000001250 001__ 1250
000001250 005__ 20150310194225.0
000001250 041__ $$ačesky
000001250 100__ $$0AUTHOR|(SYS)vaclavkovarenata$$aVáclavková, Renata
000001250 245__ $$aKomentovaná kasuistika
000001250 260__ $$aValašské Meziříčí$$c2005
000001250 300__ $$a13 s.
000001250 520__ $$aŘekla jsem klientce o tom, jak „funguji“ v zařízení a nabídla spolupráci v rámci terapeutických setkávání. Souhlasila. Většina klientů azylového domu v nové situaci souhlasí se vším, co je jim nabízeno. Zde je velmi důležité vyjasnění nabídky. S ohledem na množství klientů jsme se domluvily, že se pro terapii budeme setkávat jedenkrát za dva týdny. Paní Lidka provedla ve svém životě dalo by se říci radikální změnu. Opustila domov, partnera, chce být utajeným klientem.
000001250 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001250 65017 $$akazuistiky
000001250 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001250 653__ $$aazylový dům pro matky s dětmi
000001250 653__ $$0SUBJECT|(SYS)nasili$$adomácí násilí
000001250 653__ $$avymezení nabídky
000001250 653__ $$arituály
000001250 653__ $$0SUBJECT|(SYS)tristavymysli$$atupé prázdno
000001250 653__ $$0SUBJECT|(SYS)tristavymysli$$aosvícené jasno
000001250 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000001250 653__ $$0SUBJECT|(SYS)strach$$astrach
000001250 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1250/files/vaclavkova renata.pdf
000001250 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1250/files/vaclavkova renata.gif?subformat=icon$$xicon
000001250 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1250/files/vaclavkova renata.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001250 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1250/files/vaclavkova renata.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001250 980__ $$aTHESIS
000001250 999C5 $$9CURATOR$$hVodáčková, D.$$mKrizová intervence, Portál,s.r.o., Praha, 2002$$o1$$rKN90
000001250 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe,A, Schweitzer, J.$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, Brno, 2001$$o2$$rKN1
000001250 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla,I.$$mUmění pomáhat, Slon, Praha,1996$$o3$$rKN32
000001250 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-03 17:24:48$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001092 001__ 1092
000001092 005__ 20150207171543.0
000001092 041__ $$ačesky
000001092 100__ $$0AUTHOR|(SYS)vassalotony$$aVassalo, Tony
000001092 245__ $$aNarativní skupinová terapie u vážně duševně nemocných: případová studie
000001092 520__ $$aTento text popisuje vytvořený k facilitování skupiny lidí žijící s vážnou duševní nemocí. Skupina byla založena na Anthonyho konceptech úzdravy a začlenění narativního přístupu, přitom zůstává konzistentní s Northenovým modelem práce ve skupině. Určitá pozornost je věnována k plánování dopředu a úvodnímu setkání skupiny, použití dopisů a začlenění přístupu s reflektujícím týmem. Je plně zahrnuta dokumentace objevů členů skupiny v průběhu života [skupiny].
000001092 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000001092 65017 $$astudentské překlady
000001092 765__ $$tNarrative Group Therapy with the Seriously Mentally Ill: A Case Study
000001092 773__ $$c15-26$$n1$$pA.N.Z.J Fam. Ther.$$v19$$y1998
000001092 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1092/files/Vassallo, Tony Narativni skupinova terapie u vazne dusevne nemocnych.pdf
000001092 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1092/files/Vassallo, Tony Narativni skupinova terapie u vazne dusevne nemocnych.gif?subformat=icon$$xicon
000001092 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1092/files/Vassallo, Tony Narativni skupinova terapie u vazne dusevne nemocnych.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001092 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1092/files/Vassallo, Tony Narativni skupinova terapie u vazne dusevne nemocnych.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001092 909C4 $$dhttp://www.anzjft.com/pages/articles/4.pdf$$pNarrative Group Therapy with the Seriously Mentally Ill: A Case Study
000001092 980__ $$aTRANSLATION

000001106 001__ 1106
000001106 005__ 20150715124525.0
000001106 041__ $$ačesky
000001106 100__ $$0AUTHOR|(SYS)whitemichael$$aWhite, Michael
000001106 245__ $$aPráce reflektujícího týmu jako procedura definování
000001106 520__ $$aObvykle při práci s reflektujícím týmem navrhuji rozdělit celé setkání do čtyř částí, čtyř samostatných rozhovorů. V první části se setkává terapeut s lidmi hledajícími pomoc (dále budu používat jen „lidi“ nebo „lidi v terapii“), a členové týmu tomuto rozhovoru přihlížejí. Mohou být buď za zrcadlem nebo sledovat konzultaci přes televizi v jiné místnosti nebo jsou v té stejné místnosti a sedí zády k terapeutovi i k lidem. Na začátku rozhovoru se mohou lidé rozhodnout, zda se chtějí setkat s členy reflektujícího týmu před začátkem konzultace nebo se tito představí až před samotným vstupem týmu ve druhé části setkání. Lidé také mohou dostat papír se jmény členů týmu a podrobnostmi o jejich pracovišti.
000001106 653__ $$anávody
000001106 65017 $$astudentské překlady
000001106 653__ $$0SUBJECT|(SYS)reflektujicitym$$areflektující tým
000001106 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000001106 700__ $$0AUTHOR|(SYS)brzkovskajana$$aBrzkovská, Jana$$epřeklad
000001106 773__ $$pWhite, Michael: Re-Authoring Lives: Interview and Essays. Adelaide: Dulwich Centre Publications
000001106 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1106/files/White, Michael Prace reflektujiciho tymu jako procedura definovani.pdf
000001106 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1106/files/White, Michael Prace reflektujiciho tymu jako procedura definovani.gif?subformat=icon$$xicon
000001106 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1106/files/White, Michael Prace reflektujiciho tymu jako procedura definovani.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001106 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1106/files/White, Michael Prace reflektujiciho tymu jako procedura definovani.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001106 980__ $$aTRANSLATION

000001206 001__ 1206
000001206 005__ 20150925085021.0
000001206 037__ $$aKN89
000001206 041__ $$aanglicky
000001206 100__ $$0AUTHOR|(SYS)whitemichael$$aWhite, Michael
000001206 245__ $$aMaps of narrative practice
000001206 260__ $$aNew York, N.Y ; London$$bW. W. Norton & Company$$c2007
000001206 300__ $$a304 s.
000001206 65017 $$acitováno studenty
000001206 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000001206 653__ $$0SUBJECT|(SYS)navody$$anávody
000001206 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001206 678__ $$aPřeklad některých kapitol.
000001206 909C4 $$dhttp://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=004612391&local_base=SKC$$pSouborný katalog
000001206 909C4 $$dhttps://systemika.g-i.cz/record/1973$$pThomas
000001206 909C4 $$dhttps://systemika.g-i.cz/record/1972$$p1.kapitola
000001206 909C4 $$dhttps://systemika.g-i.cz/record/1971$$p5.kapitola
000001206 909C4 $$dhttps://systemika.g-i.cz/record/1970$$pStruktura reautorizace
000001206 909C4 $$dhttps://systemika.g-i.cz/record/1969$$pExternalizace
000001206 909C4 $$dhttps://systemika.g-i.cz/record/1968$$pJeffrey
000001206 980__ $$aBOOK

000001518 001__ 1518
000001518 005__ 20180709134525.0
000001518 041__ $$ačesky
000001518 100__ $$0AUTHOR|(SYS)whitemichael$$aWhite, Michael
000001518 245__ $$aDěti, trauma a rozvíjení podřízené (alternativní) dějové linie příběhu
000001518 520__ $$aV tomto článku vyzdvihuje Michael White důležitost rozvíjení podřízených dějových linií příběhu v rozhovorech s dětmi, které byly vystaveny traumatické zkušenosti. Jejich rozvíjení poskytuje dětem bezpečný prostor pro vyjádření jejich identity, díky němuž mohou začít vyjadřovat traumatickou zkušenost. Tímto způsobem je možné, aby si děti vytvořily jistou míru odolnosti před re-traumatizací v situaci, kdy jsou vybízeny, aby své zážitky sdílely. Článek nabízí také ukázky možností užití těchto konceptů v konzultaci s dětmi.
000001518 65017 $$astudentské překlady
000001518 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativni přístup
000001518 700__ $$0AUTHOR|(SYS)soldanjan$$aSoldán, Jan$$epřeklad
000001518 700__ $$0AUTHOR|(SYS)burianovamartina$$aBurianová, Martina$$epřeklad
000001518 765__ $$tChildren, Trauma and Subordinate Storyline Development
000001518 773__ $$n3-4$$pThe International Journal of Narrative Therapy and Community Work$$y2005
000001518 8564_ $$s944753$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1518/files/White_deti.pdf
000001518 980__ $$aTRANSLATION

000001779 001__ 1779
000001779 005__ 20150218104224.0
000001779 041__ $$ačesky
000001779 100__ $$0AUTHOR|(SYS)zimmermanjeffrey$$aZimmerman, Jeffrey
000001779 245__ $$aCats Under the Stars: A Narrative Story
000001779 520__ $$aThis paper provides an introduction to Narrative Therapy. This post-structural approach represents a movement away from the dominant therapeutic approaches that privilege psychological or biological theories over the client's experience of problems. Distinctions are made between narrative ideas and traditional psychosocial points of view in the areas of what a problem is, how change occurs, and about notions of the self. Narrative ideas and practices are illustrated by presenting work done with a problem affecting a young man in a school setting. Narrative work involves experience and meaning; the paper is organised to provide this for the reader.
000001779 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000001779 65017 $$astudijní materiály/autorské práce
000001779 700__ $$0AUTHOR|(SYS)beaudoinmarienathalie$$aBeaudoin, Marie-Nathalie
000001779 773__ $$c31-40$$n1$$pChild and Adolescent Mental Health$$v7$$y2002
000001779 8564_ $$s113584$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1779/files/Text dokumentu.pdf
000001779 980__ $$aARTICLE

000001554 001__ 1554
000001554 005__ 20160209201944.0
000001554 035__ $$aSUBJECT|(SYS)narativnipristup
000001554 150__ $$anarativní přístup
000001554 450__ $$anarace
000001554 450__ $$anarativní psychologie
000001554 450__ $$anarativní
000001554 450__ $$anarativní management
000001554 450__ $$apříběh
000001554 450__ $$anarativa
000001554 980__ $$aSUBJECT
000001554 980__ $$aAUTHORITY