001195 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001195 653__ $$0SUBJECT|(SYS)pripojeni$$apřipojení
000001195 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1195/files/pajer lucie.pdf
000001195 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1195/files/pajer lucie.gif?subformat=icon$$xicon
000001195 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1195/files/pajer lucie.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001195 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1195/files/pajer lucie.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001195 980__ $$aTHESIS
000001195 999C5 $$9CURATOR$$hEvan George$$mChůze po špičkách$$o1$$rKN84
000001195 999C5 $$9CURATOR$$hArist von Schlippe, Jochen Schweitzer$$o2$$rKN1
000001195 999C5 $$9CURATOR$$hIvan Úlehla$$o3$$rKN32

000001126 001__ 1126
000001126 005__ 20150222204547.0
000001126 041__ $$ačesky
000001126 100__ $$0AUTHOR|(SYS)penickovajana$$aPěničková, Jana
000001126 245__ $$aZávěrečná práce k obhajobě psychoterapeutického výcviku
000001126 300__ $$a8 s.
000001126 520__ $$aZískala jsem také náměty pro svoji další práci - snažit se více vytěžit ze změny (toho se někdy při konzultacích vzdávám a je to škoda), více pokračovat v doptávání ( „jak to ten klient dělá“), více „hned nerozumět“, více kutat.
000001126 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut03$$aUT03
000001126 65017 $$akazuistiky
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001126 653__ $$asoukromá praxe
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)deprese$$adeprese
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001126 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001126 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1126/files/chladova jana.pdf
000001126 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1126/files/chladova jana.gif?subformat=icon$$xicon
000001126 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1126/files/chladova jana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001126 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1126/files/chladova jana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001126 980__ $$aTHESIS
000001126 999C5 $$9CURATOR$$hK. Ludewig$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. Pallata. Praha$$o1$$rKN2
000001126 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe, Schweitze$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta. Brno, 2001$$o2$$rKN1
000001126 999C5 $$9CURATOR$$hI. Úlehla$$mUmění pomáhat, Slon, Praha, 2005$$o3$$rKN32
000001126 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-1$$t2014-04-29 07:59:18$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001200 001__ 1200
000001200 005__ 20150222204548.0
000001200 041__ $$aslovensky
000001200 100__ $$0AUTHOR|(SYS)petrasovarenata$$aPetrášová, Renata
000001200 245__ $$aUmenie pomahať
000001200 260__ $$c2012
000001200 300__ $$a26 s.
000001200 520__ $$aViac ako kedykoľek predtým som si uvedomila, že klientova kompetentnosť je aj o tom, že si vie zhodnotiť natoľko svoju situáciu, pri ktorej dospeje k poznaniu, že niečo nevie, že nie je schopný, že dospel na koniec svojich schopností či možností, a preto vyhľadáva pomoc.
000001200 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut08$$aUT08
000001200 65017 $$akazuistiky
000001200 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001200 653__ $$asoukromá praxe
000001200 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stres $$astres
000001200 653__ $$0SUBJECT|(SYS)strach$$astrach
000001200 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001200 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001200 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stezovatel$$astěžovatel
000001200 653__ $$anemoc
000001200 653__ $$0SUBJECT|(SYS)doprovazeni$$adoprovázení
000001200 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1200/files/petrasova renata.pdf
000001200 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1200/files/petrasova renata.gif?subformat=icon$$xicon
000001200 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1200/files/petrasova renata.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001200 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1200/files/petrasova renata.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001200 980__ $$aTHESIS
000001200 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe,A., Schweitzer,J.$$mSystemická terapie a poradenství. Brno Cesta 2001$$o1$$rKN1
000001200 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla,I.$$mUmění pomáhat. Praha Slon, 2007$$o2
000001200 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig,K.$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. Institut pro systemickou zkušenost. Praha, 2007$$o3$$rKN2
000001200 999C5 $$9CURATOR$$hYalom, Irvin. D$$mLži na pohovce. Portál, 2006$$o4$$rKN68
000001200 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-01 17:49:54$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001370 001__ 1370
000001370 005__ 20150222204549.0
000001370 041__ $$ačesky
000001370 100__ $$0AUTHOR|(SYS)pomajzlovajana$$aPomajzlová, Jana
000001370 245__ $$aZávěrečná kasuistická práce
000001370 260__ $$c2004
000001370 300__ $$a9 s.
000001370 520__ $$aDalší těžkostí, se kterou jsme se potýkaly (a myslím, že stále trochu potýkáme), bylo to, že v řeči Dany zaznívaly pochybnosti o ní samé, často zpochybnila, znevážila to, co právě řekla, opravovala se a přidávala hned další možný pohled apod. Připadalo mi, že je pro Danu vůbec těžké vyjádřit se jednoznačně, stát si za svým názorem, za tím, co řekla. Možná že vnímala všechny ty okolnosti, které mohly hrát roli, možná chtěla dát perfektní bezchybnou odpověď a raději ji zpochybnila, než aby se setkala s tím, že by s ní někdo nemusel souhlasit, nevím. Pro mě bylo každopádně velmi těžké se v její řeči vyznat a pochopit, co vlastně říká, jakou dává odpověď.
000001370 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000001370 65017 $$akazuistiky
000001370 653__ $$asoukromá praxe
000001370 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001370 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001370 653__ $$0SUBJECT|(SYS)mluveni$$amluvení a naslouchání
000001370 653__ $$0PROJECT|(SYS)mnohomluvnyklient$$amnohomluvný klient
000001370 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001370 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1370/files/pomajzlova jana.pdf
000001370 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1370/files/pomajzlova jana.gif?subformat=icon$$xicon
000001370 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1370/files/pomajzlova jana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001370 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1370/files/pomajzlova jana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001370 980__ $$aTHESIS

000001204 001__ 1204
000001204 005__ 20150311122233.0
000001204 041__ $$ačesky
000001204 100__ $$0AUTHOR|(SYS)prikrylovalenka$$aPřikrylová, Lenka
000001204 245__ $$aVšechno má svůj čas
000001204 300__ $$a15 s.
000001204 520__ $$aDíky své konkrétní práci s klientkou jsem přemýšlela nad obrovskou škálou obtíží, s kterými za námi klienti mohou přijít. Otevřela se mi otázka, jaká témata ve mně vyvolávají respekt. Jak mohu efektivněji pracovat, abych byla schopná vést pro klienta užitečný rozhovor? Čím to témata dělají, že o nich přemýšlím jinak? Jak o nich přemýšlet? Měla bych s nějakým tématem zásadní potíž pracovat, a uměla se tak pro klienty i sebe lépe vymezit?
000001204 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut07a$$aUT07a
000001204 65017 $$akazuistiky
000001204 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001204 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000001204 653__ $$aléky
000001204 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zneuzivani$$azneužívání
000001204 653__ $$asamostanost
000001204 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000001204 653__ $$akompetence klienta
000001204 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001204 653__ $$0SUBJECT|(SYS)supervizeterapie$$asupervize
000001204 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001204 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1204/files/prikrylova lenka.pdf
000001204 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1204/files/prikrylova lenka.gif?subformat=icon$$xicon
000001204 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1204/files/prikrylova lenka.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001204 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1204/files/prikrylova lenka.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001204 980__ $$aTHESIS

000001211 001__ 1211
000001211 005__ 20150222204548.0
000001211 041__ $$ačesky
000001211 100__ $$0AUTHOR|(SYS)rothovaeliska$$aRothová, Eliška
000001211 245__ $$aKazuistika
000001211 300__ $$a13 s.
000001211 520__ $$aMými klienty jsou tedy rodiny, resp. většinou matky, které mají dítě se zrakovým a kombinovaným postižením od narození do 4 až 6 let. Pracovníci střediska hledali někoho, kdo bude rodičům věnovat čas pro řešení jiných, než speciálně pedagogických a dalších poradenských problémů, např. když se rodiče dlouhodobě necítí dobře a chtějí si povídat, když řeší nějaký náročnější problém, či obtížnou situaci.
000001211 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001211 65017 $$akazuistiky
000001211 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001211 653__ $$azdravotní postižení
000001211 653__ $$astředisko rané péče
000001211 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001211 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000001211 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zázrak
000001211 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1211/files/rothova eliska.pdf
000001211 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1211/files/rothova eliska.gif?subformat=icon$$xicon
000001211 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1211/files/rothova eliska.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001211 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1211/files/rothova eliska.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001211 980__ $$aTHESIS
000001211 999C5 $$9CURATOR$$hKim Bergová Insoo$$mPosílení rodiny. ISZ, Praha 1992$$o1$$rKN26
000001211 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig Kurt$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. PALLATA, Praha, 1994$$o2$$rKN2
000001211 999C5 $$9CURATOR$$hPecháčková Soňa$$mZpráva o systemické terapii. ISZ, Praha, 1992$$o3$$rKN38
000001211 999C5 $$9CURATOR$$hSchlieppe Arist. Schweitzer Jochen$$mSystemická terapie a poradenství.Cesta,Brno, 2001$$o4$$rKN1
000001211 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla Ivan$$mUmění pomáhat. Renesance, Písek, 1996$$o5$$rKN32

000001212 001__ 1212
000001212 005__ 20150310193810.0
000001212 041__ $$ačesky
000001212 100__ $$0AUTHOR|(SYS)rychlakaterina$$aRychlá, Kateřina
000001212 245__ $$a(Ne)jsem důležitá!
000001212 300__ $$a14 s.
000001212 520__ $$aZatímco totiž klientka hledala v našich sezeních schopnost žít podle svých představ, já jsem konečně ve vztahu ke své terapeutické práci našla sebejistotu, profesionalitu, otevřenost a přirozenost. Tento případ podle mého názoru velmi dobře dokumentuje změnu od doby mých prvních „terapeutických pokusů“.
000001212 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09
000001212 65017 $$akazuistiky
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní  přístup
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001212 653__ $$adoprovázení
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)nasili$$adomácí násilí
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)dekonstrukce$$adekonstrukce
000001212 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1212/files/rychla katerina.pdf
000001212 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1212/files/rychla katerina.gif?subformat=icon$$xicon
000001212 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1212/files/rychla katerina.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001212 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1212/files/rychla katerina.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001212 980__ $$aTHESIS
000001212 999C5 $$9CURATOR$$hFreedman, J., Combs, G.$$m(2009) Narativní psychoterapie. Praha, Portál$$o1$$rKN33
000001212 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K.$$m(2011) Základy systemické terapie. Praha, Grada$$o2$$rKN2
000001212 999C5 $$9CURATOR$$hStrnad, V.$$mCestou příběhu$$o3$$rKN76
000001212 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$m(2009) Umění pomáhat. Slon, Praha$$o4$$rKN32
000001212 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-02 08:32:48$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4