000000957 001__ 957
000000957 005__ 20150310193625.0
000000957 041__ $$ačesky
000000957 100__ $$0AUTHOR|(SYS)decterphilip$$aDecter, Philip
000000957 245__ $$aZ izolace do komunity: Spolupráce s dětmi a rodinami v období krize
000000957 520__ $$aNíže předkládáme historii naší cesty k alternativním postupům. Nabízíme antropologické prizma, které nám pomohlo „zviditelnit“ některé neúmyslné účinky naší práce. Předkládáme k úvaze alternativní postupy, které, jak věříme, může uspokojit institucionální nároky na bezpečí, přičemž dbá na přání dětí a rodin. Na závěr předkládáme několik otázek ke zvážení pro terapeuty při podobné práci.
000000957 65017 $$astudentské překlady
000000957 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000000957 653__ $$0SUBJECT|(SYS)rodinaterapie$$arodinná terapie
000000957 653__ $$0SUBJECT|(SYS)socialniprace$$asociální práce
000000957 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000000957 653__ $$0$$aSUBJECT|(SYS)integrativnipokus$$aintegrativní pokus
000000957 653__ $$0SUBJECT|(SYS)nasili$$anásilí
000000957 653__ $$0SUBJECT|(SYS)krize$$akrize
000000957 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000957 700__ $$0AUTHOR|(SYS)buckleyelisabeth$$aBuckley, Elisabeth
000000957 765__ $$tFrom Isolation to Community: Collaborating with children and families  in times of crisis
000000957 773__ $$n2$$pThe International Journal of Narrative Therapy and Community Work$$y2006
000000957 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/957/files/Decter Buckley Z izolace do komunity.pdf
000000957 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/957/files/Decter Buckley Z izolace do komunity.gif?subformat=icon$$xicon
000000957 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/957/files/Decter Buckley Z izolace do komunity.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000957 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/957/files/Decter Buckley Z izolace do komunity.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000957 909C4 $$dhttp://www.dulwichcentre.com.au/from-isolation-to-community.pdf$$pDulwich Centre
000000957 980__ $$aTRANSLATION

000000937 001__ 937
000000937 005__ 20150715130216.0
000000937 037__ $$aKN82
000000937 041__ $$ačesky
000000937 100__ $$0AUTHOR|(SYS)berginsookim$$aBerg, Insoo Kim
000000937 245__ $$aSpolu – konstruující spolupráce s cílovými osobami
000000937 520__ $$aDominantní modely praxe pro sociální práci byly původně vytvořeny a zamýšleny pro práci s klienty, kteří přicházejí dobrovolně. Odborná literatura naznačuje, že použití těchto modelů v práci s klienty nedobrovolnými je často více oddalující, než aby přibližovalo. Tento článek popisuje použití rozhovoru orientovaného na řešení jako způsobu, jak zapojit klienty, kteří nepřicházejí dobrovolně, ale terapii mají nařízenou soudně apod. (dále jen cílové osoby). Konverzace s cílovou osobou je zde prezentována a analyzována tak, aby demonstrovala, jak může terapeut začít spolu-konstruující spolupráci s cílovou osobou přes přijetí pozice „nevědoucího“, přes zaměření se na to a rozvíjení toho, co si žádá klient, zaměření na jeho silné stránky a úspěchy a kladení otázek na vztahy, aby vytvořil možnosti pro změny, specifické nařízenému kontextu. Etické vyústění tohoto nenásilného nekonfrontačního přístupu je předkládáno spolu s důsledky na názor, jak se klient změní.
000000937 65017 $$acitováno studenty
000000937 65017 $$astudentské překlady
000000937 653__ $$azapojení
000000937 653__ $$acílové osoby
000000937 653__ $$aterapie nařízená
000000937 653__ $$0SUBJECT|(SYS)pripojeni$$apřipojení
000000937 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000000937 653__ $$apřepis rozhovoru
000000937 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000937 700__ $$0AUTHOR|(SYS)dejongpeter$$aDe Jong, Peter
000000937 700__ $$0AUTHOR|(SYS)mrvovakamila$$aMrvová, Kamila$$epřeklad
000000937 773__ $$pSocial Work$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2114$$xCo-Constructing Cooperation with Mandated Clients$$y2001
000000937 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/937/files/Berg_Insoo_Kim_Jong_Peter_de_Spoluprace_cilovymi_osobami.pdf
000000937 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/937/files/Berg_Insoo_Kim_Jong_Peter_de_Spoluprace_cilovymi_osobami.gif?subformat=icon$$xicon
000000937 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/937/files/Berg_Insoo_Kim_Jong_Peter_de_Spoluprace_cilovymi_osobami.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000937 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/937/files/Berg_Insoo_Kim_Jong_Peter_de_Spoluprace_cilovymi_osobami.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000937 909C4 $$dhttp://sw.oxfordjournals.org/content/46/4/361.abstract$$pOxford Journals
000000937 980__ $$aTRANSLATION

000000923 001__ 923
000000923 005__ 20150715143915.0
000000923 041__ $$ačesky
000000923 100__ $$0AUTHOR|(SYS)asenkarl$$aAsen, Karl
000000923 245__ $$aRodinná terapie bez rodiny: rámec pro systemickou práci
000000923 520__ $$aToto pojednání kontrastuje se základními zásadami systemického myšlení v rámci vůdčích principů psychodynamického přístupu a pokouší se nastínit specifické techniky, které mohou používat terapeuti rodinných problémů při zkoumání jedinců. Má se za to, že užitečný systemický rámec lze praktikovat, jestliže se terapeut zaměří na provozování terapeutického systému „otevřeného“ dalším příslušným osobám, které se mohou kdykoli připojit.
000000923 65017 $$astudentské překlady
000000923 653__ $$apřepis rozhovoru
000000923 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000923 653__ $$asystémy
000000923 653__ $$anávody
000000923 653__ $$0SUBJECT|(SYS)rodinaterapie$$arodinná terapie
000000923 700__ $$0AUTHOR|(SYS)jenkinshugh$$aJenkins, Hugh
000000923 700__ $$0AUTHOR|(SYS)nepustilpavel$$bNepustil, Pavel$$epřeklad
000000923 765__ $$tFamily therapy without the family: a framework for systemic practice
000000923 773__ $$a10.1046/j..1992.00439.x$$c1-14$$n1$$pJournal of Family Therapy$$v14$$y1992
000000923 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/923/files/Asen K a Jenkins H Rodinna terapie bez rodiny.pdf
000000923 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/923/files/Asen K a Jenkins H Rodinna terapie bez rodiny.gif?subformat=icon$$xicon
000000923 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/923/files/Asen K a Jenkins H Rodinna terapie bez rodiny.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000923 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/923/files/Asen K a Jenkins H Rodinna terapie bez rodiny.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000923 909C4 $$dhttp://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1046/j..1992.00439.x/abstract$$pWiley Online Library
000000923 980__ $$aTRANSLATION

000000862 001__ 862
000000862 005__ 20150308203422.0
000000862 037__ $$aKN17
000000862 041__ $$ačesky
000000862 100__ $$0AUTHOR|(SYS)bubenikmiroslav$$aBubeník, Miroslav
000000862 245__ $$aNarativní psychoterapie a její využití v případě poruch osobnosti s projevy agresivního chování
000000862 260__ $$aČeské Budějovice$$bJihočeská univerzita$$c2011
000000862 300__ $$a80 p.
000000862 65017 $$acitováno studenty
000000862 653__ $$aporuchy osobnosti
000000862 653__ $$0PROJECT|(SYS)psychoterapie$$apsychoterapie
000000862 653__ $$0SUBJECT|(SYS)systemickaterapie$$asystemická terapie
000000862 653__ $$0SUBJECT|(SYS)nasili$$anásilí
000000862 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000000862 653__ $$apersonifikace
000000862 653__ $$0SUBJECT|(SYS)dekonstrukce$$adekonstrukce
000000862 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000000862 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/862/files/diplomova_prace.pdf
000000862 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/862/files/diplomova_prace.gif?subformat=icon$$xicon
000000862 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/862/files/diplomova_prace.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000862 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/862/files/diplomova_prace.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000862 980__ $$aBOOK

000000852 001__ 852
000000852 005__ 20150609185806.0
000000852 037__ $$aKN10
000000852 041__ $$ačesky
000000852 100__ $$0AUTHOR|(SYS)berginsookim$$aBerg, Insoo Kim
000000852 245__ $$aPráce s problémovými pijáky
000000852 260__ $$aNew York$$bW.W.Norton$$c1992
000000852 300__ $$a216 s.
000000852 490__ $$aNorton professional book
000000852 520__ $$aVyužití těch období, kdy alkohol nebyl problém, oněch „zdravých“ období, která existovala, ale nebyla párem rozpoznána, se v tomto případě stalo základem pro úspěšné vyléčení. Toto je první z osmi zásad nebo předpokladů na řešení orientovaného přístupu – důraz na duševní zdraví proti duševní nemoci.
000000852 65017 $$acitováno studenty
000000852 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000000852 65017 $$azlatý fond
000000852 653__ $$0SUBJECT|(SYS)alkohol$$aalkohol
000000852 65017 $$astudentské překlady
000000852 653__ $$avztah klient terapeut
000000852 653__ $$aterapie
000000852 653__ $$aléčba
000000852 700__ $$0AUTHOR|(SYS)millerscottd$$aMiller, Scott D.
000000852 765__ $$tWorking with Problem Drinker
000000852 8564_ $$s1637416$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/852/files/problem drinkers.pdf$$ypreklad kapitol
000000852 980__ $$aTRANSLATION

000000831 001__ 831
000000831 005__ 20150311122759.0
000000831 041__ $$ačesky
000000831 100__ $$0AUTHOR|(SYS)cervinkovaalice$$aČervinková, Alice
000000831 245__ $$aKasuistika
000000831 300__ $$a7 s.
000000831 500__ $$aPoznámky garanta
000000831 520__ $$aPoložení zázračné otázky Kateřině bylo intuitivní rozhodnutí a uvědomovala jsem si možné riziko práce jen s jedním klientem v kontextu párové terapie. Ale ukázalo se, že bylo užitečné a s otázkou jsme nakonec pracovali společně a interaktivně i s Tomášem. Odrazilo se to v atmosféře setkání, v tom, že takto otevřené téma může přinést řadu podnětů a nových pohledů, které jsme mohli zapracovat do společné zakázky. Zároveň při příštím setkání oba reflektovali důležitost takto vytvořeného prostoru pro Kateřinu.
000000831 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut02$$aUT02
000000831 65017 $$akazuistiky
000000831 653__ $$adrogy
000000831 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000000831 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000831 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000000831 653__ $$asubstituční léčba
000000831 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000000831 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000000831 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zázrak
000000831 653__ $$0SUBJECT|(SYS)parovaterapie$$apárová terapie
000000831 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/831/files/cervinkova alice.pdf
000000831 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/831/files/cervinkova alice.gif?subformat=icon$$xicon
000000831 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/831/files/cervinkova alice.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000831 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/831/files/cervinkova alice.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000831 980__ $$aTHESIS

000000821 001__ 821
000000821 005__ 20150308200404.0
000000821 041__ $$ačesky
000000821 100__ $$0AUTHOR|(SYS)brisudovaivana$$aBrisudová, Ivana
000000821 245__ $$aZávěrečná práce
000000821 260__ $$aBoršice
000000821 300__ $$a13 s.
000000821 520__ $$aTady se přiznám, vzala jsem na sebe víc, než jsem musela. Uvědomuji si zpětně, že jsem mluvila příliš za klientku. Možná jsem ji měla nechat začít mluvit o tom, proč chce, aby mamka ty kazety viděla, k čemu to bude užitečné  pro naši společnou práci. Hodně by se nám vyjasnil smysl, navíc když přibyl jeden člen navíc, věděly bychom, kam směřujeme. Teď to tam je taky, ale musela jsem moc pracovat.
000000821 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut03$$aUT03
000000821 65017 $$akazuistiky
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predsudky$$apředsudky
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stezovatel$$astěžovatel
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kutani$$akutání
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)rodinaterapie$$0SUBJECT|(SYS)probacniamediacnisluzba$$arodinná terapie
000000821 653__ $$aprobační služba
000000821 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/821/files/brisudova ivana.pdf
000000821 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/821/files/brisudova ivana.gif?subformat=icon$$xicon
000000821 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/821/files/brisudova ivana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000821 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/821/files/brisudova ivana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000821 980__ $$aTHESIS
000000821 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-03-24 15:59:10$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000000821 999C5 $$9CURATOR$$mKons č. 14: J.S. Efran: Přínosy Maturantova strukturního determinismu (výběr z textů)$$rKN45

000000428 001__ 428
000000428 005__ 20150308173926.0
000000428 035__ $$aSUBJECT|(SYS)systemickaterapie
000000428 150__ $$asystemická terapie
000000428 450__ $$asystemika
000000428 450__ $$asystemický
000000428 450__ $$asystemicky
000000428 980__ $$aAUTHORITY
000000428 980__ $$aSUBJECT

000000426 001__ 426
000000426 005__ 20140904115002.0
000000426 035__ $$aSUBJECT|(SYS)supervizeterapie
000000426 150__ $$asupervize terapie
000000426 450__ $$asupervize
000000426 678__ $$aSupervize je samozřejmou součástí potřebných zdrojů terapeuta:  −	potřebuje mít někoho, od koho se chce učit −	potřebuje mít někoho, s kým může svou práci sdílet −	potřebuje mít někoho, kdo mu pomůže s těžkostmi
000000426 700__ $$aÚlehla, Ivan
000000426 8564_ $$s2598528$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/426/files/supervize.pdf
000000426 980__ $$aSUBJECT
000000426 980__ $$aAUTHORITY

000000409 001__ 409
000000409 005__ 20140811160144.0
000000409 035__ $$aSUBJECT|(SYS)oteviraniterapie
000000409 150__ $$aotevírání terapie
000000409 678__ $$aTak jako hudebník před vystoupením i terapeut musí vyladit svůj nástroj. Protože on sám je nástrojem, musí vyladit sebe. Nenaladěnost kazí muziku. Je tedy dobré definovat se jako psychoterapeut, srovnat si náladu a soustředěnost, připomenout si kontext setkání apod. Je dobré si k tomu vytvořit rituál.
000000409 700__ $$aÚlehla, Ivan
000000409 8564_ $$s80905$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/409/files/Otevirani terapie.pdf
000000409 980__ $$aSUBJECT
000000409 980__ $$aAUTHORITY