000001030 001__ 1030
000001030 005__ 20150702141645.0
000001030 037__ $$aKN107
000001030 041__ $$aslovensky
000001030 100__ $$0AUTHOR|(SYS)lipchikeve$$aLipchik, Eve
000001030 245__ $$aEmócie v terapii orientovanej na riešenie
000001030 520__ $$aSpomínam si na svojho prvého učiteľa pred rokmi, ktorý neustále opakoval, „ zostaň so svojimi pocitmi.“ Neskôr, keď som bola vo výcviku v rodinnej terapii iný učiteľ zvykol vravieť, „ Zostaňte stranou od emócií.“ Dnes, vravím svojím študentom, „ Neignorujte emócie.“ Vyzdvihovanie dôležistosti alebo naopak dávanie emócií do pozadia v psychoterapii závisí na teoretickej orientácii psychoterapeutického smeru. Môj 1. učiteľ doporučoval, aby som klientov viedla k väčšiemu uvedomovaniu si potlačených emócií a tým k budovaniu náhľadu klientov na ich vlastné emócie. Môj učiteľ v rodinnej terapii ma naopak smeroval k vnímaniu nefunkčných interakčných vzorcov s cieľom prerušiť ich. Dnes vravím študentom, aby neignorovali pocity, pretože sú dôležitým zdrojom riešení, práve tak, ako myšlienky a chovanie.
000001030 65017 $$acitováno studenty
000001030 65017 $$astudentské překlady
000001030 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001030 653__ $$apřepis rozhovoru
000001030 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001030 653__ $$0SUBJECT|(SYS)emoce$$aemoce
000001030 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001030 773__ $$c62-70$$pLipchik, Eve: Beyond Technique in Solution-Focused Therapy: Working with Emotions and the Therapeutic Relationship. New York: Guilford$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2090$$xWorking with Emotions and the Therapeutic Relationship$$y2002
000001030 8564_ $$s96178$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1030/files/Lipchik, Eve  SF a praca s emociami.pdf
000001030 8564_ $$s16643$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1030/files/Lipchik, Eve  SF a praca s emociami.gif?subformat=icon$$xicon
000001030 8564_ $$s64882$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1030/files/Lipchik, Eve  SF a praca s emociami.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001030 8564_ $$s106239$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1030/files/Lipchik, Eve  SF a praca s emociami.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001030 980__ $$aTRANSLATION

000001051 001__ 1051
000001051 005__ 20150222215743.0
000001051 041__ $$aslovensky
000001051 100__ $$0AUTHOR|(SYS)pauzerobert$$aPauzé, Robert
000001051 245__ $$aAko rozvíjať výskum v klinickej praxi: v prvom rade je treba nový pohľad na vec
000001051 520__ $$aČlánok si kladie za úlohu odpovedať na tri otázky. Aké faktory mohli vytvoriť priepasť medzi výskumom a klinikou na poli rodinnej terapie? Aké sú argumenty v prospech možností rozvoja výskumu v praxi rodinných terapeutov? Môžeme robiť výskum aj vtedy, keď je naša práca čisto klinická? Najmä však tento článok chce vzbudiť záujem rodinných terapeutov o klinický výskum a navrhnúť prípadové štúdie ako metodiku, ktorá je prístupná všetkým.
000001051 65017 $$astudentské překlady
000001051 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001051 653__ $$avýzkum
000001051 700__ $$0AUTHOR|(SYS)touchetteluc$$aTouchette, Luc
000001051 765__ $$tLe développement de la recherche chez les cliniciens : d’abord questionner la pratique clinique
000001051 773__ $$n2$$pTherapie Familiale$$v30$$y2009
000001051 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1051/files/Pauze et Touchette - Ako rozvijet vyskum.pdf
000001051 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1051/files/Pauze et Touchette - Ako rozvijet vyskum.gif?subformat=icon$$xicon
000001051 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1051/files/Pauze et Touchette - Ako rozvijet vyskum.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001051 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1051/files/Pauze et Touchette - Ako rozvijet vyskum.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001051 909C4 $$dhttp://www.cairn.info/resume.php?ID_ARTICLE=TF_092_0133$$pCairn.Info
000001051 980__ $$aTRANSLATION

000001081 001__ 1081
000001081 005__ 20150222215744.0
000001081 041__ $$ačesky
000001081 100__ $$0AUTHOR|(SYS)sluzkicarlos$$aSluzki, Carlos
000001081 245__ $$aDům v moci duchů$$bkultura, migrace a evoluční cyklus v marocké rodině zachvácené halucinacemi
000001081 520__ $$aChtěl bych dodat, že v souvisosti s klinickou prací s lidmi z odlišné kultury neusiluji o to, abych se stal expertem dané kultury, tedy abych četl veškerý materiál o muslimských rodinách jako požadavek pro práci s nimi. Obvykle se snažím neustále si připomínat to, že nevím, tedy uchovávám si v mysli své kulturní ignoranství, abych minimizoval riziko, že se budu snažit nejen předkládat své názory, ale také názory vyvozené z četby o cizích kulturách. Toto je jedno z centrálních témat diskuzí na poli transkulturních technik. Měli bychom znát detailně danou kulturu, abychom mohli pracovat s jejími členy, nebo bychom měli zaujmout postoj aktivní ignorance, militantní nerozhodnost/pochybnost?
000001081 65017 $$astudentské překlady
000001081 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001081 653__ $$apřepis rozhovoru
000001081 765__ $$tA house taken over by ghosts: Culture, migration and developmental cycle in a Moroccan family invaded by hallucinations
000001081 773__ $$c321-37$$n3$$pFamilies, Systems and Health$$v22$$y2004
000001081 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1081/files/Sluzki, Carlos  Dum v moci duchu.pdf
000001081 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1081/files/Sluzki, Carlos  Dum v moci duchu.gif?subformat=icon$$xicon
000001081 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1081/files/Sluzki, Carlos  Dum v moci duchu.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001081 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1081/files/Sluzki, Carlos  Dum v moci duchu.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001081 909C4 $$dhttp://sluzki.com/?articles&id=109a$$pA house taken over by ghosts
000001081 980__ $$aTRANSLATION

000001108 001__ 1108
000001108 005__ 20150331081126.0
000001108 041__ $$ačesky
000001108 100__ $$0AUTHOR|(SYS)guyazovaradka$$aGuyazová, Radka
000001108 245__ $$aSinusoida aneb všechno se vším souvisí
000001108 260__ $$aPraha
000001108 300__ $$a23 s.
000001108 520__ $$aŘíká-li tedy klientka, že pije a potřebuje nastartovat, což děláme, může se jí zdát z počátku, že se nic neděje. Ví-li, že k tomu, aby změna nastala musí sama chtít, a sama bude chtít až když se na sebe naštve, pak musíme počkat. Dojde-li posléze ke zlomu, a klientka si začne všímat těch malých rozdílů a krůčků které se jí daří, začne sama na sebe pohlížet jinak, což následně mění její konverzaci s okolím, a tím také oblast vztahovou.
000001108 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut07a$$aUT07a
000001108 65017 $$akazuistiky
000001108 653__ $$0SUBJECT|(SYS)alkohol$$aalkohol
000001108 653__ $$aporucha osobnosti
000001108 653__ $$apřepis rozhovoru
000001108 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001108 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000001108 653__ $$apsychoterapeutické centrum
000001108 653__ $$0SUBJECT|(SYS)doprovazeni$$adoprovázení
000001108 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001108 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001108 653__ $$0SUBJECT|(SYS)reflektujicitym$$areflektující tým
000001108 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1108/files/guyazova radka.pdf
000001108 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1108/files/guyazova radka.gif?subformat=icon$$xicon
000001108 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1108/files/guyazova radka.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001108 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1108/files/guyazova radka.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001108 980__ $$aTHESIS
000001108 999C5 $$9CURATOR$$hAnderson, H.$$monverzace, jazyk a jejich možnosti. Postmoderní přístup k terapii. Brno : NC Publishing, a.s., 2009.$$o1$$rKN52
000001108 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe, A., Schweitzer, J.$$mSystemická terapie a poradenství. Brno : Cesta, 2006.$$o2$$rKN1
000001108 999C5 $$9CURATOR$$hDurecová, K.$$mProblémy komunikace s abnormními osobnostmi. Praha : PVŠPS-PPF s.r.o., seminář, 2006$$o3
000001108 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$mJiná pohádka. Praha : G&I, 3. výcvikové setkání, 2007$$o4
000001108 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$mTerapie na schodech. Praha : G&I, 5. výcvikové setkání, 2007$$o5
000001108 999C5 $$9CURATOR$$hBerg, I. K.$$mBerg, I. K. Posílení rodiny. Praha : G&I, skripta, překlad : Úlehla, I., 1992$$o6$$rKN26

000001110 001__ 1110
000001110 005__ 20150222204547.0
000001110 041__ $$ačesky
000001110 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hacklovarenata$$aHacklová, Renata
000001110 245__ $$aZávěrečná práce
000001110 300__ $$a13 s.
000001110 520__ $$aPokusila jsem se rekapitulovat základní témata a nabídnout jí je – zveřejnit je a vhodně je buď uzavřít nebo na nich pracovat.. Působilo to ale spíš opačně – zarazila se a celá situace působila příliš uměle, strojeně, na což Alžběta reaguje uzavřením se. Pak si sama vybrala aktuální epizodu z nedávné doby.
000001110 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001110 65017 $$akazuistiky
000001110 653__ $$akrizové centrum
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001110 653__ $$avyjasňování
000001110 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1110/files/hacklova renata.pdf
000001110 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1110/files/hacklova renata.gif?subformat=icon$$xicon
000001110 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1110/files/hacklova renata.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001110 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1110/files/hacklova renata.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001110 980__ $$aTHESIS

000001111 001__ 1111
000001111 005__ 20150311122108.0
000001111 041__ $$ačesky
000001111 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hajderovajana$$aHajderová, Jana
000001111 245__ $$aZávěrečná práce
000001111 260__ $$aOstrava$$c2007
000001111 300__ $$a9 s.
000001111 520__ $$aPtám se, jak by vypadal dílčí cíl, když zařadí recidivu do své cesty k uzdravení – docházíme společně k formulaci částečného cíle: jako zvládnutí recidivy v co nejkratším čase a s využitím všech nástrojů, které má k dispozici.
000001111 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04b$$aUT04b
000001111 65017 $$akazuistiky
000001111 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000001111 653__ $$aléky
000001111 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001111 653__ $$aobčanské sdružení
000001111 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001111 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1111/files/hajderova jana.pdf
000001111 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1111/files/hajderova jana.gif?subformat=icon$$xicon
000001111 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1111/files/hajderova jana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001111 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1111/files/hajderova jana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001111 980__ $$aTHESIS
000001111 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, Ivan$$mUmění pomáhat. 2. vydání. Praha: SLON.$$o1$$rKN32
000001111 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe, Arist; Schweitzer, Jochen$$mSystemická terapie a poradenství. 1. vydání. Brno: Cesta. 2001$$o2$$rKN1
000001111 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, Kurt$$mSystemická terapie. 1. vydání.Praha: Pallata. 1994$$o3$$rKN2
000001111 999C5 $$9CURATOR$$hProchaska, James O.; Norcros, John C:$$mPsychoterapeutické systémy. 1. vydání.Praha: Grada Publishing,spol.s r.o.$$o4$$rKN53

000001115 001__ 1115
000001115 005__ 20150310193740.0
000001115 041__ $$ačesky
000001115 100__ $$0AUTHOR|(SYS)haslarovamarta$$aHašlarová, Marta
000001115 245__ $$aZávěrečná práce
000001115 300__ $$a14 s.
000001115 520__ $$aNenašla jsem patřičnou literaturu na to, jak má terapeut nakládat s vnitřními pocity, obrazy, vnímáním nebo přesvědčeními. Nikde se nepíše, že terapeut má v tu chvíli nekonečné množství voleb, jak zareagovat, jak pokračovat. Ale nakonec může zvolit a volí jen jednu jedinou. Tu , která ho prozrazuje a vypovídá jen o něm - kdo je teď a v tuto chvíli.
000001115 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04a$$aUT04a
000001115 65017 $$akazuistiky
000001115 653__ $$0SUBJECT|(SYS)nasili$$adomácí násílí
000001115 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000001115 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001115 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001115 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001115 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000001115 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001115 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1115/files/haslarova marta.pdf
000001115 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1115/files/haslarova marta.gif?subformat=icon$$xicon
000001115 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1115/files/haslarova marta.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001115 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1115/files/haslarova marta.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001115 980__ $$aTHESIS
000001115 999C5 $$9CURATOR$$hArist von Schlippe- Jochen Schweitzer$$mSystemická terapie a poradenství$$o1$$rKN1
000001115 999C5 $$9CURATOR$$hKurt Ludewig$$mSystemická terapie$$o2$$rKN2
000001115 999C5 $$9CURATOR$$mRodinná sousoší a jiné metaforické techniky$$o3

000001116 001__ 1116
000001116 005__ 20150222204547.0
000001116 041__ $$ačesky
000001116 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hazukovamartina$$aHazuková, Martina
000001116 245__ $$aZávěrečná písemná práce k obhajobě
000001116 260__ $$aŘevnice$$c2007
000001116 300__ $$a8 s.
000001116 520__ $$aTyto konzultace byly plné zvratů a změn. To bylo pro moji práci důležité z hlediska vnímání mých předpokladů. Po každé konzultaci jsem měla určitou hypotézu, přemýšlela, kam se společně s klientkou dostaneme. Snažila jsem se nechat „dveře spolupráce a okna mých předpokladů“, co nejvíce otevřená. Nechápat situaci jako neměnnou, ale vnímat možnosti změn a změny samotné jako přirozené a možné.
000001116 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04b$$aUT04b
000001116 65017 $$akazuistiky
000001116 653__ $$alhaní
000001116 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001116 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001116 653__ $$asoukromá praxe
000001116 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1116/files/hazukova martina.pdf
000001116 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1116/files/hazukova martina.gif?subformat=icon$$xicon
000001116 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1116/files/hazukova martina.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001116 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1116/files/hazukova martina.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001116 980__ $$aTHESIS
000001116 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K.$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. Praha: Pallata, 1992$$o1$$rKN2
000001116 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe A., Schweitzer, J.$$o2$$rKN1
000001116 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$mUmění pomáhat. Praha: Slon, 2005$$o3$$rKN32

000001117 001__ 1117
000001117 005__ 20150222204547.0
000001117 041__ $$ačesky
000001117 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hiresjan$$aHíreš, Jan
000001117 245__ $$aZávěrečná písemná práce
000001117 260__ $$aOpava$$c2007
000001117 300__ $$a8 s.
000001117 520__ $$aZačali „rozvíjet“ hádku.  V této fázi jsem zastavil konzultaci – začal jsem kontrolovat situaci. Reflektoval jsem, jak vidím, že jejich rozhovor probíhá a žádal jsem, aby se vzájemně nerušili ve sdělování, aby nechali druhého domluvit, aby mohli nebo měli možnost uvažovat o tom, co si vzájemně sdělují.
000001117 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04b$$aUT04b
000001117 65017 $$akazuistiky
000001117 653__ $$anemoc dítěte
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001117 653__ $$asoukromá praxe
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)pripojeni$$apřipojení
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)reflektujicitym$$areflektující tým
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)parovaterapie$$apárová terapie
000001117 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1117/files/hires jan.pdf
000001117 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1117/files/hires jan.gif?subformat=icon$$xicon
000001117 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1117/files/hires jan.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001117 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1117/files/hires jan.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001117 980__ $$aTHESIS
000001117 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-1$$t2014-04-28 11:39:52$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hCecchin,G., Lane,G.,Ray,W.A.$$mKybernetika předsudků  psychoterapeutické praxi, KONS$$o1$$rKN54
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe,A., Schweitzer,J.$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, Brno 2001$$o2$$rKN1
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hJonesová,E.-Asen,Eia$$mSystemická párová terapie a deprese, Konfrontace, Hradec Králové 2004$$o3$$rKN36
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hJonesová,E.$$mTerapie rodinných systémů, Vývoj v milánských systemických terapiích, Konfrontace, Hradec Králové 1996$$o4$$rKN55
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig,Kurt$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe, Institut pro systemickou zkušenost, Pallata, Praha 1994$$o5$$rKN2
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe,A., Schweitzer,J.$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, Brno 2001$$o6$$rKN1
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla Ivan$$mUmění pomáhat, Slon, Praha 1999$$o7$$rKN32
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hdeShazer,Steve$$mPoststrukturalismus v terapii, studijní materiály KONS$$o8

000001119 001__ 1119
000001119 005__ 20150222204547.0
000001119 041__ $$ačesky
000001119 100__ $$0AUTHOR|(SYS)holmanovaadela$$aHolmanová, Adéla
000001119 245__ $$aBlízká setkání neznámých světů
000001119 260__ $$c2011
000001119 300__ $$a16 s.
000001119 520__ $$aS Natálií se občas dostávám do zvláštní situace. Jako bych měla pocit, že nějak omylem hraje roli, která patří někomu jinému (přece ne té Natálii, pro kterou je vzdělání důležité). V takových chvílích jako bych ji chtěla pomoci, udělat něco za ni, zakřičet, postrčit ji. Je to boj vnitřní, mám pocit, že do průběhu setkání nezasahuje, možná výběrem domácího úkolu.
000001119 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut08$$aUT08
000001119 65017 $$akazuistiky
000001119 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001119 653__ $$adětská terapie
000001119 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001119 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000001119 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001119 653__ $$aškola
000001119 653__ $$apřepis rozhovoru
000001119 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1119/files/holmanova adela.pdf
000001119 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1119/files/holmanova adela.gif?subformat=icon$$xicon
000001119 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1119/files/holmanova adela.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001119 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1119/files/holmanova adela.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001119 980__ $$aTHESIS